Strona 1 z 2
Rodzaje nadwozi
: pn paź 20, 2003 6:16 pm
autor: Discotheque
Ostatnio oglądałem pare G i czy jest jakaś reguła jeżeli chodzi o tylne drzwi? W niektórych są duże pojedyncze a w niektórych podwójne.
Z czym to się je? Nie znalazlem nigdzie informacji czy chodzi tylko o roczniki i różne rozwiązania czy tylko o wpływ księżyca na konfigurację budy.
: wt paź 21, 2003 10:07 am
autor: Biały
Chyba zleżne od rocznika ale też nie jestem pewnien na 100%...
: wt paź 21, 2003 10:14 am
autor: czesław&jarząbek
cywilne/militarne
kanapa tylna/ławki po bokach
chyba
: wt paź 21, 2003 11:08 am
autor: Discotheque
czesław&jarząbek pisze:cywilne/militarne
kanapa tylna/ławki po bokach
chyba
Jak zawsze wyczerpująca odpowiedz

- nie masz czasami rodziny w sejmie?
Dobra czyli jak rozumuje jak stoja dwa obok siebie, oba maja siedzenia nie lawki, wersje krotkie, jedna z pojedynczymi drzwiami a druga z podwojnymi to ktora jest wojskowa jak obie sa cywilne?

: wt paź 21, 2003 11:10 am
autor: Discotheque
Biały pisze:Chyba zleżne od rocznika ale też nie jestem pewnien na 100%...
No to chyba nie bo 463 maja jedne drzwi z tylca, i rocznik 80 460 tez ma jedne a widzialem rocznik 86 460 z dwoma i to calkiem cywilna wersje.
Tak pytam bo niechcialbym sie po kupnie dowiedziec ze to jakas sanitarka ktora wozili truposzy przerobiona na cywilna wersje

: wt paź 21, 2003 11:17 am
autor: czesław&jarząbek
eee...jak tak wszystko wiesz to po cholere głowe zawracasz?

: wt paź 21, 2003 11:19 am
autor: Biały
a może to była opcja przy sprzedaży...

na zasadzie chcesz pan klime to dopłacasz...
: wt paź 21, 2003 11:27 am
autor: Discotheque
czesław&jarząbek pisze:eee...jak tak wszystko wiesz to po cholere głowe zawracasz?

no wlasnie nie wiem a lubie wiedziec zanim pozbede sie pewnej ilosci szelestow

: wt paź 21, 2003 11:50 am
autor: czesław&jarząbek
to wszystko przeszczepy i tak

wystąp z zapytaniem do producenta jaką specyfikację w dniu sprzedaży miał samochód z danym vin'em...albo lepiej niech sprzedający udokumentuje

: wt paź 21, 2003 12:04 pm
autor: Biały
czesław&jarząbek pisze:to wszystko przeszczepy i tak

wystąp z zapytaniem do producenta
Tu się zgodzę z Czesławem większość to kombinatorka, a jeśli chodzi o zapytanie do producenta to trochę cieżko się dogadać nie wszystkim chcą udzielać takich informacji i prawie za każdym razem chcą podkładkę na której motywujesz zapytanie.
: wt paź 21, 2003 12:11 pm
autor: czesław&jarząbek
doskonałą podkładką jest zakup części...posyłasz zapytanie do aso o drzwi tylne do danego auta i prosisz o rysunek z epc bo jesteś niedowiarek i chcesz zobaczyć czy to aby napewno przypomina twój samochód
: wt paź 21, 2003 1:25 pm
autor: Biały
czesław&jarząbek pisze:doskonałą podkładką jest zakup części...
Mi chodziło o uzyskanie troszkę dokładniejszych informacji o konkretnym samochodzie no ale cóż faktycznie nic więcej nie potrzeba jeśli chodzi tylko o drzwi...
: wt paź 21, 2003 1:27 pm
autor: czesław&jarząbek
tez sie da, ale trzeba sie wybrać i troche pokręcić w okolicy serwisu

: wt paź 21, 2003 1:28 pm
autor: Biały
czesław&jarząbek pisze:tez sie da, ale trzeba sie wybrać i troche pokręcić w okolicy serwisu

No właśnie... lub nawet trzeba wiedzieć do kogo wysłać odpowiedniego e-maila w fabryce... Bo w servisie to oni sami nie wiedzą co robią czasami!!!
: wt paź 21, 2003 4:13 pm
autor: mdebski
Ja mam G z 84, wersja jest cywilna i kupiona od pierwszego wlasciciala, napewno nic nie motane, kolega ma z 83 i dzwi pojedyncze, wiec tez nie wiem czym one sie roznia.
Pozdrawiam
Michał Dębski
MB ?00 GE '84
: śr paź 22, 2003 8:32 am
autor: mirekk
Z azto mój MARIANEK to wersja 230 G z roku 81. Na podstawie pierwszych warstw lakieru wynika, że to wersja wijskowa (pierwotny kolor to "sraczkowata zieleń"

). Dzwi z tyłu ma dzielone.
: śr paź 22, 2003 1:32 pm
autor: niedz
@Bocian
kwestia tylnich drzwi nie zalezala od rodzaju nadwozia cywilne/wojskowe, zawsze myslalem za dzielone tylnie drzwi byly na poczatku lat 80tych, ale jak zobaczylem 460tke bodaj z 90r tez z dzielonymi drzwiami to mysle ze to chyba zalezalo od klienta ktora wersje zamawial, zreszta mam katalog z roku '83 w ktorym na fotkach sa zarowno wersje z drzwiami podwojnymi i pojedynczymi,
W EPC w odpowiednim miejscu mozesz uzyskac troche info, jak sie spotkamy to zapodam info jak i gdzie wejsc, to jest troche jak karta pojazdu, no ale tak czy inaczej zapodaj VIN to bedzie mozna cos konkretnego powiedziec,
Lawki po bokach byly i sa nadal jako opcja do wersji dlugiej.
Jak ktos jest zainteresowany wersja militarna to moge zapodac ciekawy prospekt WOLFa 290GD turbo (motor OM 602DE 29 LA), tylko ze wazy 24 MB

: śr paź 22, 2003 1:53 pm
autor: Biały
niedz pisze:kwestia tylnich drzwi
No to chyba już wszystko bardziej jasne się stało... czyli chyba tak jak podejrzewałem była to opcja przy zakupie...
Niedz. daj znać apropo Szwecji jak tam rozwiązałeś pewnien problem, próbowałem się do Ciebie dodzwonić ale nicholery nie mogłem...
: śr paź 22, 2003 1:55 pm
autor: niedz
zmienilem phone - 696 408 727 - zapodalem nowy temat na forum - zerknij - wlasnie w temacie lozysk - szwecja, no cuz koszty, koszty,
wlasnie zapodaj swoj nr gg bo gdzies mi uciekl
: śr paź 22, 2003 2:05 pm
autor: Biały
niedz pisze:wlasnie zapodaj swoj nr gg bo gdzies mi uciekl
Zrezygnowłem narazie z GG (z przyczyn osobistych) i nie mam nowego numeru musze jakoś w najbliższym czasie się tym zająć odrazu Ci prześlę...
niedz pisze:szwecja, no cuz koszty, koszty
Koszty, koszty ale ile później przyjemności z jazdy
Pozdrawiam

: śr paź 22, 2003 2:09 pm
autor: niedz
@mirekk
czy mierzyles juz spalanie - ciekaw bardzo jestem ile pali na holenderskiej instalacji
@Bialy
ok, czekam na info
: czw paź 23, 2003 5:47 pm
autor: mirekk
Jak na razie poli około 20l gazu

ale jeszcze muszę udać sie do specialistów.
: czw paź 23, 2003 8:39 pm
autor: Tommi
Przeca to proste...
Te pierwsze G mialy podwojne, pozniej juz byly tylko pojedyncze. To znaczy - jak G ma dwoje to 1979-1981, jak pojedyncze to nowszy - moze tez byc z 1981.
Tommi
: czw paź 23, 2003 9:39 pm
autor: Discotheque
Tommi pisze:Przeca to proste...
Te pierwsze G mialy podwojne, pozniej juz byly tylko pojedyncze. To znaczy - jak G ma dwoje to 1979-1981, jak pojedyncze to nowszy - moze tez byc z 1981.
Tommi
Ta ktora jezdzilem prosto z BRD byla 86 i miala podwojne. A zaraz potem przejechalem sie z 80r z pojedynczymi

Cos ta historia kupy sie nie trzyma

: czw paź 23, 2003 9:48 pm
autor: Tommi
To raczej te roczniki...
Tak pisze o tym Mercedes, a oni chyba jeszcze wiedza co produkowali. Jakies numery na pograniczu obydwu typow jest mozliwe, wystarczy ze woz tylko pol roku gdzies postal zanim go zarejestrowano - chociaz to by sie tutaj tez nie zgadzalo. Z tym 86 to wystarczylo zeby rok postal odmeldowany i pozniej ktos nowe papiery robil a juz starych nie bylo, a ktosik nie mial za bardzo pojecia. Albo stara bude na nowej ramie postawil. Ja tak mam przy Toyce - Auto jest z 1984, a rama z 1985 no i caly woz jest 1985.