Strona 1 z 1

Problem z zamkiem klapy

: wt sty 23, 2007 12:42 pm
autor: QCOR
...i znów zadaję pytanie problemowe, na które pewnie trudno będzie doczekać się odpowiedzi . ?

NO to mam problem :roll:

Nie mogę otworzyć klapy od silnika z kabiny (pewnie zcisnęło linkę) no i nie chcę używać otwieracza do konserw :lol:

Czy ktoś przerabiał tą sprawę bez zbędnej inwazji np. w atrapę przednią ??

: wt sty 23, 2007 2:13 pm
autor: Krecik
powinienes sięgnąc do zamka pomiędzy szczebelkami atrapy przedniej, dokladnie to do zaczepu

srubokręt
odrobina samozaparcia i otworzysz

: wt sty 23, 2007 10:11 pm
autor: arek.d
W akcie rozpaczy odkręcasz dwie dolne śrubki trzymające atrapę i wpełzasz pod spód, możesz jeszcze dla ułatwienia zdjąć osłonę lewego reflektora. A słyszałeś o krasnoludkach ?

: śr sty 24, 2007 2:28 pm
autor: QCOR
arek.d pisze:A słyszałeś o krasnoludkach ?
Jako leśnik słyszałem, ale widywano je podobno po grzybach :lol: czy pod grzybami - jakoś tak :)21 :)21

Dzięki za wskazówki.
Zawsze taka duperela może zepsuć kilka godz. :(

Mam jeszcze pytanko:
Czy błotniki (przód) różniły się kształtem od siebie w W460 i 463 oczywiście wyłączając dziury na wlot powietrza i podcięcie w 460.
Chodzi mi o to czy da się przeszczepić 460 na 463 (pytam o samą blachę wyłączając części plastikowe - wykończenie koło świateł itd.

Wiem, że było ale nie mogę znaleźć - jak jest ze światłami przednimi. Czy w 460 463 i golfie I jest ta sama Hella?

: śr sty 24, 2007 6:57 pm
autor: Trout
QCOR pisze: Wiem, że było ale nie mogę znaleźć - jak jest ze światłami przednimi. Czy w 460 463 i golfie I jest ta sama Hella?
Jaka Hella?
Kolega ma za dużo kasy?
Tutaj:
http://www.wesem.com.pl/halogen.php?pl&halogen=vwgolfi
albo:
http://www.rajdy4x4.pl/sklep/produkt/123/3147.html :)

: śr sty 24, 2007 11:53 pm
autor: Krecik
Trout

w dalszym ciągu bardzo drogie reflektory polecasz ;)

22zł brutto kosztuje sztuka :D

: czw sty 25, 2007 12:07 am
autor: QCOR
Krecik pisze:Trout

w dalszym ciągu bardzo drogie reflektory polecasz ;)

22zł brutto kosztuje sztuka :D
cholera znów chleb i woda przez cały miesiąc :lol:

A jakie opinie o trwalości Wasema bo Au... coś tam bardzo zjechali na jakimś forum VV ?

: czw sty 25, 2007 12:11 am
autor: Krecik
za 22 zeta pozwalam sobie na zmianę reflektorów raz na sezon

szczególnie ze na ogól jeden zbije a drugi zaleje do pełna wodą i mu sie rdzewieć zaczyna...



zbity wesem jest o 18 złotych droższy od zbitego koreańczyko/chińczyko/cośtam

:)

zardzewiały wesem jest o 18 złotych droższy od zbitego koreańczyko/chińczyko/cośtam


Oczywiscie mozna kupić helle po 160zł/sztuka (to te tańsze)
MIalem kiedys, po ex ołnerze zostały
Jedna sie zbiła a druga zardzewiała od wody ;)

: czw sty 25, 2007 12:18 am
autor: QCOR
Krecik pisze: zbity wesem jest o 18 złotych droższy od zbitego koreańczyko/chińczyko/cośtam

:)

zardzewiały wesem jest o 18 złotych droższy od zbitego koreańczyko/chińczyko/cośtam
tyz prawda

: czw sty 25, 2007 11:30 pm
autor: arek.d
A błotniki się różnią. Co do świateł to już sam nie wiem. Stara hella zalana błotem, wyjęta, wymyta, wysuszona dalej świeci całkiem jasno. (oczywiście ilość zalań też jest ograniczona), a te lampy po 26zł gdy tylko poczują wilgoć matowieją. Myślałem o jakimś polerowaniu odbłyśników , ale moje metody się nie sprawdziły. Może QCOR (jako leśnik -co by to nie znaczyło) mi podpowie. Po wysuszeniu do reflektora w celu wypolerowania lustra wpuściłem myszkę co by futerkiem przetarła zmatowiałą część. Ale smutna ździra siedzała w jednym miejscu i nie brała się wcale do roboty. Próby zachęcania też się nie powiodły, więc rozwinąłem metodę dodając potrząsanie, reflektor złapał trochę połysku ale myszka się zepsuła i ciężko było ją ze środka wydłubać. Następnie zainwestowałem w dwie myszki (parkę), licząc na jakieś ożywienie i może radosną gonitwę we wnątrz reflektora i szybkie efekty w polerowaniu. Niestety samczy sam zaczął polerować samiczkę, niestety nie zmieniając pozycji. Doprowadziło to do punktowego zeskrobania warstwy odbłyśnika, reszta dalęj była matowa. Dodałem potrząsanie itd. efekt; zepsucie dwóch myszek, problem z wydłubaniem itd. Myślałem o zainstalowaniu myszek na stałe w reflektorach, ale eksperymenty wykazują, że futerko w zetknięciu z rozgrzaną żarówką przypieka się trochę, śmierdzi spalenizną i tarci własności polerskie. Gdyby QCOR wynalazł zwierzątko ; małe, futrzaste , ruchliwe, odporne na temperaturę to można by ten patent połączyć z wysokociśnieniowyni spryskiwaczami, i problem przynajmniej oświetlenia byłby rozwiązany.

: czw sty 25, 2007 11:32 pm
autor: Krecik
arek, ja mysle ze do rozwiązania tego pomysłu należało by Extrema zatrudnić...

umysł ścisly

napewno cos wymyśli ;)



ale i tak sie posikałem ;)

: czw sty 25, 2007 11:34 pm
autor: arek.d
Chyba mnie pojebało od tego czytania :o

: czw sty 25, 2007 11:38 pm
autor: Krecik
To sie nazywa anal fabetyzm wtórny ;)


ale faktycznie , kiedys w dziale Mersedesa było jak by ciszej... spokojniej...

w jepach, nysanach i innych suzukach pierdolnik, a u nas błogi spokój....

moze jeszcze kiedys wrócą te czasy ???

jak gelendy były droższe bylo fajniej

: pt sty 26, 2007 5:03 pm
autor: Trout
arek.d pisze: Co do świateł to już sam nie wiem. ....

Ja juz nawet widziałem film z tego typu pomysłami to był...Sens życia według Monty Pythona
Obrazek

: pt sty 26, 2007 6:35 pm
autor: Willie357
Kreciku!
Trochę optymizmu, na szczęście Gelendy tanieją najwolniej, i jest ich mało.

: pt sty 26, 2007 6:37 pm
autor: Krecik
Mimo wszystko w ciągu ostatniego półrocza nastąpiło wyraźne obniżenie poziomu foruma mersedesowego :(

: sob sty 27, 2007 10:14 pm
autor: QCOR
Krecik pisze:Mimo wszystko w ciągu ostatniego półrocza nastąpiło wyraźne obniżenie poziomu foruma mersedesowego :(
Masz rację Krecik, tylko że poziom forum tworzycie również WY.

Oczywiście forum jest tylko po to, by grupa znających się ludzi pokasztaniła o tym jak byli na piwie. Jeśli ktoś pyta np. o łożysko, bo nigdy nie wymieniał itd. to pytanie zbyt proste wiec zjeba :-?

Możemy o krasnoludkach, myszkach, UFO :wink:
a pytania techniczne dla niektórych proste - dla innych temat nieznany

Mój błotnik wymaga wymiany :roll: Do 463 trudno trafić, a nowy- spory koszt.
Od 460 ma inny kształt, ale tylko pozornie. Po zdjęciu plastików jakoś nie odbiega kształtem, więc może da się przeszczepić. Pytam bo może ktoś przerabiał temat.

Więcej wyrozumiałości :)2 Przecież są też tacy, którym przyda się peryskop w G :lol: pozdro Extrem

Obrazek

: sob sty 27, 2007 10:36 pm
autor: Krecik
QCOR

ja nie mam nic przeciwko nowym

pod warunkiem ze wykazują sie chocby odrobiną inteligencji i chciejstwa...


bo jak sam zauwazyles, temat łozysk był wałkowany wielokrotnie...

wiec jesli ktos poszuka, to znajdzie...


a jesłi nie ma, co sie zdarza dosc często, to odpowiedz uzyskal...


ale niektore pomysły coniektorych są poniżej krytyki ;(
tego sie czytac nie da

: ndz sty 28, 2007 6:50 pm
autor: miko31
Apropo reflektorow to bym polecil od Golf I ale z allegro tunningowe bo maja aluminiowe tyly i nie rdzewieje, Odnosnie Blotnikow to raczej nie ma roznicy poza wlatami , natomiast polecal bym nie przerabiac bo potem takie miejsca lubie byc brane przez ruda, Pod Poznaiem jest czlowiek ktory handluje G-klasami i ma Blotnikow w pi..., do 463 tez moge podac namiary na Priwie, sa one drozsze ale W463 jest drozsze wiec. Pozdrawiam.

Ja osobiscie usilnie poszukuje Progow orginalnych do G-463 Do mojej wersji szosowej, gdyby ktos cos slyszal albo ma i chcial by sie pozbyc to prosze o Priw.