Pytanko numer 2, czy miedzy piastą a sprzegiełkiem (znowu kuzwa sie nie chcą rozpiac suki) jest jakas uszczelka ? Cos w rodzaju preszpanu albo innego klingielitu

Moderator: Kosiarz
443 tylko i wyłacznie (nie 428!!!!) ale nie chodzi o srednice srub mocujacych a rozstaw srub mocujacych !neurot pisze:nie wahaj się zmienić sprzęgiełka na manuale, zapomnisz o kłopotach a promocyjna cena w zakładowym sklepie jest teraz dobra, więc zachęcam do podjęcia decyzji
edit:
i pamiętaj, że do Twego auta to te o nr 443 na śrubę o średnicy 10
Zasada prosta, na sprzęgle masz pokrętło , coś jak kurek od gazu, są 2 pozycje "lock" i "free", przekręcasz na jedną lub drugą w miarę potrzeb. Wczoraj jak rozebrałem i smarowałem swoje, to zauważyłem że po przełączeniu na pozycje "free", musiałem cofnąć koło o ok 1-2 cm do tyłu bo inaczej się nie rozpinały, może to wina nowego smaru, lub za dużo go nakitowałem (molibdenowy zapodałem) .Kajen pisze:
Moze ktos napisac w skrocie jak sie uzywa manuali ?
bo do sprzęgiełek to smaru raczej śladowo się dajęKML1 pisze:Co do łożysk to ja dokręcałem na oko,tak aby koło się toczyło bez oporów, później musiałem jeszcze dociągnąć bo porobiły się luzy.
Zasada prosta, na sprzęgle masz pokrętło , coś jak kurek od gazu, są 2 pozycje "lock" i "free", przekręcasz na jedną lub drugą w miarę potrzeb. Wczoraj jak rozebrałem i smarowałem swoje, to zauważyłem że po przełączeniu na pozycje "free", musiałem cofnąć koło o ok 1-2 cm do tyłu bo inaczej się nie rozpinały, może to wina nowego smaru, lub za dużo go nakitowałem (molibdenowy zapodałem) .Kajen pisze:
Moze ktos napisac w skrocie jak sie uzywa manuali ?
Kajen pisze:Dobra, diecezja podjeta, biore te avmy, rano bede dzwonił za tym. Przy okazji wymienie te łozyska i igiełkowe raczej tez co by karwa juz tam nie zaglądac. Dzisiaj dojechałem 270 km na 4h bo na samym tyle to i radio na maxa by nie pomogło. Deszczowa pogoda sprzyjała nie rozwaleniu reduktora ale na skrzyzowaniach było srednio... Całe szczescie w razie co @acinski jakies tam reduktory jeszcze chyba ma.
Dobra ide spac bo na 7 do roboty...
Aha. Czy nie zapinając manuali a reduktor ustawiając na 4l uzyskam nowy naped, 2l ?
takKajen pisze: Aha. Czy nie zapinając manuali a reduktor ustawiając na 4l uzyskam nowy naped, 2l ?
119zeta na slasku ale nie wiem jakiej firmy, pewnie idzie taniej kupicpolaff pisze:
ile kosztują łożyska igełkowe piast?
lewarek na 2h a sprzęgiełka na free jak staniesz na fajke lub sie odlaćKajen pisze:A jak bede chciał rozpiac to lewarek na 2h, sprzegiełka na free i jedziemy dalej ?
Jeżeli chodzi o PII, to 45PLN za Torringtona w Bielsku-Białej na ul.Komorowickiejorzeh77 pisze:119zeta na slasku ale nie wiem jakiej firmy, pewnie idzie taniej kupicpolaff pisze:
ile kosztują łożyska igełkowe piast?
ja już się zdarzyłem nie raz przekonać, że w "zwykłych" sklepach niejednokrotnie części nawet do pajero są znacznie tańsze nic w internetowych...rort_ pisze:Jeżeli chodzi o PII, to 45PLN za Torringtona w Bielsku-Białej na ul.Komorowickiejorzeh77 pisze:119zeta na slasku ale nie wiem jakiej firmy, pewnie idzie taniej kupicpolaff pisze:
ile kosztują łożyska igełkowe piast?
barf pisze:Czy sprzeglo z pI 2,5td przypsauje do 3.0v6 ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość