pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
ADAM swist
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: śr sie 01, 2007 11:06 am
Lokalizacja: Góra Kalwaria

pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy

Post autor: ADAM swist » ndz kwie 26, 2009 10:20 am

witam,
czy w silniku 2.8 na pompie można ustawić ilość wtryskiwanego paliwa aby zmniejszyć spalanie?
po regeneracji pompy znacznie wzrosło spalanie na ok 15l przy spokojnej jeździe :roll:
regenerowałem ze zwzględu na objawy czesto opisywane na forum (zapowietrzała mi sie pompa, nie miała siły ciągnąć paliwa) po regeneracji już było wszystko OK.
tylko teraz misiek ma wiekszy apetyt i jeszcze w dodatku jak jest zimny ma niskie obroty i straszenie nim telepocze :o
chyba że ktoś zna jakiegoś dobrego pompiarza z okolic Piaseczna albo Warszawy (do tamtego co wcześniej mi to robił wole już nie jechać trzymał mi auto 2 miesiące :)11 )
gg 4211785

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy

Post autor: DamnIt! » ndz kwie 26, 2009 1:58 pm

ADAM swist pisze:witam,
czy w silniku 2.8 na pompie można ustawić ilość wtryskiwanego paliwa aby zmniejszyć spalanie?
po regeneracji pompy znacznie wzrosło spalanie na ok 15l przy spokojnej jeździe :roll:
regenerowałem ze zwzględu na objawy czesto opisywane na forum (zapowietrzała mi sie pompa, nie miała siły ciągnąć paliwa) po regeneracji już było wszystko OK.
tylko teraz misiek ma wiekszy apetyt i jeszcze w dodatku jak jest zimny ma niskie obroty i straszenie nim telepocze :o
chyba że ktoś zna jakiegoś dobrego pompiarza z okolic Piaseczna albo Warszawy (do tamtego co wcześniej mi to robił wole już nie jechać trzymał mi auto 2 miesiące :)11 )
w którymś wątku koledzy pisali o "podkręceniu dawki śrubką na pompie" coby moc była większa. Może Ty masz właśnie to już zrobione? A kopci bardzo? Czy "twardo" motorek pracuje?

Ale w sumie najlepiej byłoby namierzyć jakiegoś łebskiego pompiarza - grzebanie samodzielne przy aparaturze wtryskowej to słaby pomysł.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy

Post autor: Gerappa » ndz kwie 26, 2009 3:41 pm

http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... 1&start=25
:wink:
tam cos pisali o podkręcaniu pompy
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
ADAM swist
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: śr sie 01, 2007 11:06 am
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy

Post autor: ADAM swist » ndz kwie 26, 2009 8:54 pm

dzieki Panowie :)2
jutro troche przy miśku podłubie, zobaczymy co z tego bedzie :)21
gg 4211785

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy

Post autor: scood74 » pn kwie 27, 2009 1:18 pm

ten klient który ci "regenerował" pompę powinien po złożeniu wyregulować ją na maszynce takiej , tak mówi teoria i tak zrobił mój pompiarz jak mi regenerował,

poza złą dawka paliwa może jeszcze występować kwestia złego kąta wtrysku jak mówisz że ci na zimno telepie ?
jeśli gośc był partacz to mógł mieć z tym problemy przez te koala zębate łatwo przestawić

napisz czy motorek chodzi inaczej twardziej niż przed naprawa i czy jakieś inne różnice są ??
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

Awatar użytkownika
ADAM swist
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 58
Rejestracja: śr sie 01, 2007 11:06 am
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy

Post autor: ADAM swist » wt kwie 28, 2009 7:45 pm

okazało sie że zawór EGR mam zaślepiony, a do pompy dzisiaj juz nie miałem czasu zajrzeć, szukalem tej śruby ale jednak trzeba zdjąć intercoler. A z tym kątem to dużo roboty?
gg 4211785

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Re: pompa pilwa w pjero II 2.8 problemy

Post autor: scood74 » wt kwie 28, 2009 8:52 pm

ADAM swist pisze:okazało sie że zawór EGR mam zaślepiony, a do pompy dzisiaj juz nie miałem czasu zajrzeć, szukalem tej śruby ale jednak trzeba zdjąć intercoler. A z tym kątem to dużo roboty?

a co ma zaslepienie EGR do tych twoich objawów ??? to raczej pozytywna informacja , a z kątem moze byc troche roboty
znajdz pompiarza ktory ci ten cały syf wyreguluje
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości