5600

G, Unimog

Moderator: Mroczny

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

5600

Post autor: west » pt gru 29, 2006 9:08 pm

Witam kolegów mercedesowców !
Mam pytanie czy któryś z kolegów zna silnik 5600 z merca 126 v8 ?
Czy ten silnik to dobry wybór do katowania w terenie ?

Awatar użytkownika
piotr1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: śr mar 16, 2005 8:10 pm
Lokalizacja: SłUPSK

Post autor: piotr1 » pt gru 29, 2006 9:13 pm

witam kolega ma taki w swojej g bardzo lekki bo cały z aluminium,pocisk,szaleństwo .chociaż ostatnio napinacz mu pękł i nie wiem co się stało.tam remontu się nie robi bo cały alu.

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pt gru 29, 2006 11:58 pm

Witam

Ja mialem taki silnik w g.

Napisz co chcesz wiedziec postaram sie odpowiedziec po nowym roku.

Wlasnie, po miejscowosci zauwazylem, ze chyba sie juz poznalismy i conieco rozmawialismy na ten temat.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » sob gru 30, 2006 9:36 am

mdebski pisze:Witam

Ja mialem taki silnik w g.

Napisz co chcesz wiedziec postaram sie odpowiedziec po nowym roku.

Wlasnie, po miejscowosci zauwazylem, ze chyba sie juz poznalismy i conieco rozmawialismy na ten temat.
Zgadza się :)2

Znalazłem taki silnik który jest zamontowany jeszcze w samochodzie . Odpalaliśmy go i pracuje ładnie zero stuków pali na wszystkie gary ale jest troche obcieknięty olejem. I teraz pytanie czy te typy tak mają czy to oznacza że to złom ?Jakie ciśnienie powinien mieć na cylindrach?

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » wt sty 02, 2007 11:26 am

Witam
Leje sie pewnie spod pokryw zaworow, zwroc uwage na walki rozrzadu, bo lubia padac. Koniecznie zdejmij pokrywy zaworow, obejrzyj walki i sprawdz kluczem dynamometrycznym sruby glowicy.
Sprawdz tez przeplywomierz, czy chodzi swobodnie klapa spietrzajaca oraz sprawdz gume pod wtryskiem, czy nie jest zniszczona.
Pamietaj, ze silnik jest caly aluminiowy, cylindry tez, wiec opcja jakiegokolwiek remontu praktycznie nie istnieje.

Jak chcesz go wlozyc do rajdówki to nalepiej zorganizowac stary aparat zaplonowy od V8 sprzed 1985r, przewody zaplonowe, wtedy wystarczy prosty modul od jakiegokolwiek mercedesa benzynowego przed 1985, od biedy nawet na polonezowskim chodzi.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości