Strona 1 z 2

Amortyzator skretu

: wt sty 24, 2006 9:47 am
autor: pol
Czy jakis model OME podejdzie do G460 bez wiekszych przerobek?

: wt sty 24, 2006 10:08 am
autor: arek.d
Do mercedesa części robią niemcy :lol:

: wt sty 24, 2006 10:36 am
autor: pol
arek.d pisze:Do mercedesa czê¶ci robi± niemcy :lol:
ten mercedesowski to taki jakis malutki....ciezkowierzyc w jego
poprawne dzialanie ;)

: wt sty 24, 2006 10:40 am
autor: Drako
ja kupilem Tauben(cos tam - nie potrafie tego napisac. niemiecka firma tuningowa)

on jest podobno heavy duty -przynajmniej z wygladu jest wiekszy. robi bardzo dobrze.cena straszna

: wt sty 24, 2006 10:44 am
autor: Eskapada
@ Pol jakie oponki masz i w jakim rozmiarze ??

: wt sty 24, 2006 10:53 am
autor: pol
Eskapada pisze:@ Pol jakie oponki masz i w jakim rozmiarze ??
rolniki rozmiar zblizony do 34x11.5

: wt sty 24, 2006 10:59 am
autor: Drako
jak to ma byc auto tylko do ciorania . to kupilbym obojetnie jaki z duzego auta ( hdj , gr) i przerobil mocowania . np tu jeszcze zostaly http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=news&id=159

: wt sty 24, 2006 11:03 am
autor: Eskapada
Drako pisze:jak to ma byc auto tylko do ciorania . to kupilbym obojetnie jaki z duzego auta ( hdj , gr) i przerobil mocowania . np tu jeszcze zostaly http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=news&id=159
no i Drako mnie uprzedził .....zamocowanie amora skretu nie jest czynnością trudno wiec trzeba dobrac coś ... u Kylona masz promocje za 200 zl znajdziesz some solution :)21

http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=news&id=159

: pt lut 17, 2006 8:20 pm
autor: Maciej_20
Ma ktos jakis pomysł zeby zostac przy oryginale ??
gdzie kupic jakie koszta ??
dzis przymierzalem od 124 ale jest za krotki nie da rady zastosowac bo ograniczal by mocno skret :(

: pt lut 17, 2006 8:30 pm
autor: Krecik
spróbuj ASO

ponoć cena nie zabija na miejscu :)

: pt lut 17, 2006 8:30 pm
autor: Maciej_20
ponoć ,czyli jaka kto wie ??

: pt lut 17, 2006 10:14 pm
autor: Bikl
No akurat amorek skrętu w ASO jest dość drogi. Ostatnia cena to coś chyba ponad pięć stówek była :-?

: pt lut 17, 2006 10:16 pm
autor: Krecik
co mersedes to mersedes, ale to nie jest tragedia biorąc pod uwage niektóre amorki za cztery stówki niewiadomego pochodzenia..

: pt lut 17, 2006 10:48 pm
autor: Maciej_20
a jakies tuningowane z przeznaczeniem do G , jakie koszta , ktos sprzedaje ??

: pt lut 17, 2006 10:51 pm
autor: Krecik
a po co ?

: pt lut 17, 2006 11:01 pm
autor: Maciej_20
zeby kierownicy z rak nie wyrwalo i auto sie lepiej po czarnym prowadzilo jak juz z lasu wyjedziesz na chwile :)2 8)

: pt lut 17, 2006 11:15 pm
autor: Krecik
ale po co inny superhipertuningowny skoro mercedesowy oryginał robi dobrze i cena jego cena 'przeciętna' ?

mam taki przy oponkach 12.5" szerokości nie ma problemu

a wyrywać i tak będzie jak z pola wyjedziesz bo po pare kilo błota na felgach robi cuda z przekładnią kierownicy i na to niestety nawet zaspawany amor skrętu pomoże nie wiele

tak samo będzie ciskac po koleinach na szerokich kapciach czy amor będzie ze stara czy od geli :) ten typ tak ma

: pt lut 17, 2006 11:28 pm
autor: Maciej_20
Amortyzator moj jest skrajnie do wymiany i jak mam 500 polozyc za oryginal to moze 700 za tuning co przemyslany jest troche bardziej i lepiej sie sprawdzi

: pt lut 17, 2006 11:43 pm
autor: klucz13
Weż katalog Krosna (fabryka amortyzatorów) i poszukaj powinno się coś znaleść i ceny łatwiejsze do przełknięcia

: sob lut 18, 2006 8:22 am
autor: Marta&Marek
Maciej_20 pisze:ponoć ,czyli jaka kto wie ??
Ponoć :wink: 410 brutto

: sob lut 18, 2006 9:02 am
autor: Bikl
Maciej_20 pisze:zeby kierownicy z rak nie wyrwalo i auto sie lepiej po czarnym prowadzilo jak juz z lasu wyjedziesz na chwile :)2 8)
Orginalny bez sprzeciwu znosi przez 4-5 lat 36" Silverstony tak więc szukanie czegoś innego nie ma wielkiego sensu .
W Gelendzie zresztą mało co trzeba po fabryce poprawiać . :)2

: ndz lut 19, 2006 12:09 pm
autor: szary
Dokładnie.
Mam oryginalny amor skrętu wydłubany z jakiejś starej 460-tki - zrobiłem na nim 2 sezony RMPST i nie wykazuje żadnych oznak zejściowych.

: ndz lut 19, 2006 8:13 pm
autor: Marcin-Kraków
szary pisze: nie wykazuje żadnych oznak zejściowych.
W jaki sensowny sposob sprawdzic amor skretu? Tak jak zwykly amor ?

: ndz lut 19, 2006 8:55 pm
autor: szary
musisz ocenić czy na całej długości skoku amortyzator stawia jednakowy opór- - poza tym musi cie to kosztowac sporo wysiłku, tak przy ściskaniu jak i rozciąganiu.

: pn lut 20, 2006 10:53 pm
autor: Maciej_20
bradzo wazne jest zeby nie mial tzw. krutkiego luzu tzn gwaltowne krutkie ruchy okolo 3 5 cm muszą stawiac opor ,i nie moze chodzic luzno w zadnym zakresie rozciagniecia zwlaszcza w polowie.