Liroz z całym szacunkiem w olejach jesteś cienki jak barszcz
tumany co się nie znają nie patrzą co leją i leją taki ATF jaki im wpadnie w ręce, jak wlejesz nie taki jak trzeba to są problemy, tumany co niby zajmują się automatycznymi skrzyniami wszędzie leją D IV a w szczególności sobie upodobali Esso/Mobil TL 71141 a do połowy skrzyń on się nie nadaje ale oni wiedzą lepiej, do skrzyń CVT też go leją choć ten olej je zabija, ale nie od razu a po czasie a potem klientowi wciskają że te skrzynie to zaraza
więc jak sam nie wiesz co gdzie ma być i jakie wlane a nie masz nikogo kumatego kto ci doradzi to napisz mi dokładnie z którego roku masz tego swojego strupa to ci powiem co gdzie i jakie lać
a do wspomagań oprócz ATF II/III/IV jeszcze idzie CCPSF, ATF402, ATF HD, ATF Multi... i jeszcze sporo innych, jak wlejesz ATF zamiast CCPSF to szukaj od razu pompy wystarczy przejechać 5km
to samo tyczy się awtomatów szczególnie w MB tam nawet do mowych modeli czasami jest nacisk na ATF co spełnia D IID, lub idzie hydrauliczny bezcynkowy o gęstości 15 (poza siecią MB dostępny tylko w opakowaniach 208 L i to mało który koncern olejowy to ma w ofercie)
to samo tyczy się nowych silników i u MB i u innych
jak ma być 5W20 w klasie SM to nawet nie lej czegoś innego, bo zaraz pada hydraulika do sterowania fazami rozrządu czy odłączaniem cylindrów
a już najbardziej mnie klienci rozbrajają jak dzwonią że chcą ATF do skrzyni do koparki, jak pytam czy na pewno ATF to twierdzą że tak bo jak lali ten co kupili w ASO to był czerwony
edit
Liroz do MB jest coś takiego jak BEVO tam jest wsio od norm po produkty, tam nawet znajdziesz normy do środka do konserwacji podwozia w mieczysławie
