Unimog ....

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Unimog ....

Post autor: krzyś » czw lis 02, 2006 10:05 pm

... poszukuje katalogu części, jakieś serwisówki, czegoś gdzie można oblukac jak to jest dokładnie zbudowane...

Mamy przypadek , poszedł olej ze skrzyni w dość dziwnym miejscu i chcemy się dowiedziec co tam jest i jak do tego podejśc. mianowicie jakby z wałka sprzęgłowego ..ale tak odrazu i prawie cały wyleciał....

a tu fota szprzęta

Obrazek
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » czw lis 02, 2006 11:05 pm

EPC może byc ??

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt lis 03, 2006 9:26 am

może ktoś ma coś znalezionego skad można zassać????
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

unimog
Posty: 326
Rejestracja: wt maja 03, 2005 5:27 pm
Lokalizacja: jeleniogórskie-byłe

Post autor: unimog » pt lis 03, 2006 9:38 pm

Rozpadło sie łożysko wałka sprzęgłowego i rozwaliło simering.W jakim modelu moga to padło? czeka cię dużo rozkręcania-są dwie opcje albo wyciągasz silnik albo skrzynie.

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » sob lis 04, 2006 10:02 am

Unimog....dzięki za podpowiedź, model to 416 - 115, tak ma na tabliczce.

ponoć bez wyjęcia silnika nie wyjmiesz skrzyni.... i z tego co go oglądałem to tak jest, i do tego znajomy mnie nastraszył że trzeba przynajmniej jeden most wyjąć aby skrzynie wywalić.... :(

ile w tym prawdy?
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

unimog
Posty: 326
Rejestracja: wt maja 03, 2005 5:27 pm
Lokalizacja: jeleniogórskie-byłe

Post autor: unimog » sob lis 04, 2006 4:44 pm

Łatwiej ale to w "" bo jak silnik to trzeba kabine podnieść( dla tych co nie wiedzą to kabiny w tych mogach sie podnosi a nie sciaga do wyjęcia silnika i tylko pare śrubek trza odkrecić :wink: ) jak coś nie wiedział to tel.0508287451

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » sob lis 04, 2006 4:56 pm

no dzięki za chęć pomocy, tel pewno sie przyda....

jak widac na focie to jest jeden mały problem ...mianowicie wiertnica.... i doś niski warsztat ..:(
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » sob lis 04, 2006 8:20 pm

Mag69 pisze:EPC może byc ??

:)21
Wysylaj na maila odrazu !
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » czw lis 09, 2006 9:09 am

Unimog... sprawa zakończona, własnie sie składa cała fura, tak jak mówiłeś łozysko dostało duzego luzu ,wypchneło segera który pękł i rozwalił uszczelniacz. Łozysko, seger i uszczelniacvz wyminione.
Dzięki za podpowiedzi.
Pozdr.
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość