pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Mariobros » ndz mar 06, 2011 9:34 am

Jak masz wstręt to wykręć i zobacz co tam jest w środku. Albo zawieź miśka do jakiegoś sprawdzonego warsztatu robiącego diesle. Regenerowałem pompę rok temu - czas operacji 24 h, koszt 250 zeta.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » ndz mar 06, 2011 11:57 am

PAJERO Driver pisze:
koniu14 pisze:Czy wahacze w P1 są takie same jak w P2 ?? czy czymś się różnią ?

Hmm jak się nie mylę to któreś są chyba dłuższe... i kwestia wyregulowania ich tymi dystansami... pamiętam ze w byłym P-I Shorcie co miałem to od P-II nie pasowały...
Ja mam dwojkowe w jedynce, ale nie jestem zadowolony i chetnie zmienie na jedynkowe. Roznią sie sworzniami i nieznacznie dłu.goscią

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: fotam » ndz mar 06, 2011 8:16 pm

panowie gdzie k.... jest śruba spustowa płynu chłodzącego z bloku w silniku 2,3 TD (4D55T),
bo normalnie nie mogłem znaleźć i musiałem się imać różnych magicznych sztuczek podczas wymiany pompy wody :)11
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

ppxt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
Lokalizacja: zagranica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ppxt » ndz mar 06, 2011 11:39 pm

fotam pisze:panowie gdzie k.... jest śruba spustowa płynu chłodzącego z bloku w silniku 2,3 TD (4D55T),
bo normalnie nie mogłem znaleźć i musiałem się imać różnych magicznych sztuczek podczas wymiany pompy wody :)11
nigdzie :)21
jest kranik w chlodnicy ale z bloku i tak nie zleci do konca.

ppxt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
Lokalizacja: zagranica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ppxt » ndz mar 06, 2011 11:41 pm

Kajen pisze:
PAJERO Driver pisze:
koniu14 pisze:Czy wahacze w P1 są takie same jak w P2 ?? czy czymś się różnią ?

Hmm jak się nie mylę to któreś są chyba dłuższe... i kwestia wyregulowania ich tymi dystansami... pamiętam ze w byłym P-I Shorcie co miałem to od P-II nie pasowały...
Ja mam dwojkowe w jedynce, ale nie jestem zadowolony i chetnie zmienie na jedynkowe. Roznią sie sworzniami i nieznacznie dłu.goscią

dlugoscia sie nie roznia. natomiast sworzniami i tulejami jak najbardziej. i tuleje jedynkowe to wymysl szatana. sworznie tez nienajmadrzej sa montowane, zwlaszcza w wyswiechtanych dwudziestoletnich podgnitych wahaczach. dolne wahacze sa inne.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » pn mar 07, 2011 12:47 am

Takis mądry to powiedz mi jak skasowac luz na osce w dwojkowym wahaczu. Tak samo konstrukcyjnie zjebany jak wspornik układu kierowniczego. Karwa tulejki z plastiku...

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: fotam » pn mar 07, 2011 12:55 am

ppxt pisze:
nigdzie :)21
jest kranik w chlodnicy ale z bloku i tak nie zleci do konca.
To po jaką cholerę w serwisówce Haynesa jest jak byk że w bloku też jest spust :)11 (pytanie retoryczne ),
tylko zapomnieli podać gdzie...
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: koniu14 » pn mar 07, 2011 1:21 am

Tak samo konstrukcyjnie zjebany jak wspornik układu kierowniczego
zjebany ??

to mało powiedziane ..... ciężko to hu....stwo opisać jednym słowem
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

ppxt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
Lokalizacja: zagranica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ppxt » pn mar 07, 2011 5:22 am

Kajen pisze:Takis mądry to powiedz mi jak skasowac luz na osce w dwojkowym wahaczu. Tak samo konstrukcyjnie zjebany jak wspornik układu kierowniczego. Karwa tulejki z plastiku...
luz na osce kasujemy poprzez wymiane tulei na nowe kajenku :)21
a tulejki wspornika toczymy z fosforbrązu :)

a jak takis madry to powiedz jak ustalic dokladnie i fachowo luzn na osce jedynki ha? to dopiero szatanski wynalazek. jakies tuleje na gwintach. skrecisz za slabo - bedzie stukac. skrecisz za mocno-wytrze gwint. i tez bedzie stukac :)21
a jak sie przyjrzec dokladnie to ruch wahacza gora-dol powoduje zmiane kata wyprzedzenia zwrotnicy. to w ogole juz nie wymaga kometarza. i co najciekawsze ! w odwrotnych kierunkach lewe i prawe kolo :)21
Ostatnio zmieniony pn mar 07, 2011 5:35 am przez ppxt, łącznie zmieniany 2 razy.

ppxt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
Lokalizacja: zagranica

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ppxt » pn mar 07, 2011 5:24 am

koniu14 pisze:
Tak samo konstrukcyjnie zjebany jak wspornik układu kierowniczego
zjebany ??

to mało powiedziane ..... ciężko to hu....stwo opisać jednym słowem
nissanowcy i tojotywcy z tych lat wcale nie maja lepiej. maja dokladnie tak samo.
trzeba sobie zmotac tzw idler arm brace z blachy 5mm, zrobic tulejki HD i zamontowac kalamitke na ramieniu :)
i wtedy o wsporniku mozna zapomniec na kilka lat.

Wojti80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 8:54 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Wojti80 » pn mar 07, 2011 8:44 am

Witam
Chcę kupić krótkie pajero 2.5 TD z 2003 roku.Blokada mostu jest,ale niestety ma skrzynię easy select.Duży problem jest żeby wymienić na super select?Poza skrzynią tylko centralny dyfer?Sprzęgiełka z przodu pewnie też. Czy klamoty będą pasowały od 2.5 TD 99 KM? TEN MA 116 KM.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » pn mar 07, 2011 9:00 am

Szczerze przyznam ze dwojkowe wahacze załozyłem przez przypadek, in plus mamy sworzen na srubach. In minus tuleje na oskach. Kiedys probowałem to rozebrac ale brakło motywacji bo po odkreceniu nakretek i wyciągnieciu podkładek nie miałem pomysłu jak to rozebrac dalej...

Pierog
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw sty 14, 2010 11:39 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Pierog » pn mar 07, 2011 12:40 pm

bilans pisze:
Pierog pisze:
Pierog pisze:panowie podpowie mi ktos co jest nie tak i gdzie szukac przyczyny odebralem samochod od lakiernika wszytko bylo oko pojchalem na myjnie karcherem umylem silnik i komore i teraz nie gasna mi swiatla, tylko po odpieciu klemy a jak dotykam klema do akumulatora to jest takie "cykniecie" w tych bezpiecznikach przy akumulatorze???
pany nikt nic nie wie nie spotkal sie nikt z czym takim


źle zadałeś pytanie .. :}
ale spok..
a więc pierwsze sprawdź kable na klemie ( + ) zwłaszcza te dodatkowe w kostkach
dalej = pomiędzy zbiornikiem spryskiwacza reflektorów a reflektorem ( jak staniesz przed maską to po prawej)
jest przekaźnik = to on ci cyka , sprawdź włoncznikiem świateł - będzie cykał pewnie jest niezbyt szczelny i coś zwiera lub kabelki pod nim ...
to musi byc cos co odpowiada za przednie swiatła bo tylne dzialaja poprawnie zapalają sie i gasna z włącznika

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ludekczarnorzek » pn mar 07, 2011 6:26 pm

fotam pisze:
ppxt pisze:
nigdzie :)21
jest kranik w chlodnicy ale z bloku i tak nie zleci do konca.
To po jaką cholerę w serwisówce Haynesa jest jak byk że w bloku też jest spust :)11 (pytanie retoryczne ),
tylko zapomnieli podać gdzie...

trzeba dobre wiertło i zrobisz ;) z tego co wiem to faktycznie jest tylko w chłodnicy spust ;)
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PAJERO Driver » wt mar 08, 2011 6:04 pm

Witam

Mam takie pytanie...??

Jak się wyciąga tylne suwane okna w Mitsubishi Pajero II krótki.... ??
Czy ma ktoś może jakąś wskazówkę gdzie co i jak nagiąć,wsunąć,wcisnąć, itp....??
" Oczywiście tak abym był w stanie je włożyć/wstawić na swoje miejsce tak aby potem nie wypadły... :wink: "

Dziękuje za info...

Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: DamnIt! » wt mar 08, 2011 8:51 pm

ludekczarnorzek pisze:
fotam pisze:
ppxt pisze:
nigdzie :)21
jest kranik w chlodnicy ale z bloku i tak nie zleci do konca.
To po jaką cholerę w serwisówce Haynesa jest jak byk że w bloku też jest spust :)11 (pytanie retoryczne ),
tylko zapomnieli podać gdzie...

trzeba dobre wiertło i zrobisz ;) z tego co wiem to faktycznie jest tylko w chłodnicy spust ;)
w bloku też jest - po prawej stronie silnika śruba wystaje.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Guttek
 
 
Posty: 159
Rejestracja: śr mar 24, 2010 2:06 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Guttek » wt mar 08, 2011 11:54 pm

Jaka jest wysokosc tloczka przod o srednicy 57mm.
Potrzebuje tez nr lozysk w rolkach napinajacych pasek PK
pajero I 89r 3.0 v6
"...ci którzy zamulają nigdzie nie dochodzą, ci co działają osiągają kolejny poziom"

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: koniu14 » śr mar 09, 2011 12:42 am

Problem z (chyba) alternatorem 2.5tdi Pajero II

Wiec tak :

zapalam samochód ładowanie ma się na poziomie 12,56 V coś kolo tego czyli jak by go nie było , po około 5 minutach wskakuje na około 14V i tak już pozostaje do końca . moje pytani brzmi dlaczego nie ładuje normalnie odrazu po odpaleniu ??

nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły czy przytrzymam go na wolnych obrotach czy będę gazował nic . porostu trzeba odczekać jakieś 5 minut i dopiero jest ok . Pasek wymieniłem na nowy bo myślałem ze ślizga ale to nie pomogło .
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr mar 09, 2011 5:01 am

koniu14 pisze:Problem z (chyba) alternatorem 2.5tdi Pajero II

Wiec tak :

zapalam samochód ładowanie ma się na poziomie 12,56 V coś kolo tego czyli jak by go nie było , po około 5 minutach wskakuje na około 14V i tak już pozostaje do końca . moje pytani brzmi dlaczego nie ładuje normalnie odrazu po odpaleniu ??

nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły czy przytrzymam go na wolnych obrotach czy będę gazował nic . porostu trzeba odczekać jakieś 5 minut i dopiero jest ok . Pasek wymieniłem na nowy bo myślałem ze ślizga ale to nie pomogło .
a nie jest tak, ze po odpaleniu więcej pobiera aku na regenerację tego co zjadł rozruch?
a potem jak się aku już naładuję to nadwyżka jest?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Besiek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: pt gru 03, 2010 5:48 pm
Lokalizacja: W-wa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Besiek » śr mar 09, 2011 7:30 am

Chyba nie, u mnie od razu jest ponad 14V.
Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: polaff » śr mar 09, 2011 7:40 am

Besiek pisze:Chyba nie, u mnie od razu jest ponad 14V.
może masz w lepszym stanie aku lub altka
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: koniu14 » śr mar 09, 2011 9:23 am

Chyba nie, u mnie od razu jest ponad 14V.

może masz w lepszym stanie aku lub altka
w altku wymieniony nie dawno mostek prostowniczy bo 2 diody były kaput.

aq myślałem ze już do dupy wiec wczoraj kupiłem brend new i dalej to samo

w każdym aucie zaraz po odpaleniu ładowanie jest około 14V .

czy problem może leżeć gdzieś w instalacji elektrycznej ??


nie mam już pomysłów
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: fotam » śr mar 09, 2011 10:25 am

DamnIt! pisze: w bloku też jest - po prawej stronie silnika śruba wystaje.
Mógłbyś bliżej ? prawa w kierunku jazdy czy stojąc przed silnikiem ?
Gdybyś tak jakąś fotkę poglądową , albo rysunek, gdzie dokładnie ta śruba.
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

_Bart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: wt lis 23, 2010 11:11 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: _Bart » śr mar 09, 2011 5:14 pm

Ukręciłem szpilkę w piaście w L200 98'. Orientuje się ktoś czy można wybić szpilkę jak w niektórych osobówkach, czy trzeba całą piastę kupić?

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Browning » śr mar 09, 2011 5:19 pm

Zielony Autobus 2,7TDi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość