merc g /klopot

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

merc g /klopot

Post autor: skorek » śr wrz 26, 2007 7:04 pm

chce zakupic mecedesa g z silnikiem 2,8 150 km. ale coś silnik niedomaga na 1 cylinder.przyczyn może być wiele(od swiec, po kable,zawory uszczelke pod głowicą i zawory,)przez telefon ciężko to stwierdzić :D . jade go na dniach oglądnąć.
przerabiał ktoś to w swoich g??
w razie czego mam pod reką sinik od 124 3.0 benzyna dużo przerubek??
albo odrazu rozejrzeć sie za jakims dieslem??(wiem ze jest problem z misą olejowa).
czekam na wasze wypowiedzi, tylko bez kasztanienia dawno nie udzielałem sie na forum :wink: .
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » śr wrz 26, 2007 7:27 pm

szukaj od razu 300td. i jak masz firme to diiselek -22%
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » śr wrz 26, 2007 7:55 pm

A co to za Vat-myk z dizelkiem, a benzynką nie??

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Re: merc g /klopot

Post autor: Trout » śr wrz 26, 2007 8:33 pm

skorek pisze:chce zakupic mecedesa g z silnikiem 2,8 150 km. ale coś silnik niedomaga .
Poprostu olej to i wybierz inny sprawny !
Chyba że lubisz grzebać i zanudzać na forum :)

Wybór np. patrz Allegro duży !
Powodzenia
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Re: merc g /klopot

Post autor: skorek » czw wrz 27, 2007 11:27 pm

Trout pisze:
skorek pisze:chce zakupic mecedesa g z silnikiem 2,8 150 km. ale coś silnik niedomaga .
Poprostu olej to i wybierz inny sprawny !
Chyba że lubisz grzebać i zanudzać na forum :)

Wybór np. patrz Allegro duży !
Powodzenia
wybór może i tak, ale nie chce kupić nic zakatowanego lub ostro otynkowanego :lol: .czy lubie grzebać?/kiedys tak,teraz nie ma na to czasu.
już go kupiłem, jutro rano sciągam do kraju takze będe musiał pogrzebac :cry:
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pt wrz 28, 2007 8:49 am

Miałem taki silnik w S-klasie, do gazu się nie nadaje. Między 60.000 a 80.000 km trzeba było wymieniać głowicę bo sie gniazda zaworowe wypalały i brakło regulacji luzów. W tych silnikach jest mechaniczna regulacja luzu zaworowego. Piszę to po to, że jeśli masz w planie gaz do tego silnika to między innymi z takimi przypadłościami będziesz miał do czynienia.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

semenmp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 55
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 2:33 pm
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: semenmp » pt wrz 28, 2007 9:21 am

co do gazu to moze i racja, ja niedługo mam gele w gazie, 2,3 silniczek, no pomimo ze wszyscy mówili ze te silniki nie nadają sie do gazowania to jakoś chodzi, tylko wymaga częstej regulacji, a co do pracy nie na wszystkich garach, to jak ja swoją gele kupowałem to ten sam problem był i juz na miejscu okazało sie ze jedna świeca sklepana była, a samochód niby tylko co opuscił warsztat po przeglądzie, :P , tak więc moze i u ciebie będzie ten sam problem, oby tak było, pozdrawiam

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » śr paź 17, 2007 10:11 pm

semenmp pisze:co do gazu to moze i racja, ja niedługo mam gele w gazie, 2,3 silniczek, no pomimo ze wszyscy mówili ze te silniki nie nadają sie do gazowania to jakoś chodzi, tylko wymaga częstej regulacji, a co do pracy nie na wszystkich garach, to jak ja swoją gele kupowałem to ten sam problem był i juz na miejscu okazało sie ze jedna świeca sklepana była, a samochód niby tylko co opuscił warsztat po przeglądzie, :P , tak więc moze i u ciebie będzie ten sam problem, oby tak było, pozdrawiam
gazowac napewno bede ten motor.silnik ma 3 krzywi wyślizgane w obydwóch wałkach, i coś tam jeszcze. motor ten wywalam. nabyłem inny, rówineż 2,8 od merca ale osobowego jesk kilka koni mocniejszy jestem w fazie montowania go,niestety jak go rozebrałem okazało się że wałki też nie sa zaciekawe :( .
nie wim co mam robić myśle nad regeneracja tych wałków(prosze o namiary firm tym sie zajmujących na pw), no chyba że będę musiał kupić kolejny motor :-? .wypowiedzcie sie w temacie co mam robić? najgorsze że auto potrzebuje na wczoraj.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » czw paź 18, 2007 6:17 am

Zlozyc i jezdzic, bedzie cykal zaworami przez nastepne 200kkm i tyle.

Ciezki do zabicia na smierc. Zapytaj uazowcow o ten silnik, bo bardzo duzo ich maja i nie moga zakatowac.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » czw paź 18, 2007 11:19 am

Ja też mam 280 z gazem i całkiem dobrze chodzi.Zawory trochę przyklepują [na zimno ] ale w zimie zrobię mu całą klawiaturę z utwardzanymi zaworami i napawaniem wałków włącznie i będzie ok.Tak ogólnie to b.dobry motor ale niestety pijanica. :)2
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » sob paź 27, 2007 8:18 pm

Tak ogólnie to b.dobry motor ale niestety pijanica.
tego sie obawiałem, ja też czasami lubię wypić :lol:
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » sob paź 27, 2007 8:32 pm

Dlatego :lol: taki kupiłem. :)2 :wink:
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » pt lis 16, 2007 9:06 pm

puchaty pisze:Dlatego :lol: taki kupiłem. :)2 :wink:
ja powoli koncze swego,moze na swieta wyjade :evil:
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » sob gru 15, 2007 8:01 pm

skorek pisze:
puchaty pisze:Dlatego :lol: taki kupiłem. :)2 :wink:
ja powoli koncze swego,moze na swieta wyjade :evil:
zrobiony merc/ale koszty potezne jak sie wszystko policzy i czasu mineło, ale silnik dobrze wymiata :P
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » ndz gru 16, 2007 9:29 am

puchaty napisał:
Dlatego taki kupiłem.

ja powoli koncze swego,moze na swieta wyjade

zrobiony merc/ale koszty potezne jak sie wszystko policzy i czasu mineło, ale silnik dobrze wymiata



TZN : Bryka już hula. :P :)2 !!
.Jeżeli to nie tajemnica ?? podrzuć na pw jakie były koszty :o tej operacji co robiłeś i gdzie. ?? :)2
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości