Jakie przełozenie ma PTO?
Moderator: Mroczny
Jakie przełozenie ma PTO?
szukam ale nie moge znaleźć.
Poza tym, nie wiecie czy ktoś póbował wyprowadzić napęd do wyciągarki z przedniego konca wału?[/img]
Poza tym, nie wiecie czy ktoś póbował wyprowadzić napęd do wyciągarki z przedniego konca wału?[/img]
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
extremik, a czemu ty ciągle wyważasz otwarte drzwi
?
jest gotowe PTO, wymyslone przez mądrzejszych od nas, działa, przykręca sie i po jednym dniu robi
naprawde chce ci sie odstawiać rzeźbę z wlasnymi konstrukcjami
?
szczegolnie ze winde mechaniczną załozysz z tyłu auta, wiec ci wyjscie w tył potrzebne, a nie z przodu...
pojeździj jeszcze pare miesięcy na rajdy, poobserwuj, poogladaj, a potem zacznij kombinować, bo narazie to jak koń pod górke, całą tą twoją gelende z tobą za kierownicą da sie wciągnąć seryjną z 88KM silnikiem, i na 33/12.5 BFG
najpierw sie naucz jeździć, potem buduj potwora. Gelenda jest ch*jowym materiałem wyjsciowym do budowy pokraka przeprawowego, niestety. Przykro mi ale taka jest prawda. Mowie o budowie pokraka, bo jako seryjne auto nie ma sobie rownych.

jest gotowe PTO, wymyslone przez mądrzejszych od nas, działa, przykręca sie i po jednym dniu robi

naprawde chce ci sie odstawiać rzeźbę z wlasnymi konstrukcjami

szczegolnie ze winde mechaniczną załozysz z tyłu auta, wiec ci wyjscie w tył potrzebne, a nie z przodu...
pojeździj jeszcze pare miesięcy na rajdy, poobserwuj, poogladaj, a potem zacznij kombinować, bo narazie to jak koń pod górke, całą tą twoją gelende z tobą za kierownicą da sie wciągnąć seryjną z 88KM silnikiem, i na 33/12.5 BFG
najpierw sie naucz jeździć, potem buduj potwora. Gelenda jest ch*jowym materiałem wyjsciowym do budowy pokraka przeprawowego, niestety. Przykro mi ale taka jest prawda. Mowie o budowie pokraka, bo jako seryjne auto nie ma sobie rownych.
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Krecik - nie jest to az takie dobre auto jak je przedstawiasz we wszystkich swoich postachKrecik pisze:extremik, a czemu ty ciągle wyważasz otwarte drzwi?
jest gotowe PTO, wymyslone przez mądrzejszych od nas, działa, przykręca sie i po jednym dniu robi
naprawde chce ci sie odstawiać rzeźbę z wlasnymi konstrukcjami?
szczegolnie ze winde mechaniczną załozysz z tyłu auta, wiec ci wyjscie w tył potrzebne, a nie z przodu...
pojeździj jeszcze pare miesięcy na rajdy, poobserwuj, poogladaj, a potem zacznij kombinować, bo narazie to jak koń pod górke, całą tą twoją gelende z tobą za kierownicą da sie wciągnąć seryjną z 88KM silnikiem, i na 33/12.5 BFG
najpierw sie naucz jeździć, potem buduj potwora. Gelenda jest ch*jowym materiałem wyjsciowym do budowy pokraka przeprawowego, niestety. Przykro mi ale taka jest prawda. Mowie o budowie pokraka, bo jako seryjne auto nie ma sobie rownych.
na pocieszenie powiem ze jeszcze nikt nie wymyslil idealnego auta
nawet te robione fury pod siebie maja mankamenty
chyba jednak autem które nie ma sobie równych jest suzuki - oczywiście w swojej klasie
Zamontowanie pod spodem jest kłopotliwe, mam tam już butle na spręzone powietrze. I nie bardzo mam wolna podłogę żeby zrobić klapę.
A z przodu jest sporo miejsca oczywiście nie na starowska co waży 140kg
Będę zadowolony jak będzie ciągnęło 5x szybciej niz teraz czyli potrzebuję 2x5=10kW, tyle można pobrać za pomocą paska.
A z przodu jest sporo miejsca oczywiście nie na starowska co waży 140kg

Będę zadowolony jak będzie ciągnęło 5x szybciej niz teraz czyli potrzebuję 2x5=10kW, tyle można pobrać za pomocą paska.
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Piotrku, ale przeczytaj dokladnie jeszcze raz ostatnie moje dwa zdaniaPiotreQ pisze:Krecik - nie jest to az takie dobre auto jak je przedstawiasz we wszystkich swoich postachKrecik pisze:extremik, a czemu ty ciągle wyważasz otwarte drzwi?
najpierw sie naucz jeździć, potem buduj potwora. Gelenda jest ch*jowym materiałem wyjsciowym do budowy pokraka przeprawowego, niestety. Przykro mi ale taka jest prawda. Mowie o budowie pokraka, bo jako seryjne auto nie ma sobie rownych.
na pocieszenie powiem ze jeszcze nikt nie wymyslil idealnego auta
nawet te robione fury pod siebie maja mankamenty
chyba jednak autem które nie ma sobie równych jest suzuki - oczywiście w swojej klasie

bede budował niedługo 'jakieś coś' i nie zapowiada sie zeby to było w jakimkolwiek stopniu oparte na czesciach z G, niestety.
Natomiast, jako auto seryjne, czyli przy zalozeniu jak najmniejszej ilosci motania, gela nie ma sobie równych


a suzuki, no coz, moge ci tylko powiedziec ze quadem (zarejestrowanym, pojazd samochodowy, prawo do jazdy po czarnym mam) objeżdzasz suzuke bez wiekszych problemow

suzuka to matchbox, i tyle, pojedź nią na tydzien w góry na ukrainie to pogadamy jak o samochodach

