Strona 1 z 1
automat w Gieni
: czw paź 26, 2006 6:28 pm
autor: semenmp
nie wiem jak u innych ale u mnie przed dwoma tygodniami jeszcae odpalała na P a obecnie już tylko na N. coś się zepsuło czy co?
: czw paź 26, 2006 7:15 pm
autor: Miskiller
pozycjometr umiera.... a raczej ma zabrudzone styki, powinien palic na P i N
: ndz paź 29, 2006 3:33 pm
autor: semenmp
jest taka szansa że moge to sam naprawić?
: ndz paź 29, 2006 3:35 pm
autor: semenmp
jest taka szansa że moge to sam naprawić?
Re: automat w Gieni
: ndz paź 29, 2006 4:25 pm
autor: sebalodz
: śr sty 10, 2007 11:44 am
autor: semenmp
tyle to i ja wiem, jednak najprawdopodobniej pozycjometr padł. ale dzięki za rady.
: czw sty 11, 2007 9:40 am
autor: sebalodz
semenmp pisze:tyle to i ja wiem, jednak najprawdopodobniej pozycjometr padł. ale dzięki za rady.
dużo czasu zajmuje Ci diagnostyka, albo tak wolno pada

: czw sty 11, 2007 10:23 am
autor: semenmp

Próbowalem coć poczyścić ale nie wiem gdzie to robić. a że długo to napewno. mam ograniczoną ilosc wolnego czasu. narazie wolno działam bo jeszcze odpala na N. gorsza sprawa jak przestanie. moze ktoś wie gdzie i co trzebo wyczyścić żeby stwierdzić że to napewno pozycjometr do wymiany.
: pt sty 12, 2007 6:32 pm
autor: puchaty
Ostatnio przerabiałem ten temat w E-320 też odpalał tylko w poz.N.Wymieniłem pozycjometr i jest ok.Czasami wystarczy sama regulacja a jak nie pomoże to tylko wymiana.
: sob sty 13, 2007 9:37 am
autor: semenmp
dzięki za pomoc, spróbuje wyregulować
: pn gru 17, 2007 9:48 pm
autor: Baster
Witam! U mnie podobny problem z rozrusznikiem pojawił się dosyć niespodziewanie razem z mrozem. Podejrzewam pozycjometr ale najgorsze jest to że już aktualnie Gela trup.
A ponieważ niedawno nabyta, nie bardzo wiem co mogę zrobić. Czy czyszczenie - wymiana jest skomplikowana?
Z góry dzięki za radę!
Pozdrawiam! Baster.
: wt gru 18, 2007 11:08 am
autor: puchaty
Trzeba zdjąć kostkę i zrobić tzw. zworę [krótki kabelek wetknięty w dwa piny chyba dolne] Wtedy będzie odpalał ale we wszystkoch pozycjach.
: wt gru 18, 2007 11:11 am
autor: puchaty
Kostka jest z lewej strony skrzyni i siedzi w pozycjometrze.
: wt gru 18, 2007 8:07 pm
autor: Baster
Dzięki bardzo za podpowiedź, ale już zrobione. Przy okazji informacja - może komuś się przyda - przewody od wtyczki przy skrzyni wyprowadzone są w puszce obok serwa, na zasadzie wtyczka - gniazdko. Tam łatwiej dotrzeć i nie trzeba nurkować pod samochód. Druga para licząc od strony przeciwnej niż wejście przewodów do wtyczki. Tak jest w 463 300GD automat. Trzeba tylko pamiętać że pali w każdym położeniu dźwigni, więc lepiej zrobić pozycjometr.
A jak miło znowu usłyszeć pomruk 6 cylindrów .