Strona 1 z 3
Patrzmy i Podziwiajmy G461 Worker NEW!!!
: sob lut 03, 2007 2:15 am
autor: miko31
: sob lut 03, 2007 7:46 am
autor: Drako
a gdzie to ma wajche raduktora ?
ladnie oszpejowane nowe wozki , ale co w nich takiego dziwnego ?
: ndz lut 04, 2007 11:05 pm
autor: zimas1
hmm traktor jak się patrzy. Wolę taki niż te nowe Gelendy dla snobów, które sie psują na każdym kroku. Za bardzo naszpikowane elektroniką. Czasy zajebistych samochodów bez powrotnie minęły

: pn lut 05, 2007 3:16 pm
autor: Liroz
Czy to jest do kupienia w PL?
: śr lut 07, 2007 2:37 pm
autor: miko31
Nie mam Pojecia. Trafilem na to przypatkowo w internecie i mnie bardzo zainteresowalo nie mialem poecia ze wogole kiedykolwiek cos takiego wyprodukowano. Moze ma ktos informacje o tym??
: śr lut 07, 2007 11:32 pm
autor: Liroz
Tak pytam bo jak mi się obecny załóżmy całkiem zacznie kończyć

to zabiere od niego części tjuningowe i wsadze w takiego workera. Pewnie starczy juz do emerytury

: pt lut 09, 2007 10:56 pm
autor: architeo
no piekne ...... przynajmniej na obrazku

chyba sie przejade do Grazu...
: pt lut 09, 2007 11:24 pm
autor: Drako
Ciekawe jak maja wlaczany reduktor. ( czy to jest ta wajcha wygladajaca jak reczny - jest opis , ktory by na to wskazywal)
Zgapili odemnie mniejsce przyczepienia lampki pilota

: sob lut 10, 2007 10:12 am
autor: architeo
Gelenda przechodzi do legedny.....
to juz prawie eksponaty muzelane.
Zastanawiam sie czy mojej geli nie schodwac w stodole i wyciagnać za 50 lat

Szkoda ze zakup normalnego samochodu w Poslce jest tak utrudniony...
GL dostaniesz od ręki, jeszcze Ci na rękach przyniosą, a w salonie 6 miesięcy czekasz...
Moze trzeba zlozyc zamowienie w Grazu

na 5 G

:):)
: sob lut 10, 2007 10:20 am
autor: zimas1
: sob lut 10, 2007 12:25 pm
autor: architeo
mmmm marzenie

ale czemu biała

: sob lut 10, 2007 1:47 pm
autor: 4x4gelenda
CIEKAWE ILE KOSZTUJE??
: sob lut 10, 2007 3:50 pm
autor: Trout
To jest wersja max uproszczona: kokpit to chyba wyciągnęli z magazynu, deska rozdzielcza chyba na licencji Daewoo, nawet wyciszenia pod maska nie ma
Ma za to instalację dwunapięciową-tylko po co?
: sob lut 10, 2007 8:46 pm
autor: Liroz
Na usprawiedliwienie producenta, 24V jest znacznie korzystniejsze dla odbiorników prądu dużej mocy (np. wyciągarki) a 12V jest standardowym napięciem do zasilania urządeń typu telefon, PDA, radio,,,
Ja ten temat właśnie przechodzę więc wiem
(12V to masakrycznie złe napięcie dla urządzeń większej mocy...)

: sob lut 10, 2007 9:57 pm
autor: N@rbi
Zawsze można mechanika założyć - napięcie będzie mu obojętne

: pn lut 12, 2007 9:07 pm
autor: Liroz
W sumie tak ale mechanik jest bynajmniej niepozbawiony wad. Zapoznałem się z osiągnięciami zwycięzców rajdów, w dziedzinie mechaniki i hydrauliki, chylę czoła do ziemi. A teraz podejmę próbę pójścia własna drogą, jako człowiek elektryczny

[/img]
: pn lut 12, 2007 9:58 pm
autor: architeo
No widzę że głądko zeszliście z tematu

Nie szkoda próc bebechów takiej ślicznej G na mechanika

????
Wiec pytam JAK TO KUPIĆ

:):)
: wt lut 13, 2007 7:39 pm
autor: soki74
A czy to nie jest wersja dla cywilów militarnych Galend?W nr.1.2007 Nowej Techniki Wojskowj jest opisana wersja kanadyjska i chyba mają trochę wspólnych cech.
: czw lut 15, 2007 1:31 pm
autor: M&M
Środek wygląda jak w militarnej odmianie W461, zresztą silnik ten sam też jest.
Miałem okazję nimi pojeździć na pokazie w Sulejówku i "popełniłem" tekst o militarnych Gelendach do Nowej Techniki Wojskowej (dwie cześci w numerze styczniowym i lutowym).
: czw lut 15, 2007 2:08 pm
autor: architeo
Czyli jednym słowem nikt nie wie ile i czy wogóle można wersję wojskową kupić.?
A artykuł całkiem spoko

: czw lut 15, 2007 2:20 pm
autor: M&M
W Polsce za ewnetualną dystrybucję wersji wojskowej ma odpowiadać firma IMS Griffin, czyli będzie sprzedawana zupełnie poza przedstawicielstwem koncernu DaimlerChrysler. Jednka nie sądzę, aby można było ja kupić na indywidualne zamówienie.
: czw lut 15, 2007 5:36 pm
autor: Trout
M&M pisze:W Polsce za ewnetualną dystrybucję wersji wojskowej ma odpowiadać firma IMS Griffin, czyli będzie sprzedawana zupełnie poza przedstawicielstwem koncernu DaimlerChrysler. Jednka nie sądzę, aby można było ja kupić na indywidualne zamówienie.
ci?
http://www.griffin.pl/kontakt.php?lg=pl
Aż dziwne
Nie będzie można kupić na indywidualne zamówienie?
Hm, a co tam takiego jest, działko Vulcan, miotacz plazmowy 40 Watowy (Terminator) opancerzenie tytanowe?
Co za czasy
: pt lut 16, 2007 9:38 am
autor: architeo
Miotacz plazmowy zamiast blokady tylnego mostu

: pt lut 16, 2007 12:10 pm
autor: M&M
Tak to ten IMS Griffin, ale na stronie nie mają swojej oferty specjalnej.
Co do Gelend, to w ofercie są pojazdy opancerzone, posaidające możliwość montazu róznego specjalistycznego wyposażenia wojskowego itp., tak wiec może z tym się wiąże fakt, że DaimlerChrysler postanowił militarną rodzinę G sprzedawać za pośrednictwem fimry posiadającej koncesję na obrót specjalny.
Można spytac sie Griffina, czy sprzedali by Gelendę Kowalskiemu, ale wątpię.
: pt lut 16, 2007 1:51 pm
autor: MaciekK
architeo pisze:Miotacz plazmowy zamiast blokady tylnego mostu

ta G ma coś lepszego...
...blokadę czasu
