Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » pt mar 18, 2011 4:33 pm
Witam Kolegów...
Mam takie pytanie: Czy przednie siedzenia z P-III DiD " krótki " będą pasować do P-II również krótki...
Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
danielchelm
-

- Posty: 194
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm
Post
autor: danielchelm » sob mar 19, 2011 9:48 am
Witam
W silnikach 4d56 występowały dwa rodzaje głowic ( z wystającymi zaworami i nie wystajacymi), czy jest różnica jakaś w wałach korbowych??? Czy wszystkie wały korbowe w modelach 4d56 są jednakowe????
Z góry dzięki za pomoc

-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » sob mar 19, 2011 12:45 pm
samych walow korbowych byly przynajmniej dwa numery. co do roznic to nie mam pojecia czym sie roznily.
-
kolejarz102
- jestem tu nowy...

- Posty: 27
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:07 pm
- Lokalizacja: Ełk
Post
autor: kolejarz102 » sob mar 19, 2011 8:24 pm
Witam imam pytanko:gdzie jest odpowietrzenie i jak można odpowietrzyć skrzynię korbową w Pajero2,5 rocznik 1989, bo pomimo wymiany uszczelniaczy na wale, cały silnik jest w oleju, wygania olej w każdym miejscu.
Kia Sportage 2,7 V6 2005 rok. 175 KM automat
Suzuki Vitara 1994, 1,6 80KM
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » sob mar 19, 2011 8:58 pm
kolejarz102 pisze:Witam imam pytanko:gdzie jest odpowietrzenie i jak można odpowietrzyć skrzynię korbową w Pajero2,5 rocznik 1989, bo pomimo wymiany uszczelniaczy na wale, cały silnik jest w oleju, wygania olej w każdym miejscu.
w pokrywie zaworow. odma sie to nazywa.
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » pn mar 21, 2011 3:28 pm
polaff pisze:po ponad roku od zamontowania w moim śmietniku automatycznej skrzyni wymyśliłem sobie, że może wreszcie podłącze światła cofania, czy ktoś wie gdzie w automacie powinno się to podłączać?
to co nikt nie wie jak podłączyć światła cofania gdy jest automat???
Jakos wierzyć mi się nie chce...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Post
autor: ludekczarnorzek » pn mar 21, 2011 7:58 pm
Witam

czy orientuje sie ktoś co może stukać przy maksymalnym skręcie w P1 przy prawym kole ? sprzęgiełka mogą tłuc czy przeguby ?
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
-
Qbala
- jestem tu nowy...

- Posty: 89
- Rejestracja: pt maja 21, 2010 11:17 pm
Post
autor: Qbala » pn mar 21, 2011 9:11 pm
ja obstawiam przegub.
Qbala
Misiek 94, 3.0 v6 zagazowany krótki
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » pn mar 21, 2011 10:23 pm
a ja ogranicznik skretu i wylatany wspornik
-
Mariobros

- Posty: 605
- Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
- Lokalizacja: Dzierżoniów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mariobros » pn mar 21, 2011 10:43 pm
ogranicznik skrętu raczej "wyje - zawodzi"

, jak zgrzyta to przegub.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
-
_Bart
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: wt lis 23, 2010 11:11 am
Post
autor: _Bart » wt mar 22, 2011 10:00 pm
Kolejne pytanie, w L200 97' nie mogę zamykać dziwi od kierowcy, bez obawy o ukręcenie kluczyka. Rozkręcałem, czyściłem, nic nie pomogło, a za każdym razem nie chce mi się obchodzić auta, więc często zostawiam otwarty. Z faktu, że samochód ma centralny zamek wpadłem na pomysł poszukania samego modułu do sterowania zamkiem z pilota i tu pojawia się moje pytanie, co polecacie. Znalazłem moduły z silnikami do każdych drzwi, ale to chyba nie tego potrzebuję. Jakiś konkretny model? Na co zwracać uwagę?
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » śr mar 23, 2011 1:16 am
_Bart pisze:Kolejne pytanie, w L200 97' nie mogę zamykać dziwi od kierowcy, bez obawy o ukręcenie kluczyka. Rozkręcałem, czyściłem, nic nie pomogło, a za każdym razem nie chce mi się obchodzić auta, więc często zostawiam otwarty. Z faktu, że samochód ma centralny zamek wpadłem na pomysł poszukania samego modułu do sterowania zamkiem z pilota i tu pojawia się moje pytanie, co polecacie. Znalazłem moduły z silnikami do każdych drzwi, ale to chyba nie tego potrzebuję. Jakiś konkretny model? Na co zwracać uwagę?
ja zalozylem pierwszy lepszy z gieldy. kryterium wyboru mialem jedno:nieujowy pilot

-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr mar 23, 2011 10:08 am
ppxt pisze:na zimnym 0,15. tylko ze zimny to pojecie wzgledne. bo zimny moze miec zarowno -30 st jak i +20. najlepiej ustawic o,25 na cieplym.
kajen jakie masz dzwigienki zaworowe? na rolkach czy na slizgach?
Rolki mam.
Powodem usterki były wyje*ane dwa koniki zaworow ssacych. Dzieki mega pomocy @DamnIt'a ogarnelismy temat w miare szybko. Misio jakis sie cichy zrobił i odzyskał moc. Dzieki Przemku za pomoc

-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » śr mar 23, 2011 10:13 am
Kajen pisze:ppxt pisze:na zimnym 0,15. tylko ze zimny to pojecie wzgledne. bo zimny moze miec zarowno -30 st jak i +20. najlepiej ustawic o,25 na cieplym.
kajen jakie masz dzwigienki zaworowe? na rolkach czy na slizgach?
Rolki mam.
Powodem usterki były wyje*ane dwa koniki zaworow ssacych. Dzieki mega pomocy @DamnIt'a ogarnelismy temat w miare szybko. Misio jakis sie cichy zrobił i odzyskał moc. Dzieki Przemku za pomoc

ciekawe co było przyczyną bo skutek już znamy...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr mar 23, 2011 10:16 am
Nie wiem ale podejzewamy cisnienie oleju i chyba bedzie zamianka z połsyntetyka na jakis mineralny. Ale najpierw musze pomierzyc cisnienie jakims ludzkim manometrem.
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » śr mar 23, 2011 10:23 am
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr mar 23, 2011 10:26 am
Nie panikuj bo i ja nie panikuje

Pomierze co i jak i bedzie wiadomo. Poniewaz aczkolwiek nie mam koncowki do manometru ale sobie zmotam.
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » śr mar 23, 2011 10:33 am
Kajen pisze:Nie panikuj bo i ja nie panikuje

Pomierze co i jak i bedzie wiadomo. Poniewaz aczkolwiek nie mam koncowki do manometru ale sobie zmotam.
ja swojego podciołem
i walczę z rudą qr.
a mechanicznie jak na razie ok.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
koniu14
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
- Lokalizacja: Gliczarów Górny
Post
autor: koniu14 » śr mar 23, 2011 10:54 am
Rolki mam.
Powodem usterki były wyje*ane dwa koniki zaworow ssacych
Przerabiałem ten problem już 4 razy w ciągu roku

a troszkę ponad rok temu generalka silnika była i nie mam pojęcia co mogło być powodem do dzisiaj ....
Kajen jak wam się udało wydostać pozostałości po rolkach

Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » śr mar 23, 2011 12:23 pm
kajen nie panikuj. koniki wyjebuja sie ze starosci. ja w swoim wymienilem wszystkie 8. 3 byly wyrypane, reszta spoko wiec sa do oddania jakby kto potrzebowal. cisnienie oleju nie ma nic do wyjebywania sie ich. predzej wałek ci jebnie od braku cisnienia niz konik sie zjebie.
-
Kajen
-

- Posty: 3050
- Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
- Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kajen » śr mar 23, 2011 12:49 pm
Pozostałosci po rolkach prawdopodobnie są na magnesach w misce, jak składałem silnik to miałem na tyle jeszcze swiadomosci zeby wrzucic do niej dwa małe ferryty... W związku z tym, ze koniki pochodzą od sporta, były troche inne sruby kasujące luz (Przemek wypowie sie pewnie lepiej w tej sprawie). Po zgłebieniu tematu, nowe koniki mozna kupic po 70pln sztuka, srubki po trzy dychy czyli robi sie osiem stowek. Nam udało sie ogarnąc dwa koniki za 40 szelestow, uzywane ale w super stanie.
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » śr mar 23, 2011 2:46 pm
-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » śr mar 23, 2011 3:24 pm
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
ppxt
- jestem tu nowy...

- Posty: 95
- Rejestracja: sob lut 26, 2011 11:15 pm
- Lokalizacja: zagranica
Post
autor: ppxt » śr mar 23, 2011 3:57 pm
wiesz.. zalozylem niepasujace

-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » śr mar 23, 2011 4:43 pm
ppxt pisze:wiesz.. zalozylem niepasujace

i działa na niepasujących ?:)
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości