Jakie przełozenie ma PTO?

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Jakie przełozenie ma PTO?

Post autor: Liroz » wt cze 05, 2007 10:59 pm

szukam ale nie moge znaleźć.
Poza tym, nie wiecie czy ktoś póbował wyprowadzić napęd do wyciągarki z przedniego konca wału?[/img]
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » wt cze 05, 2007 11:07 pm

Tak próbował.
king cab 2.4
ramcharger 5,9

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt cze 05, 2007 11:19 pm

Jakieś szczegóły pls ??
(mam na myśli wał silnika)
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

hajdi
 
 
Posty: 887
Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: hajdi » wt cze 05, 2007 11:27 pm

Nie z walu silnika tylko z przedniego konca tylnego walu napedowego .
king cab 2.4
ramcharger 5,9

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr cze 06, 2007 8:29 am

extremik, a czemu ty ciągle wyważasz otwarte drzwi ???


jest gotowe PTO, wymyslone przez mądrzejszych od nas, działa, przykręca sie i po jednym dniu robi :)

naprawde chce ci sie odstawiać rzeźbę z wlasnymi konstrukcjami ???

szczegolnie ze winde mechaniczną załozysz z tyłu auta, wiec ci wyjscie w tył potrzebne, a nie z przodu...


pojeździj jeszcze pare miesięcy na rajdy, poobserwuj, poogladaj, a potem zacznij kombinować, bo narazie to jak koń pod górke, całą tą twoją gelende z tobą za kierownicą da sie wciągnąć seryjną z 88KM silnikiem, i na 33/12.5 BFG

najpierw sie naucz jeździć, potem buduj potwora. Gelenda jest ch*jowym materiałem wyjsciowym do budowy pokraka przeprawowego, niestety. Przykro mi ale taka jest prawda. Mowie o budowie pokraka, bo jako seryjne auto nie ma sobie rownych.
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » śr cze 06, 2007 3:07 pm

Krecik pisze:extremik, a czemu ty ciągle wyważasz otwarte drzwi ???


jest gotowe PTO, wymyslone przez mądrzejszych od nas, działa, przykręca sie i po jednym dniu robi :)

naprawde chce ci sie odstawiać rzeźbę z wlasnymi konstrukcjami ???

szczegolnie ze winde mechaniczną załozysz z tyłu auta, wiec ci wyjscie w tył potrzebne, a nie z przodu...


pojeździj jeszcze pare miesięcy na rajdy, poobserwuj, poogladaj, a potem zacznij kombinować, bo narazie to jak koń pod górke, całą tą twoją gelende z tobą za kierownicą da sie wciągnąć seryjną z 88KM silnikiem, i na 33/12.5 BFG

najpierw sie naucz jeździć, potem buduj potwora. Gelenda jest ch*jowym materiałem wyjsciowym do budowy pokraka przeprawowego, niestety. Przykro mi ale taka jest prawda. Mowie o budowie pokraka, bo jako seryjne auto nie ma sobie rownych.
Krecik - nie jest to az takie dobre auto jak je przedstawiasz we wszystkich swoich postach
na pocieszenie powiem ze jeszcze nikt nie wymyslil idealnego auta
nawet te robione fury pod siebie maja mankamenty
chyba jednak autem które nie ma sobie równych jest suzuki - oczywiście w swojej klasie

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr cze 06, 2007 4:29 pm

Zamontowanie pod spodem jest kłopotliwe, mam tam już butle na spręzone powietrze. I nie bardzo mam wolna podłogę żeby zrobić klapę.
A z przodu jest sporo miejsca oczywiście nie na starowska co waży 140kg :)23
Będę zadowolony jak będzie ciągnęło 5x szybciej niz teraz czyli potrzebuję 2x5=10kW, tyle można pobrać za pomocą paska.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr cze 06, 2007 5:51 pm

PiotreQ pisze:
Krecik pisze:extremik, a czemu ty ciągle wyważasz otwarte drzwi ???

najpierw sie naucz jeździć, potem buduj potwora. Gelenda jest ch*jowym materiałem wyjsciowym do budowy pokraka przeprawowego, niestety. Przykro mi ale taka jest prawda. Mowie o budowie pokraka, bo jako seryjne auto nie ma sobie rownych.
Krecik - nie jest to az takie dobre auto jak je przedstawiasz we wszystkich swoich postach
na pocieszenie powiem ze jeszcze nikt nie wymyslil idealnego auta
nawet te robione fury pod siebie maja mankamenty
chyba jednak autem które nie ma sobie równych jest suzuki - oczywiście w swojej klasie
Piotrku, ale przeczytaj dokladnie jeszcze raz ostatnie moje dwa zdania :) Pisze przeciez wyraźnie, że G jest bardzo zły mmateriałem wyjsciowym do budowy rasowego pokraka...

bede budował niedługo 'jakieś coś' i nie zapowiada sie zeby to było w jakimkolwiek stopniu oparte na czesciach z G, niestety.

Natomiast, jako auto seryjne, czyli przy zalozeniu jak najmniejszej ilosci motania, gela nie ma sobie równych :) i seryjne G objedzie bardzo wiele pokraków ;)


a suzuki, no coz, moge ci tylko powiedziec ze quadem (zarejestrowanym, pojazd samochodowy, prawo do jazdy po czarnym mam) objeżdzasz suzuke bez wiekszych problemow ;)

suzuka to matchbox, i tyle, pojedź nią na tydzien w góry na ukrainie to pogadamy jak o samochodach :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr cze 06, 2007 5:53 pm

ExtremeG pisze:Zamontowanie pod spodem jest kłopotliwe, mam tam już butle na spręzone powietrze. I nie bardzo mam wolna podłogę żeby zrobić klapę.
A z przodu jest sporo miejsca oczywiście nie na starowska co waży 140kg :)23
ktos ci bajek naopowiadał, 55 kg plus rama ok. 15 po wycięciach
Będę zadowolony jak będzie ciągnęło 5x szybciej niz teraz czyli potrzebuję 2x5=10kW, tyle można pobrać za pomocą paska.
dluga droga przed tobą ;)
ale tak to juz bywa z pionierami ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr cze 06, 2007 6:19 pm

Krecik pisze: dluga droga przed tobą ;)
Fajnie bawie się dobrze :)2

A co powiesz o pneumatycznej zmianie biegów? właśnie zabieram się za to :P
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » śr cze 06, 2007 6:25 pm

rób rób :)

ja wole jeździc ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » śr cze 06, 2007 9:50 pm

akurat to bylby dobry pomysl ( bo jednak ciegna przy mercedesowskiej skrzyni nie sa szczesliwym patentem)
Krecik napisz lepiej co to za zmota chodzi ci po glowie :)21

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » śr cze 06, 2007 10:23 pm

Drako pisze:akurat to bylby dobry pomysl ( bo jednak ciegna przy mercedesowskiej skrzyni nie sa szczesliwym patentem)
Krecik napisz lepiej co to za zmota chodzi ci po glowie :)21
napisz :roll:

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr cze 06, 2007 11:43 pm

Krecik pisze: szczegolnie ze winde mechaniczną załozysz z tyłu auta, wiec ci wyjscie w tył potrzebne, a nie z przodu...
A ty z czego byś zasilił paszowóz ?? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » czw cze 07, 2007 10:37 am

PiotreQ pisze:
Drako pisze:akurat to bylby dobry pomysl ( bo jednak ciegna przy mercedesowskiej skrzyni nie sa szczesliwym patentem)
Krecik napisz lepiej co to za zmota chodzi ci po glowie :)21
napisz :roll:
skrzyżowanie patrola ze spawarką i giętarką do rur ;)

a co dalej, zobaczymy....

generalnie, koncepcja jest, teraz tylko dziesiąt tysięcy funduszu zebrać i budować, budować...
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » czw cze 07, 2007 1:32 pm

Krecik pisze:
PiotreQ pisze:
Drako pisze:akurat to bylby dobry pomysl ( bo jednak ciegna przy mercedesowskiej skrzyni nie sa szczesliwym patentem)
Krecik napisz lepiej co to za zmota chodzi ci po glowie :)21
napisz :roll:
skrzyżowanie patrola ze spawarką i giętarką do rur ;)

a co dalej, zobaczymy....

generalnie, koncepcja jest, teraz tylko dziesiąt tysięcy funduszu zebrać i budować, budować...
widze ze jednak wszyscy po róznych przejsciach i tak dochodzą do jedynie słusznej decyzji, nawet najwięksi obroncy gelendy :)21
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » czw cze 07, 2007 2:28 pm

bo to jak pisalem, jesli auto seryjne, 'na codzień i do extremy' to jedyne słuszne :) swoim G startuje i mam jakies tam wyniki w rajdach, a na codzien jeżdze po warszawie do pracy :)


ale niestety, postęp nastąpił, i sciganie sie autem seryjnym, gdzie mi po prostu żal nap*dalać po drzewach bo sobie drzwi pogne, dach połamie i kilka innych rzeczy uszkodze...

klatki do tego zakladać, to bez sensu, kolejna tona wiecej...


wiec, dół - wypatroszona rama od parcha, do tego mosty albo zwolnice, albo 'cos', reduktor moze od 463 (synchronizowany reduktor to poezja), silnik benzyna 220-280KM ok. 400-600nm, albo diesel ok. 180km,zobaczymy, a to wszystko przykryć minimalną ilością czegokolwiek...


generalnie, quad to to nie bedzie ;) ale bedzie mozna sie scigać z innymi pojazdami tej klasy ;) bo inne juz niestety sie wykruszają ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » czw cze 07, 2007 5:57 pm

E tam na parchu, rama za lekka to daje środek ciężkości za wysoko.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » czw cze 07, 2007 6:32 pm

ExtremeG pisze:E tam na parchu, rama za lekka to daje środek ciężkości za wysoko.
mozna ja zmodyfikowac :)2

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » czw cze 07, 2007 7:47 pm

ExtremeG pisze:E tam na parchu, rama za lekka to daje środek ciężkości za wysoko.
mało jeszcze wiesz i dużo musisz pooobserwować ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » czw cze 07, 2007 7:48 pm

PiotreQ pisze:
ExtremeG pisze:E tam na parchu, rama za lekka to daje środek ciężkości za wysoko.
mozna ja zmodyfikowac :)2
wystarczy wstawić winde odpowiednio rozbudowaną (a jest miejsce na duży beben albo i dwa w razie potrzeby) i juz bedzie cięższa ;)

poza tym... zawsze dzieki temu masz kilkadziesiąt/set kilo ktore mozesz poświęcic na założeniemostów np. od laplandera ;)


pojazd terenowy nigdy nie bedzie zbyt lekki ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » czw cze 07, 2007 9:36 pm

Krecik pisze: poza tym... zawsze dzieki temu masz kilkadziesiąt/set kilo ktore mozesz poświęcic na założeniemostów np. od laplandera ;)
Hehe i Luberdowóz gotowy :wink: ale zawsze coś za coś, na laplanerach albo musisz pójść do góry albo zmniejszyć wykrzyż w stosunku do tego co możesz uzyskać na zwykłych mostach.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

sebalodz
 
 
Posty: 901
Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
Lokalizacja: Lodz

Post autor: sebalodz » czw cze 07, 2007 9:46 pm

ExtremeG pisze:
Krecik pisze: poza tym... zawsze dzieki temu masz kilkadziesiąt/set kilo ktore mozesz poświęcic na założeniemostów np. od laplandera ;)
Hehe i Luberdowóz gotowy :wink: ale zawsze coś za coś, na laplanerach albo musisz pójść do góry albo zmniejszyć wykrzyż w stosunku do tego co możesz uzyskać na zwykłych mostach.
:o :o :o

krecik - teraz Ty :)21 :)23
Seba Lodz
MAM SYNKA :-)
GG - 1103907

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » pt cze 08, 2007 7:44 am

ExtremeG pisze: ale zawsze coś za coś, na laplanerach albo musisz pójść do góry albo zmniejszyć wykrzyż w stosunku do tego co możesz uzyskać na zwykłych mostach.
Bzdura.
Widziałeś wysokość i wykrzyż np. Tomcata w wersji na portalach ?
Obstawiam że ma wysokość mniejszą i wykrzyż większy od Twojej gelendy. Na volvo można zrobić tak samo.

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pt cze 08, 2007 7:55 am

adaś, nie warto...

extrem siedzi w tym biznesie JUZ sześć miesięcy

on wie wiecej od nas obu razem wziętych...

niech buduje ;)

ja zrobie mimo wszystko po swojemu, korzystając ze sprawdzonych i działających konstrukcji ;)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości