pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
bomi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 11:50 am
Lokalizacja: Podhale

Post autor: bomi » pn gru 31, 2007 5:54 pm

Witam,

Proszę o pomoc.......gdzie w Pajero 2,8 jest czujnik ciśnienia oleju, bo za Chiny nie mogę go znaleźć.


Pozdrawiam
bomi

wszystkiego najlepszego w 2008 roku :lol:
No wreszcie mam Miśka.....:-)
Hmmmm.........opłaciło się.......

Awatar użytkownika
Rocky 469B
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pn cze 05, 2006 8:32 pm
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: Rocky 469B » śr sty 02, 2008 2:03 pm

Witam!! Mam dwa pytania:
1) Mam pajero I krótkiego i chciałbym wiedzieć czy moge załozyc opony 32x11.50R15 BFG M-T na felgi ET (-) 43 10JJx15 mangels, tak zeby bez zadnej ingerencji w zawieszenie mozna bylo spokojnie na nich jezdzic w terenie. Mam troche poszerzone nadkola poprzez plastikowe nakladki.
2) Moj silnik 2.5TD nie dogrzewa sie, wzkaźnik temp wciaz pokazuje prawie minimalna temperature. Sprawdzalem wiatrak i mozna nim obkrecic na zgaszonym silniku. Nie wazne czy jezdze po terenie czy na trasie, nie moge przektoczyc tej temperatury... jeszcze nigdy nie doszla do sredniej. Macie moze jakies pomysly??

Wielkie dzieki za odpowiedz!!

PS. Widzialem juz podobne posty ale niestety odpowiedzi na moje pytania nie znalazlem.
Pajero '88 2.5TD
4x4 Wyspa Wolin

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: fotam » śr sty 02, 2008 2:38 pm

Rocky 469B pisze: 2) Moj silnik 2.5TD nie dogrzewa sie, wzkaźnik temp wciaz pokazuje prawie minimalna temperature. Sprawdzalem wiatrak i mozna nim obkrecic na zgaszonym silniku. Nie wazne czy jezdze po terenie czy na trasie, nie moge przektoczyc tej temperatury... jeszcze nigdy nie doszla do sredniej. Macie moze jakies pomysly??

Wielkie dzieki za odpowiedz!!

PS. Widzialem juz podobne posty ale niestety odpowiedzi na moje pytania nie znalazlem.
Miałem dokładnie to samo, i był o tym wątek.
Skończył się termostat, czas go wymienić.
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

Awatar użytkownika
Rocky 469B
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pn cze 05, 2006 8:32 pm
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: Rocky 469B » śr sty 02, 2008 6:57 pm

Wielkie dzieki za odpowiedz. Mam nadzieje ze jeszcze ktos podpowie mi co do opon. jak narazie wiem ze 31x11.50R15 wystaja troche za nadkola, ale mieszcza sie, nie wiem co bedzie na wykrzyzach... chcialbym wlozyc 32x11.50R15 ale nie chce w ciemno zamawiac opon... Pozdrawiam!!
Pajero '88 2.5TD
4x4 Wyspa Wolin

olderene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 7:46 pm
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: olderene » czw sty 03, 2008 12:24 am

Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc :D
pozdrawiam:)
L200 99r. 31x10.5R15 AT 4 furtki....byl:( teraz x-trail:)

powa

Post autor: powa » czw sty 03, 2008 5:25 am

olderene pisze:Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc :D
pozdrawiam:)
przewróci się kiedy środek ciężkości samochodu wyjdzie poza jego obrys.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw sty 03, 2008 6:05 am

olderene pisze:Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc :D
pozdrawiam:)
.

chłopie to zbędny bajer , na tą kulę nawet nie ma czasu patrzeć w terenie . Zeskanuję Ci instrukcje i wkleję.

olderene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 7:46 pm
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: olderene » czw sty 03, 2008 3:58 pm

hehehe wiedzialem ze sie mądrosci posypą:D POWA tyle to chyba juz po szkole podstawowej wiadomo :lol: , ja natomiast pytalem czy jest jakas wartosc ktora producent podaje na przechylomierzu.... dzieki Adas;)
L200 99r. 31x10.5R15 AT 4 furtki....byl:( teraz x-trail:)

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw sty 03, 2008 4:15 pm

olderene pisze:hehehe wiedzialem ze sie mądrosci posypą:D POWA tyle to chyba juz po szkole podstawowej wiadomo :lol: , ja natomiast pytalem czy jest jakas wartosc ktora producent podaje na przechylomierzu.... dzieki Adas;)

oczywiście że podaje
Czwarte serce :cry:

powa

Post autor: powa » czw sty 03, 2008 4:40 pm

olderene pisze:hehehe wiedzialem ze sie mądrosci posypą:D POWA tyle to chyba juz po szkole podstawowej wiadomo :lol: , ja natomiast pytalem czy jest jakas wartosc ktora producent podaje na przechylomierzu.... dzieki Adas;)
to jak tyle wiesz po szkole to po co zadajesz takie bzdetne pytania o kąt. Przemyśl sprawę o ile się ten kąt zmieni w przypadku pustego samochodu w porównaniu z załadowanym(masz pick-upa!) i jeszcze jak i czym załadowanym. Z pasażerem czy bez pasażera. Na jakich oponach też ma znaczenie i ile liftu itd. Na dobrą sprawę znaczenie ma wszystko co ma wpływ na położenie środka ciężkości. Poszukaj na forum posta usera @Stebel o sposobie wyznaczania właśnie środka ciężkości. A jak już przemielisz to wszystko to weź się zastanów dlaczego pytanie o jakiś kąt graniczny jest "jak lokata".

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw sty 03, 2008 4:50 pm

powa pisze:
olderene pisze:hehehe wiedzialem ze sie mądrosci posypą:D POWA tyle to chyba juz po szkole podstawowej wiadomo :lol: , ja natomiast pytalem czy jest jakas wartosc ktora producent podaje na przechylomierzu.... dzieki Adas;)
to jak tyle wiesz po szkole to po co zadajesz takie bzdetne pytania o kąt. Przemyśl sprawę o ile się ten kąt zmieni w przypadku pustego samochodu w porównaniu z załadowanym(masz pick-upa!) i jeszcze jak i czym załadowanym. Z pasażerem czy bez pasażera. Na jakich oponach też ma znaczenie i ile liftu itd. Na dobrą sprawę znaczenie ma wszystko co ma wpływ na położenie środka ciężkości. Poszukaj na forum posta usera @Stebel o sposobie wyznaczania właśnie środka ciężkości. A jak już przemielisz to wszystko to weź się zastanów dlaczego pytanie o jakiś kąt graniczny jest "jak lokata".
ja myślę , że koledze chodziło bardziej o bezpieczny kąt natarcia dla pracy silnika . Kąt przy jakim można pozostawić silnik na chodzie nie powodując w nim braku smarowania .
olderene, kolega pożyczył ode mnie instrukcje, jutro mi odda i wówczas zapodam skany.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw sty 03, 2008 4:59 pm

olderene pisze:Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc :D
pozdrawiam:)
popatrz na te foty , przy wjeździe do rzeki kulki w przechyłomierzu nie było widać, to samo w tym wąwozie , to kwestia wyczucia sprzętu i doświadczeń .


http://picasaweb.google.com/adam.babkie ... omiada2007

olderene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 7:46 pm
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: olderene » czw sty 03, 2008 5:06 pm

rzesz.....grrrr facet??? zadalem pytanie najbardziej lagodnie jak szlo, czyli: czy producent podaje wartosc, zadalem to pytanie poniewaz nie posiadam instrukcji i nie wiem czy jest tam zawarta taka informacja, a co do dalszych przedszkolnych wywodów to przeciez producent moze podac te wartosc np: dla pustego auta na seryjnych felgach (ET) i oponach no i oczywiescie bez liftu.....

A jeszcze jedno, moze sobie odpowiedz na pytanie: Auto wyjezdza z salonu bez modyfikacji, w zaleznosci od wersji posiada jakies felgi i ogumienie...ciezko wyznaczyc kat na przechylomierzu dla jakiego sie przewróci???? bo sadze ze nie....

Natomiast jesli nie podaje sie tej wartosci to mozna bylo odpowiedziec poprostu"nie ma tego w instrukcji", a nie zarzucac mi brak myslenia.


jak zechcesz przeprosic to przyjme :lol:


ps wiem ze to gadzet, i ze zdroworozsądkowe podejscie jest the best....dlatego powtarzam interesuje mnie to tylko z ciekawosci :wink:
L200 99r. 31x10.5R15 AT 4 furtki....byl:( teraz x-trail:)

olderene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 7:46 pm
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: olderene » czw sty 03, 2008 5:08 pm

to powyzej to do POWA:D Adas napisal w miedzyczasie:P
L200 99r. 31x10.5R15 AT 4 furtki....byl:( teraz x-trail:)

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » czw sty 03, 2008 8:55 pm

olderene pisze:to powyzej to do POWA:D Adas napisal w miedzyczasie:P
nie masz instrukcji ??
moze sie przyda :
http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... obs%B3ugi/

przeczyłomierz pod numerem 5 w opisie, a te specyfikacje co do opon, kątów natarcia ,zejscia i przechyłu w poziomie, czy jak to tam " bocznego;p",

<chyba te Cie interesuja> powinny byc umieszczone na samym koncu

praktycznie
pozdrawiam
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » czw sty 03, 2008 9:57 pm

olderene pisze:to powyzej to do POWA:D Adas napisal w miedzyczasie:P
a nawet ci powiem od którego sie zaczyna od

160.jpg
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

olderene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 7:46 pm
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: olderene » pt sty 04, 2008 12:17 am

Dzieki wielkie :) a Takia lektura do l200 jest gdzies dostepna?
pozdrawiam
L200 99r. 31x10.5R15 AT 4 furtki....byl:( teraz x-trail:)

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » pt sty 04, 2008 1:11 pm

Pierwszy mój kasztan :)
najlepiej kąty graniczne sprawdzić organoleptycznie, czyli strzelić boka, zrobić sobie rolkę, spróbowac się gibnąć przez maskę i prze tył. W tedy to napewno się dowiesz, a co więcej to zdobędziesz nieocenioną wiedzę na temat zachowania auta w każdym z tych przypadków (sam prawie przez maskę przy zjeździe poleciałem i tylko jak to *madmax* mówi buuut, buuut).
lekcja jest i może kosztowna, ale to uczucie w brzuchu jak cię zaczyna gibać jak w Masterkard "BEZCENNE"
To na tyle.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt sty 04, 2008 5:13 pm

olderene pisze:Witam:) nie wiem czy to odpowiednie miejsce na moje lamerskie pytanie, ale moze ktos wie i sie podzieli: w L200 99r wersja magnum jest przechylomierz pytanie brzmi czy jest jakas wartosc ktorą producent podaje dla tego auta zanim sie przewróci? Nie potrafilem odpowiedzi znalezc za pomoca opcji szukaj wiec.....instrukcji od auta tez nie mam...
Wiem, ze najlepszy w tej sytuacji jest zdrowy rozzsadek, ale ciekawi mnie ta wartosc :D
pozdrawiam:)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

załączyłem też skan , że można ES przełączać z 2H na 4H w ruch do 100km/h

Awatar użytkownika
esey
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pn lis 19, 2007 3:29 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: esey » pt sty 04, 2008 5:54 pm

Mariobros pisze::o kupiłem 2 tygodnie temu aku (obsługowy, żeby nie było) 74Ah prąd rozruchowy 680 A za 329 zeta - z fakturą i 2 letnią gwarancją. Jakiś Gigawatt czy coś koło tego (ponoć w fabrykach Bosha robiony). Nie powiem...takie po 500-600 zeta też stały... ale to nie były jedyne w sklepie
i jak sie sprawdza? dzis wystapil u mnie ten sam problem (misiek 2,5 89') i jak narazie dobijam go prostownikiem, ale na dluzsza mete to trzeba cos zakupic, a do wydawania 600zl mi daleko niestety..
było:
Mitsubishi Pajero I 89' 2,5TD
jest:
Nissan Patrol GRII 00' 3,0TDI
Suzuki Jimny 99' 1,3

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » pt sty 04, 2008 6:29 pm

sprawdza się - choć miałem podejżenie, że coś z nim nie teges (nie chciał zapalić na mroziku nawet podpięty do drugiego autka - szybki wniosek - zwarcie w aku [błędny]) - podjechałem do fachowca - posprawdzał i wszystko z aku ok . Gdzieś coś nie stykało w autku (do ustalenia) - ale jak dotąd pali na strzał. No i te miłe 300 w kieszeni zostało.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt sty 04, 2008 7:39 pm

kabbbatunio pisze:
olderene pisze:to powyzej to do POWA:D Adas napisal w miedzyczasie:P
nie masz instrukcji ??
moze sie przyda :
http://www.sferamydlo.com.pl/Zbyszek/Pa ... obs%B3ugi/

przeczyłomierz pod numerem 5 w opisie, a te specyfikacje co do opon, kątów natarcia ,zejscia i przechyłu w poziomie, czy jak to tam " bocznego;p",

<chyba te Cie interesuja> powinny byc umieszczone na samym koncu

praktycznie
pozdrawiam

nawet linkowni na górze działu mitsu nie chce się im przejrzeć

może jak wprowadzę hasło i za 6-ciopak browca bedę je podawał dla nowych to docenią co człek robi dla nich :)23
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » pt sty 04, 2008 8:41 pm

gebels pisze:
kabbbatunio pisze:
olderene pisze:to powyzej to do POWA:D Adas napisal w miedzyczasie:P
n
pozdrawiam

nawet linkowni na górze działu mitsu nie chce się im przejrzeć

może jak wprowadzę hasło i za 6-ciopak browca bedę je podawał dla nowych to docenią co człek robi dla nich :)23
buu nie wiem o co kaman :roll: :roll: ale oki, pomoc tylko chciałem koledze :)
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

Awatar użytkownika
bomi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 09, 2007 11:50 am
Lokalizacja: Podhale

Post autor: bomi » pt sty 04, 2008 9:35 pm

[quote="bomi"]Witam,

Proszę o pomoc.......gdzie w Pajero 2,8 jest czujnik ciśnienia oleju, bo za Chiny nie mogę go znaleźć.

Ponawiam to pytanie....nikt nie ma Pajero z 2.8
??

bomi
No wreszcie mam Miśka.....:-)
Hmmmm.........opłaciło się.......

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Posty: 402
Rejestracja: pn gru 10, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kabbbatunio » pt sty 04, 2008 10:37 pm

bomi pisze:
bomi pisze:Witam,

Proszę o pomoc.......gdzie w Pajero 2,8 jest czujnik ciśnienia oleju, bo za Chiny nie mogę go znaleźć.

Ponawiam to pytanie....nikt nie ma Pajero z 2.8
??

bomi



czy mi sie wydaje czy to pytanie juz sie pare razy powtarzało ??
nic juz nie bede sprzedawał :P






www.4x4-zachodniopomorkie.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość