Opony

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

szubi54
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: pn lis 10, 2008 6:57 pm
Lokalizacja: Ropczyce

Opony

Post autor: szubi54 » śr lis 12, 2008 9:00 pm

Drodzy Fani Miśków!

Proszę Was napiszcie jakie opony powinienem założyć do mojego auta. Jestem pracownikiem terenowym-leśniczym. Teren raczej płaski, aczkolwiek podmokły. Połowę trasy pokonuję szosą a połowę jeżdżąc po dołach , korzeniach a niedługo jeszcze dojdzie śnieg. Mam poważny dylemat. Proszę o porady :cry.
Z góry pragnę podziękować kolegom, którzy licznie odpowiedzieli mi na wcześniej postawiony problem. Pozdrawiam.
Szubi

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40606
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr lis 12, 2008 9:02 pm

bfg mt, kumho kl 71, lub podobne biezniki

każdy dobry emtek

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr lis 12, 2008 9:52 pm

Mroczny pisze:bfg mt, kumho kl 71, lub podobne biezniki

każdy dobry emtek

:wink:
H/T 100% szosa
A/T 50% szosa 50% teren
M/T 20% szosa 80% teren
ROLNIKI 100% teren

proponuje rolniki
:)21

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » śr lis 12, 2008 10:04 pm

Po długim dumaniu nabyłem Matadory Vissenta MT i sobie chwalę.
365 zł za nową oponę 31/10,5/15.
Klocki prawie identyczne jak BFG, tylko bardziej "mocarne" i z większymi o połowę odstępami.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr lis 12, 2008 11:31 pm

Adas pisze: :wink:
H/T 100% szosa
A/T 50% szosa 50% teren
M/T 20% szosa 80% teren
ROLNIKI 100% teren
:)21
H/T 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren
M/T 50% szosa 50% teren
Fedima, Boggery itp. 20% szosa 80% teren
Rolniki, Maxi crossy itp. 100% teren

czyli kup dobre MTki
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » czw lis 13, 2008 7:08 am

Mariobros pisze:Po długim dumaniu nabyłem Matadory Vissenta MT i sobie chwalę.
365 zł za nową oponę 31/10,5/15.
Klocki prawie identyczne jak BFG, tylko bardziej "mocarne" i z większymi o połowę odstępami.
Gdzieś czytałem, że na mokrym czarnym są śliskie. Potwierdzasz? Bo cena rzeczywiście jest zachęcająca.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » czw lis 13, 2008 9:28 am

Co znaczy śliskie? "Szirok" na bfg po deszczu pięknie tańczył na czarnym.
Czy to znaczy, że BFG są śliskie?
Powiem tak: jeżdżąc z normalną prędkością dla miśka - czyli max 80 km/h na prostej :wink: nie zdarzyło mi się nigdy, żeby dał się wyczuć na nich jakikolwiek poślizg.

Wyszedłem po prostu z założenia, że lepiej dołożyć 20 zł do sztuki i mieć fabrycznie nowe kapcie zamiast nalewek.

Sprawiają wrażenie pancernych i guma w porównaniu do np. Kumho KL-71 jest zdecydowanie twardsza, ale za wadę tego nie uważam. W każdym razie po roku użytkowania (misiek jako 2 autko w domu, więc i przebieg żaden - może z 5 kkm) oznak zużycia brak.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Paweł_4x4
 
 
Posty: 107
Rejestracja: sob sty 26, 2008 2:45 pm
Lokalizacja: Lesko/Bieszczady

Post autor: Paweł_4x4 » czw lis 13, 2008 11:03 am

Witam
Ja zaproponuję może: GOOD YEAR WRANGLER MTR, sam się do takich przymierzam w przyszłym roku. Opinie dobre i takie dość uniwersalne chyba jak na Twoje potrzeby.
Ja mam Matador Izzarda - takie AT`ki, są tez ok ale jak się okazuje tu w Bieszczadach po pół roku użytkowania bardziej by mi pasowały takie właśnie MTR`y lub KUMHO KL 71.
Pajero II `92 rok krótki 2.5TD SUPER SELECT

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » czw lis 13, 2008 3:51 pm

gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » czw lis 13, 2008 5:49 pm

no ale o co chodzi z tym linkiem?

Skumałem, że mają ceny podobne do bfg. I to fakt! Jak szukałem po czeskich sklepach internetowych Matadora ( bo do Czech mam blisko) to faktycznie cena była znacznie wyższa niż w polskich sklepach. Również jest prawdą, że cena w ich sklepach była zbliżona do BFG.
Ale konia z rzędem temu, kto kupi w Polsce nową oponę BFG 31" za 365 zł 8) i dostanie na nia fakturę.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

JakubJakub
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: pt maja 16, 2008 10:08 pm
Lokalizacja: gdynia

BFGoodrich

Post autor: JakubJakub » czw lis 13, 2008 6:54 pm

witam nie chciałem zakladac nowego tematu jezdzil ktos na oponkach BFGoodrich Radial All-Terrain T/A??umie ktos powiedziec jaki jest odpowiednik 30x9,50R 15 tego rozmiaru opony szosowej?pozdrawiam
Samurai- 1.6 8V Vitara, 31', calmini- blokada tył, reduktor 4:16, zawieszenie

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » czw lis 13, 2008 7:01 pm

XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40606
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw lis 13, 2008 8:08 pm

Paweł_4x4 pisze:Witam
Ja zaproponuję może: GOOD YEAR WRANGLER MTR, sam się do takich przymierzam w przyszłym roku. Opinie dobre i takie dość uniwersalne chyba jak na Twoje potrzeby.
Ja mam Matador Izzarda - takie AT`ki, są tez ok ale jak się okazuje tu w Bieszczadach po pół roku użytkowania bardziej by mi pasowały takie właśnie MTR`y lub KUMHO KL 71.
nie proponuj tego
było zylion razy dlaczego nie mtr

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » czw lis 13, 2008 11:41 pm

A zwłaszcza w Bieszczadach, skąd kolega sugerujący pochodzi jak mniemam.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pt lis 14, 2008 6:35 am

TomaszRT pisze:
H/T 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren
M/T 50% szosa 50% teren

Fedima, Boggery itp. 20% szosa 80% teren
Rolniki, Maxi crossy itp. 100% teren

czyli kup dobre MTki
:-? :)1

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt lis 14, 2008 7:43 am

Mroczny pisze:
Paweł_4x4 pisze:Witam
Ja zaproponuję może: GOOD YEAR WRANGLER MTR, sam się do takich przymierzam w przyszłym roku. Opinie dobre i takie dość uniwersalne chyba jak na Twoje potrzeby.
Ja mam Matador Izzarda - takie AT`ki, są tez ok ale jak się okazuje tu w Bieszczadach po pół roku użytkowania bardziej by mi pasowały takie właśnie MTR`y lub KUMHO KL 71.
nie proponuj tego
było zylion razy dlaczego nie mtr
słusznie :)2 :)2 :)2 MT/R jest rewelacyjny
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » pt lis 14, 2008 8:41 am

Eskapada pisze: słusznie :)2 :)2 :)2 MT/R jest rewelacyjny
Prooooszszszę o jeeeeszszszcze.
MTR :roll: zastanawiam się też :roll:
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40606
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt lis 14, 2008 8:48 am

Eskapada pisze:
słusznie :)2 :)2 :)2 MT/R jest rewelacyjny
jak na ateka

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4116
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt lis 14, 2008 9:46 am

ap4x4 pisze: MTR :roll: zastanawiam się też :roll:
no, ja też :wink: moje szosówki, choć młode to powoli przechodzą juz do historii, niby z racji zastosowania mojego auta logicznym byłby ponowny wybór szosówek ale... juz na takich jezdziłem wiec spróbował bym czegoś innego :)21

Tez myślałem o "tych" MTR bo: ponoć to nie są typowe MT tylko co najwyżej AT w troche bardziej festyniarskim wydaniu - jesli rozpatrujemy je pod względem "robienia w terenie" - i to mi nie przeszkadza :)21
Natomiast ponoć są dosc trwałe na asfalcie (z 80tys km :roll: ) i prowadzą sie jak AT. To wlasnie przemawia za tym, ze biore je pod uwage.

Czy gdzieś sie myle??
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pt lis 14, 2008 9:57 am

Adas pisze:
TomaszRT pisze:
H/T 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren
M/T 50% szosa 50% teren

Fedima, Boggery itp. 20% szosa 80% teren
Rolniki, Maxi crossy itp. 100% teren

czyli kup dobre MTki
:-? :)1
Ale co ? Mam inne zdanie niż ulotka reklamowa.. mogę ??
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Post autor: Jogi4x4 » pt lis 14, 2008 12:47 pm

Videlec pisze:
ap4x4 pisze: MTR :roll: zastanawiam się też :roll:


Tez myślałem o "tych" MTR bo: ponoć to nie są typowe MT tylko co najwyżej AT w troche bardziej festyniarskim wydaniu - jesli rozpatrujemy je pod względem "robienia w terenie" - i to mi nie przeszkadza :)21
Natomiast ponoć są dosc trwałe na asfalcie (z 80tys km :roll: ) i prowadzą sie jak AT. To wlasnie przemawia za tym, ze biore je pod uwage.

Czy gdzieś sie myle??
Fakt prowadzą się jak AT, są w miarę ciche, ale jak dla mnie to typowy MT-ek, miałem Grabbery AT i to zupełnie ina bajka, a z tego co widzę to do BFG MT też można je porównać...całkiem agresywny bark i bierznik, a ostatnio miałem sytuację, Pajero na BFG MT 31" siadło a ja zaraz po nim wjechałem w to samo błoto moim Galloperkiem na MTR-ach i mielił, mielił ale wyjechał sam...
W porównaniu do BFG MT , MTR są z miękkciejszej mieszanki... Osobiście jestem zadowolony... 8)
Galloper LWB - turysta

elili
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pt lut 15, 2008 7:10 pm
Lokalizacja: dln. Śląsk

Post autor: elili » pn lis 24, 2008 6:45 pm

TomaszRT pisze:
Adas pisze: :wink:
H/T 100% szosa
A/T 50% szosa 50% teren
M/T 20% szosa 80% teren
ROLNIKI 100% teren
:)21
H/T 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren
M/T 50% szosa 50% teren
Fedima, Boggery itp. 20% szosa 80% teren
Rolniki, Maxi crossy itp. 100% teren

czyli kup dobre MTki
a na zimę:
winter 100% szosa
A/T 80% szosa 20% teren, kopny śnieg 100%
M/T nie na zimę z mrozem
ruszyć pozwalają wszystkie, z zatrzymaniem gorzej !!

Czy ktoś ma odmienne zdanie ??
elili
L200 KAOT

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pn lis 24, 2008 8:11 pm

Ja mam odmienne..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość