Strona 1 z 1
Problem z zamkiem klapy
: wt sty 23, 2007 12:42 pm
autor: QCOR
...i znów zadaję pytanie problemowe, na które pewnie trudno będzie doczekać się odpowiedzi . ?
NO to mam problem
Nie mogę otworzyć klapy od silnika z kabiny (pewnie zcisnęło linkę) no i nie chcę używać otwieracza do konserw
Czy ktoś przerabiał tą sprawę bez zbędnej inwazji np. w atrapę przednią

: wt sty 23, 2007 2:13 pm
autor: Krecik
powinienes sięgnąc do zamka pomiędzy szczebelkami atrapy przedniej, dokladnie to do zaczepu
srubokręt
odrobina samozaparcia i otworzysz
: wt sty 23, 2007 10:11 pm
autor: arek.d
W akcie rozpaczy odkręcasz dwie dolne śrubki trzymające atrapę i wpełzasz pod spód, możesz jeszcze dla ułatwienia zdjąć osłonę lewego reflektora. A słyszałeś o krasnoludkach ?
: śr sty 24, 2007 2:28 pm
autor: QCOR
arek.d pisze:A słyszałeś o krasnoludkach ?
Jako leśnik słyszałem, ale widywano je podobno po grzybach

czy pod grzybami - jakoś tak
Dzięki za wskazówki.
Zawsze taka duperela może zepsuć kilka godz.
Mam jeszcze pytanko:
Czy błotniki (przód) różniły się kształtem od siebie w W460 i 463 oczywiście wyłączając dziury na wlot powietrza i podcięcie w 460.
Chodzi mi o to czy da się przeszczepić 460 na 463 (pytam o samą blachę wyłączając części plastikowe - wykończenie koło świateł itd.
Wiem, że było ale nie mogę znaleźć - jak jest ze światłami przednimi. Czy w 460 463 i golfie I jest ta sama Hella?
: śr sty 24, 2007 6:57 pm
autor: Trout
QCOR pisze:
Wiem, że było ale nie mogę znaleźć - jak jest ze światłami przednimi. Czy w 460 463 i golfie I jest ta sama Hella?
Jaka Hella?
Kolega ma za dużo kasy?
Tutaj:
http://www.wesem.com.pl/halogen.php?pl&halogen=vwgolfi
albo:
http://www.rajdy4x4.pl/sklep/produkt/123/3147.html 
: śr sty 24, 2007 11:53 pm
autor: Krecik
Trout
w dalszym ciągu bardzo drogie reflektory polecasz
22zł brutto kosztuje sztuka

: czw sty 25, 2007 12:07 am
autor: QCOR
Krecik pisze:Trout
w dalszym ciągu bardzo drogie reflektory polecasz
22zł brutto kosztuje sztuka

cholera znów chleb i woda przez cały miesiąc
A jakie opinie o trwalości Wasema bo Au... coś tam bardzo zjechali na jakimś forum VV ?
: czw sty 25, 2007 12:11 am
autor: Krecik
za 22 zeta pozwalam sobie na zmianę reflektorów raz na sezon
szczególnie ze na ogól jeden zbije a drugi zaleje do pełna wodą i mu sie rdzewieć zaczyna...
zbity wesem jest o 18 złotych droższy od zbitego koreańczyko/chińczyko/cośtam
zardzewiały wesem jest o 18 złotych droższy od zbitego koreańczyko/chińczyko/cośtam
Oczywiscie mozna kupić helle po 160zł/sztuka (to te tańsze)
MIalem kiedys, po ex ołnerze zostały
Jedna sie zbiła a druga zardzewiała od wody

: czw sty 25, 2007 12:18 am
autor: QCOR
Krecik pisze:
zbity wesem jest o 18 złotych droższy od zbitego koreańczyko/chińczyko/cośtam
zardzewiały wesem jest o 18 złotych droższy od zbitego koreańczyko/chińczyko/cośtam
tyz prawda
: czw sty 25, 2007 11:30 pm
autor: arek.d
A błotniki się różnią. Co do świateł to już sam nie wiem. Stara hella zalana błotem, wyjęta, wymyta, wysuszona dalej świeci całkiem jasno. (oczywiście ilość zalań też jest ograniczona), a te lampy po 26zł gdy tylko poczują wilgoć matowieją. Myślałem o jakimś polerowaniu odbłyśników , ale moje metody się nie sprawdziły. Może QCOR (jako leśnik -co by to nie znaczyło) mi podpowie. Po wysuszeniu do reflektora w celu wypolerowania lustra wpuściłem myszkę co by futerkiem przetarła zmatowiałą część. Ale smutna ździra siedzała w jednym miejscu i nie brała się wcale do roboty. Próby zachęcania też się nie powiodły, więc rozwinąłem metodę dodając potrząsanie, reflektor złapał trochę połysku ale myszka się zepsuła i ciężko było ją ze środka wydłubać. Następnie zainwestowałem w dwie myszki (parkę), licząc na jakieś ożywienie i może radosną gonitwę we wnątrz reflektora i szybkie efekty w polerowaniu. Niestety samczy sam zaczął polerować samiczkę, niestety nie zmieniając pozycji. Doprowadziło to do punktowego zeskrobania warstwy odbłyśnika, reszta dalęj była matowa. Dodałem potrząsanie itd. efekt; zepsucie dwóch myszek, problem z wydłubaniem itd. Myślałem o zainstalowaniu myszek na stałe w reflektorach, ale eksperymenty wykazują, że futerko w zetknięciu z rozgrzaną żarówką przypieka się trochę, śmierdzi spalenizną i tarci własności polerskie. Gdyby QCOR wynalazł zwierzątko ; małe, futrzaste , ruchliwe, odporne na temperaturę to można by ten patent połączyć z wysokociśnieniowyni spryskiwaczami, i problem przynajmniej oświetlenia byłby rozwiązany.
: czw sty 25, 2007 11:32 pm
autor: Krecik
arek, ja mysle ze do rozwiązania tego pomysłu należało by Extrema zatrudnić...
umysł ścisly
napewno cos wymyśli
ale i tak sie posikałem

: czw sty 25, 2007 11:34 pm
autor: arek.d
Chyba mnie pojebało od tego czytania

: czw sty 25, 2007 11:38 pm
autor: Krecik
To sie nazywa anal fabetyzm wtórny
ale faktycznie , kiedys w dziale Mersedesa było jak by ciszej... spokojniej...
w jepach, nysanach i innych suzukach pierdolnik, a u nas błogi spokój....
moze jeszcze kiedys wrócą te czasy

?
jak gelendy były droższe bylo fajniej
: pt sty 26, 2007 5:03 pm
autor: Trout
arek.d pisze: Co do świateł to już sam nie wiem. ....
Ja juz nawet widziałem film z tego typu pomysłami to był...Sens życia według Monty Pythona

: pt sty 26, 2007 6:35 pm
autor: Willie357
Kreciku!
Trochę optymizmu, na szczęście Gelendy tanieją najwolniej, i jest ich mało.
: pt sty 26, 2007 6:37 pm
autor: Krecik
Mimo wszystko w ciągu ostatniego półrocza nastąpiło wyraźne obniżenie poziomu foruma mersedesowego

: sob sty 27, 2007 10:14 pm
autor: QCOR
Krecik pisze:Mimo wszystko w ciągu ostatniego półrocza nastąpiło wyraźne obniżenie poziomu foruma mersedesowego

Masz rację Krecik, tylko że poziom forum tworzycie również WY.
Oczywiście forum jest tylko po to, by grupa znających się ludzi pokasztaniła o tym jak byli na piwie. Jeśli ktoś pyta np. o łożysko, bo nigdy nie wymieniał itd. to pytanie zbyt proste wiec zjeba
Możemy o krasnoludkach, myszkach, UFO
a pytania techniczne dla niektórych proste - dla innych temat nieznany
Mój błotnik wymaga wymiany

Do 463 trudno trafić, a nowy- spory koszt.
Od 460 ma inny kształt, ale tylko pozornie. Po zdjęciu plastików jakoś nie odbiega kształtem, więc może da się przeszczepić. Pytam bo może ktoś przerabiał temat.
Więcej wyrozumiałości

Przecież są też tacy, którym przyda się peryskop w G

pozdro Extrem
: sob sty 27, 2007 10:36 pm
autor: Krecik
QCOR
ja nie mam nic przeciwko nowym
pod warunkiem ze wykazują sie chocby odrobiną inteligencji i chciejstwa...
bo jak sam zauwazyles, temat łozysk był wałkowany wielokrotnie...
wiec jesli ktos poszuka, to znajdzie...
a jesłi nie ma, co sie zdarza dosc często, to odpowiedz uzyskal...
ale niektore pomysły coniektorych są poniżej krytyki ;(
tego sie czytac nie da
: ndz sty 28, 2007 6:50 pm
autor: miko31
Apropo reflektorow to bym polecil od Golf I ale z allegro tunningowe bo maja aluminiowe tyly i nie rdzewieje, Odnosnie Blotnikow to raczej nie ma roznicy poza wlatami , natomiast polecal bym nie przerabiac bo potem takie miejsca lubie byc brane przez ruda, Pod Poznaiem jest czlowiek ktory handluje G-klasami i ma Blotnikow w pi..., do 463 tez moge podac namiary na Priwie, sa one drozsze ale W463 jest drozsze wiec. Pozdrawiam.
Ja osobiscie usilnie poszukuje Progow orginalnych do G-463 Do mojej wersji szosowej, gdyby ktos cos slyszal albo ma i chcial by sie pozbyc to prosze o Priw.