Strona 1 z 2
Amortyzator skretu
: wt sty 24, 2006 9:47 am
autor: pol
Czy jakis model OME podejdzie do G460 bez wiekszych przerobek?
: wt sty 24, 2006 10:08 am
autor: arek.d
Do mercedesa części robią niemcy

: wt sty 24, 2006 10:36 am
autor: pol
arek.d pisze:Do mercedesa czê¶ci robi± niemcy

ten mercedesowski to taki jakis malutki....ciezkowierzyc w jego
poprawne dzialanie

: wt sty 24, 2006 10:40 am
autor: Drako
ja kupilem Tauben(cos tam - nie potrafie tego napisac. niemiecka firma tuningowa)
on jest podobno heavy duty -przynajmniej z wygladu jest wiekszy. robi bardzo dobrze.cena straszna
: wt sty 24, 2006 10:44 am
autor: Eskapada
@ Pol jakie oponki masz i w jakim rozmiarze

: wt sty 24, 2006 10:53 am
autor: pol
Eskapada pisze:@ Pol jakie oponki masz i w jakim rozmiarze

rolniki rozmiar zblizony do 34x11.5
: wt sty 24, 2006 10:59 am
autor: Drako
jak to ma byc auto tylko do ciorania . to kupilbym obojetnie jaki z duzego auta ( hdj , gr) i przerobil mocowania . np tu jeszcze zostaly
http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=news&id=159
: wt sty 24, 2006 11:03 am
autor: Eskapada
no i Drako mnie uprzedził .....zamocowanie amora skretu nie jest czynnością trudno wiec trzeba dobrac coś ... u Kylona masz promocje za 200 zl znajdziesz some solution
http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=news&id=159
: pt lut 17, 2006 8:20 pm
autor: Maciej_20
Ma ktos jakis pomysł zeby zostac przy oryginale

gdzie kupic jakie koszta

dzis przymierzalem od 124 ale jest za krotki nie da rady zastosowac bo ograniczal by mocno skret

: pt lut 17, 2006 8:30 pm
autor: Krecik
spróbuj ASO
ponoć cena nie zabija na miejscu

: pt lut 17, 2006 8:30 pm
autor: Maciej_20
ponoć ,czyli jaka kto wie

: pt lut 17, 2006 10:14 pm
autor: Bikl
No akurat amorek skrętu w ASO jest dość drogi. Ostatnia cena to coś chyba ponad pięć stówek była

: pt lut 17, 2006 10:16 pm
autor: Krecik
co mersedes to mersedes, ale to nie jest tragedia biorąc pod uwage niektóre amorki za cztery stówki niewiadomego pochodzenia..
: pt lut 17, 2006 10:48 pm
autor: Maciej_20
a jakies tuningowane z przeznaczeniem do G , jakie koszta , ktos sprzedaje

: pt lut 17, 2006 10:51 pm
autor: Krecik
a po co ?
: pt lut 17, 2006 11:01 pm
autor: Maciej_20
zeby kierownicy z rak nie wyrwalo i auto sie lepiej po czarnym prowadzilo jak juz z lasu wyjedziesz na chwile

: pt lut 17, 2006 11:15 pm
autor: Krecik
ale po co inny superhipertuningowny skoro mercedesowy oryginał robi dobrze i cena jego cena 'przeciętna' ?
mam taki przy oponkach 12.5" szerokości nie ma problemu
a wyrywać i tak będzie jak z pola wyjedziesz bo po pare kilo błota na felgach robi cuda z przekładnią kierownicy i na to niestety nawet zaspawany amor skrętu pomoże nie wiele
tak samo będzie ciskac po koleinach na szerokich kapciach czy amor będzie ze stara czy od geli

ten typ tak ma
: pt lut 17, 2006 11:28 pm
autor: Maciej_20
Amortyzator moj jest skrajnie do wymiany i jak mam 500 polozyc za oryginal to moze 700 za tuning co przemyslany jest troche bardziej i lepiej sie sprawdzi
: pt lut 17, 2006 11:43 pm
autor: klucz13
Weż katalog Krosna (fabryka amortyzatorów) i poszukaj powinno się coś znaleść i ceny łatwiejsze do przełknięcia
: sob lut 18, 2006 8:22 am
autor: Marta&Marek
Maciej_20 pisze:ponoć ,czyli jaka kto wie

Ponoć

410 brutto
: sob lut 18, 2006 9:02 am
autor: Bikl
Maciej_20 pisze:zeby kierownicy z rak nie wyrwalo i auto sie lepiej po czarnym prowadzilo jak juz z lasu wyjedziesz na chwile

Orginalny bez sprzeciwu znosi przez 4-5 lat 36" Silverstony tak więc szukanie czegoś innego nie ma wielkiego sensu .
W Gelendzie zresztą mało co trzeba po fabryce poprawiać .

: ndz lut 19, 2006 12:09 pm
autor: szary
Dokładnie.
Mam oryginalny amor skrętu wydłubany z jakiejś starej 460-tki - zrobiłem na nim 2 sezony RMPST i nie wykazuje żadnych oznak zejściowych.
: ndz lut 19, 2006 8:13 pm
autor: Marcin-Kraków
szary pisze: nie wykazuje żadnych oznak zejściowych.
W jaki sensowny sposob sprawdzic amor skretu? Tak jak zwykly amor ?
: ndz lut 19, 2006 8:55 pm
autor: szary
musisz ocenić czy na całej długości skoku amortyzator stawia jednakowy opór- - poza tym musi cie to kosztowac sporo wysiłku, tak przy ściskaniu jak i rozciąganiu.
: pn lut 20, 2006 10:53 pm
autor: Maciej_20
bradzo wazne jest zeby nie mial tzw. krutkiego luzu tzn gwaltowne krutkie ruchy okolo 3 5 cm muszą stawiac opor ,i nie moze chodzic luzno w zadnym zakresie rozciagniecia zwlaszcza w polowie.