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
ktos ci bajek naopowiadał, 55 kg plus rama ok. 15 po wycięciachExtremeG pisze:Zamontowanie pod spodem jest kłopotliwe, mam tam już butle na spręzone powietrze. I nie bardzo mam wolna podłogę żeby zrobić klapę.
A z przodu jest sporo miejsca oczywiście nie na starowska co waży 140kg![]()
dluga droga przed tobąBędę zadowolony jak będzie ciągnęło 5x szybciej niz teraz czyli potrzebuję 2x5=10kW, tyle można pobrać za pomocą paska.

ale tak to juz bywa z pionierami

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
skrzyżowanie patrola ze spawarką i giętarką do rurPiotreQ pisze:napiszDrako pisze:akurat to bylby dobry pomysl ( bo jednak ciegna przy mercedesowskiej skrzyni nie sa szczesliwym patentem)
Krecik napisz lepiej co to za zmota chodzi ci po glowie

a co dalej, zobaczymy....
generalnie, koncepcja jest, teraz tylko dziesiąt tysięcy funduszu zebrać i budować, budować...
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
widze ze jednak wszyscy po róznych przejsciach i tak dochodzą do jedynie słusznej decyzji, nawet najwięksi obroncy gelendyKrecik pisze:skrzyżowanie patrola ze spawarką i giętarką do rurPiotreQ pisze:napiszDrako pisze:akurat to bylby dobry pomysl ( bo jednak ciegna przy mercedesowskiej skrzyni nie sa szczesliwym patentem)
Krecik napisz lepiej co to za zmota chodzi ci po glowie
a co dalej, zobaczymy....
generalnie, koncepcja jest, teraz tylko dziesiąt tysięcy funduszu zebrać i budować, budować...

wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl
http://www.bandzior4x4.pl
bo to jak pisalem, jesli auto seryjne, 'na codzień i do extremy' to jedyne słuszne
swoim G startuje i mam jakies tam wyniki w rajdach, a na codzien jeżdze po warszawie do pracy 
ale niestety, postęp nastąpił, i sciganie sie autem seryjnym, gdzie mi po prostu żal nap*dalać po drzewach bo sobie drzwi pogne, dach połamie i kilka innych rzeczy uszkodze...
klatki do tego zakladać, to bez sensu, kolejna tona wiecej...
wiec, dół - wypatroszona rama od parcha, do tego mosty albo zwolnice, albo 'cos', reduktor moze od 463 (synchronizowany reduktor to poezja), silnik benzyna 220-280KM ok. 400-600nm, albo diesel ok. 180km,zobaczymy, a to wszystko przykryć minimalną ilością czegokolwiek...
generalnie, quad to to nie bedzie
ale bedzie mozna sie scigać z innymi pojazdami tej klasy
bo inne juz niestety sie wykruszają 


ale niestety, postęp nastąpił, i sciganie sie autem seryjnym, gdzie mi po prostu żal nap*dalać po drzewach bo sobie drzwi pogne, dach połamie i kilka innych rzeczy uszkodze...
klatki do tego zakladać, to bez sensu, kolejna tona wiecej...
wiec, dół - wypatroszona rama od parcha, do tego mosty albo zwolnice, albo 'cos', reduktor moze od 463 (synchronizowany reduktor to poezja), silnik benzyna 220-280KM ok. 400-600nm, albo diesel ok. 180km,zobaczymy, a to wszystko przykryć minimalną ilością czegokolwiek...
generalnie, quad to to nie bedzie



Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
wystarczy wstawić winde odpowiednio rozbudowaną (a jest miejsce na duży beben albo i dwa w razie potrzeby) i juz bedzie cięższaPiotreQ pisze:mozna ja zmodyfikowacExtremeG pisze:E tam na parchu, rama za lekka to daje środek ciężkości za wysoko.

poza tym... zawsze dzieki temu masz kilkadziesiąt/set kilo ktore mozesz poświęcic na założeniemostów np. od laplandera

pojazd terenowy nigdy nie bedzie zbyt lekki

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Hehe i Luberdowóz gotowyKrecik pisze: poza tym... zawsze dzieki temu masz kilkadziesiąt/set kilo ktore mozesz poświęcic na założeniemostów np. od laplandera![]()

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
ExtremeG pisze:Hehe i Luberdowóz gotowyKrecik pisze: poza tym... zawsze dzieki temu masz kilkadziesiąt/set kilo ktore mozesz poświęcic na założeniemostów np. od laplandera![]()
ale zawsze coś za coś, na laplanerach albo musisz pójść do góry albo zmniejszyć wykrzyż w stosunku do tego co możesz uzyskać na zwykłych mostach.



krecik - teraz Ty


Seba Lodz
MAM SYNKA
GG - 1103907
MAM SYNKA

GG - 1103907
Bzdura.ExtremeG pisze: ale zawsze coś za coś, na laplanerach albo musisz pójść do góry albo zmniejszyć wykrzyż w stosunku do tego co możesz uzyskać na zwykłych mostach.
Widziałeś wysokość i wykrzyż np. Tomcata w wersji na portalach ?
Obstawiam że ma wysokość mniejszą i wykrzyż większy od Twojej gelendy. Na volvo można zrobić tak samo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości