Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
majcher

- Posty: 2015
- Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: majcher » śr kwie 12, 2006 7:31 am
dopiero teraz dostałem olsnienia
normalnie to przecież skrzynia z silnikiem są nieruchomo połaczone i jezeli ruszyłeś szkrzynia i sie poprawiło to sprawdz czy nie masz luznej skrzyni w stosunku do silnika - bo w przypadku prawidłowego zamocowania nic nie powinno się zmienić

!
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
-
Gołąb
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: sob kwie 16, 2005 3:43 pm
- Lokalizacja: Jedlina-Zdrój k/Wałbrzycha
Post
autor: Gołąb » śr kwie 12, 2006 9:20 am
Też tak pomyslałem i wczoraj sprawdziłem - skrzynia jest dokręcona, wszystko gra. Po prostu wyregulowałem pompę, podniosłem reduktor i nagle biegi zaczęły wchodzić więc postawiłem na poduszkę a to wychodzi na to, że po prostu pompa nie dawała tyle cisnienia co powinna.
Teraz dalej nie mam poduszki a biegi wchodzą OK więc wszystko jasne - pompa
Rzecz w tym, że śruba regulacji pompy nie była zakontrowana

....więc pod wpływem wibracji się poluzowała i biegi przestały wchodzić

Pajero Long 2.3 TD
-
BooBoo

- Posty: 1802
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
- Lokalizacja: Rudawy Janowickie
Post
autor: BooBoo » pt kwie 14, 2006 7:10 am
No to jak w gołębniku begi wchodzą to w lany poniedziałek przegonimy trochę po wertepach

Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
-
Plaskacz
-

- Posty: 139
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 5:38 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Plaskacz » pn kwie 17, 2006 7:43 am
Mam pytanie umnie zato dzieje się tak:
- Sprzegło w pełnym rychu pedała wysprzęgla natomiast jak troszkę popuszcze sprzęgło w momęcie ruszania i bede chciał spowrotem wysprzęglić to się nieda sapochód poprostu jedzie dalej co to może być??
Muscell 2,4 v6. Pajero full orginał jak na razie

-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » pn kwie 17, 2006 10:06 am
chyba czeka cię wymiana gumek w pompie
ale to tanie i proste

, moge podać ci numer zamiennika jeśli potrzebne
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
Plaskacz
-

- Posty: 139
- Rejestracja: śr paź 12, 2005 5:38 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Plaskacz » pn kwie 17, 2006 10:34 pm
Jeśli by ci to nie sprawiło problemu to było by fajnie

Napewno ułatwiło by mi to zadanie.
Muscell 2,4 v6. Pajero full orginał jak na razie

-
Pandora

- Posty: 393
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pandora » wt maja 16, 2006 4:45 pm
Gołąb pisze:
Rzecz w tym, że śruba regulacji pompy nie była zakontrowana

....więc pod wpływem wibracji się poluzowała i biegi przestały wchodzić

Gdzie się znajduje ta śruba bo przy mojej pompie nie widzę żadnej śruby?
Może w benzynie jest inaczej?

WD21 2,7TD
tel 609204000
GG - 506386
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » wt maja 16, 2006 8:12 pm
Pandora pisze:Gołąb pisze:
Rzecz w tym, że śruba regulacji pompy nie była zakontrowana

....więc pod wpływem wibracji się poluzowała i biegi przestały wchodzić

Gdzie się znajduje ta śruba bo przy mojej pompie nie widzę żadnej śruby?
Może w benzynie jest inaczej?

pod pedałem sprzęgła
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » wt maja 16, 2006 9:00 pm
goszen pisze:Pandora pisze:Gołąb pisze:
Rzecz w tym, że śruba regulacji pompy nie była zakontrowana

....więc pod wpływem wibracji się poluzowała i biegi przestały wchodzić

Gdzie się znajduje ta śruba bo przy mojej pompie nie widzę żadnej śruby?
Może w benzynie jest inaczej?

pod pedałem sprzęgła
chyba nad pedałem

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » wt cze 06, 2006 5:16 pm
No wlasnie ja mam problemik maly, mianowicie przy redukowaniu biegu z III na II nie ma ochoty gladko wchodzic. Nawet przegazowka nie pomaga zbytnio. Dopiero na bardzo malej predkosci, ktora bardziej pasuje do I niz do II wchodzi gladko, a tak to zawsze opor i lekkie zgrzytniecie. Jakis pomysl?
Dzieki.
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » wt cze 06, 2006 5:17 pm
Dodaje, ze skrzynia SSelect.
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » wt cze 06, 2006 9:55 pm
tylko z 3 na 2 bieg

a reszta
a jak wkładasz wsteczny to nie masz takiego delikatnego oporu i drgnięcia wału napędow .

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr cze 07, 2006 6:37 am
Hmm, nie, jesli chodzi o biegi to tylko z III na II, a wlasciwie, to rowniez z luzu na II, jade na luzie, chce wrzucic II i jest lekki zgrzyt, czasem nawet glosny jesli przy wiekszej predkosci. A jesli chodzi o wsteczny to musze dzisiaj zaobserwowac. Bo owszem, czasem, ale bardzo rzadko, bieg na postoju nie chcial wskoczyc, ale wystarczylo pomielic skrzynia albo kilka centymetrow sie do przodu przesunac i wszedl. A drgnieciu sie przygladne. Dam znac po poludniu.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr cze 07, 2006 11:33 am
synchronizatory ....
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Pandora

- Posty: 393
- Rejestracja: pt gru 30, 2005 6:50 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pandora » śr cze 07, 2006 1:41 pm
łożyska....
WD21 2,7TD
tel 609204000
GG - 506386
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr cze 07, 2006 3:26 pm
jezdzic czy panikowac?:)
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » śr cze 07, 2006 7:10 pm
to zależy czy lubisz kółka zębate bez ząbków
co ze wstecznym

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr cze 07, 2006 7:36 pm
Jesli chodzi o wsteczny, to nie zaobserwowalem nienaturalnych utrudnien przy wrzucaniu a i drgan wiekszych nie ma. Tzn, hmm, drazek napedow drga generalnie caly czas gdy auto jest na luzie. W piatek bede usuwal wyciek oleju z tylnego mostu (puscil spaw) wiec przy okazji cos jeszcze popatrze. Moze jakas poduszka lub cos podobnego...
PS. Naturalnie wole kola z zabkami:P
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » śr cze 07, 2006 7:41 pm
Eskapada pisze:synchronizatory ....
popieram
nie panikować - wymienić

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr cze 07, 2006 7:55 pm
No to teraz skop lezacego - podaj cene...

:):)
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Tarpi

- Posty: 530
- Rejestracja: pt mar 26, 2004 1:59 pm
- Lokalizacja: Yelonky
Post
autor: Tarpi » śr cze 07, 2006 8:09 pm
Synchronizator...
ernil pisze:No to teraz skop lezacego - podaj cene...
Do LC taniej było kupić używaną skrzynię niż komplet synchronizatorów

Nie mam pojęcia jak jest do SS
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr cze 07, 2006 8:14 pm

To chyba po prostu wylacze w swojej glowie opcje redukowania z III na II

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr cze 07, 2006 8:16 pm
ernil pisze:No to teraz skop lezacego -
podaj cene...

:):)
Nasz drogi nowy kolego teraz Ty wykarz sie wiedzą i przydatnościa na forum i zdąbadz ceny na jutro ceny z ASO oraz JC plus cenny uszczelniaczy uszczelek które trzeba bedzie i powinno sie wymienic jak sie sicągnie skrzynie ...No to luuu powodzenia

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Tarpi

- Posty: 530
- Rejestracja: pt mar 26, 2004 1:59 pm
- Lokalizacja: Yelonky
Post
autor: Tarpi » śr cze 07, 2006 8:30 pm
Eskapada pisze:... oraz JC ...
Strata czasu, takich rzeczy tam nie ma...
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » śr cze 07, 2006 9:36 pm

Dowiem sie dowiem, czemu nie:) ale w piatek:) I raczej nie w ASO.
Wybacz Eskapado, ale po prostu nie wiem ile mam kasy przygotowac na remont mojego wspanialego pojazdu czteronapedowego:) A zamierzam zrobic go na cacy:)
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość