Pajero III 3.2 do turystyki OFF-ROAD

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt gru 16, 2008 8:01 pm

Mam pomysła .... :wink:
Jak zadziała to będzie do nabycia SupePatrolSuper bez szpeju z noje motorem :)21

Który chętny ??
Śmigała dziewica i nie widział terenu 8)
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
ktomek
Posty: 311
Rejestracja: śr kwie 23, 2008 12:43 am
Lokalizacja: Radziszów k/Krakowa

Post autor: ktomek » wt gru 16, 2008 9:16 pm

Igor909 pisze: Blada dupa blada .... gówno poprawili :-?
Czytałem kiedyś o Twoich przejściach :)3
N2O pisze:Kup W160 SD33T jako alternatywa dla HJ60/61 :)21
No proszę Cię ..... :lol:

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt gru 16, 2008 9:55 pm

dlaczego?
tujoty 60/61 i parch 160 to to samo mniej więcej

Powa - ale serio.. Widziałeś wahacz od pahero? Kabelki od siłownika zapinającego reduktor? widziałeś to auto od dołu>? w porównaniu z subaru legacy wygląda słabo, bardzo słabo. A do wytrzymałości spodu z parcha.. to wiesz

ja nie uważam, że to złe auto.. Uważam, że gorsze od parcha do turystyki ofrołowej (czyli pozaautostradowej, z elementami szutrów, błota, lasu i bruku ostatniej kategorii, z wjeżdżaniem do wody, z przeładowaniem, z możliwością wyszarpywania, holowania, i całą resztą sprawiającą, ze jednak offroad)

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » wt gru 16, 2008 10:13 pm

Videlec pisze:
ernil pisze:@Powa, czy Ty widziales kiedys PIII od spodu?
naczytał się Mrocznego i teraz cytuje... :)21
Mroczny pisze:(...)Powa (...) widziałeś to auto od dołu? (...)
Wychodzi na to, ze czytamy te same ksiazki :)21

@Powa - szukasz k160? Uuu.. szkoda, ze swojego sprzedalem... :)20
To jak to w koncu jest - pajero nie daje rady dojechac do pasnika? I to w dodatku PII? Tzn. ze PIII byloby lepsze? Nic juz nie rozumiem, same sprzecznosci :)21

Ja bym popatrzyl jeszcze od innej strony - wiele sie slyszy o awaryjnosci patroli, zwlaszcza glowicy w rd28t. Ale czy ktos sie zastanawial jaki jest stosunek procentowy patroli do pajero tam gleboko w lesie? :roll:
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » wt gru 16, 2008 10:28 pm

Igor909 pisze:Mam pomysła .... :wink:
Jak zadziała to będzie do nabycia SupePatrolSuper bez szpeju z noje motorem :)21

Który chętny ??
Śmigała dziewica i nie widział terenu 8)
co ty znowu kombinujesz ?
:lol: :lol: :lol:
chcesz jakiegos koszrenego 4,2 wyszarpac z emiratow ?

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » wt gru 16, 2008 10:48 pm

parę miesięcy temu , wertowałem co nie co o P III (interesowała mnie wersja krótka)
... jest co nieco , na różnych forach , jednak konkretów :)3 mało ,
tak jak mało na temat motania .
:( różne są opinie .... co do nowszych wersji pajero , myśle że trzeba by samemu zakupić , pomykać troche w terenie ... utopić w wodzie , zaorać w błocie , troche nim poorac po górskim terenie ... i można by coś powiedzieć .
Mechanior mówi: że giit malina po naszemu na śląsku :)21
na czarnym ,
ale jak w terenie nie ma odniesienia brak zmoty !!

mimo to sa jakieś różne zmoty na forach , ... ale czy sprawdzone :(
brak opini


np :roll: http://www.4x4.kg/stateiki/lift_pajero/

a sa i tacy co tak robią http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/view ... c&start=15

więc wszystko zależy od punktu widzenia i ..jeżdżenia ...i tyle :)23

więc jak sam nie spróbujesz to się nie przekonasz :)2
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » wt gru 16, 2008 11:23 pm

Wszystko da sie zrobic. Mozna dzwigac pajero do gory, mozna wzmacniac, mozna zakladac wieksze kola, blokady, zakladac mocniejsze drazki itp itd, wydac na to mnostwo kasy, "urobic" sie jak dzika swinia tylko po co? Chyba po to, zeby miec dalej pajero warte dwa razy tyle co seryjny patrol, ktory i tak bedzie mocniejszym i w mojej opinii bardziej bezawaryjnym autem.
Mialem okazje posiadac PII i troche pod nim polezec (wspolczuje wiec Powie), mialem k160 i rowiez pod nim lezalem, teraz mam GRa i tez pod nim leze. Uzytkuje rowniez pick-up'a na bazie dlugiego PI i od niego to mnie juz nawet plecy bola od lezenia :)21 Mam wiec porownanie jak zrobione sa te auta i co sie w nich psuje, co jest slabe, jak sie tym jezdzi.
Nie kupilbym Pajero III chocbym nie wiem ile mial pieniedzy. Podejrzewam, ze swietnie sie tym jezdzi po sniegu i na trasie z dzialki w gorach do mieszkania w miescie (jak auto jest nowe). Ale rownie dobrze bedzie sie jezdzilo sprawnym GRem a w dodatku tymze GRem bedzie mozna pokusic sie o cos wiecej. Nie mowiac juz o tym, ze gr wytrzyma wiecej i dluzej niz pajero. Po prostu bardziej solidna i prosta konstrukcja. Jak dla mnie EOT. A Wy dyskutujcie sobie dalej co jest "lepsiejsze". Za chwile pewnie po raz kolejny zejdzie na to, jak zalozyc sztywne mosty do pajero :)21
A moze od razu zwolnice...? :roll:
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » wt gru 16, 2008 11:36 pm

ernil pisze:Za chwile pewnie po raz kolejny zejdzie na to, jak zalozyc sztywne mosty do pajero :)21
albo... "jaki silnik do Patrola??" :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » wt gru 16, 2008 11:43 pm

Właściwy-4,2 D :wink: , choć jak dbasz o 2,8 tdi to też ładnie i pięknie jest :)2

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » wt gru 16, 2008 11:45 pm

najwłaściwszy koszerny to 4.8 :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt gru 16, 2008 11:56 pm

grzes pisze: co ty znowu kombinujesz ?
:lol: :lol: :lol:
chcesz jakiegos koszrenego 4,2 wyszarpac z emiratow ?
Kombinuję bo wku..ił mnie ten motor ....
Interesuje mnie tylko nowe autko albo nowy motor :wink:
Klamka zapadła .... poszukiwania trwają
U Arabów są ....
http://www.nissan.arabianautomobiles.co ... tions.html
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Post autor: DamnIt! » śr gru 17, 2008 9:48 am

Jednego słowa o Pajero 3 nie napisałem, a się mnie, karwa, czepiają :wink:

Nie posiadam i nie znam się na Pajero 3.

Pajero 2 pod paśniki jedzie. Nie problem. Ale używane jest także na codzień przez moją żonę. I dlatego pomysł z K160. Ale jeśli zima będzie jak do tej pory...

@ernil: a czy to nie Twoje K160 wymagało liftu dachu ? :)21

Poza tym wydaje mi się, że "z dala od domu/cywilizacji" rzeczą najważniejszą jest bezawaryjność, a nie jakieś wykrzyże czy mega prześwity. Chyba zgodzimy się, że lepiej ewentualnie gdzieś nie wjechać lub jakąś atrakcję ominąć niż szukać tam mechanika/części. No chyba że ktoś lubi.

@ktomek: szary długi Parchaty 160(260?) stoi często przy warsztacie naprzeciwko Statoila w Skawinie - zatem możesz podjechać i pooglądać.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr gru 17, 2008 10:32 am

DamnIt! pisze:(...)
@ernil: a czy to nie Twoje K160 wymagało liftu dachu ? :)21 (...)
No moje, moje :)21
Jak to mowia: dobry zwyczaj - nie pozyczaj... :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
asaasa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: czw sie 03, 2006 12:20 pm
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: asaasa » śr gru 17, 2008 11:29 am

A ja mam teraz PIII krótkie i sobie chwalę. Tylko ,że ja nim ganiam na ranczo w puszczy raz na tydzień, a większość czasu robi po płaskim na AT-ach. Czasami poganiam po lesie i do tego się w zupełności nadaje. Poprzednio miałem PII 2,8 i był fun, ale przyznam że tym co mam teraz się fajniej się lata :lol: mimo braku ramy i etc. . Mocniejszy silnik robi swoje. Ale zaznaczam, że jest to moja subiektywna ocena i ja jestem szarym użytkownikiem, a nie kimś kto codziennie jedzie do domu przez bagna :roll:
Jest jeszcze coś mogę się założyć o każdą kasę, że jak PIII potanieją (co jest nieuchronne), to nagle się okaże , że nie są takie złe :lol:

Awatar użytkownika
rico69
 
 
Posty: 183
Rejestracja: pt lut 02, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Leszno-Wielkopolska

Post autor: rico69 » śr gru 17, 2008 1:19 pm

Flor pisze:poszukaj sporta :wink:
Sport ma słabszy silnik i nie ma super selecta, a kupowanie Pajero bez SS troch się mija z celem.

A może LC j95 :)21 Super silnik, komfortowe na czarnym ,dzielne w terenie, słabe przednie zawieszenie i przekładnia, drogie w zakupie i utrzymaniu :)21
Ostatnio zmieniony śr gru 17, 2008 1:23 pm przez rico69, łącznie zmieniany 1 raz.
Adrian
LC 95 mota się

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » śr gru 17, 2008 1:21 pm

rico69 pisze:
poszukaj sporta :wink:[/quote]

Sport ma słabszy silnik i nie ma super selecta, a kupowanie Pajero bez SS troch się mija z celem.

A może LC j95 :)21 Super silnik, komfortowe na czarnym ,dzielne w terenie, słabe przednie zawieszenie i przekładnia, drogie w zakupie i utrzymaniu :)21[/quote]

to tak jak Tyran ... tylko tanszy w zakupie... no i to toyki wiecej szpeju...

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » śr gru 17, 2008 2:32 pm

Bla bla bla... Zaraz ktoś mu napisze żeby se Żuka kupił bo ma i sobie chwali :)21 Kup sobie V60, to porządne auto, a jak będziesz używał z głową to dojedziesz wszędzie i się nie zepsuje.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gene » śr gru 17, 2008 3:30 pm

Jezdzilem nie za duzo ale zdarzylo sie ze 2-3 razy III i IV w teren. Totalna przygodowka, szutry, lesne przecinki, troche technicznej jazdy po gorkach i nawet plytki potok byl. Seryjne auto daje rade do momentu kiedy nie musisz szorowac podwoziem. Potem zaczyna sie robic slabo bez oslon. Pogiete fabryczne progi to standard. Do III ciezej jest podejsc z wyciagarka (brak punktu mocowania), a nawet do turystyki sie przydaje. Jest mniej szpeju ale ARB czy TJM cos w swojej ofercie ma. Generalnie to mile auto do rodzinnych wycieczek o nie duzym stopniu trudnosci. Na takie wyjazdy nadaje sie znakomicie. Jednak jesli myslales o powazniejszych zastosowaniach to raczej odradzam.
Obrazek

a tu prosze jak niewiele potrzeba
:)24
http://pl.youtube.com/watch?v=RGnL3FvyL8I
http://pl.youtube.com/watch?v=urLoOZF5sis
Jak sadze kierowca z wiekszym pojeciem bez problemu by przejechal ale dokladnie widac jak sobie III w terenie radzi.
Jeszcze tu moze to jakis poglad wyrobi na mozliwosci fabrycznego Pajero III
http://pl.youtube.com/watch?v=K1vif2aZguk&NR=1
http://pl.youtube.com/watch?v=mD1ewVHtf ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=H1xydfH6L68&NR=1
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paszczak » śr gru 17, 2008 4:15 pm

po obejrzeniu tych filmików, szczególnie pierwszego to szok :o w sumie mały prześwit, długie auto i waga minimum 2t, tak się jakoś przyglądam co ten model tam próbował wyczyniać to jednak LC120 przy tym to jest mega kozak :wink:

http://pl.youtube.com/watch?v=aIq9YdTdW ... re=related
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
rico69
 
 
Posty: 183
Rejestracja: pt lut 02, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Leszno-Wielkopolska

Post autor: rico69 » śr gru 17, 2008 9:09 pm

Jak ktoś chce robić tak:

http://pl.youtube.com/watch?v=jqfm7PQ1o ... re=related

To Pajero nie za bardzo, Patrol to zniesie

Do turystyki offroadowej się nada.
Adrian
LC 95 mota się

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr gru 17, 2008 9:55 pm

po co produkują inne auta niż PATROL , Patrol dobry na wszystko .... bo nie trzeba umieć nim jeździć , do jazdy innymi autami trzeba mieć mózg ... taki morał nasuwa się po wszystkich tego typu wypowiedziach
Tyle ode mnie .

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » śr gru 17, 2008 10:02 pm

No ja was proszę... :o :roll:
Dlaczego próbujecie zwalić kaleczniactwo kierownika na samochód ?
Chętnie zobaczę jak Patrol na szosowych laczkach z dupą za sterem jeździ w terenie... Auto na wyprawę się trzeba przygotować. Seryjnym nic nie zawalczysz czy będzie to N. czy T. czy M.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr gru 17, 2008 10:15 pm

rudypajero.koszalin pisze:No ja was proszę... :o :roll:
Dlaczego próbujecie zwalić kaleczniactwo kierownika na samochód ?
Chętnie zobaczę jak Patrol na szosowych laczkach z dupą za sterem jeździ w terenie... Auto na wyprawę się trzeba przygotować. Seryjnym nic nie zawalczysz czy będzie to N. czy T. czy M.

:)2 , jaki problem wozić ze sobą zapasową półośkę (w przypadku Pajero III przednią i tylną ), chyba lżej niż zapasowy silnik

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » śr gru 17, 2008 10:22 pm

:)21
sie nie zgodze
wszystko zależy od punktu widzenia , kasy ... i ble ble ble
każde auto jest dobre :D ... jeśli jest dobra zabawa, zadowolenie kierowniczego itd... zdrowy rozsądek
latem widziałem w górskim terenie gdzie dla terenówki to pryszcz , chłopaków MALCEM .może sie ktoś smiać ale nie jeden w wylansowanym 4x4 by się może motał a chłopaki nieźle szli, nie na żywioła bardzo rozsadnie i z głową tam gdzie wydawało by się że nie przejadą , jechali i ich to cieszyło :)2 pewnie nastepne ich auto to będzie jakaś :)23 terenowa zmota
:)2 i o to chodzi
pewnie :)25 do pewnego momentu nie wystarcza to co dała fabryka :roll:
i dochodzi sie do wniosku że to co mamy to za mało , za nisko , za słabe albo całkiem do dupy itd
... jak sie sam nie przekonasz to nie uwierzysz i tyle
:)21
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » śr gru 17, 2008 10:51 pm

:)2 :)2
Rumuni dojeżdżają Dacią w takie miejsca że niejednemu łofrołdowcowi się kompleksy włączają :lol:
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Zablokowany

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości