pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
caver
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: śr sty 21, 2004 8:06 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: caver » sob lis 28, 2009 12:01 pm

DamnIt! pisze: Pojedź do FOTA(albo zadzwoń) i zapytaj o bębny hamulcowe KAGER numer 36-0297. Powinny pasować.
majcher pisze: jeszcze numer nipparts J3405011
:o kurcze, skąd wy macie te numery ?? obydwie rzeczy są, ale dopiero w przygotowaniu do wprowadzenia do sprzedarzy. Ale z was czarodzieje :)21
GU4-37", Sprinter camper-32", Man-48"

Awatar użytkownika
caver
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: śr sty 21, 2004 8:06 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: caver » sob lis 28, 2009 12:07 pm

Można to już gdzieś zakupić? :wink:
GU4-37", Sprinter camper-32", Man-48"

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » ndz lis 29, 2009 10:37 pm

Zaświeciły mi się delikatnie wszystkie kontrolki na desce... Ładowanie... Sprawdziłem akumulatory, a tam brakowało troszkę wody... Dolałem wody demineralizowanej z nadzieją że wszystko będzie ok, a tu lipa i delikatne świecenie kontrolek co jakiś czas znowu się pojawia... Po dolaniu wody zrobiłem z 20km (może mało żeby aku sam się doładował?? :roll: ) Pasek na alternatorze dociągany nie tak dawno przy okazji wymiany pompy wtryskowej... Miał ktoś podobny przypadek?? Padnięty alternator, czy niedoładowane akumulatory??
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: N2O » ndz lis 29, 2009 10:56 pm

Masę sprawdź.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » ndz lis 29, 2009 11:08 pm

caver pisze:Można to już gdzieś zakupić? :wink:
no przecież napisali my Ci: albo któryś oddział FOTA, albo firmy współpracujące z Nipparts - np. Hipol
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » pn lis 30, 2009 6:37 am

Browning pisze:Zaświeciły mi się delikatnie wszystkie kontrolki na desce... Ładowanie... Sprawdziłem akumulatory, a tam brakowało troszkę wody... Dolałem wody demineralizowanej z nadzieją że wszystko będzie ok, a tu lipa i delikatne świecenie kontrolek co jakiś czas znowu się pojawia... Po dolaniu wody zrobiłem z 20km (może mało żeby aku sam się doładował?? :roll: ) Pasek na alternatorze dociągany nie tak dawno przy okazji wymiany pompy wtryskowej... Miał ktoś podobny przypadek?? Padnięty alternator, czy niedoładowane akumulatory??
padły szczotki w alternatorze ( pewnie się zabetonowały )

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn gru 07, 2009 2:22 am

Dobra teraz ja :) W zwiazku z ostatnio przeprowadzonym maratonem zmiany silnikow, Adasiowe spieki i nowe lozysko oporowe zostaly zamontowane. Teraz tak, dpieki z tego co wiem zalaczane powinny byc binarnie czyli 0-1. Bez efektu polsprzegla. Niech ktos mi powie jak sie reguluje wysprzeglik hydrauliczny w p1 .Bo teraz co jest to te 250 km przejechalem. Moze nie powinno ale slizga sie deko na czwatym biegu. No i pedal sprzegla jest jakis taki dziwny. Dodam ze kiedys bylo grzebane przy regulacji przy pedale sprzegla. i jest wycianiety bolec na maxa bo kiedys sam zaczal ruszac do przodu jak stalem w korku. Taka prowizoryczna naprawa w trasie z pozytywnym skutkiem. No i troche pompka sie poci od strony kabiny. Ale do swiat sie za to nie zabiore bo na razie fura musi jezdzic... Jak to wyregulowac ? Aha jestem jak na razie podmilym wrazeniem sprzegla :)

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » wt gru 08, 2009 10:30 pm

Bardzo prosta sprawa. Musisz wkręcić śrubę regulacyjną, aż się pojawi wyczuwalny luz na popychaczu. Na pedale luz powinien mieć wartość około 5-10mm. I po sprawie. Jeśli dalej będzie ci ruszał sam na skrzyżowaniu, to albo przepuszcza pompka na tłoku = wymiana uszczelniaczy pompki, albo cieknie ci siłownik przy sprzęgle (widoczne po zdjęciu osłonki tłoka) = regeneracja siłownika. W obu przypadkach znakomite efekty daje też wymiana na nowe elementy dostępne w JC lub Intercars, pompka coś 130pln a siłownik około 80pln.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Antonina
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 15, 2008 1:01 pm
Lokalizacja: Zakopane

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Antonina » czw gru 10, 2009 10:40 am

Witam
Mam pytanko jak się nazywa taki hak który widać na zdjęciu poniżej i gdzie coś takiego zdobędę mój kulowy po ostatnim wyrywaniu powalonego drzewa z lasu został przy pniu
Obrazek


Zdjęcie użytkownika Marcin_Wolski z tego wątku > http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f= ... &start=125

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » czw gru 10, 2009 6:26 pm

To jest zaczep szczękowy (niektórzy nazywają go pieskiem). Generalnie wykorzystywany tylko przez wojsko. Jak masz ochotę nabyć coś takiego to poszukaj od Mercedesa G-klasy wersji militarnej, nawet otwory pasują.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13259
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Misiek Cypr » czw gru 10, 2009 8:34 pm

Zwany tez hakiem artyleryjskim. W UaZie i w Gazie ma sprezyne, jest znaczy amortyzowany, dlatego 15 lat temu szarpalismy sie na stalowkach, niczego nie wyrywajac wyciagajac z blota. Na Cyprze dostepne sa haki kulowe z wyciagana kulka, w ten sposob, ze kulka jest na trzpieniu. Ten trzpien jest z kolei zamknieciem dla bardzo solidnego ucha/haka. Kosztowalo to z 15 funtow i pasowalo zamiast orginalnego haka.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

tomak74
Posty: 313
Rejestracja: śr mar 26, 2008 7:20 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: tomak74 » czw gru 10, 2009 11:15 pm

Browning pisze:Zaświeciły mi się delikatnie wszystkie kontrolki na desce... Ładowanie... Sprawdziłem akumulatory, a tam brakowało troszkę wody... Dolałem wody demineralizowanej z nadzieją że wszystko będzie ok, a tu lipa i delikatne świecenie kontrolek co jakiś czas znowu się pojawia... Po dolaniu wody zrobiłem z 20km (może mało żeby aku sam się doładował?? :roll: ) Pasek na alternatorze dociągany nie tak dawno przy okazji wymiany pompy wtryskowej... Miał ktoś podobny przypadek?? Padnięty alternator, czy niedoładowane akumulatory??

Mam nadzieję że już to załatwiłeś , miałem tak samo . Padł alternator to był chyba mostek prostowniczy czy cos takiego .

Awatar użytkownika
Antonina
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt lut 15, 2008 1:01 pm
Lokalizacja: Zakopane

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Antonina » pt gru 11, 2009 12:13 pm

Wielkie dzięki za odpowiedz teraz wiem czego szukać, gdyby ktoś coś takiego posiadał proszę o kontakt
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Przemy » pn gru 14, 2009 6:54 pm

Powiedzcie mi dobroczyńcy gdzie mógłbym dostać czujnik ABS przedni?? Bo jak szukam to wszyscy na mnie patrzą jak żaba na torach. A do ASO boje się pójść i spytać o cenę
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Bombelnik
Posty: 369
Rejestracja: wt kwie 29, 2008 5:09 pm
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Bombelnik » pn gru 14, 2009 10:35 pm

Panowie problem. Pajero mi sie grzeje, gdzies gubi plyn chlodniczy (ale nie ma plam pod nim) gdy pochodzi dluzej na wolnych obrotach przy wcodzeniu na obroty kopci na bialo, gdy odpala sie go po postoju czuc jak by cos "trzymalo" silnik jest pol obrotu "oslabniecie" rozrusznika na pol obrotu i odpala po cyzm silnik przez jakies 5 sek nie chodiz rowno. Przy 130kkm byla robiona uszcelka pod glowica (objawy byly te sam) ale wtedy okazalo sie ze serwis sie pomylil ;] i nie potrzebnie byla glowica zzucana. Czy to moze byc jakas chlodniczka spalin?? Pajero 2005r 3,2 DiD od nowosci u mnie (serwis rozlozyl rece pomimo iz mam gwarancja na silnik po tym remoncie)
Kia Retona=zszarpane nerwy godziny na kanale tysiace na czesci a i tak nie chcesz jej sprzedac ;]

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: N2O » pn gru 14, 2009 10:46 pm

Wydmuchana uszczelka/pęknięta głowica lub blok.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn gru 14, 2009 11:00 pm

Wydmuchana uszczelka będzie dawała bąble w układzie chłodzenia od gazów z komór spalania natomiast jakieś pęknięcie wewnętrzne będzie żłopało płyn bez bąbli ale może pojawić się olej w płynie chłodzącym.
Walcz w każdym razie z serwisem, jeśli masz gwarancję muszą zrobić albo wymienić. To osłabnięcie może być spowodowane małym prądem rozruchu akumulatora. Zimno jest więc w momencie gdy gary wchodzą w poziom kompresji zmulają rozrusznik a po przejściu tego momentu silnik zapala. mam padnięty aku i jest podobnie. U mnie chodził nierówno jak mu świeca padła ale poza tym silnik żyletka.
Powąchaj spaliny czy czuć je czymś na kształt płynu.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » śr gru 16, 2009 7:09 pm

Krzysiek a te Twoje swiece co mam z drugim silnikiem sa ok ? Zaczynaja sie szopki... Jak skubany ledwo odpali i do roboty dowiezie... To z roboty nie dowiezie bo nie odpali :/. Troche mi wstyd bo akurat wszyscy wychodza i patrza jak mecze trupa :) I kibicuja plaskatym ciagnacym mnie po parkingu :)21

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » śr gru 16, 2009 7:18 pm

Kajen pisze:Krzysiek a te Twoje swiece co mam z drugim silnikiem sa ok ? Zaczynaja sie szopki... Jak skubany ledwo odpali i do roboty dowiezie... To z roboty nie dowiezie bo nie odpali :/. Troche mi wstyd bo akurat wszyscy wychodza i patrza jak mecze trupa :) I kibicuja plaskatym ciągnącym mnie po parkingu :)21
Wszystkie były OK ale jak dla mnie za krótko grzejesz. Zamiast grzać na raz. Zagrzej 2x Policz do 10 i drugi raz z pięć sekund. Nie masz automatu więc wystarczy 2s za krótko i japończyk nie załapie. W nocy temp doszła do -17 więc wiesz jak jest. Marta dzwoniła, że akumulator ledwie ruszył silnikiem ale zagadał przy próbie drugiego obrotu a już odpuściła kluczyk.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: BooBoo » śr gru 16, 2009 8:22 pm

Kajen pisze:Krzysiek a te Twoje swiece co mam z drugim silnikiem sa ok ? Zaczynaja sie szopki... Jak skubany ledwo odpali i do roboty dowiezie... To z roboty nie dowiezie bo nie odpali :/. Troche mi wstyd bo akurat wszyscy wychodza i patrza jak mecze trupa :) I kibicuja plaskatym ciagnacym mnie po parkingu :)21

zasadniczo to benzyna ma swoje zalety :D
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » śr gru 16, 2009 11:08 pm

Ze ubywa jej dwa razy szybciej niz ropy ? :)21

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: BooBoo » czw gru 17, 2009 7:56 am

Ale w jakim stylu :D

Dzisiaj proszę 6 rano -12 i zapalił od dotyku.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » czw gru 17, 2009 12:51 pm

Ktory z was mnie straszyl ze na AT 31 zle sie jezdzi jak sniegu nasypie??? :)13 moim zdaniem jezdzi sie wysmienicie :)21 :)21 :)21
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » czw gru 17, 2009 1:01 pm

normalnie to mój tez pali na pół obrotu - ale aku bało sie zimy juz od czerwca
sąsiad maluchem nie wierzył ze odpali mnie na sznurek rano dzis - wystarczy szarpnać
gdyby nie mulda to bym mógł odpalać toczac sie po pochyłosci pod domem
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: BooBoo » czw gru 17, 2009 1:19 pm

Ja w ramach zabezbieczenia się na takie okazje mam 3 km stromo w dół.

Przy takim zapleczu to i bez paliwa zapali :)21
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość