Biegi ciężko wchodzą - jakie jeszcze przyczyny?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » śr kwie 12, 2006 7:31 am

dopiero teraz dostałem olsnienia
normalnie to przecież skrzynia z silnikiem są nieruchomo połaczone i jezeli ruszyłeś szkrzynia i sie poprawiło to sprawdz czy nie masz luznej skrzyni w stosunku do silnika - bo w przypadku prawidłowego zamocowania nic nie powinno się zmienić !!!
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Gołąb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 3:43 pm
Lokalizacja: Jedlina-Zdrój k/Wałbrzycha

Post autor: Gołąb » śr kwie 12, 2006 9:20 am

Też tak pomyslałem i wczoraj sprawdziłem - skrzynia jest dokręcona, wszystko gra. Po prostu wyregulowałem pompę, podniosłem reduktor i nagle biegi zaczęły wchodzić więc postawiłem na poduszkę a to wychodzi na to, że po prostu pompa nie dawała tyle cisnienia co powinna.
Teraz dalej nie mam poduszki a biegi wchodzą OK więc wszystko jasne - pompa :)2 :D

Rzecz w tym, że śruba regulacji pompy nie była zakontrowana :-? ....więc pod wpływem wibracji się poluzowała i biegi przestały wchodzić :cry:
Pajero Long 2.3 TD

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » pt kwie 14, 2006 7:10 am

No to jak w gołębniku begi wchodzą to w lany poniedziałek przegonimy trochę po wertepach :D
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
Plaskacz
 
 
Posty: 139
Rejestracja: śr paź 12, 2005 5:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Plaskacz » pn kwie 17, 2006 7:43 am

Mam pytanie umnie zato dzieje się tak:
- Sprzegło w pełnym rychu pedała wysprzęgla natomiast jak troszkę popuszcze sprzęgło w momęcie ruszania i bede chciał spowrotem wysprzęglić to się nieda sapochód poprostu jedzie dalej co to może być??
Muscell 2,4 v6. Pajero full orginał jak na razie :P

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » pn kwie 17, 2006 10:06 am

chyba czeka cię wymiana gumek w pompie :-?

ale to tanie i proste :)2 , moge podać ci numer zamiennika jeśli potrzebne
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
Plaskacz
 
 
Posty: 139
Rejestracja: śr paź 12, 2005 5:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Plaskacz » pn kwie 17, 2006 10:34 pm

Jeśli by ci to nie sprawiło problemu to było by fajnie :D Napewno ułatwiło by mi to zadanie.
Muscell 2,4 v6. Pajero full orginał jak na razie :P

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Pandora » wt maja 16, 2006 4:45 pm

Gołąb pisze:
Rzecz w tym, że śruba regulacji pompy nie była zakontrowana :-? ....więc pod wpływem wibracji się poluzowała i biegi przestały wchodzić :cry:

Gdzie się znajduje ta śruba bo przy mojej pompie nie widzę żadnej śruby?
Może w benzynie jest inaczej? :roll:
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » wt maja 16, 2006 8:12 pm

Pandora pisze:
Gołąb pisze:
Rzecz w tym, że śruba regulacji pompy nie była zakontrowana :-? ....więc pod wpływem wibracji się poluzowała i biegi przestały wchodzić :cry:

Gdzie się znajduje ta śruba bo przy mojej pompie nie widzę żadnej śruby?
Może w benzynie jest inaczej? :roll:
pod pedałem sprzęgła
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » wt maja 16, 2006 9:00 pm

goszen pisze:
Pandora pisze:
Gołąb pisze:
Rzecz w tym, że śruba regulacji pompy nie była zakontrowana :-? ....więc pod wpływem wibracji się poluzowała i biegi przestały wchodzić :cry:

Gdzie się znajduje ta śruba bo przy mojej pompie nie widzę żadnej śruby?
Może w benzynie jest inaczej? :roll:
pod pedałem sprzęgła
chyba nad pedałem :)21
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » wt cze 06, 2006 5:16 pm

No wlasnie ja mam problemik maly, mianowicie przy redukowaniu biegu z III na II nie ma ochoty gladko wchodzic. Nawet przegazowka nie pomaga zbytnio. Dopiero na bardzo malej predkosci, ktora bardziej pasuje do I niz do II wchodzi gladko, a tak to zawsze opor i lekkie zgrzytniecie. Jakis pomysl?
Dzieki.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » wt cze 06, 2006 5:17 pm

Dodaje, ze skrzynia SSelect.

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » wt cze 06, 2006 9:55 pm

tylko z 3 na 2 bieg ?? a reszta ??

a jak wkładasz wsteczny to nie masz takiego delikatnego oporu i drgnięcia wału napędow . ??
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr cze 07, 2006 6:37 am

Hmm, nie, jesli chodzi o biegi to tylko z III na II, a wlasciwie, to rowniez z luzu na II, jade na luzie, chce wrzucic II i jest lekki zgrzyt, czasem nawet glosny jesli przy wiekszej predkosci. A jesli chodzi o wsteczny to musze dzisiaj zaobserwowac. Bo owszem, czasem, ale bardzo rzadko, bieg na postoju nie chcial wskoczyc, ale wystarczylo pomielic skrzynia albo kilka centymetrow sie do przodu przesunac i wszedl. A drgnieciu sie przygladne. Dam znac po poludniu.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr cze 07, 2006 11:33 am

synchronizatory ....
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Pandora
Posty: 393
Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Pandora » śr cze 07, 2006 1:41 pm

łożyska....
WD21 2,7TD

tel 609204000
GG - 506386

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr cze 07, 2006 3:26 pm

jezdzic czy panikowac?:)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » śr cze 07, 2006 7:10 pm

to zależy czy lubisz kółka zębate bez ząbków :)21


co ze wstecznym ??
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr cze 07, 2006 7:36 pm

Jesli chodzi o wsteczny, to nie zaobserwowalem nienaturalnych utrudnien przy wrzucaniu a i drgan wiekszych nie ma. Tzn, hmm, drazek napedow drga generalnie caly czas gdy auto jest na luzie. W piatek bede usuwal wyciek oleju z tylnego mostu (puscil spaw) wiec przy okazji cos jeszcze popatrze. Moze jakas poduszka lub cos podobnego...
PS. Naturalnie wole kola z zabkami:P
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » śr cze 07, 2006 7:41 pm

Eskapada pisze:synchronizatory ....
popieram :)2

nie panikować - wymienić :)21
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr cze 07, 2006 7:55 pm

No to teraz skop lezacego - podaj cene... :P :):):)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Tarpi
Posty: 530
Rejestracja: pt mar 26, 2004 1:59 pm
Lokalizacja: Yelonky

Post autor: Tarpi » śr cze 07, 2006 8:09 pm

Synchronizator...
ernil pisze:No to teraz skop lezacego - podaj cene...
Do LC taniej było kupić używaną skrzynię niż komplet synchronizatorów :-? Nie mam pojęcia jak jest do SS

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr cze 07, 2006 8:14 pm

:) To chyba po prostu wylacze w swojej glowie opcje redukowania z III na II :P
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr cze 07, 2006 8:16 pm

ernil pisze:No to teraz skop lezacego - podaj cene... :P :):):)
Nasz drogi nowy kolego teraz Ty wykarz sie wiedzą i przydatnościa na forum i zdąbadz ceny na jutro ceny z ASO oraz JC plus cenny uszczelniaczy uszczelek które trzeba bedzie i powinno sie wymienic jak sie sicągnie skrzynie ...No to luuu powodzenia :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Tarpi
Posty: 530
Rejestracja: pt mar 26, 2004 1:59 pm
Lokalizacja: Yelonky

Post autor: Tarpi » śr cze 07, 2006 8:30 pm

Eskapada pisze:... oraz JC ...
Strata czasu, takich rzeczy tam nie ma...

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr cze 07, 2006 9:36 pm

:) Dowiem sie dowiem, czemu nie:) ale w piatek:) I raczej nie w ASO.
Wybacz Eskapado, ale po prostu nie wiem ile mam kasy przygotowac na remont mojego wspanialego pojazdu czteronapedowego:) A zamierzam zrobic go na cacy:)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość