Krótkie Pajero

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Krótkie Pajero

Post autor: MariuszG » pt lis 07, 2008 10:25 am

Szukam auta. Tak naprawdę w grę wchodzą dwie sytuacje: albo nowe służbowe i wtedy droższe albo tańsze prywatne. W pierwszym wypadku Outlander albo Pajero ale promocyjne (135k złociszy?) a w drugim spodobało mi się bardzo używane Pajero krótkie i mam na to 35-45 k złociszy. Co sądzicie o krótkim? Miałby to być dla mnie do roboty (jazda po Wawce i parkowanie a obecnie mam L200...) i do lasu ale bez szaleństw (bo do zakatowania wolę przeznaczyć Lkę, bo ma pakę i jest chyba wytrzymalsza-naprawy będą tańsze, chyba...).

Co możecie powiedzieć o krótkim Pajero rocznikowo 2000 - 2004?
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Post autor: Wezyr » pt lis 07, 2008 10:48 am

No to już jest chyba III generacja pajero ( 2000- 2006 z tego pamiętam ) i ten samochód ponoc różni się od generacji I i II swoją budową przez co ma zmniejszoną dzielnośc terenową i sądzę, że do tego do czego napisałeś, że będziesz używał auta czyli dojazd do pracy i jakieś tam nieszczególne harce po lesie( mam na myśli drogi szutrowe itp ) to to auto się nada jak najbardziej.
Cool jest :D

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Post autor: Wezyr » pt lis 07, 2008 10:53 am

ale zagmatwanie napisałem tego posta :o
Cool jest :D

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pt lis 07, 2008 10:57 am

Troszkie... Ale sens złapałem - to taki uterenowiony SUVek, czyli coś niecoś jak Vitarka ale z lepszym wypasem. Mam rację?
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lis 07, 2008 11:21 am

nie, nie masz
vitara ma przynajmniej jeden most, ma ramę i reduktor wajchą załączany
czyli jest pełnoprawnym samochodem terenowym rokującym nadzieje na tuning i podatnośc adaptacyjną

mowa oczywiście o vitarach z okresu przedmiotowego.. to ostatnie badziewie wzorowane na najnowszych rozwiązaniach nie nadaje sie zupełnie do niczego

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » pt lis 07, 2008 11:25 am

Generacja III - czyli tak zwany "puchatek" to autko które nie posiada ramy i ma niezależne zawieszenie wszystkich kół. Porównanie do suzuki jest nie na miejscu :wink: bo misiek to conajmniej półka wyżej - niestety także cenowa.

Natomiast może lepiej byłoby kupić Pajero Generację 2 - czyli Pajero classic krótki. Zapłacisz mniej za ten sam rocznik a wcale specjalnie gorzej nie jeździ, no może troszkę... :wink: No i jak Ci się zachce go uterenowić to będzie to możliwe - puchatek się do tego nie bardzo nadaje.

Przejedź się jednym i drugim i będziesz wiedział co chcesz.

Awatar użytkownika
Wezyr
 
 
Posty: 127
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 1:57 pm
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Post autor: Wezyr » pt lis 07, 2008 11:27 am

nawiasem mówiąc jak kupisz III generacje i będziesz używał jej z godnie z wyżej wymienionym planem to git :D a jak chcesz sie pobawic to se kup Miśka II i będziesz miał pełnoprawny samochód terenowy....

Z racji zwiększanie budżetu też myślę nad II :D pozdro
Cool jest :D

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pt lis 07, 2008 11:29 am

ad Mroczny,

Niezły ten tekst o najnowszych Vitarkach!

Dotychczas zastanawiałem się nad Ravką i Grand Vitarką ale zaciekawiła mnie możliwość kupienia krótkiego Pajero, bo ma niezła cenę. Stąd post. Ja nie chcę auta do typowego off-roadu ale czegoś 75% miasto a 25% lekko-średni teren (np. wjazd na ściernisko lub leśną łączkę ale bez bagna) no i oczywiście trochę wyższe zawieszenie niż w plaskaczach, żeby się nie powiesić na leśnych koleinach (na drogach leśnych). Porównując Ravkę, Vitarkę i Pojarkę (krótką) i mając do dyspozycji ok. PLN35k, to Pojarka nagle wydała mi się rozsądnym wyborem, zwłaszcza, że mam L200 (jeden serwis, choć mocno średni...wręcz marny). Czy to dobry wybór?

M
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » pt lis 07, 2008 11:57 am

Absolutnie najlepszy, zwłaszcza w porównaniu do RAV4 czy Vitary.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lis 07, 2008 12:07 pm

ostre słowa :)20

absolutnie od której vitary i do czego?

dlaczego ludziom się wydaje, że jak księgowy obniży koszta wytwarzania i zastąpi blokade elektrycznym dohamowywaniem lub porządny most wydumką na bazie osobowych rozwiązań to jest to postęp?

zabieramy most, zabieramy porządny wahacz, dajemy dvd :)21

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pt lis 07, 2008 12:09 pm

Och te rozterki...
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » pt lis 07, 2008 12:12 pm

Mroczny pisze:ostre słowa :)20

absolutnie od której vitary i do czego?

dlaczego ludziom się wydaje, że jak księgowy obniży koszta wytwarzania i zastąpi blokade elektrycznym dohamowywaniem lub porządny most wydumką na bazie osobowych rozwiązań to jest to postęp?

zabieramy most, zabieramy porządny wahacz, dajemy dvd :)21
:)2 :)20
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt lis 07, 2008 12:24 pm

MariuszG pisze:no i oczywiście trochę wyższe zawieszenie niż w plaskaczach, żeby się nie powiesić na leśnych koleinach (na drogach leśnych).
Na leśnych koleinach to się bez problemu można powiesić Patrolem na 33".
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pt lis 07, 2008 12:28 pm

Na Śląsku?! E! Tam się jeździ osobówkami.
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt lis 07, 2008 12:32 pm

MariuszG pisze:Ja nie chcę auta do typowego off-roadu ale czegoś 75% miasto a 25% lekko-średni teren (np. wjazd na ściernisko lub leśną łączkę ale bez bagna) no i oczywiście trochę wyższe zawieszenie niż w plaskaczach, żeby się nie powiesić na leśnych koleinach (na drogach leśnych). Porównując Ravkę, Vitarkę i Pojarkę (krótką) i mając do dyspozycji ok. PLN35k, to Pojarka nagle wydała mi się rozsądnym wyborem, zwłaszcza, że mam L200 (jeden serwis, choć mocno średni...wręcz marny). Czy to dobry wybór?

M
do takich potrzeb wręcz idealny :)2 i nie słuchaj tych ciśnieniowców co bez 37", obu sztywnych mostów, blokady ARB i snorkela nie wjadą nawet do małej kałuży na asfalcie.

PIII z papieru nie jest.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt lis 07, 2008 1:45 pm

TomaszRT pisze:
MariuszG pisze:no i oczywiście trochę wyższe zawieszenie niż w plaskaczach, żeby się nie powiesić na leśnych koleinach (na drogach leśnych).
Na leśnych koleinach to się bez problemu można powiesić Patrolem na 33".

ostatnio to widziałem takie koleiny że i 40" to by było mało :)21 ale z tego co mi wiadomo wszyscy dali rade to przejechać w ten czy inny sposób :)21 :)2
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt lis 07, 2008 1:46 pm

Mroczny pisze:ostre słowa :)20

absolutnie od której vitary i do czego?

dlaczego ludziom się wydaje, że jak księgowy obniży koszta wytwarzania i zastąpi blokade elektrycznym dohamowywaniem lub porządny most wydumką na bazie osobowych rozwiązań to jest to postęp?

zabieramy most, zabieramy porządny wahacz, dajemy dvd :)21

ty się z DVD nie śmiej, mam w plaskaczu i sobie bardzo chwale, jak gdzieś dalej jade puszczam dziweciom i mam spokój, a tak się chłopaki leją
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » pt lis 07, 2008 2:16 pm

Videlec pisze:(...)PIII z papieru nie jest.
:)20
Nie jest. Moze smialo stawac w szranki z Audi Allroad :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Post autor: orzeh77 » pt lis 07, 2008 2:52 pm

MariuszG pisze:Na Śląsku?! E! Tam się jeździ osobówkami.
he???
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pt lis 07, 2008 3:03 pm

A nie?! Sam jeździłem Volvo V40... co prawda po mazurskich lasach też... 8)

OK. Chodzi o SUVa z delikatnymi zapędami terenowymi. Vitara jest z lekka toporna, jak na typowe auto dojazdowe do biura.
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » pt lis 07, 2008 3:10 pm

MariuszG pisze:Na Śląsku?! E! Tam się jeździ osobówkami.
nie kumam o co ci chodzi?
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
apede
 
 
Posty: 3873
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
Kontaktowanie:

Post autor: apede » pt lis 07, 2008 3:26 pm

MariuszG pisze:A nie?! Sam jeździłem Volvo V40... co prawda po mazurskich lasach też... 8)

OK. Chodzi o SUVa z delikatnymi zapędami terenowymi. Vitara jest z lekka toporna, jak na typowe auto dojazdowe do biura.
Ja tam dojezdzam do biura Samuraiem... ale ja moze jestem nietypowy :roll: :D
loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt lis 07, 2008 5:54 pm

MariuszG pisze:A nie?! Sam jeździłem Volvo V40... co prawda po mazurskich lasach też... 8)

OK. Chodzi o SUVa z delikatnymi zapędami terenowymi. Vitara jest z lekka toporna, jak na typowe auto dojazdowe do biura.
Kup sobie Fiata Pandę 4x4.. Na prawdę.. Spełni Twe oczekiwania..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Przemy » pt lis 07, 2008 6:27 pm

Jeśli Ci się podoba Pajero to go kup!
Tu każdy będzie Tobie pisał ze jest bee.... i do d.... (i najlepiej kup Patrola) ale tylko i wyłącznie dlatego ze większość userow myśli jak tu z "normalnej" wozi-dupy zrobić coś co będzie jeździło po bagnach itp itd.....
Jeśli Ty potrzebujesz coś "wyższego" aby zjechać z utwardzonej drogi, to po to fabryka wypuściła na rynek taki wynalazek aby osoba taka jak Ty go kupiła....

Poczekaj na resztę postów i w każdym będziesz miał pisane co innego, a pod koniec i tak będzie "Kup Patrola". :lol: :lol: :lol: :lol:
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » pt lis 07, 2008 7:53 pm

wlasnie...























dlatgo kupuj patrola :)23
no :)21 :)21
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości