automat w Gieni

G, Unimog

Moderator: Mroczny

semenmp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 2:33 pm
Lokalizacja: Podlaskie

automat w Gieni

Post autor: semenmp » czw paź 26, 2006 6:28 pm

nie wiem jak u innych ale u mnie przed dwoma tygodniami jeszcae odpalała na P a obecnie już tylko na N. coś się zepsuło czy co?

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » czw paź 26, 2006 7:15 pm

pozycjometr umiera.... a raczej ma zabrudzone styki, powinien palic na P i N
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

semenmp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 2:33 pm
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: semenmp » ndz paź 29, 2006 3:33 pm

jest taka szansa że moge to sam naprawić?

semenmp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 2:33 pm
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: semenmp » ndz paź 29, 2006 3:35 pm

jest taka szansa że moge to sam naprawić?

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

Re: automat w Gieni

Post autor: sebalodz » ndz paź 29, 2006 4:25 pm

semenmp pisze:nie wiem jak u innych ale u mnie przed dwoma tygodniami jeszcae odpalała na P a obecnie już tylko na N. coś się zepsuło czy co?
wcisnij hamulec na P :lol: :lol: :lol: :)2
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

semenmp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 2:33 pm
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: semenmp » śr sty 10, 2007 11:44 am

tyle to i ja wiem, jednak najprawdopodobniej pozycjometr padł. ale dzięki za rady.

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

Post autor: sebalodz » czw sty 11, 2007 9:40 am

semenmp pisze:tyle to i ja wiem, jednak najprawdopodobniej pozycjometr padł. ale dzięki za rady.
dużo czasu zajmuje Ci diagnostyka, albo tak wolno pada :lol:
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

semenmp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 2:33 pm
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: semenmp » czw sty 11, 2007 10:23 am

:D Próbowalem coć poczyścić ale nie wiem gdzie to robić. a że długo to napewno. mam ograniczoną ilosc wolnego czasu. narazie wolno działam bo jeszcze odpala na N. gorsza sprawa jak przestanie. moze ktoś wie gdzie i co trzebo wyczyścić żeby stwierdzić że to napewno pozycjometr do wymiany.

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » pt sty 12, 2007 6:32 pm

Ostatnio przerabiałem ten temat w E-320 też odpalał tylko w poz.N.Wymieniłem pozycjometr i jest ok.Czasami wystarczy sama regulacja a jak nie pomoże to tylko wymiana.
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

semenmp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 2:33 pm
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: semenmp » sob sty 13, 2007 9:37 am

dzięki za pomoc, spróbuje wyregulować

Baster
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 20, 2006 8:19 pm
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Baster » pn gru 17, 2007 9:48 pm

Witam! U mnie podobny problem z rozrusznikiem pojawił się dosyć niespodziewanie razem z mrozem. Podejrzewam pozycjometr ale najgorsze jest to że już aktualnie Gela trup.
A ponieważ niedawno nabyta, nie bardzo wiem co mogę zrobić. Czy czyszczenie - wymiana jest skomplikowana?
Z góry dzięki za radę!
Pozdrawiam! Baster.

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » wt gru 18, 2007 11:08 am

Trzeba zdjąć kostkę i zrobić tzw. zworę [krótki kabelek wetknięty w dwa piny chyba dolne] Wtedy będzie odpalał ale we wszystkoch pozycjach.
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » wt gru 18, 2007 11:11 am

Kostka jest z lewej strony skrzyni i siedzi w pozycjometrze.
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Baster
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt paź 20, 2006 8:19 pm
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Baster » wt gru 18, 2007 8:07 pm

Dzięki bardzo za podpowiedź, ale już zrobione. Przy okazji informacja - może komuś się przyda - przewody od wtyczki przy skrzyni wyprowadzone są w puszce obok serwa, na zasadzie wtyczka - gniazdko. Tam łatwiej dotrzeć i nie trzeba nurkować pod samochód. Druga para licząc od strony przeciwnej niż wejście przewodów do wtyczki. Tak jest w 463 300GD automat. Trzeba tylko pamiętać że pali w każdym położeniu dźwigni, więc lepiej zrobić pozycjometr.
A jak miło znowu usłyszeć pomruk 6 cylindrów .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości