
[chodzi mi o rocznik 90 - ruska strona podaje tylko silniki280GE i 300GD jako oryginalnie montowane, zaś 250GD to przejściowo w 89 a nawet 88 roku)
290GD to od 92` r - czy tak ?
Moderator: Mroczny
Oryginał. W modelu 463 też były 250 GD.darkman pisze:463 z silnikiem 250GD lub jakimś 2.5 diselMoże tak być - występuje w prezyrodzie ? (oryginalnie)
[chodzi mi o rocznik 90 - ruska strona podaje tylko silniki280GE i 300GD jako oryginalnie montowane, zaś 250GD to przejściowo w 89 a nawet 88 roku)
290GD to od 92` r - czy tak ?
Witambiloowa pisze:Nie myli się , w 463 ma 94 kuce . Takie auto ma lub miał kmachacz z forum.Michal PUCH pisze:Myśle ze sie mylisz ponieważ 290GD ma 95KM, wiec z 250 nie moze byc mowy o 94konikach , tak jak mówię 84KM
A nie miały bo W 460 miał motor 2400, a nie 2500 i dlatego tyle pomyłek i błędnych ocen motoru 2500. A najlepiej jest taka książka dostępna w ksiegranich o historii G-wagena i tam się można podszkolić i rozwiać wątpliwości. Mój samochód miał jasną historię najpierw dwa lata mercedes-benz AG w Stuttgracie, a potem jeden bauer do 2005 kiedy to ja go nabyłem.Michal PUCH pisze:hmmm a ja myslałem ze 460 i 463 miały ten sam motor 2,5D dlatego sie tak upierałem.
Całe zycie sie człowiek uczy
158, ale to drobna różnica,Didymos pisze:250 D to ok. 94 KM, ale bardzo mizerny moment - 154 Nm
Ja o czymś takim cały czas myślę, tylko narazie lekki brak funduszya co panowie możecie powiedziec na temat wsadzenia do G silnikka 2,5 litra diesla z 20 zaworami z e-klasy rocznik 96 lub 97. podobno ma 113 koni i moment 170Nm.jakiej skrzyni uzyc do takiego motoru?
No też jestem bardzo ciekaw bo potrzebuję zmienić motor.Bolesław pisze:Jestem bardzo ciekawy jak to będzie sie sprawowac, czekam na wieścisilnik już jest w ramie . teraz jeszcze sprzęgło i skrzynia.może ruszy w tym tygodniu?
A jaką skrzynie wsadziłeś?
Pozdrawiam
Podejrzewam, że po mieście to żaden motor nie będzie palił mniej (no chyba że 240D)SHEYR pisze: 15l ropy na 100 za mocno drąży mi portfel...
No przecież Twoja 300-setka pali 11-12.... to jak to jest? Już teraz pali więcej?Trout pisze:Podejrzewam, że po mieście to żaden motor nie będzie palił mniej (no chyba że 240D)SHEYR pisze: 15l ropy na 100 za mocno drąży mi portfel...
PS
Rozwiązanie problemu:
a)Polecam Tico-romantico, małe i ekonomiczne auto do jazdy po mieście![]()
![]()
b) za mały portfel=> zmień na większy (czytaj: zasobniejszy)
Na czarnym (i miasto, bo w trasę nie jeżdżę Gelą) pali 11-13 (13 to mieszanka z OR)SHEYR pisze: Jaka jest najlepsza opcja ekonomiczna jesli chodzi o silnik? Robię ostatnio trochę km moją 300GD i 15l ropy na 100 za mocno drąży mi portfel...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość