pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Jak masz wstręt to wykręć i zobacz co tam jest w środku. Albo zawieź miśka do jakiegoś sprawdzonego warsztatu robiącego diesle. Regenerowałem pompę rok temu - czas operacji 24 h, koszt 250 zeta.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Ja mam dwojkowe w jedynce, ale nie jestem zadowolony i chetnie zmienie na jedynkowe. Roznią sie sworzniami i nieznacznie dłu.gosciąPAJERO Driver pisze:koniu14 pisze:Czy wahacze w P1 są takie same jak w P2czy czymś się różnią ?
Hmm jak się nie mylę to któreś są chyba dłuższe... i kwestia wyregulowania ich tymi dystansami... pamiętam ze w byłym P-I Shorcie co miałem to od P-II nie pasowały...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
panowie gdzie k.... jest śruba spustowa płynu chłodzącego z bloku w silniku 2,3 TD (4D55T),
bo normalnie nie mogłem znaleźć i musiałem się imać różnych magicznych sztuczek podczas wymiany pompy wody
bo normalnie nie mogłem znaleźć i musiałem się imać różnych magicznych sztuczek podczas wymiany pompy wody

Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
nigdziefotam pisze:panowie gdzie k.... jest śruba spustowa płynu chłodzącego z bloku w silniku 2,3 TD (4D55T),
bo normalnie nie mogłem znaleźć i musiałem się imać różnych magicznych sztuczek podczas wymiany pompy wody

jest kranik w chlodnicy ale z bloku i tak nie zleci do konca.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Kajen pisze:Ja mam dwojkowe w jedynce, ale nie jestem zadowolony i chetnie zmienie na jedynkowe. Roznią sie sworzniami i nieznacznie dłu.gosciąPAJERO Driver pisze:koniu14 pisze:Czy wahacze w P1 są takie same jak w P2czy czymś się różnią ?
Hmm jak się nie mylę to któreś są chyba dłuższe... i kwestia wyregulowania ich tymi dystansami... pamiętam ze w byłym P-I Shorcie co miałem to od P-II nie pasowały...
dlugoscia sie nie roznia. natomiast sworzniami i tulejami jak najbardziej. i tuleje jedynkowe to wymysl szatana. sworznie tez nienajmadrzej sa montowane, zwlaszcza w wyswiechtanych dwudziestoletnich podgnitych wahaczach. dolne wahacze sa inne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Takis mądry to powiedz mi jak skasowac luz na osce w dwojkowym wahaczu. Tak samo konstrukcyjnie zjebany jak wspornik układu kierowniczego. Karwa tulejki z plastiku...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
To po jaką cholerę w serwisówce Haynesa jest jak byk że w bloku też jest spustppxt pisze:
nigdzie
jest kranik w chlodnicy ale z bloku i tak nie zleci do konca.

tylko zapomnieli podać gdzie...
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
- koniu14
- jestem tu nowy...
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
zjebanyTak samo konstrukcyjnie zjebany jak wspornik układu kierowniczego

to mało powiedziane ..... ciężko to hu....stwo opisać jednym słowem
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
luz na osce kasujemy poprzez wymiane tulei na nowe kajenkuKajen pisze:Takis mądry to powiedz mi jak skasowac luz na osce w dwojkowym wahaczu. Tak samo konstrukcyjnie zjebany jak wspornik układu kierowniczego. Karwa tulejki z plastiku...

a tulejki wspornika toczymy z fosforbrązu

a jak takis madry to powiedz jak ustalic dokladnie i fachowo luzn na osce jedynki ha? to dopiero szatanski wynalazek. jakies tuleje na gwintach. skrecisz za slabo - bedzie stukac. skrecisz za mocno-wytrze gwint. i tez bedzie stukac

a jak sie przyjrzec dokladnie to ruch wahacza gora-dol powoduje zmiane kata wyprzedzenia zwrotnicy. to w ogole juz nie wymaga kometarza. i co najciekawsze ! w odwrotnych kierunkach lewe i prawe kolo

Ostatnio zmieniony pn mar 07, 2011 5:35 am przez ppxt, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
nissanowcy i tojotywcy z tych lat wcale nie maja lepiej. maja dokladnie tak samo.koniu14 pisze:zjebanyTak samo konstrukcyjnie zjebany jak wspornik układu kierowniczego
to mało powiedziane ..... ciężko to hu....stwo opisać jednym słowem
trzeba sobie zmotac tzw idler arm brace z blachy 5mm, zrobic tulejki HD i zamontowac kalamitke na ramieniu

i wtedy o wsporniku mozna zapomniec na kilka lat.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam
Chcę kupić krótkie pajero 2.5 TD z 2003 roku.Blokada mostu jest,ale niestety ma skrzynię easy select.Duży problem jest żeby wymienić na super select?Poza skrzynią tylko centralny dyfer?Sprzęgiełka z przodu pewnie też. Czy klamoty będą pasowały od 2.5 TD 99 KM? TEN MA 116 KM.
Pozdrawiam
Chcę kupić krótkie pajero 2.5 TD z 2003 roku.Blokada mostu jest,ale niestety ma skrzynię easy select.Duży problem jest żeby wymienić na super select?Poza skrzynią tylko centralny dyfer?Sprzęgiełka z przodu pewnie też. Czy klamoty będą pasowały od 2.5 TD 99 KM? TEN MA 116 KM.
Pozdrawiam
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Szczerze przyznam ze dwojkowe wahacze załozyłem przez przypadek, in plus mamy sworzen na srubach. In minus tuleje na oskach. Kiedys probowałem to rozebrac ale brakło motywacji bo po odkreceniu nakretek i wyciągnieciu podkładek nie miałem pomysłu jak to rozebrac dalej...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
to musi byc cos co odpowiada za przednie swiatła bo tylne dzialaja poprawnie zapalają sie i gasna z włącznikabilans pisze:Pierog pisze:pany nikt nic nie wie nie spotkal sie nikt z czym takimPierog pisze:panowie podpowie mi ktos co jest nie tak i gdzie szukac przyczyny odebralem samochod od lakiernika wszytko bylo oko pojchalem na myjnie karcherem umylem silnik i komore i teraz nie gasna mi swiatla, tylko po odpieciu klemy a jak dotykam klema do akumulatora to jest takie "cykniecie" w tych bezpiecznikach przy akumulatorze???
źle zadałeś pytanie .. :}
ale spok..
a więc pierwsze sprawdź kable na klemie ( + ) zwłaszcza te dodatkowe w kostkach
dalej = pomiędzy zbiornikiem spryskiwacza reflektorów a reflektorem ( jak staniesz przed maską to po prawej)
jest przekaźnik = to on ci cyka , sprawdź włoncznikiem świateł - będzie cykał pewnie jest niezbyt szczelny i coś zwiera lub kabelki pod nim ...
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
fotam pisze:To po jaką cholerę w serwisówce Haynesa jest jak byk że w bloku też jest spustppxt pisze:
nigdzie
jest kranik w chlodnicy ale z bloku i tak nie zleci do konca.(pytanie retoryczne ),
tylko zapomnieli podać gdzie...
trzeba dobre wiertło i zrobisz


Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam
Mam takie pytanie...
Jak się wyciąga tylne suwane okna w Mitsubishi Pajero II krótki....
Czy ma ktoś może jakąś wskazówkę gdzie co i jak nagiąć,wsunąć,wcisnąć, itp....
" Oczywiście tak abym był w stanie je włożyć/wstawić na swoje miejsce tak aby potem nie wypadły...
"
Dziękuje za info...
Pozdrawiam
Damian N.
Mam takie pytanie...

Jak się wyciąga tylne suwane okna w Mitsubishi Pajero II krótki....

Czy ma ktoś może jakąś wskazówkę gdzie co i jak nagiąć,wsunąć,wcisnąć, itp....

" Oczywiście tak abym był w stanie je włożyć/wstawić na swoje miejsce tak aby potem nie wypadły...

Dziękuje za info...
Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
w bloku też jest - po prawej stronie silnika śruba wystaje.ludekczarnorzek pisze:fotam pisze:To po jaką cholerę w serwisówce Haynesa jest jak byk że w bloku też jest spustppxt pisze:
nigdzie
jest kranik w chlodnicy ale z bloku i tak nie zleci do konca.(pytanie retoryczne ),
tylko zapomnieli podać gdzie...
trzeba dobre wiertło i zrobiszz tego co wiem to faktycznie jest tylko w chłodnicy spust
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Jaka jest wysokosc tloczka przod o srednicy 57mm.
Potrzebuje tez nr lozysk w rolkach napinajacych pasek PK
pajero I 89r 3.0 v6
Potrzebuje tez nr lozysk w rolkach napinajacych pasek PK
pajero I 89r 3.0 v6
"...ci którzy zamulają nigdzie nie dochodzą, ci co działają osiągają kolejny poziom"
- koniu14
- jestem tu nowy...
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Problem z (chyba) alternatorem 2.5tdi Pajero II
Wiec tak :
zapalam samochód ładowanie ma się na poziomie 12,56 V coś kolo tego czyli jak by go nie było , po około 5 minutach wskakuje na około 14V i tak już pozostaje do końca . moje pytani brzmi dlaczego nie ładuje normalnie odrazu po odpaleniu
nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły czy przytrzymam go na wolnych obrotach czy będę gazował nic . porostu trzeba odczekać jakieś 5 minut i dopiero jest ok . Pasek wymieniłem na nowy bo myślałem ze ślizga ale to nie pomogło .
Wiec tak :
zapalam samochód ładowanie ma się na poziomie 12,56 V coś kolo tego czyli jak by go nie było , po około 5 minutach wskakuje na około 14V i tak już pozostaje do końca . moje pytani brzmi dlaczego nie ładuje normalnie odrazu po odpaleniu

nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły czy przytrzymam go na wolnych obrotach czy będę gazował nic . porostu trzeba odczekać jakieś 5 minut i dopiero jest ok . Pasek wymieniłem na nowy bo myślałem ze ślizga ale to nie pomogło .
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
a nie jest tak, ze po odpaleniu więcej pobiera aku na regenerację tego co zjadł rozruch?koniu14 pisze:Problem z (chyba) alternatorem 2.5tdi Pajero II
Wiec tak :
zapalam samochód ładowanie ma się na poziomie 12,56 V coś kolo tego czyli jak by go nie było , po około 5 minutach wskakuje na około 14V i tak już pozostaje do końca . moje pytani brzmi dlaczego nie ładuje normalnie odrazu po odpaleniu
nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły czy przytrzymam go na wolnych obrotach czy będę gazował nic . porostu trzeba odczekać jakieś 5 minut i dopiero jest ok . Pasek wymieniłem na nowy bo myślałem ze ślizga ale to nie pomogło .
a potem jak się aku już naładuję to nadwyżka jest?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Chyba nie, u mnie od razu jest ponad 14V.
Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
może masz w lepszym stanie aku lub altkaBesiek pisze:Chyba nie, u mnie od razu jest ponad 14V.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
- koniu14
- jestem tu nowy...
- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
w altku wymieniony nie dawno mostek prostowniczy bo 2 diody były kaput.Chyba nie, u mnie od razu jest ponad 14V.
może masz w lepszym stanie aku lub altka
aq myślałem ze już do dupy wiec wczoraj kupiłem brend new i dalej to samo
w każdym aucie zaraz po odpaleniu ładowanie jest około 14V .
czy problem może leżeć gdzieś w instalacji elektrycznej

nie mam już pomysłów
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Mógłbyś bliżej ? prawa w kierunku jazdy czy stojąc przed silnikiem ?DamnIt! pisze: w bloku też jest - po prawej stronie silnika śruba wystaje.
Gdybyś tak jakąś fotkę poglądową , albo rysunek, gdzie dokładnie ta śruba.
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'
było Pajero 2,3TD 87'
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Ukręciłem szpilkę w piaście w L200 98'. Orientuje się ktoś czy można wybić szpilkę jak w niektórych osobówkach, czy trzeba całą piastę kupić?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Można wybić.... http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... cription=1 

Zielony Autobus 2,7TDi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość