Merc G 300D

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Merc G 300D

Post autor: konefka » śr mar 28, 2007 11:26 am

Moje pytanie jest skierowane do uzytkownikow tego wlasnie gelendowca albo do tych ktorzy posiadali :) Czy siolnik nie jest za molowaty , jak tam sprawa z reduktorami i blokadami :) I czy warto sie pchac w rocznik 87 , jest to wersja krotka , czy moze jednak dolozyc troszke i kupic wersje Puch. I czym sie jeden od drugiego rozni , wiem tyle ze Puch jest wojskowy :) Prosze nie pisac zebym uzyl opcji "Szukaj" , bo poprostu juz od jakiegos czasu siedze i szukam i nie moge znalesc dokladnych odpowiedzi \na moje pytania. Z gory dzieki !!

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Post autor: benek » śr mar 28, 2007 12:45 pm

jak nalożysz budę od tej suki co masz na fotce to nie będzie mułowaty. Na drodze ten silnik jest mułowaty. Czy to Puch czy MB to nie ma znaczenia.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Re: Merc G 300D

Post autor: Trout » śr mar 28, 2007 5:09 pm

konefka pisze: Czy siolnik nie jest za molowaty , jak tam sprawa z reduktorami i blokadami :) I czy warto sie pchac w rocznik 87
Temat rzeka!
Dla mnie silnik 300 (6 cyl) mimo że jest chyba z kutra (!) i nie osiąga z automatem więcej niż 100 km/h jest najlepszym rozwiązaniem. Pali nie za wiele, i prawie wszystko :)
Jak chcesz mieć 7s do setki to kup silnik rasowany przez Brabusa (był tutaj na giełdzie)
Pozatym kombinacji silników i skrzyń biegów oraz mostów jest do cholery i ciut. Jak chcesz w tym grzebać to przekop się przez forum i jest kilka ciekawych postów na te tematy.

A o co Ci chodzi z reduktorami?
Reduktor jest jeden. synchronizowany.

Blokady: przód, tył i w nowszych centralna.

Wersja krótka lepsza w teren, o felgach i oponach : temat rzeka.

Pozdro
Trout
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: konefka » śr mar 28, 2007 9:01 pm

Mulowaty , chodzilo mi o to czy nie abraknie mu mocy w terenie na wieksych kapciach , a z reduktorem czy jest wytrymaly. Czy sybko nie padnie :) Da rade na 35 cali ?? Czy juz trzeba zmieniac reduktor lub silnik na mocniejszy ?? z gory dzieki !!

podro

konefka

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr mar 28, 2007 9:42 pm

33" max
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
charlie70
 
 
Posty: 899
Rejestracja: pn mar 27, 2006 11:20 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: charlie70 » śr mar 28, 2007 10:25 pm

Ja mam pucha 300 i więcej jak 33" nie polecam
Coby piwo smak piwa miało...

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: konefka » czw mar 29, 2007 1:37 pm

Czyli , jezeli wrzuce 33" nie musze podcinac blotnikow czy juz trzeba ??

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » czw mar 29, 2007 1:38 pm

jak dasz lift +4cm to nie trzeba...

ale to troche bardziej skomplikowana operacja niż przełozenie opon u wulkanizatora :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
konefka
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn lip 03, 2006 9:32 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: konefka » czw mar 29, 2007 8:16 pm

Krecik pisze:ale to troche bardziej skomplikowana operacja niż przełozenie opon u wulkanizatora :)
Co masz na mysli ?? Jaki rozmiar opon ??

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » pt mar 30, 2007 8:15 am

ja mam dokładnie to o czym mowa, blaszanka z 87roku. jest swietna. nie brakuje mu mocy, chyba, że założysz snorkel o zbyt małej średnicy. Na trasie jak to na trasie nie jest rewelacyjna ale w terenie… bajka. Koła faktycznie max 33” ja wpakowałem jeszcze dystanse 4cm
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » pn maja 07, 2007 9:31 pm

kubakrysa pisze:ja mam dokładnie to o czym mowa, blaszanka z 87roku. jest swietna. nie brakuje mu mocy, chyba, że założysz snorkel o zbyt małej średnicy. Na trasie jak to na trasie nie jest rewelacyjna ale w terenie… bajka. Koła faktycznie max 33” ja wpakowałem jeszcze dystanse 4cm
a masz lift zawieszenia do tych 33" ??

Awatar użytkownika
N@rbi
Posty: 687
Rejestracja: ndz sie 20, 2006 11:47 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: N@rbi » wt maja 08, 2007 8:43 am

BTW - a co tam u naszego przyjaciela Kuby się dzieje ? Nie pokazuje się tu ostatnio czy ja tego nie umiem zauważyć ?
Duch pięknej G poszedł lajtowo jeździć w terenie - ale czy jest już następca ?

Nie zdążyliśmy się poznać ... :(
G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » wt maja 08, 2007 9:28 am

heja jestem jestem. całe szczescie ja jeszcze żyje. myslałem nad odejsciem od gelendowców, ale stwierdziłem ze bede tesknił i zapolowałem na pucha. znalazłem ładnego i tylko jeszcze $$$$$ mi troszke brak. ale powoli do celu, legenda będzie, tymczasem spoglądam na g-long mojego wujka i wspominam moja stara gienie :D.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
N@rbi
Posty: 687
Rejestracja: ndz sie 20, 2006 11:47 am
Lokalizacja: Poznań

Post autor: N@rbi » wt maja 08, 2007 9:53 pm

:)2 :)2 :)2
G460 300TD '88 33" +4"
-> Badania Techniczne Pojazdów ..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości