Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Murzyn

- Posty: 367
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Murzyn » czw lut 18, 2010 8:12 pm
Itam ze śląska

jeszcze brak pajero ale może pomozecie mi w wyborze modelu.
Napewno P2 - wydaje mi się najbardziej optymalne do moich potrzeb... najlepiej z końca produkcji - reszta jest wielka niewiadoma
-
Ajwen
-

- Posty: 3215
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
- Lokalizacja: Stargard Szcz.
Post
autor: Ajwen » czw lut 18, 2010 8:21 pm
witamy
... swoje potrzeby każdy zna najlepiej

zanim zaczniesz pytać, poczytaj troszkę, poszukaj, to taka dobra rada

-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt lut 19, 2010 8:20 am
BooBoo pisze:Lubię ludzi którzy wiedzą co chcą
witaj
czyli połowy na tym forum Wojtku nie lubisz
Witam wszystkich nowe koleżanki

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
kasia.balbina
-

- Posty: 166
- Rejestracja: ndz lut 08, 2009 11:13 pm
- Lokalizacja: Chruszczobród, Katowice
Post
autor: kasia.balbina » pt lut 19, 2010 8:44 am
A właśnie Koleżanki ile nas tu jest???

-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt lut 19, 2010 9:01 am
kasia.balbina pisze:A właśnie Koleżanki ile nas tu jest???

Niestety mało reszta to same baby

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt lut 19, 2010 9:23 am
nie które pewnie tak
BTW to ja kojarzę tylko dwie dziewczyny, użytkowniczki Mitsubishi. Michalina L200 i Kasia Pajero II V6. Pierwsza już od 3 lat nie ma L200 i tyluż samo lat nie ma jej na forum a Kasia ymm ostatni raz widziałem ją na I Zlocie Mitsubishi 4x4 Srebrna Góra 2007 a na forum też tak mniej więcej w tamtych czas zniknęła
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
kasia.balbina
-

- Posty: 166
- Rejestracja: ndz lut 08, 2009 11:13 pm
- Lokalizacja: Chruszczobród, Katowice
Post
autor: kasia.balbina » pt lut 19, 2010 9:39 am
Oj to malutko! W naszym maleńkim nowo powstającym klubie to co najmniej trzy jeżdżące, reszta myśli jak chłopa zza kierownicy wykopać

-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » pt lut 19, 2010 4:44 pm
kasia.balbina pisze:... reszta myśli jak chłopa zza kierownicy wykopać

ja tam sie nie broniłem
bronka mozna strzelić
widoki poglądać
kimke strzelić
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
kasia.balbina
-

- Posty: 166
- Rejestracja: ndz lut 08, 2009 11:13 pm
- Lokalizacja: Chruszczobród, Katowice
Post
autor: kasia.balbina » pt lut 19, 2010 5:41 pm
U mnie to byś nie pospał chyba, ze snoorkla do paszczy zamontujesz

I spoooro bronka dla znieczulenia

Oczy najlepiej zamknąć co by strat nie widzieć

-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » pt lut 19, 2010 10:28 pm
kasia.balbina pisze:U mnie to byś nie pospał chyba...
znaczy gadasz tyle za kierownicą

aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
kasia.balbina
-

- Posty: 166
- Rejestracja: ndz lut 08, 2009 11:13 pm
- Lokalizacja: Chruszczobród, Katowice
Post
autor: kasia.balbina » sob lut 20, 2010 7:39 am

Psuje i topie co mi w ręce wpadnie i nigdy nie wiem gdzie lewo a gdzie prawo

-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » sob lut 20, 2010 8:34 am
kasia.balbina pisze:
Psuje i topie co mi w ręce wpadnie i nigdy nie wiem gdzie lewo a gdzie prawo

dobrą i sprawdzoną lokalizacją stron jest zasada kierowca -pilot , jedź na kierowcę oznacza w lewo , na pilota w prawo , w krajach lewostronnych na odwrót

-
szubi54
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn lis 10, 2008 6:57 pm
- Lokalizacja: Ropczyce
Post
autor: szubi54 » sob lut 27, 2010 10:51 pm
Witam serdecznie
Drodzy koledzy , poradźcie mi czy Pajero 1998r. z 2.5 dieslem i skrzynią automatyczną to dobry pomysł??
Obawiam się czy taki silnik poradzi sobie z automatem w terenie leśnym, oraz czy nadmiar wody i błota nie spowoduje uszkodzenia skrzyni.
Poza tym są różne zdania na temat żywotności takich rozwiązań przeniesienia napędu.
Proszę o wyrozumiałość i szczere porady.
Serdecznie pozdrawiam.
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » sob lut 27, 2010 11:04 pm
szubi54 pisze:czy nadmiar wody i błota nie spowoduje uszkodzenia skrzyni.
Witaj

to nie nadmiar błota i wody powoduje awarie

tylko zły serwis i brak odpowiedniego przygotowania oraz użycie niezgodne z przeznaczeniem samochodu

-
szubi54
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn lis 10, 2008 6:57 pm
- Lokalizacja: Ropczyce
Post
autor: szubi54 » ndz lut 28, 2010 10:03 am
no tak

, ale czy awaryjność skrzyń automatycznych w tych modelach jest większa i czy są one "wydajne" w porównaniu z manualem????
Pisząc o niewłaściwym serwisie i przeznaczeniu auta - Ameryki nie odkryłeś kolego.
-
szubi54
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn lis 10, 2008 6:57 pm
- Lokalizacja: Ropczyce
Post
autor: szubi54 » ndz lut 28, 2010 10:05 am
co musiałbym zrobić w przypadku automatu, aby przygotować go do zjechania z asfaltu na cięższy teren leśny. Może jakieś linki???? Bardzo Proszę.

-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lut 28, 2010 10:15 am
szubi54 pisze:co musiałbym zrobić w przypadku automatu, aby przygotować go do zjechania z asfaltu na cięższy teren leśny. Może jakieś linki???? Bardzo Proszę.

a do czego ci to auto

bo od tego zależy wiele rzeczy

-
szubi54
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn lis 10, 2008 6:57 pm
- Lokalizacja: Ropczyce
Post
autor: szubi54 » ndz lut 28, 2010 11:35 am
Będę szczery
Jestem pracownikiem Lasów Państwowych, auto jest mi potrzebne do pracy zarówno w terenie jak i do codziennego załatwiania spraw (samo życie). Przeciętnie w terenie pokonuję dystans ok 20 km dziennie. Sporadycznie jeżdżę po wodzie o głębokości 50 cm (obecnie mam Pojarkę I z 89r.) w głównej mierze to błoto, obecnie śnieg, dużo korzeni dołków i piachu.
Oczywiście nie zamierzam poddawać go szczególnym modyfikacjom ze względu na fakt, że pracuje w terenie nizinnym ale podmokłym. Auto z napędem 4x4 i oczywiście z dobrymi oponami jest niezbędne, snorkel jest zbędny. Myślałem o lekkim lifcie, ale wówczas gdybym faktycznie zdecydował się na kupno tego auta.
Pomóż mi.

-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » ndz lut 28, 2010 1:00 pm
szubi54 pisze:Będę szczery
Jestem pracownikiem Lasów Państwowych, auto jest mi potrzebne do pracy zarówno w terenie jak i do codziennego załatwiania spraw (samo życie). Przeciętnie w terenie pokonuję dystans ok 20 km dziennie. Sporadycznie jeżdżę po wodzie o głębokości 50 cm (obecnie mam Pojarkę I z 89r.) w głównej mierze to błoto, obecnie śnieg, dużo korzeni dołków i piachu.
Oczywiście nie zamierzam poddawać go szczególnym modyfikacjom ze względu na fakt, że pracuje w terenie nizinnym ale podmokłym. Auto z napędem 4x4 i oczywiście z dobrymi oponami jest niezbędne, snorkel jest zbędny. Myślałem o lekkim lifcie, ale wówczas gdybym faktycznie zdecydował się na kupno tego auta.
Pomóż mi.

czemu piszesz jednocześnie w dwóch tematach i do tego na zasadzie ctrl-c ctrl-v

Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » ndz lut 28, 2010 4:03 pm
szubi54 pisze:Będę szczery
Jestem pracownikiem Lasów Państwowych, auto jest mi potrzebne do pracy zarówno w terenie jak i do codziennego załatwiania spraw (samo życie). Przeciętnie w terenie pokonuję dystans ok 20 km dziennie. Sporadycznie jeżdżę po wodzie o głębokości 50 cm (obecnie mam Pojarkę I z 89r.) w głównej mierze to błoto, obecnie śnieg, dużo korzeni dołków i piachu.
Oczywiście nie zamierzam poddawać go szczególnym modyfikacjom ze względu na fakt, że pracuje w terenie nizinnym ale podmokłym. Auto z napędem 4x4 i oczywiście z dobrymi oponami jest niezbędne, snorkel jest zbędny. Myślałem o lekkim lifcie, ale wówczas gdybym faktycznie zdecydował się na kupno tego auta.
Pomóż mi.

skoro tak tylko chcesz użytkować automat to nic z nim nie musisz robić , odpowietrzenie automatu jest poprzez reduktor , jeśli woda nie będzie powyżej podłogi to wody nie zaciągnie . Co do trwałości to jest odporna na głupoty.
-
szubi54
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn lis 10, 2008 6:57 pm
- Lokalizacja: Ropczyce
Post
autor: szubi54 » ndz lut 28, 2010 7:06 pm
Polaf dzięki za uwagę.
Chciałem szybko uzyskać info i myślałem, że poruszenie dwóch takich samych tematów u dwóch moderatorów pozwoli mi na uzyskanie szerszych wiadomości. przyznaję się do błędu i jednocześnie dzięki za zwrócenie mi uwagi
Serdecznie pozdrawiam. Hubert.

-
Zając
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 9:08 am
Post
autor: Zając » ndz lut 28, 2010 7:24 pm
Witam wszystkich mam na imię Andrzej. Od kilku dni śledzę życie forum - czytam,czytam i już oczy mnie bolą.Mam plan zakupu terenówki w tym roku. Najpierw padło na Patrola Y61-wiem bluźnie ale jak sobie poczytałem to mi przechodzi. Teraz zastanawiam się nad L200 , jakoś widzę w nim więcej plusów, życie pokarze .Pozdrawiam
-
kasia.balbina
-

- Posty: 166
- Rejestracja: ndz lut 08, 2009 11:13 pm
- Lokalizacja: Chruszczobród, Katowice
Post
autor: kasia.balbina » wt mar 02, 2010 9:19 pm
Czy jakaś damska część offroadowa wybiera sie do Żubrów 6 marca na babski rajd???
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw mar 04, 2010 6:51 am
kasia.balbina pisze:Czy jakaś damska część offroadowa wybiera sie do Żubrów 6 marca na babski rajd???
zapytaj w towarzyskich - bo tutaj jak Ci napisałem jesteś rodzynkiem

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość