
pajero 2.5 benzyna rok 88.-krótkie
Moderator: Kosiarz
pajero 2.5 benzyna rok 88.-krótkie
prosze o jakiekolwiek wiadomosci o tym silniku. 

- CZOBIK
-
- Posty: 122
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:58 pm
- Lokalizacja: Brzesko\Vallentuna
- Kontaktowanie:
Odświeżam pytanie,czy napewno w Pajero pierwszej generacji nie występował silnik 2,5l benzyna?
Bo goście mają mi zwieźć z niemcowni auto i uparcie twierdzą że ma silnik 2.5 benzyna. 


Ostatnio zmieniony ndz lis 27, 2005 3:15 am przez CZOBIK, łącznie zmieniany 1 raz.
daj znać jak go kupisz ......od tygodnia jestem "szczesliwym posiadaczem" 2,6 bendzyna.. krótki.....będziemy mieli te same problemy ...przypuszczam...he..he......zawsze to rażniej..
.....najwazniejsze w życiu to błękit i złoto.......błękitna poswiata monitora na suficie...i złoty kolor piwa w kuflu.....
- CZOBIK
-
- Posty: 122
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:58 pm
- Lokalizacja: Brzesko\Vallentuna
- Kontaktowanie:
waldii pisze:daj znać jak go kupisz ......od tygodnia jestem "szczesliwym posiadaczem" 2,6 bendzyna.. krótki.....będziemy mieli te same problemy ...przypuszczam...he..he......zawsze to rażniej..
Mieli wrócić dzisiaj,i dać znać co i jak.Mogłem jechać z nimi ,ale niestety z braku czasu nie pojechałem,więc kupuję kota w worku.Mój też będzie krótki,bo taki dałem warunek.Jak kupię napewno się pochwalę(chyba że nie będzie czym),ale jestem dobrej nadzieji,bo zaliczka już poszła.

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lis 24, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: skawina
- Jomy
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: wt kwie 19, 2005 2:10 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych\obecnie Francja
Też mam 2,6 L benzyna rok 84. Powiem Wam że jak kupiłem to myslałem ze rakieta z niego nie do pokonania. Potem wsadziłem opony 31 cali i odrazu sie zamólił, na czarnym a w terenie to czesto jedyneczką trza pycic. no ale myślałem ze tak ma być: w końcu to benzyna, cięzkie auto, opony szerokie itp itd No i nadeszło oświecenie: kumpel kupił sobie miska 88 r z silnikiem 3.0L V6, niby tylko 0.4 L więcej ALE 6 garów, V, i w/g ksiązki 40 koni więcej no i napewno moment obrotowy większy. JAK SIE TYM PRZEJECHAŁEM U NAS PO HAŁDZIE TO JA CHCE TAKI SAM. To jest nie te samo auto, ja w moim zeby sie rozpedzić to but w podłoge a 3L to w fotel wbija
Kumpel to płakał jak mi sie dał przejechać i jeszcze 15 minut sie darł na mnie z raczej nie nadającymi sie do cytowania na forum epitetami w moim kierunku, But but i jeszcze raz but. Tak wiec wszem i wobec jeszli macie wybór bierzcie 3.0 L. Spalanie jest podobne. opłaty takie same a wrażenia nie do porównania.

Ekipa 4x4 Karkonosze
Misiu 2.6 L na simexas
Misiu 2.6 L na simexas
2,5 benzyna krótkie
miałem taki 2,5 roku zagazowane i amerykanskie -montero rewelacja -bez oleju jeździł nawet tydzień czasu -ciężko go zajechać
icz
- CZOBIK
-
- Posty: 122
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:58 pm
- Lokalizacja: Brzesko\Vallentuna
- Kontaktowanie:
Już wiadomo!!!Rocznik `87.Od Srody stoi przed domem,ale dopiero dzisiaj był czas żeby zakupić browara i trochę pokontemplować nad nowym nabytkiem.waldii pisze:który rocznik....?
Chciałem go zarejestrować expresowo i prawie się udało-prawie

OK! 2531 cm3, a mitsubishi wszędzie podaje ten silnik jako 2,6. Patrz instrukcje serwisowe u przyjaciół na wschodzie.CZOBIK pisze:Już wiadomo!!!Rocznik `87.Od Srody stoi przed domem,ale dopiero dzisiaj był czas żeby zakupić browara i trochę pokontemplować nad nowym nabytkiem.waldii pisze:który rocznik....?
Chciałem go zarejestrować expresowo i prawie się udało-prawie.Zapłata akcyzy 0,5h,tłumaczenie2h,zwolnienie z vat 5minut,a w skarbowym piękna deklaracja vat 24 i pani w okienku,której życiową frajdę sprawia odsyłanie klienta kilka razy,bo np.w tabelce typ pojazdu wpisałem:samochód osobowy,a ona mówi że nie.To ja się grzecznie pytam co mam wpisać ,a ona twierdzi że nic.A to po znaczki leć chłoptasiu i stój na nowo w kolejce itd.Wytrzymałem wszystko,ale jak na koniec mi powiedziała z szyderczym uśmiechem na ustach: proszę się zgłosić za tydzień po odbiór, bo bez tego dokumentu i tak pan auta nie zarejestruje,to ledwie wytrzymałem.No i póki co,to sobie mogę pojeździć wkoło domu.Aha,niechciałbym się wymądrzać ale to chyba jednak jest 2.5 ,bo w brief`ie ma wpisane 2531cm3.
3.0 V6 +Ironman
- CZOBIK
-
- Posty: 122
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 10:58 pm
- Lokalizacja: Brzesko\Vallentuna
- Kontaktowanie:
OK! 2531 cm3, a mitsubishi wszędzie podaje ten silnik jako 2,6. Patrz instrukcje serwisowe u przyjaciół na wschodzie.
Nawet sam posiadam taką instrukcję,w której jest napisane:Effektiver Gesamthubraum
Modelle 2600-2555cm3
Modelle 2500-2477cm3
Czyli u mnie jest ni w pięć ni w dziewięć ni w dziewiętnaście.Coprawda rysunek schematyczny komory silnikowej modelu 2600 ,bardziej przypomina mój przypadek.Aha noi jeszcze jeden dziwny patent:Grzałka w bloku silnika z wtyczką 220v,jak mniemam przydatne gdy nadejdą zimy stulecia.
Ja już normalnie niewiem,czy on łodmieniec jaki czy co
Nawet sam posiadam taką instrukcję,w której jest napisane:Effektiver Gesamthubraum
Modelle 2600-2555cm3
Modelle 2500-2477cm3


Ja już normalnie niewiem,czy on łodmieniec jaki czy co

Muscel`72, Pajero`87 2.5TD, Żuk4x4 wywrotka 

No raczej trudno żeby rysunek diesla 2,5 przedstawiał twoj silnikCZOBIK pisze:OK! 2531 cm3, a mitsubishi wszędzie podaje ten silnik jako 2,6. Patrz instrukcje serwisowe u przyjaciół na wschodzie.
Nawet sam posiadam taką instrukcję,w której jest napisane:Effektiver Gesamthubraum
Modelle 2600-2555cm3
Modelle 2500-2477cm3
Czyli u mnie jest ni w pięć ni w dziewięć ni w dziewiętnaście.Coprawda rysunek schematyczny komory silnikowej modelu 2600 ,bardziej przypomina mój przypadek

LR Discovery 300tdi '96 - Sprzedany!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość