problem z pompą wody w 2,8tdi

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

problem z pompą wody w 2,8tdi

Post autor: scood74 » ndz lis 16, 2008 4:08 pm

Mam problem z pompa wody
Zauważyłem ze mam wyciek mały z pod pompy to pojechałem do InterCars i od reki zanabyłem nowiutką pompe i do tego japońska w bardzo przystępnej cenie, która mnie nawet zaskoczyła 179 zł???

Po wymontowaniu starej pompy okazało się że jest nietypowa I koło pasowe jest integralna częścia pompy ???

Zupełnie Inaczej niż w instrukcji i tej nowej zakupionej pompce gdzie kolo pasowe przykręca się 4 śrubkami do osi pompki

Czy ktoś się spotkał z takim patentem? Teraz mogę albo kupić właściwa pompę albo do nowej dokupić koło pasowe
Ile kosztuje samo kolo pasowe ??
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » ndz lis 16, 2008 4:49 pm

tak, ja się spotkałem, są dwa rodzaje pomp, jedna ta którą kupiłeś z podstawą do montażu koła i wiska i ta która jest u ciebie w silniku, ta która ma wprasowane koło.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » pn lis 17, 2008 12:11 am

Kupiłeś kolego pompę od Cantera.
Jest identyczna, ale ma inne mocowanie koła pasowego. Zakup koła pasowego nie ma sensu bo jest inne niż w Pajero i na innej wysokości od bloku. Jedyne słuszne rozwiązanie to wyprasować stare koło ze starej pompy i nacisnąć na wirnik nowej po uprzednim zdjęciu mocowania ze śrubami. Jak nie masz pod ręką prasy to poszukaj warsztatu który regeneruje pompy wody, zrobią ci to w pięć minut za parę groszy i nie zepsują pompy.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Post autor: scood74 » pn lis 17, 2008 7:13 am

rudypajero.koszalin pisze:Kupiłeś kolego pompę od Cantera.
Jest identyczna, ale ma inne mocowanie koła pasowego. Zakup koła pasowego nie ma sensu bo jest inne niż w Pajero i na innej wysokości od bloku. Jedyne słuszne rozwiązanie to wyprasować stare koło ze starej pompy i nacisnąć na wirnik nowej po uprzednim zdjęciu mocowania ze śrubami. Jak nie masz pod ręką prasy to poszukaj warsztatu który regeneruje pompy wody, zrobią ci to w pięć minut za parę groszy i nie zepsują pompy.

gdybym mial pod ręką prase to juz bym to zrobił ale ze niemam to bede sie bujał po mechaniorach

co do samej pompy to w instrukcji serwisowej do pajero z silnikiem 4M40 jest taka wlasnie pompa z dokrecanym kolem pasowym, czyli ja mam nietypową pompe z kolem pasowym na stałe tak mis ię wydaje
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » wt lis 18, 2008 12:44 am

Tylko raz widziałem w Pajero koło pasowe dokręcane. Wszystkie inne miały wprasowywane, u mnie jest taka sama.
Masz normalną pompę, tylko nie dostępną :)21
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Post autor: scood74 » wt lis 18, 2008 5:43 am

rudypajero.koszalin pisze:Tylko raz widziałem w Pajero koło pasowe dokręcane. Wszystkie inne miały wprasowywane, u mnie jest taka sama.
Masz normalną pompę, tylko nie dostępną :)21
no to mie pocieszyłeś :cry:
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » wt lis 18, 2008 8:16 pm

zgadza sie jest tak :)2
można kupić kompletną z kołem , niestety cena znacznie wyższa:cry:
dostępna na zamówienie w zeszłym roku ok 1.200 zeta
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Post autor: scood74 » wt lis 18, 2008 9:42 pm

Gerappa pisze:zgadza sie jest tak :)2
można kupić kompletną z kołem , niestety cena znacznie wyższa:cry:
dostępna na zamówienie w zeszłym roku ok 1.200 zeta
za takie ceny wysadził bym w powietrze serwisy mitsu
oni z tymi cenami są pierdolnieci niemoge sie domyślić na czym polega taka strategia marketiongowa z zawyżaniem cen o 1000%???????????

a wracajac do pompy to wszystkie pompy urzywane jakie w necie widziałem do misków z 4M40 są wlasnie z przykręcanymi kolami

dlatego kupiłem w ciemno w intercarsie tą nową i szczenka mi opadla jak wykręciłem swoją pompke i porównałem :o po czym wkreciłem ją zpowrotem
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » wt lis 18, 2008 9:50 pm

zgadzam siE :evil:
ale jak masz rozkopany motor i mechaniuor nie poskłada...
to ... i jeszcze musisz ... to [cenzura] KUPISZ bo co zrobisz :evil:
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości