Strona 1 z 5
g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
: ndz mar 23, 2008 4:41 pm
autor: michur
Dobra jest ta twoja Gela...!Chyba najfajniejsza jaka widzialem tu na forum.
moje maleństwa
: sob kwie 19, 2008 7:15 am
autor: amosik1
Oto moje pierwsze maleństwo
: wt kwie 22, 2008 7:41 pm
autor: bulas

No w pytę jest, napisz o nim coś więcej

: wt kwie 22, 2008 8:19 pm
autor: Szupryk46
bulas pisze:
No w pytę jest, napisz o nim coś więcej

Bez kitu

: wt kwie 29, 2008 7:50 pm
autor: dziadek4x4
taa, grubo jest

: sob maja 03, 2008 4:13 pm
autor: Liroz
Tylna część ramy Gelendzi z nowo planowanym odcinkiem wydechu

: sob maja 03, 2008 6:30 pm
autor: Trout
Liroz pisze:Tylna część ramy Gelendzi z nowo planowanym odcinkiem wydechu
Robisz wydech z nierdzewki?
: sob maja 03, 2008 8:16 pm
autor: Liroz
A skąd wiesz ?
: sob maja 03, 2008 8:29 pm
autor: Trout
Liroz pisze:A skąd wiesz ?
Mam "nosa"
a serio: jak mam się pie#rzyć co 3-4 lata z rdzewiejącymi rurami (które to za każdym razem trzeba w warsztacie doginać to lepiej zrobić to raz a dobrze.
Jest tam trochę rzeźby-nie wygląda tak pięknie jak na Twoim rysunku i trzeba uważać żeby rura nie dotykała budy bo rezonans bedzie ale idzie zrobić
T
PS
Mam wersje long 460 więc wydech idzie do końca =dużo metrów rury potrzebne

: sob maja 03, 2008 11:20 pm
autor: Liroz
No tak, cały material (nierdzewna, ścianka 2mm) wyniósł 164 brutto a za rury aluminiowane biora conajmniej to samo

poza tym w Lęborku są głównie spawacze od nierdzewki, zwykłej stali nie dotykają

: ndz maja 04, 2008 5:32 pm
autor: Trout
Liroz pisze:No tak, cały material (nierdzewna, ścianka 2mm) wyniósł 164 brutto a za rury aluminiowane biora conajmniej to samo

poza tym w Lęborku są głównie spawacze od nierdzewki, zwykłej stali nie dotykają

Sorry za mały off,
ale nie rób wydechu z Alu to jest jedno wielkie g.. jest.
Alu utlenia się szczególnie na łączach i wchodzi w reakcje ze spalinami (szczególnie z siarką i jej pochodnymi).
Poza tym jest bardziej podatne na destrukcje pod wpływem drgań (od silnika i od jazdy)
chyba że mógłbyś zabezpieczyć wydech elektrochemicznie (pasywacja lub elekrtopasywacja)-ale trudno to zrobić w środku rury.
Zresztą nierdzewkę tez radzę pasywować chociaż z zewnątrz-wytrzyma znacznie dłużej.
możesz (wzorem raperów amerykańskich

wypolerować-to już wystarczy
164 PLN to majątek nie jest, dojdzie robocizna,kryzy
Spoko wyjdzie 2-3 razy tyle co materiał.
T.
: ndz maja 04, 2008 7:10 pm
autor: bulas
To miło z waszej strony, że kasztanicie o jakiejś badziewnej rurze w temacie FOTKI

: ndz maja 04, 2008 8:01 pm
autor: Liroz
eee aluminiowane czyli te standardowe rury co sie stosuje do wydechów
są pokryte warstewką aluminium
co do alu, mam ochotę powrzucać trochę części z duralu zamiast stali ale może do następnego Evo

: ndz maja 04, 2008 8:42 pm
autor: Szupryk46
Liroz, dawaj foty po Operacji Pomorze

: śr maja 07, 2008 9:39 pm
autor: zibismoke01
Liroz pisze:Mam tylko jedno
Teraz będzie kabrio na laminacie

a co to sie stało

jakiś tirolot chciał Ci sie przez tylne drzwi wpakować??
: śr maja 07, 2008 10:56 pm
autor: Liroz
Progi go G (nierdzewka 60)

: czw maja 08, 2008 2:01 pm
autor: Szupryk46
Liroz spadł poprostu na dół wąwozu

: czw maja 08, 2008 4:45 pm
autor: Trout
Liroz pisze:Progi go G (nierdzewka 60)
Jaka grubość rury?
Zrób w tych progach-tam gdzie jest zakręt pod kątem 90 zastrzały-wytrzyma większe obciążenie

: pt maja 09, 2008 7:45 am
autor: Liroz
60x2 i z tych progów chce wyprowadzić główne pałąki klatki. Więc z rady chętnie skorzystam

: pt maja 09, 2008 10:59 am
autor: Evangelicus
bardzo przepraszam, że się wtrącam, bo piszecie o ważnych i potrzebnych sprawach, ale zróbcie osobny temat, albo podrzućcie to do "Blacharki w G", bo sie kaszana robi.
mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem...
jak tak, to przepraszam
: pt maja 09, 2008 4:23 pm
autor: Liroz
jest też forum 123...

: pt maja 09, 2008 9:16 pm
autor: ub1k
: ndz maja 11, 2008 9:34 am
autor: kubakrysa
Liroz pisze:Tylna część ramy Gelendzi z nowo planowanym odcinkiem wydechu

panie kolego a z kad ty tam wezmiesz róre??? tzn z drugiej strony ramy??? chcialem puscić line tak jak ty żeby wyciągarke zdjąć z ryja i na pake wsadzic ale właśnie tak gdzie ty masz line ja mam róre wydechową, a pozatym mam wieksza chlodnice wiec sie gubie puki co.
: ndz maja 11, 2008 6:59 pm
autor: Liroz
U mnie idzie rura z silnika bezpośrednio do tej flanszy ale nie mam do tego odcinka rysunku. Przechodzi nad ramą bo mam podniesioną budę.
Jeśli masz wydech orginalnie (przez zbiornik paliwa) to takiego triku z liną nie zrobisz. A trik się naprawdę udał, w kilka minut można przełożyć linę z przodu na tył i odwrotnie. I co więcej, tymi samymi kanałami będzie puszczona lina od mechanika
: ndz maja 11, 2008 7:12 pm
autor: Liroz
ub1k pisze:

10/10