Most przełożenie 41:11 od której to

G, Unimog

Moderator: Mroczny

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Most przełożenie 41:11 od której to

Post autor: sinkler » śr lip 09, 2008 1:58 pm

Panowie 41:11 tak jest na tabliczce kule w chromie więc to jakiś dyfer po dziewęćdziesiątem roku ,ale od jakiego silnika ??/
stary dyfer

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » śr lip 09, 2008 3:02 pm

461.!!! 3td????
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » śr lip 09, 2008 7:00 pm

2.9 TDI AUTOMAT podaj cały nr z tabliczki... można będzie dokladnie określić rok prod

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sinkler » śr lip 09, 2008 8:09 pm

Wiem tylko tyle .Istotne jest bardzo to czy obudowa tego mostu będzie pasowała do 463 . bo mam troch krzywe koło i szukam obudowy .A flaki to sobie przerzucę .
W ogóle szukam kogoś mondrego co by mi doradził.
stary dyfer

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Post autor: kita » śr lip 09, 2008 9:15 pm

jeśli jest to 41/11 to jest most od ostatnich modeli 461
a więc wałek się kręci w lewo a w 463 w prawo
463 miała też kilka szerokości mostow(przynajmniej trzy)
jesli masz oba mosty pod ręką to sprawa prosta odkreć pokrywy i zobacz z której strony są tależe i pomierz mosty - na 99% obudowy są inne
ja moją obudowe prostowałem i wzmocniłem
pozdr

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sinkler » śr lip 09, 2008 9:55 pm

ale pokopane a miało być tak prosto .
Mój most skrzywiony na mocowaniu koła Łbie , chyba ,.czy z tym coś się zrobi??
stary dyfer

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » czw lip 10, 2008 7:32 am

A jak to się stało?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sinkler » czw lip 10, 2008 8:08 am

Nie wiem ,obawiam się jednak że ktoś (poprzednik )nie wyrobił zakrętu i wychamował na krawężniku . Auto sporo jeżdziło z przyczepą no i to tyle. Nie odkręcałem jeszcze łożysk kamieni itd , pochylenie nie jest duże (1-1,5 stopnia ) ale auto lekko sciąga na prawo ,gumy założyłem nowe narazie nie widzę zużycia .Przy 120km/h wibruje tak jak przy zle wyważonym kole.
stary dyfer

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » czw lip 10, 2008 8:17 am

czyli na przewężeniu między kulą a rurą? bo na samej kuli raczej nie. Kraweżnik raczej do tego nie wystarczy, musiało być ostre pierd...nięcie o głaz lub jakieś dzikie skoki
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sinkler » czw lip 10, 2008 3:33 pm

musze się temu przyjrzeć. Dobrze oczyścić itd ale twoja informacja o miejscu zgięcia podbudowała mnie . Bo może będzie to mozna odwrócić.
Skoki to nie gela chodziła kompletnie w cywilu , ale głaz lub wysoki krawężnik to i owszem . mam podejrzenia ,że może i boczek był po kontaktowy .
Całe szczęście że to gelenda na ramie i mamy w dupie naprawy karoserii....
stary dyfer

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » czw lip 10, 2008 10:27 pm

Własnie to przewężenie się o dziwo tak bardzo nie gnie. Szybciej rura albo na połączeniu rury z obudową dyfra. Akoło nie ma luzu? może to jednak któreś łożysko np. zwrotnicy
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość