Dyfer ?
Moderator: Kosiarz
A czy istnieje rynek blokadpajerolask pisze:A czy istnieje rynek wtórny blokad?

A tak pozatym jeżeli myślisz o tak poważnych zmianach w syfie to niestety musisz gruntownie poszerzyć swoją wiedzę o budowie samochodu i jego mechanizmów. Podstawową sprawą w tym przypadku są przełożenia mechanizmów różnicowych skrzyń rozdzielczych i skrzyń biegów, orzaz rodzaje zawieszenia.
3.0 V6 +Ironman
- kpeugeot
-
- Posty: 5557
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Ogólnie o pajero
blokady 100 % tylnego mostu - nie istnieją lub nie stwierdzono w warunkach polskich
jak kupować pajero dla domu to tylko ze skrzynią superselect
jak chcesz tworzyć auto do katowania w terenie to pajero sie nie nadaje
muszisz szukac czegoś co ma dwa mosty z przodu i z tyłu a nie wachacze plus mosty tak jak w pajero - pajero w lekki teren jest super - ma komfortowe zawieszenie - i dlatego jest fajne
a do katowania to najlepiej kupić sukę
blokady 100 % tylnego mostu - nie istnieją lub nie stwierdzono w warunkach polskich
jak kupować pajero dla domu to tylko ze skrzynią superselect
jak chcesz tworzyć auto do katowania w terenie to pajero sie nie nadaje
muszisz szukac czegoś co ma dwa mosty z przodu i z tyłu a nie wachacze plus mosty tak jak w pajero - pajero w lekki teren jest super - ma komfortowe zawieszenie - i dlatego jest fajne
a do katowania to najlepiej kupić sukę
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
kpeugeot pisze:Ogólnie o pajero
bzdurkpeugeot pisze:blokady 100 % tylnego mostu - nie istnieją lub nie stwierdzono w warunkach polskich
dlaczego? możesz uzasadnić?kpeugeot pisze:jak kupować pajero dla domu to tylko ze skrzynią superselect
dlaczego? możesz uzasadnić?kpeugeot pisze:jak chcesz tworzyć auto do katowania w terenie to pajero sie nie nadaje
NOkpeugeot pisze:a do katowania to najlepiej kupić sukę

- kpeugeot
-
- Posty: 5557
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
te walcie się 
bazuję na info zasłyszanych od takich dwóch warsiawiaków
co to jeden pajero zmienił na sukę a drugi na Merca G
z tego co pamiętam z tematu blokada do pajero to pisaliście że brak albo ceny takie że łep odpada
Siwy ja wiem jak się zachowuje twoje auto ale też wiem do czego pajerolask potrzebuje autka
dlatego jak dla niego pajero do upalania to nie to
a jak się moje teksty nie podobaja to trza usunąć
acha to kto w polsce ma blokadę tylnego dyfra
???
Sami żeście zachwalali w niebiosa super selecta bo sobie lepiej radzi z oponami w rozmiarze powyżej 31 cali i nie ma wtedy problemu z łancuchem.

bazuję na info zasłyszanych od takich dwóch warsiawiaków
co to jeden pajero zmienił na sukę a drugi na Merca G
z tego co pamiętam z tematu blokada do pajero to pisaliście że brak albo ceny takie że łep odpada
Siwy ja wiem jak się zachowuje twoje auto ale też wiem do czego pajerolask potrzebuje autka
dlatego jak dla niego pajero do upalania to nie to
a jak się moje teksty nie podobaja to trza usunąć

acha to kto w polsce ma blokadę tylnego dyfra

Sami żeście zachwalali w niebiosa super selecta bo sobie lepiej radzi z oponami w rozmiarze powyżej 31 cali i nie ma wtedy problemu z łancuchem.

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
wszystko ci się pokiełbasiłokpeugeot pisze:te walcie się
bazuję na info zasłyszanych od takich dwóch warsiawiaków
co to jeden pajero zmienił na sukę a drugi na Merca G
z tego co pamiętam z tematu blokada do pajero to pisaliście że brak albo ceny takie że łep odpada
Siwy ja wiem jak się zachowuje twoje auto ale też wiem do czego pajerolask potrzebuje autka
dlatego jak dla niego pajero do upalania to nie to
a jak się moje teksty nie podobaja to trza usunąć
acha to kto w polsce ma blokadę tylnego dyfra???
Sami żeście zachwalali w niebiosa super selecta bo sobie lepiej radzi z oponami w rozmiarze powyżej 31 cali i nie ma wtedy problemu z łancuchem.

podnieść
wsadzic odpowiednie kapcie
uszczelnić silnik + snorkel
powymieniac oryginalne zdezaki na coś masywniejszego
osłona na spód
ew. zwijadełko/a
tylko chłopie jak nie rozróżniasz blokady od dyfra to weź raczej ze sobą w ten cięższy teren kogoś kto rozróżnia wał od gałęzi
bez przynajmniej podstawowej wiedzy o budowie tego rodzaju samochodów to w "teren" na twoim miejscu bym się nie zapuszczał
wsadzic odpowiednie kapcie
uszczelnić silnik + snorkel
powymieniac oryginalne zdezaki na coś masywniejszego
osłona na spód
ew. zwijadełko/a
tylko chłopie jak nie rozróżniasz blokady od dyfra to weź raczej ze sobą w ten cięższy teren kogoś kto rozróżnia wał od gałęzi

bez przynajmniej podstawowej wiedzy o budowie tego rodzaju samochodów to w "teren" na twoim miejscu bym się nie zapuszczał
Zacznij od przejrzenia www. Znajdziesz tam dużo ciekawych informacji. Potem zastanów się co chcesz osiągnąć w terenie, a potem zacznij przygotowanie syfa do wcześniejszych założeń. No i najważniejsze linia kredytowa bez limitu.pajerolask pisze:Panowie znawcy. Dizięki za opinie i dobrą radę. Fajnie się czyta wasze postyi dymy słowne. Napiszcie mi jednak jak przygotować pojarę w ciężki teren.
![]()



3.0 V6 +Ironman
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość