gelenda benzynowa....?

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

gelenda benzynowa....?

Post autor: klimson » śr lip 12, 2006 8:58 am

moge kupic :lol: krotka G w benzynie(2.0L), 1996, import z Wloch i..... :)18 no wlasnie czy to ma sens ?? bo jak wlochy to, u mnie przynajmniej zapala sie swiatelko ostrzegawcze :)3 . Auto ma przejechane ....180k km i hak co troche niepokoi... :-? i na razie wiem tyle bo info podeslal znajomy.... Co o tym myslec ?? a no i cenia wstepnie 35K pln po oplatach.
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Michal PUCH
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Michal PUCH » śr lip 12, 2006 3:18 pm

A dlaczego czerwone światełko?
Jak za 96r to dobra cena tylko ten motor to do niczego. Nie jedzie i wcale mało nie pali z braku mocy. Co za przyjemność jezdzić cały czas denkiem.
Jezeli to realny przebieg to o mechanike nie ma sie co martwić.

Awatar użytkownika
alfik
Posty: 1754
Rejestracja: czw lis 03, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: alfik » śr lip 12, 2006 4:17 pm

Włosi mieli tragiczne podatki na diesle i na silniki powyżej 2.0, stąd na ten rynek było troche aut w specjalnych wersjach - z benzyną 2.0 - np Alfa robiła v6 2.0 turbo dla włochów i v6 3.0 dla innych.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » śr lip 12, 2006 5:10 pm

Michal PUCH pisze:A dlaczego czerwone światełko?
Jak za 96r to dobra cena tylko ten motor to do niczego. Nie jedzie i wcale mało nie pali z braku mocy. Co za przyjemność jezdzić cały czas denkiem.
Jezeli to realny przebieg to o mechanike nie ma sie co martwić.
mam dostac foty i nieco wiecej :wink: informacji. A poki co, jak rozumiem, do codziennj jazdy taki benzyniak ok ?? Czy zmiana silnika to duzy problem? (dostepnosc i cena ?? ew. jaki ?? :wink: )
a BTW; nie moge znalezc watka o tym jak "kupowac" takie auto :wink: moze nie ma, a zatem na co zwracac szczegolna uwage ??
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

zimas1
Posty: 327
Rejestracja: czw mar 16, 2006 8:12 pm
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontaktowanie:

Post autor: zimas1 » śr lip 12, 2006 8:03 pm

We Włoszech zima lżejsza to i pewnie stan blacharki lepszy.
Mercedes G 300 D nie poobijany

Awatar użytkownika
biloowa
 
 
Posty: 280
Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
Lokalizacja: Człuchów---- Poznań

Post autor: biloowa » śr lip 12, 2006 8:58 pm

Z tym 2 litrowym silnikiem to Cie prawie ,że maluchami obiadą , ja miałem u siebie 3,0 170 koni 6 cylindrowy i to jako tako jechało. Ja Ci nie polecam tej konfiguracji.Ktoś kiedyś pisał na forum o 200 GE , to auto będzie bardzo słabo jechać , górki jeszcze nie będzie widział a już ją bedzie czuł , no i paliwska minimum 15-17 litrów wmuci.
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS :) , KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

Michal PUCH
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Michal PUCH » czw lip 13, 2006 8:56 am

Generalnie im słabszy motor to wolniejsze mosty.
Więc przerobka na diesla raczej odpada. No chyba ze chcesz latac w porywach do 100km/h.
Pojedz obejrzyj i sam ocenisz czy Cie ten motor zadowoli.

Wiem jedno kiedyś zaczynałem od aut ktore miały 50-60 koni, teraz mam busa ktory ma 174KM jedzie prawie 200km/h i 150 z zapakowaną laweta i zastanawiam sie czy nie zmotac coś z komputerem i dodać pare koników.
A w teren 125koni z 300turbo mi wystarcza.

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » czw lip 13, 2006 9:32 am

Michal PUCH pisze:Generalnie im słabszy motor to wolniejsze mosty.
Więc przerobka na diesla raczej odpada. No chyba ze chcesz latac w porywach do 100km/h.
Pojedz obejrzyj i sam ocenisz czy Cie ten motor zadowoli.
ze slaby ten motor to rozumiem ale czy z tymi mostami oznacza ze tez inne sa w tych G z mocnym dieslem ?? no i wraca moje pytanie :czy jak mi sie zechce to da rade w miare prosto wymienic motor na diesla.... ??
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » czw lip 13, 2006 4:04 pm

no tak, alarm odwolany :( jak sie okazalo to 1992 i troche "kupa"->maska i blotniki przod malowane......i cenia 35500pln.
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

Michal PUCH
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 6:27 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Michal PUCH » czw lip 13, 2006 10:49 pm

Generalnie obserwuje rynek mercedesów G i jezeli chodzi o tego zielonego ktory gdzieś tam na śląsku stoi to w kazdym ogłoszeniu było ze to 92 rok.
Generalnie jak wolisz diesla to od razu takiego kup.

Awatar użytkownika
klimson
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob mar 19, 2005 1:26 pm
Lokalizacja: ZAKOPANE

Post autor: klimson » pt lip 14, 2006 10:16 am

Michal PUCH pisze:Generalnie obserwuje rynek mercedesów G i jezeli chodzi o tego zielonego ktory gdzieś tam na śląsku stoi to w kazdym ogłoszeniu było ze to 92 rok.
Generalnie jak wolisz diesla to od razu takiego kup.
ten akurat to w malopolsce stoi i to od niedawna :wink:
>>>nie rzucim ziemi skad nasz ROOT<<<
IROKEZ 1991, XJ 4.0L HO Limited mod.1992, LPG IIgen.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości