Proszę o pomoc.......gdzie w Pajero 2,8 jest czujnik ciśnienia oleju, bo za Chiny nie mogę go znaleźć.
Pozdrawiam
bomi
wszystkiego najlepszego w 2008 roku

Moderator: Kosiarz
Miałem dokładnie to samo, i był o tym wątek.Rocky 469B pisze: 2) Moj silnik 2.5TD nie dogrzewa sie, wzkaźnik temp wciaz pokazuje prawie minimalna temperature. Sprawdzalem wiatrak i mozna nim obkrecic na zgaszonym silniku. Nie wazne czy jezdze po terenie czy na trasie, nie moge przektoczyc tej temperatury... jeszcze nigdy nie doszla do sredniej. Macie moze jakies pomysly??
Wielkie dzieki za odpowiedz!!
PS. Widzialem juz podobne posty ale niestety odpowiedzi na moje pytania nie znalazlem.
przewróci się kiedy środek ciężkości samochodu wyjdzie poza jego obrys.olderene pisze:Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc![]()
pozdrawiam:)
.olderene pisze:Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc![]()
pozdrawiam:)
to jak tyle wiesz po szkole to po co zadajesz takie bzdetne pytania o kąt. Przemyśl sprawę o ile się ten kąt zmieni w przypadku pustego samochodu w porównaniu z załadowanym(masz pick-upa!) i jeszcze jak i czym załadowanym. Z pasażerem czy bez pasażera. Na jakich oponach też ma znaczenie i ile liftu itd. Na dobrą sprawę znaczenie ma wszystko co ma wpływ na położenie środka ciężkości. Poszukaj na forum posta usera @Stebel o sposobie wyznaczania właśnie środka ciężkości. A jak już przemielisz to wszystko to weź się zastanów dlaczego pytanie o jakiś kąt graniczny jest "jak lokata".olderene pisze:hehehe wiedzialem ze sie mądrosci posypą:D POWA tyle to chyba juz po szkole podstawowej wiadomo, ja natomiast pytalem czy jest jakas wartosc ktora producent podaje na przechylomierzu.... dzieki Adas;)
ja myślę , że koledze chodziło bardziej o bezpieczny kąt natarcia dla pracy silnika . Kąt przy jakim można pozostawić silnik na chodzie nie powodując w nim braku smarowania .powa pisze:to jak tyle wiesz po szkole to po co zadajesz takie bzdetne pytania o kąt. Przemyśl sprawę o ile się ten kąt zmieni w przypadku pustego samochodu w porównaniu z załadowanym(masz pick-upa!) i jeszcze jak i czym załadowanym. Z pasażerem czy bez pasażera. Na jakich oponach też ma znaczenie i ile liftu itd. Na dobrą sprawę znaczenie ma wszystko co ma wpływ na położenie środka ciężkości. Poszukaj na forum posta usera @Stebel o sposobie wyznaczania właśnie środka ciężkości. A jak już przemielisz to wszystko to weź się zastanów dlaczego pytanie o jakiś kąt graniczny jest "jak lokata".olderene pisze:hehehe wiedzialem ze sie mądrosci posypą:D POWA tyle to chyba juz po szkole podstawowej wiadomo, ja natomiast pytalem czy jest jakas wartosc ktora producent podaje na przechylomierzu.... dzieki Adas;)
popatrz na te foty , przy wjeździe do rzeki kulki w przechyłomierzu nie było widać, to samo w tym wąwozie , to kwestia wyczucia sprzętu i doświadczeń .olderene pisze:Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc![]()
pozdrawiam:)
nie masz instrukcjiolderene pisze:to powyzej to do POWA:D Adas napisal w miedzyczasie:P
olderene pisze:Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc![]()
pozdrawiam:)
i jak sie sprawdza? dzis wystapil u mnie ten sam problem (misiek 2,5 89') i jak narazie dobijam go prostownikiem, ale na dluzsza mete to trzeba cos zakupic, a do wydawania 600zl mi daleko niestety..Mariobros pisze:kupiłem 2 tygodnie temu aku (obsługowy, żeby nie było) 74Ah prąd rozruchowy 680 A za 329 zeta - z fakturą i 2 letnią gwarancją. Jakiś Gigawatt czy coś koło tego (ponoć w fabrykach Bosha robiony). Nie powiem...takie po 500-600 zeta też stały... ale to nie były jedyne w sklepie
kabbbatunio pisze:nie masz instrukcjiolderene pisze:to powyzej to do POWA:D Adas napisal w miedzyczasie:P![]()
moze sie przyda :
http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... obs%B3ugi/
przeczyłomierz pod numerem 5 w opisie, a te specyfikacje co do opon, kątów natarcia ,zejscia i przechyłu w poziomie, czy jak to tam " bocznego;p",
<chyba te Cie interesuja> powinny byc umieszczone na samym koncu
praktycznie
pozdrawiam
buu nie wiem o co kamangebels pisze:kabbbatunio pisze:nolderene pisze:to powyzej to do POWA:D Adas napisal w miedzyczasie:P
pozdrawiam
nawet linkowni na górze działu mitsu nie chce się im przejrzeć
może jak wprowadzę hasło i za 6-ciopak browca bedę je podawał dla nowych to docenią co człek robi dla nich
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość