Wspomaganie kierownicy

G, Unimog

Moderator: Mroczny

tomek.p
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn paź 20, 2003 6:06 pm
Lokalizacja: Warmia

Wspomaganie kierownicy

Post autor: tomek.p » pn lis 22, 2004 7:38 pm

Witam.
W G z 1982r. z silnikiem 2,4 d padło serwo wspomaganie :-? .
Czy istnieją zestawy naprawcze ?
Ewentualnie od jakich innych mercedesów można dopasować?
Pozdrawiam.
L200

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn lis 22, 2004 8:34 pm

Co dokładnie padło pompa czy siłownik ?

tomek.p
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn paź 20, 2003 6:06 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: tomek.p » pn lis 22, 2004 9:13 pm

Witam.
Nie wiem ??

Wczoraj w nocy w lesie padło dla ojca wspomaganie.
Dojechał do domu i na parkingu jeszcze ukręcił drążek kierowniczy :evil:
Rano wymontował serwo i przywiózł mi żebym coś z tym zrobił :roll:

Jak sprawdzić czy padła pompa czy siłownik ??
Pozdrawiam.
L200

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr lis 24, 2004 2:57 am

:o Jaki tam siłownik?Chyba o przekładni mowa...A wstawic pompę od płaskiego!
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » śr lis 24, 2004 8:30 am

tomek.p pisze:Witam.
Nie wiem ??

Wczoraj w nocy w lesie padło dla ojca wspomaganie.
Dojechał do domu i na parkingu jeszcze ukręcił drążek kierowniczy :evil:
Rano wymontował serwo i przywiózł mi żebym coś z tym zrobił :roll:

Jak sprawdzić czy padła pompa czy siłownik ??
Pozdrawiam.
Padło wspomaganie a przez co padło pewnie olej uciekł przez uszczelniacz czyli zimering czyli aby dojechać do domu trza było zwalic pasek od wspomagania . Jezeli tego nie zrobił pewnie pompe h... strzelił bo na sucho chodzić nie bedzie.

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » czw lis 25, 2004 1:57 am

Pewnia paska faktycznie nie zwalił....Dlatego trza na szrot sunać i załatwić pompę 55bar/alu obudowa/.U nas chodza po max 200
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw lis 25, 2004 7:34 am

vandall1 pisze:Pewnia paska faktycznie nie zwalił....Dlatego trza na szrot sunać i załatwić pompę 55bar/alu obudowa/.U nas chodza po max 200
65bar pompy maja 123 a w G jest 85bar

tomek.p
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn paź 20, 2003 6:06 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: tomek.p » czw lis 25, 2004 10:47 am

Witam.
Czyli pompa od 123 2,4 d będzie pasować ??
Pozdrawiam.
L200

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » czw lis 25, 2004 1:40 pm

tomek.p pisze:Witam.
Czyli pompa od 123 2,4 d będzie pasować ??
Pozdrawiam.
Bedzie pasowac ino ma mniejsze cisnienie i sie trozke ciezej kreci

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » czw lis 25, 2004 2:16 pm

moze moznaby zaworem bezpieczenstwa je troszke podniesc :roll:
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt lis 26, 2004 1:15 am

Artur pisze: 65bar pompy maja 123 a w G jest 85bar
ja tam o bary sie nie bedę kłócił,ale mam teraz G które ma pompe 55 bar/300D/.Zresztą to problem drugorzędny w tym wypadku.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość