tarczówki tył w 460

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Prumer4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 05, 2007 4:45 pm

tarczówki tył w 460

Post autor: Prumer4x4 » ndz gru 16, 2007 7:53 pm

Witam mam pytanko zakładali koledzy tarcze hamulcowe na tylnej osi ? :o

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz gru 16, 2007 7:59 pm

zakładali
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Prumer4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 05, 2007 4:45 pm

Post autor: Prumer4x4 » ndz gru 16, 2007 8:01 pm

jak to poczynic jakie zaciski zastosowac by reczny dzialal

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz gru 16, 2007 8:01 pm

zakładasz hydrauliczny hamulec ręczny
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Prumer4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 05, 2007 4:45 pm

Post autor: Prumer4x4 » pn gru 17, 2007 8:32 am

tyle wiem jak go zamocowac i od jakiego pojazdu najlepiej pasuje

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » wt gru 18, 2007 8:30 pm

skoro wiesz to działaj
myslisz że wyskoczysz w trzech postach a ja ci zara będę zeznawał co i jak

opcje ''szukaj'' se włącz
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » wt gru 18, 2007 8:34 pm

Prumer4x4 pisze:tyle wiem jak go zamocowac i od jakiego pojazdu najlepiej pasuje
Prumer:
Postaw Szaremu piwo to może zmięknie :)
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Prumer4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 05, 2007 4:45 pm

Post autor: Prumer4x4 » wt gru 18, 2007 10:50 pm

spoko mam to zrobione i zadna filozofia

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » ndz gru 30, 2007 4:02 pm

Prumer4x4 pisze:spoko mam to zrobione i zadna filozofia
to podziel sie z innymi :D
nie badz taki :lol:
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Prumer4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 05, 2007 4:45 pm

Post autor: Prumer4x4 » ndz gru 30, 2007 9:19 pm

Prosze niech każdy dojdzie do tego sam jak jest to takie proste i latwe jak koledzy pisza.
Pozdrawiam

Prumer4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: śr gru 05, 2007 4:45 pm

Post autor: Prumer4x4 » ndz gru 30, 2007 9:24 pm

Prosze niech każdy dojdzie do tego sam jak jest to takie proste i latwe jak koledzy pisza.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » wt sty 01, 2008 10:19 pm

Prumer4x4 pisze:Prosze niech każdy dojdzie do tego sam jak jest to takie proste i latwe jak koledzy pisza.
Pozdrawiam
no dobra ale po co piszesz o tym 2 razy?
posty nabijasz? :lol:
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » pn sty 07, 2008 12:09 am

zaciski t4 pow. 98 rok 2.5tdi
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » pn sty 07, 2008 7:13 pm

Ml_Kruszka18 pisze:zaciski t4 pow. 98 rok 2.5tdi
podziekował :)2
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn mar 31, 2008 8:02 am

Moglibyście jeszcze coś wyłuszczyć? Co tam jest jeszcze potrzebne do przeróbki na tarcze?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » pn mar 31, 2008 8:25 am

spis cześci i fotogalerie dawać :P
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » pn mar 31, 2008 9:00 am

koledzy a ja mam pytanie z innej beczki
po co to przerabiac ??

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pn mar 31, 2008 9:15 am

A po co się nogi pocą? :P

Jak dla mnie, oprócz tego że pancerze się odrywają od wahaczy i później włażą w to jakieś drągi blokując koło, to jeszcze ostatnio mam ciągle jakieś samoczynne hamowanie z tyłu, raz na jednym raz na drugim kole. Już parę razy rozbierałem to i luzowałem i dalej to samo. No i po wtóre słabe są
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Bogdan 4x4
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 7:49 pm
Lokalizacja: z podkarpackiej wioski

Post autor: Bogdan 4x4 » pn mar 31, 2008 9:27 am

Prumer4x4 pisze:jak to poczynic jakie zaciski zastosowac by reczny dzialal
W mojej zmocie, przy moście od K160 działają zaciski od passata.
(wersje powyżej 100 KM miały tarczówki, zacisk posiada wyjście na linkę do ręcznego).
Działa bez zarzutu. Sprawdzone w praktyce i na rolkach na przeglądzie.
Wsio można szto nie można, tolko z wolna i astarożna

dziadek4x4
 
 
Posty: 199
Rejestracja: czw lut 21, 2008 5:41 pm
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: dziadek4x4 » śr kwie 30, 2008 10:06 am

jedno wam powiem-po przerobce 3 wyjazdy do lasu i po klockach nie ma zadnego sladu .U mnie chodza zaciski od sprintera-tylne.Zwracajcie uwage na to ,zeby tloczek nie byl za duzy ,bo wtedy pompa nie wydala i z hamowania tez jest gó....no.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości