Jaki Lift??
: wt lut 07, 2006 5:48 pm
witam jakie załozyc najwieksze gumy do galendy z 2 litrowym silnikiem benzynowym???
i jaki do tego potrzebny lift???
i jaki do tego potrzebny lift???
- samochodowe rajdy terenowe - forum serwisu www.rajdy4x4.pl -
http://forum4x4.pl/
I co kiosk się sprzedałbiloowa pisze:Zostac przy oryginałach bo nie bedzie to w ogóle jechało.
Nie jeszcze nie , ktos z wawy sie zainteresował.kmachacz pisze:I co kiosk się sprzedałbiloowa pisze:Zostac przy oryginałach bo nie bedzie to w ogóle jechało.Jest jakieś zainteresowanie
I tak nie jedzie wiec co za roznicabiloowa pisze:Zostac przy oryginałach bo nie bedzie to w ogóle jechało.
Zobaczymy na rajdzie jak twoje kiwi jeździ hehesciba pisze:I tak nie jedzie wiec co za roznicabiloowa pisze:Zostac przy oryginałach bo nie bedzie to w ogóle jechało.
Zakładam że masz oryginalne krótkie 460 G200 z 5-biegowym manualem. Powinien mieć mosty właśnie 5,33 no chyba że to jest coś innego i motor nie jest oryginalny.kita pisze:Załorzyć 255/85/16 - mam te opony i miałem 2,0 na gaźniku na szosie nie jechał pow 100km/h ale ma reduktorze .....obroty i blokady robią swoje, oczywiście po roku silnik zdechł ,
mozesz zmienic mosty na wolniejsze - 5,33
ale najlepiej zmień koła i ....silnik
A powiedz coś na temat konfiguracji następujacej. Ja mam 463 z silnikiem 250D, koła obecnie 235/85/16, teraz idzie do niego zestaw sprężyn ORC plus dystanse ORC z każdej strony plus 6 cm szerzej. A dalej mają być koła właśnie 255/85/16. Silnik, kótry mam jest raczej świerzy i nie sprawia żadnych problemów poza tym, że w pewnych momentach brakuje mu mocy i tyle (ale to każdy wie). Wiem, że wymiana silnika jest sensowna, ale czy musi być szybka czy raczej przy takiej konfiguracji silnik będzie wyrabiał. A jeżeli wymiana to co jest najlepsze z punktu widzenia najmniejszego wkłądu pracy i zmian niezbędnych do ceny silnika i efektu osiągniętego?Bikl pisze:Zakładam że masz oryginalne krótkie 460 G200 z 5-biegowym manualem. Powinien mieć mosty właśnie 5,33 no chyba że to jest coś innego i motor nie jest oryginalny.kita pisze:Załorzyć 255/85/16 - mam te opony i miałem 2,0 na gaźniku na szosie nie jechał pow 100km/h ale ma reduktorze .....obroty i blokady robią swoje, oczywiście po roku silnik zdechł ,
mozesz zmienic mosty na wolniejsze - 5,33
ale najlepiej zmień koła i ....silnik
Jeśli masz mosty 4,86 to taniej i sensowniej wyjdzie przekładka silnika na inny.
Moja rada to przed założeniem dużych kół wywal ten motor i pogoń go komuś do Gaza a do uzyskanych szelestów dodaj parę drobnych ze świnki i zapakuj pod maskę conajmniej 250D i będziesz miał spokój.
Jak nie to i tak wkrótce motor ci padnie i zmiana będzie nieunikniona
Ten motor jest po prostu za słaby - 165 Nm momentu to raczej kiepsko nawet do 235/85/16.
Napisz tak wogóle coś bliżej o tym swoim aucie bo ciężko jest tak coś sensownego doradzić