Czy warta zainteresowania ?

G, Unimog

Moderator: Mroczny

mxw
 
 
Posty: 178
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
Lokalizacja: Trójmiasto

Czy warta zainteresowania ?

Post autor: mxw » śr lut 07, 2007 12:04 am

Witam, co o tym sądzicie ????? :) może ktoś oglądał tą G ? [ja mam zbyt daleko niestety.... :( ]
http://moto.allegro.pl/item164322269_me ... e_300.html
Pozdrawiam M.
W 460 230GE@->300GE

QCOR
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 17, 2005 12:29 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: QCOR » śr lut 07, 2007 12:29 am

Wygląda :)2

Pytanie czy w realu też taka igła.

Przebieg nieprawdopodobny - sam sprowadzałem od I właściciela....

a felgi tak trochę poza obrys -> trza pas transmisyjny dokupić :lol: no i trochę śmieszne w porównaniu do MB.

Warto obejrzeć w tych pieniądzach :)2

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » śr lut 07, 2007 8:50 am

ładna, do ciagania na lawecie rajdowki i do jazdy turystycznej, bo szkoda jej na przeprawy. pytanie tylko co ma pod spodem.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

Post autor: sebalodz » śr lut 07, 2007 10:48 am

piękna po prostu kuzwa piekna ..... brak slow :)2
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

mxw
 
 
Posty: 178
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: mxw » śr lut 07, 2007 7:41 pm

Jeśli to co mówi właściciel "bezwypadkowa, oryginalny przbieg, super stan" jest prawdą to naprawde dobra cena :)

Ps:[podobno dał za nią 9500 euro] praktycnie możliwe...

Ale z tego o zaobserwowałem [na swoim aucie- też było w dobrej cenie jak na 85r i stan] chyba prawie każda wieloletnia G wymaga sporych nakładów po zakupie- oczywiście by ją doprowadzić do bardzo dobrego stanu. Mam na myśli tylko typowe elementy eksploatacyjne: wszystkie oleje (w mostach również) i filtry, pasek, polibusze, sprężyny, tarcze, klocki, świece, tarcza sprzęgła, pewnie też coś u lakiernika, konserwacja itp... + dodatki kratki na światła i np. kierunki - to już spora kwota.
[a to dopiero tylko doprowadzenie auta do ładu]
:D
Oczywiście jak ktoś chce [chyba większość użytkowników G] zderzaki, wyciągarka, opony MT, snorkel, dystanse, bagażnik dachowy.... itd...
W 460 230GE@->300GE

Awatar użytkownika
N@rbi
Posty: 687
Rejestracja: ndz sie 20, 2006 11:47 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: N@rbi » śr lut 07, 2007 8:49 pm

Jak na mój gust - dużo.
Być może porównuję za bardzo do mojej - ale mojej też nic nie brakuje :D
Jest w zasadzie poskładana od podstaw, z piaskowaną ramą, bez śladu rdzy, malowana zielonym metalikiem itp., cabrio (sic !). Było parę pierdułek do porobienia - ale wyszły dopiero w trakcie eksploatacji (sprzęgło, wysprzęgliki blokad, jeden z simmeringów, zawiechy do zrobienia).
Za gołą dałem 23.000 PLN. Tylko 3 lata różnicy - a 17.000 piechotą nie chodzi. Doliczcie 1.500 zł za rejestrację w Polsce, transport itp. Nazbiera się ...

Fakt - trafiłem na sztauchnięty silnik - ale to już mój pech .... :)3

Pochwalcie się, jak ktoś wybierze się to obejrzeć :D

Ps. W przebieg też nie wierzę - sorki ;-)
G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..

mxw
 
 
Posty: 178
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: mxw » śr lut 07, 2007 9:50 pm

Ja za gołą dałem 13500+opłaty 1500=15000 [oprócz tego co wymieniłem powyżej "wymiany" ] doszły mi też dodatkowe koszty- lakierowane całego auta, powiedzmy, że 2 tys. tanio (to akurat miałem w układzie bezgotówkowym :D ) naprawa zawiasów drzwi kierowcy, wstawienie alarmu i centrala + naprawa stacyjki, wymiana skrzyni z 4 na 5-tke (dodatek) (przebieg mam oryginalny 177 tys.) Dostałem do auta 2 segregatory od Niemca z fakturami za wymiany wszystkich części [potwierdzało to niewątpliwie przebieg]
Auto z allegro to 463 więc wyższy model, dlatego też cena większa, [na pewno w środku ciszej] :)
W 460 230GE@->300GE

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Post autor: Ryszard Giedrojć » śr lut 07, 2007 10:53 pm


Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » śr lut 07, 2007 11:13 pm

sebalodz pisze:piękna po prostu kuzwa piekna ..... brak slow :)2
nic dodac nic ujać. szok.
cena tez dobra. Ta w gorzowie jest benzynie szkoda ze wczesniej nie wiedzialem bo bylem tam dzisiaj to bym ja obejzał, cena jej dziwnie niska no i jeszcze fajna wyciagarka.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

nugat
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 25, 2007 12:55 am
Lokalizacja: Warsaw Village

Post autor: nugat » śr lut 07, 2007 11:26 pm

W teren wolę 460 od 463. Skrzynia redukcyjna z wajchą, a nie guziki-elektroniki, prostsza i solidniejsza. 460 to szczyt myśli inżynierskiej, a nie marketingowej.
Gelenda w460/280GE, 1987, LWB

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr lut 07, 2007 11:43 pm

mxw pisze:Jeśli to co mówi właściciel "bezwypadkowa, oryginalny przbieg, super stan" jest prawdą to naprawde dobra cena :)

Ps:[podobno dał za nią 9500 euro] praktycnie możliwe...
jo jo jo dał 9500 E a teraz chce oddać za mniej więcej to samo ;) albo na minus ze sprowadzeniem. To tak jakby powiedział "nie ufaj mi"
Przypuszczalnie będą pilne naprawy za con. 10 tys.

Hej ale Cetus ma cos podobnego na zbyciu
Ostatnio zmieniony śr lut 07, 2007 11:50 pm przez Liroz, łącznie zmieniany 1 raz.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr lut 07, 2007 11:49 pm

nugat pisze:W teren wolę 460 od 463. Skrzynia redukcyjna z wajchą, a nie guziki-elektroniki, prostsza i solidniejsza. 460 to szczyt myśli inżynierskiej, a nie marketingowej.
ee tam nie umywa sie do wozu z koniem. chociaż nie, ten ostatni jest tfu cichszy i ma tfu sterowanie głosowe. do tego o zgrozo chodzi prawie tfu tfu automatycznie :P
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » czw lut 08, 2007 5:11 pm

ExtremeG pisze: ee tam nie umywa sie do wozu z koniem. chociaż nie, ten ostatni jest tfu cichszy i ma tfu sterowanie głosowe. do tego o zgrozo chodzi prawie tfu tfu automatycznie :P

Powiem więcej: ma Commandtronic: jak wypijesz kielicha i siadasz na wóz to koń sam odwiezie cie do domu
Tego nie ma zaden nawet najnowszy Merc !!
Ba tego już nie ma w starej Unii, to jest tylko u nas (no może też w Rumuni i Bułgari)
A ekologia jaka!!! Z rury wydechowej(?) tylko metan (od czasu do czasu) i trochę mocznika To jest norma Euro 100 !!

Pozdrowienia ze wsi.....
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

nugat
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: czw sty 25, 2007 12:55 am
Lokalizacja: Warsaw Village

Post autor: nugat » pt lut 09, 2007 11:02 am

tak się składa, że wojsko na świecie kupuje w461.
kanadyjczycy nawet na zamówienie hamulce bębnowe z tyłu.
Gelenda w460/280GE, 1987, LWB

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » pt lut 09, 2007 6:59 pm

Jakoś trudno pogodzić mi się z tym , że do jednego worka wrzucacie 463 i 460/461, to trochę różniące się modele i wykonaniem, i przeznaczeniem. A co za tym idzie i niestety ceną.

mxw
 
 
Posty: 178
Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: mxw » pt lut 09, 2007 7:12 pm

Zgadza się (jaki są główne różnice pomiędzy 460 a 461 ???)
W 460 230GE@->300GE

Awatar użytkownika
biloowa
 
 
Posty: 280
Rejestracja: czw cze 17, 2004 9:00 pm
Lokalizacja: Człuchów---- Poznań

Post autor: biloowa » pt lut 09, 2007 7:48 pm

nugat pisze:W teren wolę 460 od 463. Skrzynia redukcyjna z wajchą, a nie guziki-elektroniki, prostsza i solidniejsza. 460 to szczyt myśli inżynierskiej, a nie marketingowej.
Tak apropo w 463 reduktor też sie wajchą zapodaje :D , tylko blokady są na przyciski .
Mercedes 300 GE sprzedana , Vw iltis 2,0 ABK 115 PS :) , KIA SORENTO 2,5 crdi VGT

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » pt lut 09, 2007 8:45 pm

mxw pisze:Zgadza się (jaki są główne różnice pomiędzy 460 a 461 ???)
No przede wszystki rocznik :lol: do 91 460 potem 461.

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sinkler » ndz lut 25, 2007 12:47 pm

Ryszard Giedrojć pisze:Ten sam rocznik: http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 1&ile_o=25
91 i silnik 280benzyna????????
Panowie jest bardzo różnie .benzyny palą sporo i możecie być zaskoczeni tym ,że auto 15lat przelaciało 180tyś.
Sami wiemy jak podrożuje się Gelendą.Prawdopodobnie po aucie osobowym też czasami macie wrażenie ,że jedzecie całym garażem przytroczonym do tylu.
Ktoś rzucił kiedyś temat pt hamulce tarczowe na tył .U mnie wystarczy noga z gazu...Gdyby była 350TD to bym się zaineresował. Właśnie jako ciągnik do lawety z moją Zieleniaszką krótką.
stary dyfer

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość