Rodzaje nadwozi
Moderator: Mroczny
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Rodzaje nadwozi
Ostatnio oglądałem pare G i czy jest jakaś reguła jeżeli chodzi o tylne drzwi? W niektórych są duże pojedyncze a w niektórych podwójne.
Z czym to się je? Nie znalazlem nigdzie informacji czy chodzi tylko o roczniki i różne rozwiązania czy tylko o wpływ księżyca na konfigurację budy.
Z czym to się je? Nie znalazlem nigdzie informacji czy chodzi tylko o roczniki i różne rozwiązania czy tylko o wpływ księżyca na konfigurację budy.
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Jak zawsze wyczerpująca odpowiedzczesław&jarząbek pisze:cywilne/militarne
kanapa tylna/ławki po bokach
chyba


Dobra czyli jak rozumuje jak stoja dwa obok siebie, oba maja siedzenia nie lawki, wersje krotkie, jedna z pojedynczymi drzwiami a druga z podwojnymi to ktora jest wojskowa jak obie sa cywilne?

- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
No to chyba nie bo 463 maja jedne drzwi z tylca, i rocznik 80 460 tez ma jedne a widzialem rocznik 86 460 z dwoma i to calkiem cywilna wersje.Biały pisze:Chyba zleżne od rocznika ale też nie jestem pewnien na 100%...
Tak pytam bo niechcialbym sie po kupnie dowiedziec ze to jakas sanitarka ktora wozili truposzy przerobiona na cywilna wersje

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Tu się zgodzę z Czesławem większość to kombinatorka, a jeśli chodzi o zapytanie do producenta to trochę cieżko się dogadać nie wszystkim chcą udzielać takich informacji i prawie za każdym razem chcą podkładkę na której motywujesz zapytanie.czesław&jarząbek pisze:to wszystko przeszczepy i tak
wystąp z zapytaniem do producenta
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
@Bocian
kwestia tylnich drzwi nie zalezala od rodzaju nadwozia cywilne/wojskowe, zawsze myslalem za dzielone tylnie drzwi byly na poczatku lat 80tych, ale jak zobaczylem 460tke bodaj z 90r tez z dzielonymi drzwiami to mysle ze to chyba zalezalo od klienta ktora wersje zamawial, zreszta mam katalog z roku '83 w ktorym na fotkach sa zarowno wersje z drzwiami podwojnymi i pojedynczymi,
W EPC w odpowiednim miejscu mozesz uzyskac troche info, jak sie spotkamy to zapodam info jak i gdzie wejsc, to jest troche jak karta pojazdu, no ale tak czy inaczej zapodaj VIN to bedzie mozna cos konkretnego powiedziec,
Lawki po bokach byly i sa nadal jako opcja do wersji dlugiej.
Jak ktos jest zainteresowany wersja militarna to moge zapodac ciekawy prospekt WOLFa 290GD turbo (motor OM 602DE 29 LA), tylko ze wazy 24 MB
kwestia tylnich drzwi nie zalezala od rodzaju nadwozia cywilne/wojskowe, zawsze myslalem za dzielone tylnie drzwi byly na poczatku lat 80tych, ale jak zobaczylem 460tke bodaj z 90r tez z dzielonymi drzwiami to mysle ze to chyba zalezalo od klienta ktora wersje zamawial, zreszta mam katalog z roku '83 w ktorym na fotkach sa zarowno wersje z drzwiami podwojnymi i pojedynczymi,
W EPC w odpowiednim miejscu mozesz uzyskac troche info, jak sie spotkamy to zapodam info jak i gdzie wejsc, to jest troche jak karta pojazdu, no ale tak czy inaczej zapodaj VIN to bedzie mozna cos konkretnego powiedziec,
Lawki po bokach byly i sa nadal jako opcja do wersji dlugiej.
Jak ktos jest zainteresowany wersja militarna to moge zapodac ciekawy prospekt WOLFa 290GD turbo (motor OM 602DE 29 LA), tylko ze wazy 24 MB

ex MB 300GD
Zrezygnowłem narazie z GG (z przyczyn osobistych) i nie mam nowego numeru musze jakoś w najbliższym czasie się tym zająć odrazu Ci prześlę...niedz pisze:wlasnie zapodaj swoj nr gg bo gdzies mi uciekl
Koszty, koszty ale ile później przyjemności z jazdyniedz pisze:szwecja, no cuz koszty, koszty

Pozdrawiam

- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Ta ktora jezdzilem prosto z BRD byla 86 i miala podwojne. A zaraz potem przejechalem sie z 80r z pojedynczymiTommi pisze:Przeca to proste...
Te pierwsze G mialy podwojne, pozniej juz byly tylko pojedyncze. To znaczy - jak G ma dwoje to 1979-1981, jak pojedyncze to nowszy - moze tez byc z 1981.
Tommi


To raczej te roczniki...
Tak pisze o tym Mercedes, a oni chyba jeszcze wiedza co produkowali. Jakies numery na pograniczu obydwu typow jest mozliwe, wystarczy ze woz tylko pol roku gdzies postal zanim go zarejestrowano - chociaz to by sie tutaj tez nie zgadzalo. Z tym 86 to wystarczylo zeby rok postal odmeldowany i pozniej ktos nowe papiery robil a juz starych nie bylo, a ktosik nie mial za bardzo pojecia. Albo stara bude na nowej ramie postawil. Ja tak mam przy Toyce - Auto jest z 1984, a rama z 1985 no i caly woz jest 1985.
Tak pisze o tym Mercedes, a oni chyba jeszcze wiedza co produkowali. Jakies numery na pograniczu obydwu typow jest mozliwe, wystarczy ze woz tylko pol roku gdzies postal zanim go zarejestrowano - chociaz to by sie tutaj tez nie zgadzalo. Z tym 86 to wystarczylo zeby rok postal odmeldowany i pozniej ktos nowe papiery robil a juz starych nie bylo, a ktosik nie mial za bardzo pojecia. Albo stara bude na nowej ramie postawil. Ja tak mam przy Toyce - Auto jest z 1984, a rama z 1985 no i caly woz jest 1985.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość