różnice zawieszenia w ML-u i G-klasie
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 5:37 pm
- Lokalizacja: Płock
różnice zawieszenia w ML-u i G-klasie
Witam
Czy ktoś wie czy się różni zawieszenie ML-a i G-klasy? Pytam, bo się zastanawiam czy ML nadawałby do rajdów szybkościowych, a tam przede wszystkim zawieszenie ma znaczenie. Chodzi mi oczywiście o budowę, trwałość wahaczy, sworzni itp. Amorki wiadomo, że są do wymiany, ale to w każdej terenówce, bo fabryczne to się nie nadają do szybkościówek.
Zainteresowałem się ML, bo startowało kilka w Dakarze i to w prywatnych ekipach, ale może to były ML-e tylko z nazwy.
Czy ktoś wie czy się różni zawieszenie ML-a i G-klasy? Pytam, bo się zastanawiam czy ML nadawałby do rajdów szybkościowych, a tam przede wszystkim zawieszenie ma znaczenie. Chodzi mi oczywiście o budowę, trwałość wahaczy, sworzni itp. Amorki wiadomo, że są do wymiany, ale to w każdej terenówce, bo fabryczne to się nie nadają do szybkościówek.
Zainteresowałem się ML, bo startowało kilka w Dakarze i to w prywatnych ekipach, ale może to były ML-e tylko z nazwy.
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: różnice zawieszenia w ML-u i G-klasie
Największą różnicą są sztywne mosty w G vs. niezależne w ML.
y60 autobus, czerwony.
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: różnice zawieszenia w ML-u i G-klasie
Zobacz sobie ML projekt z ORC.de to jest ML który śmigał w rajdzie DAKAR z przysłowiowym ML ma tyle wspólnego co nic.
Konstrukcja specjalnie zbudowana na wyścig, dostosowana do wymogów regulaminu. Jeśli myślisz o zmotaniu ML-a z Gelą temat kiepski, jest to średni pomysł. A jeśli chcesz ML-a do wyścigu to wymaga on dużego zakresu przeróbek, zawieszenie wahacze i amortyzatory nie nadają się do wyścigu i wymagają wymiany, na mocniejsze
Konstrukcja specjalnie zbudowana na wyścig, dostosowana do wymogów regulaminu. Jeśli myślisz o zmotaniu ML-a z Gelą temat kiepski, jest to średni pomysł. A jeśli chcesz ML-a do wyścigu to wymaga on dużego zakresu przeróbek, zawieszenie wahacze i amortyzatory nie nadają się do wyścigu i wymagają wymiany, na mocniejsze

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 5:37 pm
- Lokalizacja: Płock
Re: różnice zawieszenia w ML-u i G-klasie
ano fakt. Że też o tym zapomniałem. Więc właściwie nie ma czego porównywać. A czemu się nie używa ML-i w szybkościówkach to pewnie się nie dowiem, bo mało kto używał tego auta pod tym kątem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: różnice zawieszenia w ML-u i G-klasie
Nie używa się bo primo ML ma kiepski środek ciężkości, klatka musi być mocno rozbudowana dla uzyskania odpowiedniej sztywności, i kolejny problem, aby śmigał sporo trzeba zmienić, najlepiej łącznie z układem napędowym.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Re: różnice zawieszenia w ML-u i G-klasie
ML to kroowa...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: śr wrz 03, 2008 5:37 pm
- Lokalizacja: Płock
Re: różnice zawieszenia w ML-u i G-klasie
no krowa to fakt. Dobrze się natomiast prowadzi po płaskim, więc myślałem, że może po odpowiednim przygotowaniu prowadziłby się w terenie lepiej niż np. pickupy. Również cenowo jest teraz całkiem przystępny i od razu jest sporo mocy np. w ML500.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość