G 230 automat ze szwajcarskiej armii....mosty 5,3?
: ndz lut 28, 2010 10:17 pm
Poszukuję od jakiegoś czasu G i trochę się naoglądałem.... ale znalezienie czegoś w przyzwoitym/nie szukam
jednorożca
/stanie technicznym i blacharskim to ciężki klimat...Najlepszy jakiego znalazłem to wojskowa wersja ze szwajcarskiej armii ...ale silnik 230 benzyna z automatem....Gela kojarzy mi się raczej z dieslem...
Jeżdziłem Wolfem z 1992 3.0l podobno 88 km no i porażka -dynamika ,,0,,.potem szwajcarem ta benzyna jest jakby trochę żwawsza...automat też sympatyczny...A w przekładkę na mocniejszego diesla nie chcę mi się bawić.....
Czy ktoś ma doświadczenia z taką konfiguracją w G ?
Jak z wodoodpornością/wojskowy to instalacja el zabezpieczona ale co ze skrzynią biegów?
Ile to ma mocy /1990r/?
No i czy przy takim silniku pasuje standardowy snorkel ?
To ma z tyłu desant i przegrodę-czy wywalenie tego i wstawienie foteli jest wykonalne/bo syn i pies na desancie=może być bunt....
/
Jakie tam są mosty 5,3 bo się zbiera ale 120 m/h to max....
Samochód ma być typowo weekendowy myślę o poniesieniu go na ramie i kołach 33 cale .......
żadnych wypraw ani ciężkich rajdów ..
jednorożca

Jeżdziłem Wolfem z 1992 3.0l podobno 88 km no i porażka -dynamika ,,0,,.potem szwajcarem ta benzyna jest jakby trochę żwawsza...automat też sympatyczny...A w przekładkę na mocniejszego diesla nie chcę mi się bawić.....
Czy ktoś ma doświadczenia z taką konfiguracją w G ?
Jak z wodoodpornością/wojskowy to instalacja el zabezpieczona ale co ze skrzynią biegów?
Ile to ma mocy /1990r/?
No i czy przy takim silniku pasuje standardowy snorkel ?
To ma z tyłu desant i przegrodę-czy wywalenie tego i wstawienie foteli jest wykonalne/bo syn i pies na desancie=może być bunt....

Jakie tam są mosty 5,3 bo się zbiera ale 120 m/h to max....
Samochód ma być typowo weekendowy myślę o poniesieniu go na ramie i kołach 33 cale .......
żadnych wypraw ani ciężkich rajdów ..