Most przełożenie 41:11 od której to
Moderator: Mroczny
Most przełożenie 41:11 od której to
Panowie 41:11 tak jest na tabliczce kule w chromie więc to jakiś dyfer po dziewęćdziesiątem roku ,ale od jakiego silnika ??/
stary dyfer
jeśli jest to 41/11 to jest most od ostatnich modeli 461
a więc wałek się kręci w lewo a w 463 w prawo
463 miała też kilka szerokości mostow(przynajmniej trzy)
jesli masz oba mosty pod ręką to sprawa prosta odkreć pokrywy i zobacz z której strony są tależe i pomierz mosty - na 99% obudowy są inne
ja moją obudowe prostowałem i wzmocniłem
pozdr
a więc wałek się kręci w lewo a w 463 w prawo
463 miała też kilka szerokości mostow(przynajmniej trzy)
jesli masz oba mosty pod ręką to sprawa prosta odkreć pokrywy i zobacz z której strony są tależe i pomierz mosty - na 99% obudowy są inne
ja moją obudowe prostowałem i wzmocniłem
pozdr
Nie wiem ,obawiam się jednak że ktoś (poprzednik )nie wyrobił zakrętu i wychamował na krawężniku . Auto sporo jeżdziło z przyczepą no i to tyle. Nie odkręcałem jeszcze łożysk kamieni itd , pochylenie nie jest duże (1-1,5 stopnia ) ale auto lekko sciąga na prawo ,gumy założyłem nowe narazie nie widzę zużycia .Przy 120km/h wibruje tak jak przy zle wyważonym kole.
stary dyfer
musze się temu przyjrzeć. Dobrze oczyścić itd ale twoja informacja o miejscu zgięcia podbudowała mnie . Bo może będzie to mozna odwrócić.
Skoki to nie gela chodziła kompletnie w cywilu , ale głaz lub wysoki krawężnik to i owszem . mam podejrzenia ,że może i boczek był po kontaktowy .
Całe szczęście że to gelenda na ramie i mamy w dupie naprawy karoserii....
Skoki to nie gela chodziła kompletnie w cywilu , ale głaz lub wysoki krawężnik to i owszem . mam podejrzenia ,że może i boczek był po kontaktowy .
Całe szczęście że to gelenda na ramie i mamy w dupie naprawy karoserii....
stary dyfer
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość