Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Qbartx » śr maja 26, 2010 12:53 pm

Kazda wypowiedz jest cenna jezeli wnosi cos do tematu a nie jest kasztanem :)21
Nigdy nie rozumialem jak glupie forum moze podniesc cisnienie... No rozumiem zeby ktos lazil mi dookola auta nawijajac ze jest zrobione do dupy to mozna w odruchu zlapac rure od hilifta ale przez cos takiego ?? :D
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: polaff » śr maja 26, 2010 12:56 pm

bobon pisze:Panowie rzeczywiście proponuje spuścić na luz :)21 :)21
Wg mnie problem polega na tym że jeden kolega(który jest na forum już trzy lata) spytał drugiego o pewien drobiazg, a trzeci kolega wyraził o tym swoje zdanie (może niepotrzebnie) :)21
I robi nam się z wątku "robimy z miśka terenówkę" jakiś magiel :(
Rura którą zaprezentowałem może nie jest szczególnie piękna-ale robi :)2 .W przeciwieństwie do dwóch porządnych snorkli które miałem wcześniej i mi się bardzo szybko zweryfikowały

i własnie dlatego ja wolę zrobić nie koniecznie tak jak by wydawało się zwolennikom iwestycji wielomilionowych
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Qbartx » śr maja 26, 2010 12:58 pm

polaff pisze:
bobon pisze:Panowie rzeczywiście proponuje spuścić na luz :)21 :)21
Wg mnie problem polega na tym że jeden kolega(który jest na forum już trzy lata) spytał drugiego o pewien drobiazg, a trzeci kolega wyraził o tym swoje zdanie (może niepotrzebnie) :)21
I robi nam się z wątku "robimy z miśka terenówkę" jakiś magiel :(
Rura którą zaprezentowałem może nie jest szczególnie piękna-ale robi :)2 .W przeciwieństwie do dwóch porządnych snorkli które miałem wcześniej i mi się bardzo szybko zweryfikowały

i własnie dlatego ja wolę zrobić nie koniecznie tak jak by wydawało się zwolennikom iwestycji wielomilionowych
Dobrze powiedziane :)2 :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: orzeh77 » śr maja 26, 2010 1:20 pm

polaff pisze: i własnie dlatego ja wolę zrobić nie koniecznie tak jak by wydawało się zwolennikom iwestycji wielomilionowych
Odchodząc od kasztanów, naprawdę zastanów się nad bólem głowy i w/w podciśnieniem w aucie przy zamkniętych szybach czy nie lepiej jednak go na zewnątrz wypuścić
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: polaff » śr maja 26, 2010 1:28 pm

orzeh77 pisze:
polaff pisze: i własnie dlatego ja wolę zrobić nie koniecznie tak jak by wydawało się zwolennikom iwestycji wielomilionowych
Odchodząc od kasztanów, naprawdę zastanów się nad bólem głowy i w/w podciśnieniem w aucie przy zamkniętych szybach czy nie lepiej jednak go na zewnątrz wypuścić

napisałem, że chcę wypuścić koniec filtra na zewnątrz przez kratkę przy tylnych drzwiach więc myślę, że podciśnienie i hałas nie będą dotkliwe.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: poreb » śr maja 26, 2010 7:31 pm

a policzyles dlugosc tej rury?
Według mnie snork powinien być jak najkrótszy co zmniejsza ryzyko powstania zawirowan
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: polaff » śr maja 26, 2010 9:27 pm

poreb pisze:a policzyles dlugosc tej rury?
Według mnie snork powinien być jak najkrótszy co zmniejsza ryzyko powstania zawirowan

wg. mojego ojca, który projektuje systemy wentylacyjne jest to kwestia współczynnika gładkości powierzchni średnicy rury i jej długości. Przy zmiennej obciążalności układu ssącego istotnym czynnikiem jest akumulacja strumienia powietrza która zwiększa się wraz ze zwiększaniem pojemności przewodu dulotowego (między filtrem - generatorem oporów przepływu - a sprężarką).
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: orzeh77 » czw maja 27, 2010 7:42 am

o dzisas jaki ja nieuk jestem :)21
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: majcher » czw maja 27, 2010 8:54 am

Kajen pisze:... czekam na sprezynke od Majchera...
nie dostałeś? - posżło priorytetem na podany adres w zeszłym tygodniu
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Murzyn » czw maja 27, 2010 10:02 am

Kajen pisze:
Eskapada pisze:
bobon pisze:A może po prostu my jeździmy na inne rajdy niż Eska i dlatego mamy problem :)21 :)21
No właśnie - ja nie pisałem o Twoim aucie czy nawet BooBoo, nie pisałem o autach które jeżdżą w rajdach w klasie extreme tylko pisze o autach użytkowanych na co-dzień. Po kiego grzyba @ Kajen czy Polaf chcą szpecić swoje leciwe jedynki to nie wiem :roll:
Ta wypowiedz mnie zcisnieniowała troche. Bo przeciez pajero w longu na atekach to takie troche audi quattro kombi czyli nie nadaje sie do niczego. A mnie sie podoba i nadal bede go remontował bo to wdzieczne auto z ktorym wiele przeszedłem :)
Kolego rób po swojemu, aczkolwiek przemysl argumanty podpowiadajacych ;) Ja tez tworze misia wbrew schematom utartym na forum i jakos do tej pory wychodzi mi to na dobre ;)
Jak Ci sie uda inni beda sie od Ciebie uczyc... jak nie bedziesz mial tylko do siebie pretensje ;)

Swoja droga Pajero nawet na AT'kach potrafi zawstydzic nie jedna terenówke nawet na MT ;) ...ale ponoc w teren i tak sie nie nadaja, zwlaszcza long :)21

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: polaff » czw maja 27, 2010 10:38 am

Murzyn pisze:
Kolego rób po swojemu, aczkolwiek przemysl argumanty podpowiadajacych ;) Ja tez tworze misia wbrew schematom utartym na forum i jakos do tej pory wychodzi mi to na dobre ;)
Jak Ci sie uda inni beda sie od Ciebie uczyc... jak nie bedziesz mial tylko do siebie pretensje ;)

Swoja droga Pajero nawet na AT'kach potrafi zawstydzic nie jedna terenówke nawet na MT ;) ...ale ponoc w teren i tak sie nie nadaja, zwlaszcza long :)21

ja tylko nie kumam czemu są tacy, którzy nie potrafią zrozumieć, że ktoś chce sie bawić i nie musi od razu startować w rajdach Exreme, ja np. na co dzień ciężko pracuję więc chcę raz w tygodniu spotkać się ze znajomymi i powyżywać się na swoim aucie, ot cała filozofia, a przy tym lubie sobie grzebać w mechanice i nie musze robić dokładnie tak jak nakazują schematy narzucone przez np. @Eskapadę z uzyciem OME czy innego drogiego szpeju
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Kajen » czw maja 27, 2010 5:42 pm

majcher pisze:
Kajen pisze:... czekam na sprezynke od Majchera...
nie dostałeś? - posżło priorytetem na podany adres w zeszłym tygodniu
Dostalem, dostalem :) Dzieki wielkie Jacku :)2

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: acinski » czw maja 27, 2010 7:05 pm

polaff pisze:
ja tylko nie kumam czemu są tacy, którzy nie potrafią zrozumieć, że ktoś chce sie bawić i nie musi od razu startować w rajdach Exreme, ja np. na co dzień ciężko pracuję więc chcę raz w tygodniu spotkać się ze znajomymi i powyżywać....
Ot bracie Ty mój. Cała moja filozofia. Też mi marudzili: nie bierz Pajero, tylko patrol a Pajero moim zdaniem lepsze bo łatwiej naprawialne, tańsze, ładniejsze i na asfalt jakoś tak przyjemniej wyjechać.
Poza tym patrol jak nie ma 35 cali do popierdółka i dziwnie wygląda a żeby wyglądał dobrze wymaga kasy niesamowitej.
Do pojary wsadza się kilka złotych i już wygląda sympatycznie i w lekkie błotko jechać można i pod żabę po browara podjechać. Ja tam w cięzkie błoto nie wjeżdżałem bo ani odwagi takiej nie mam ani potrzeby na wrażenia. Lubię jak mi błoto wkoło fruwa i woda tryska spod kół a do tego pojara jest w sam raz :) Oj kupie sobie jeszcze, kupię jak się z wydatkami uporam.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: bobon » pt maja 28, 2010 6:54 am

polaff pisze:
bobon pisze:rurka fi 90mm, z dobrej gumy, zbrojona drutem miedzianym. Takich rur używamy do wyciągów przemysłowych.
mozna taką gdzieś kupić w "normalnym" sklepie??? ile mniej więcej kosztuje i gdzie szukać?
Tu jest strona producenta :http://www.kuma.pl/main.php?p=oferta_metal-flex
Myślę że powiedzą gdzie to można nabyć , u nich można kupić 10 mb-koszt ok 60 pln za metr. W Wa-wie można to kupić w firmie Masz-drew na ul Korotyńskiego
Mata i se motajta :)21 :)21
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: polaff » pt maja 28, 2010 7:43 am

bobon pisze:
polaff pisze:
bobon pisze:rurka fi 90mm, z dobrej gumy, zbrojona drutem miedzianym. Takich rur używamy do wyciągów przemysłowych.
mozna taką gdzieś kupić w "normalnym" sklepie??? ile mniej więcej kosztuje i gdzie szukać?
Tu jest strona producenta :http://www.kuma.pl/main.php?p=oferta_metal-flex
Myślę że powiedzą gdzie to można nabyć , u nich można kupić 10 mb-koszt ok 60 pln za metr. W Wa-wie można to kupić w firmie Masz-drew na ul Korotyńskiego
Mata i se motajta :)21 :)21

dzięki!!!

Nie boisz się, że wywalą Cię z forum za robienie konkurencji kolegom handlarzom>?
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 8:43 am przez polaff, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
bobon
Posty: 769
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: bobon » pt maja 28, 2010 8:09 am

Jak to mówią :jest ryzyko-jest zabawa :)21 :)21
Nie ważne czym, byle MKNĄĆ

danielchelm
 
 
Posty: 194
Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: danielchelm » pt maja 28, 2010 9:12 pm

polaff pisze:
Murzyn pisze:
Kolego rób po swojemu, aczkolwiek przemysl argumanty podpowiadajacych ;) Ja tez tworze misia wbrew schematom utartym na forum i jakos do tej pory wychodzi mi to na dobre ;)
Jak Ci sie uda inni beda sie od Ciebie uczyc... jak nie bedziesz mial tylko do siebie pretensje ;)

Swoja droga Pajero nawet na AT'kach potrafi zawstydzic nie jedna terenówke nawet na MT ;) ...ale ponoc w teren i tak sie nie nadaja, zwlaszcza long :)21

ja tylko nie kumam czemu są tacy, którzy nie potrafią zrozumieć, że ktoś chce sie bawić i nie musi od razu startować w rajdach Exreme, ja np. na co dzień ciężko pracuję więc chcę raz w tygodniu spotkać się ze znajomymi i powyżywać się na swoim aucie, ot cała filozofia, a przy tym lubie sobie grzebać w mechanice i nie musze robić dokładnie tak jak nakazują schematy narzucone przez np. @Eskapadę z uzyciem OME czy innego drogiego szpeju

tylko takich jest niewielu, zwykle to najwięksi kszykacze na tym forum, reszta to już "normalni" ludzie :)21
sport czy rywalizacja kończy się tam gdzie włożone pieniądze są znaczącym wyznacznikiem zajętego miejsca, jakbyś dał wszystki jednakowe auta to na stówę pierwsi byli by ostatnimi no ale..... każdy robi to co chce i uważa za słuszne :wink:

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Adas » sob maja 29, 2010 5:16 am

danielchelm pisze:
polaff pisze:
Murzyn pisze: Kolego rób po swojemu, aczkolwiek przemysl argumanty podpowiadajacych ;) Ja tez tworze misia wbrew schematom utartym na forum i jakos do tej pory wychodzi mi to na dobre ;)
Jak Ci sie uda inni beda sie od Ciebie uczyc... jak nie bedziesz mial tylko do siebie pretensje ;)
Swoja droga Pajero nawet na AT'kach potrafi zawstydzic nie jedna terenówke nawet na MT ;) ...ale ponoc w teren i tak sie nie nadaja, zwlaszcza long :)21
ja tylko nie kumam czemu są tacy, którzy nie potrafią zrozumieć, że ktoś chce sie bawić i nie musi od razu startować w rajdach Exreme, ja np. na co dzień ciężko pracuję więc chcę raz w tygodniu spotkać się ze znajomymi i powyżywać się na swoim aucie, ot cała filozofia, a przy tym lubie sobie grzebać w mechanice i nie musze robić dokładnie tak jak nakazują schematy narzucone przez np. @Eskapadę z uzyciem OME czy innego drogiego szpeju
tylko takich jest niewielu, zwykle to najwięksi kszykacze na tym forum, reszta to już "normalni" ludzie :)21
sport czy rywalizacja kończy się tam gdzie włożone pieniądze są znaczącym wyznacznikiem zajętego miejsca, jakbyś dał wszystki jednakowe auta to na stówę pierwsi byli by ostatnimi no ale..... każdy robi to co chce i uważa za słuszne :wink:
nie potrzeba motać mega zmoty żeby dobrze się bawić na rajdach i je wygrywać , wystarczy zaangażowanie załogi i sprawne auto.
Pajero to dobre, tanie i niezawodne auto w terenie

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Eskapada » pn maja 31, 2010 6:36 am

Kajen pisze:
Eskapada pisze:
bobon pisze:A może po prostu my jeździmy na inne rajdy niż Eska i dlatego mamy problem :)21 :)21
No właśnie - ja nie pisałem o Twoim aucie czy nawet BooBoo, nie pisałem o autach które jeżdżą w rajdach w klasie extreme tylko pisze o autach użytkowanych na co-dzień. Po kiego grzyba @ Kajen czy Polaf chcą szpecić swoje leciwe jedynki to nie wiem :roll:
Ta wypowiedz mnie zcisnieniowała troche. Bo przeciez pajero w longu na atekach to takie troche audi quattro kombi czyli nie nadaje sie do niczego. A mnie sie podoba i nadal bede go remontował bo to wdzieczne auto z ktorym wiele przeszedłem :)
Zanim kopiłeś swoje Pajero to ja swoim jeździłem już 4 rok i daleki jestem od pisania, że to auto do niczego się nie nadaje, nie sugeruje również , że Pajero w longu na AT to audi quatro, nie kwestionuje zasadności remontowania auta. Jestem aktywnym członkiem Pajero Owner Club, organizuje Zloty Mitsubishi, jeżdżę Pajero 6 rok tak wiec zanim Łukaszu napiszesz coś pod cytowaną moją wypowiedzią to proszę zastanów się czy twoje słowa nie są krzywdzące dla mnie :wink:

Moim zdaniem - jak napisałem- masz leciwą długą jedynkę, to ładne klasyczne auto. Montaż rury ssącej w takim aucie to jak montaż chromowanej końcówki wydechu w Porsche 911 :)3 Druga sprawa - jeśli estetyczny, dedykowany wyrób ( snorkel made in china ) do Pajero za 400 zł nazywasz milionową inwestycją to porozumienia w tej sprawie na pewno doświadczymy :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Eskapada » pn maja 31, 2010 6:37 am

Adas pisze: nie potrzeba motać mega zmoty żeby dobrze się bawić na rajdach i je wygrywać , wystarczy zaangażowanie załogi i sprawne auto. Pajero to dobre, tanie i niezawodne auto w terenie
:)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: animaldziobak » pn maja 31, 2010 6:51 am

Kasztanicie temat koledzy drodzy.
Mam I gen. kilka lat. Co do dzielności terenowej mam jakieś rozeznanie - chyba?
Jeździ tam gdzie chcę, a jak nie wjedzie, to znaczy że dalej to na piechotę.
Montowanie przydaśków - jak stryjenka uważa. Byle to jakoś wyglądało. Mam za szerokie kapcie bez poszerzeń, buda + 5 cm robiona na podwórku, wyciągarka kręcona do zderzaka od góry z przodu, tapicerka poszła daleeeko i leży w piwnicy. Po kilku latach wiem, ze zrobiłbym kilka rzeczy inaczej, ale wiem, że to autko mnie dowiezie tam gdzie chcę, i co najważniejsze wróci do domu, a dopiero potem się spier... oli. Mój miś kocha być na warsztacie, choć na chwilę przynajmniej raz na 2 m-ce. I nic nie muszę robić - takie ma fochy potworek. Prawdę powiedziawszy to bym chciał kiedyś złożyć sobie "fabrykę" na nowiutkim silniku 3,0 v6, z nowiutką ramą, i buda i skrzynią. Takiego jak go fabryka wypuściła.
Każdy mota jak lubi. Rura zaciągowa w środku była przerabiana - podciśnienia nie ma, bo wloty z tyłu dobrze działają, ale larum przy zamkniętych szybach zacne. Pytanie tylko w jaki sposób byś to wewnątrz na koniec auta pociągnoł do kratek?. Często w te kratki są wsadzane wydechy od webasto - też jedno z moich marzeń.

Obecnie jestem rozdarty pomiędzy miśkiem i volvo i jest to ciężkie do pogodzenia :)
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Eskapada » pn maja 31, 2010 6:59 am

polaff pisze: ja tylko nie kumam czemu są tacy, którzy nie potrafią zrozumieć, że ktoś chce sie bawić i nie musi od razu startować w rajdach Exreme, ja np. na co dzień ciężko pracuję więc chcę raz w tygodniu spotkać się ze znajomymi i powyżywać się na swoim aucie, ot cała filozofia, a przy tym lubie sobie grzebać w mechanice i nie musze robić dokładnie tak jak nakazują schematy narzucone przez np. @Eskapadę z uzyciem OME czy innego drogiego szpeju
Ja nie startuje w rajdach w klasie extrem, advance - tak na prawdę to nie lubię rajdów, 100 samochodów w jednym miejscu i czasie nie lubię rywalizacji w terenie, ciśnienia. Najbardziej lubię w weekend wyjechać z moją rodziną za miasto i dotrzeć bezdrożami do ciekawych miejsc.

Ja nikomu nie narzucam swoich rozwiązań. Ja tylko piszę o tym co moim zdaniem jest lepsze a co gorszę. Moje Pajero kiedyś wyglądało tak. Wszytko to o czym piszę, doświadczyłem na swoim aucie
Obrazek

Moje auto miało tanią, chińska, źle zamontowaną wyciągarkę + seryjne Xrazy podkręcane drążki. Teraz mam Super Winch EP9.0 i drązki skretne HD + Coilcover. Miało nowe amortyzatory KYB które wybuchy przy większych 31calowych MT/R .Miałem chińskiego hi lift który się zaciął i w łeb mnie strzelił. Miałem wyciągarkę bez hebla w której się coś zwarło i wybuchł mi akumulator. Miałem 3 akumulatory w których urywały się cele od wybojów - teraz mam Optimę i po problemie. Miałem zawieszanie Ironman które zardzewiało i padło, i wiele innych patentów które popełniłem, które kosztowały mnie sporo pieniędzy, czasu i pracy.

5/6 lat temu nie było się kogo poradzić w sprawie Pajero. Wiele znanych osób miało Pajero choćby nasz cichy moderator Kosiarz ale wycofali się z modyfikacji tego auta na rzecz innych łatwiej modyfikowalnych. Nie chcesz słuchać rad nie słuchaj ale nie pisz nie narzucam swoją ideologię - ja zawsze powtarzam: Radzę zrób jak uważasz za słuszne
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: majcher » pn maja 31, 2010 7:34 am

Eskapada pisze: masz leciwą długą jedynkę, to ładne klasyczne auto. Montaż rury ssącej w takim aucie to jak montaż chromowanej końcówki wydechu w Porsche 911
:)2 - Ładnie to Eska powiedziałeś
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: Adas » pn maja 31, 2010 8:51 am

Eskapada pisze:
Moje auto miało tanią, chińska, źle zamontowaną wyciągarkę + seryjne Xrazy podkręcane drążki. Teraz mam Super Winch EP9.0 i drązki skretne HD + Coilcover. Miało nowe amortyzatory KYB które wybuchy przy większych 31calowych MT/R .Miałem chińskiego hi lift który się zaciął i w łeb mnie strzelił. Miałem wyciągarkę bez hebla w której się coś zwarło i wybuchł mi akumulator. Miałem 3 akumulatory w których urywały się cele od wybojów - teraz mam Optimę i po problemie. Miałem zawieszanie Ironman które zardzewiało i padło, i wiele innych patentów które popełniłem, które kosztowały mnie sporo pieniędzy, czasu i pracy.

5/6 lat temu nie było się kogo poradzić w sprawie Pajero. Wiele znanych osób miało Pajero choćby nasz cichy moderator Kosiarz ale wycofali się z modyfikacji tego auta na rzecz innych łatwiej modyfikowalnych. Nie chcesz słuchać rad nie słuchaj ale nie pisz nie narzucam swoją ideologię - ja zawsze powtarzam: Radzę zrób jak uważasz za słuszne
wniosek nasuwa się jeden , należny uczyć się na nie swoich błędach, ale od razu nasuwa się riposta czy błędy innych są dla nas też błędem :)9 , więc sprawy się trochę komplikują :)21

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę

Post autor: orzeh77 » pn maja 31, 2010 8:59 am

No to ja jeszcze swoje dwa grosze
oblatałem moją pajerką kilka rajdów turystycznych, wiele wyjazdów towarzyskich 4x4, auto nie przerobione na maxa na 31 MT, po ostatnim wybuchu mostu przedniego żali mi się zrobiło misia i został odterenowiony. Teraz jest niezawodnym, troszkę niestety pogniecionym, kombi turystycznym który wymaga kilku detali do poprawienia komfortu :P
Pojarka jak sie ma wole jest super autem terenowym, zrobione z głową naprawdę objedzie jeepy patrole i inne ciężkie maszyny. Muszę powiedzieć że czas w terenie misiem należy do tego, którego nie zapomnę :)
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość