Jak się kupuje w Reichu
: śr maja 14, 2008 9:48 pm
mialem dziś wyjeżdżać po to auto:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Wczoraj poprosiłem o VIN i numer silnika. Wrzuciłem to w ruską wyszukiwarkę i dostałem:
VIN WDB46133817094235
Factory code 61
Model 290 GD 4X4
Chassis no 46133817094235
Engine no 602942 10 000623
xxx 717445 16 458232
front H20S26590
back H20S26590
order 6 - 226 01238
Cab 460683 10
Dealer (226)
Color 9744
A02 joint heads, chromium plated (с 1978)
A13 axle ratio slow
A70 differential lock, front axle (с 1978)
D35 special version for europe
D39 multiway connector
ER6 radio set, stereo cassette, mid-class (с 1978)
E40 trailer plug socket, seven-pin
mb-telephone (cellular) with console and card (с 26.06.1997)
E68 antenna autom. with radio (с 1978)
automatic antenna
blaupunkt radio set luebeck, cassette recorder, road-traffic broadcasting decoder
H20 heat-absorbing glass all round (с 1978)
H22 heated rear window (с 1978)
J33 clock
J38 tachometer
L16 halogen fog lamps (с 1978)
P39 enlarged fenders use wide tires (с 1978)
Q53 trailer coupling, ball-head type, low mounted (с 1978)
R78 light alloy wheels for wide tires (с 1978)
V18 interior trim in black (с 1978)
..taki sam numer silnika (fabryczny) podał sprzedawca, mimo że w ogłoszeniu napisano że silnik zmieniony/nowy od 150,000 km. Poza tym skąd ta turbina w 1994 roku? 290GD dostał turbinę w 1997. Diler w końcu przyznał, źe właściciel dołożył turbinę juź w 1994. Silnik padł po 130,000km w 1999. Dał znowu silnik seriii om602.942 (bezturbinowy) i przeloźył starą turbinę i interkuler. Teraz silnik ma 150,000km i zaraz znowu padnie--bo ten model OM602 nie jest pod turbinę.
Auto atrakcyjne, cena też (eksport bez VAT), tylko źe pasztet już się piecze. Dziękuję temu panu i szukam dalej. I tak się kupuje w reichu. Uważaj tak samo jak u nas.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Wczoraj poprosiłem o VIN i numer silnika. Wrzuciłem to w ruską wyszukiwarkę i dostałem:
VIN WDB46133817094235
Factory code 61
Model 290 GD 4X4
Chassis no 46133817094235
Engine no 602942 10 000623
xxx 717445 16 458232
front H20S26590
back H20S26590
order 6 - 226 01238
Cab 460683 10
Dealer (226)
Color 9744
A02 joint heads, chromium plated (с 1978)
A13 axle ratio slow
A70 differential lock, front axle (с 1978)
D35 special version for europe
D39 multiway connector
ER6 radio set, stereo cassette, mid-class (с 1978)
E40 trailer plug socket, seven-pin
mb-telephone (cellular) with console and card (с 26.06.1997)
E68 antenna autom. with radio (с 1978)
automatic antenna
blaupunkt radio set luebeck, cassette recorder, road-traffic broadcasting decoder
H20 heat-absorbing glass all round (с 1978)
H22 heated rear window (с 1978)
J33 clock
J38 tachometer
L16 halogen fog lamps (с 1978)
P39 enlarged fenders use wide tires (с 1978)
Q53 trailer coupling, ball-head type, low mounted (с 1978)
R78 light alloy wheels for wide tires (с 1978)
V18 interior trim in black (с 1978)
..taki sam numer silnika (fabryczny) podał sprzedawca, mimo że w ogłoszeniu napisano że silnik zmieniony/nowy od 150,000 km. Poza tym skąd ta turbina w 1994 roku? 290GD dostał turbinę w 1997. Diler w końcu przyznał, źe właściciel dołożył turbinę juź w 1994. Silnik padł po 130,000km w 1999. Dał znowu silnik seriii om602.942 (bezturbinowy) i przeloźył starą turbinę i interkuler. Teraz silnik ma 150,000km i zaraz znowu padnie--bo ten model OM602 nie jest pod turbinę.
Auto atrakcyjne, cena też (eksport bez VAT), tylko źe pasztet już się piecze. Dziękuję temu panu i szukam dalej. I tak się kupuje w reichu. Uważaj tak samo jak u nas.