pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » śr lip 31, 2013 3:08 pm

No to to by było niegłupie bo czasem można w dobrych pieniądzach wyrwać. Może bym sobie kiedyś zapodał? Przednia mi ni cholery nie potrzebna, ale tylna czasem by się przydała jak się koła po przekątnej kręcą.
Dziadek 2,5TD `98

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: қzh » śr lip 31, 2013 3:12 pm

przeciez dwojka ma wiekszy rozstaw kol...?
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » śr lip 31, 2013 5:52 pm

No to inaczej.
Wchodzi w grę przekładka bebechów? Wykonalne to jest?
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bilans » czw sie 01, 2013 10:48 pm

P1 a p2 most p.ten sam rozmiar , inne długości półosi , inne mocowanie
do belki przeszczep do p1 bezproblemowy
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: қzh » pt sie 02, 2013 1:03 am

pytanie padlo o most tylny. tez jest taki sam ?
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bilans » pt sie 02, 2013 7:17 pm

Na sprężynach +25 mm na stronę
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bilans » pt sie 02, 2013 7:18 pm

bilans pisze:Na sprężynach +25 mm na stronę
- szerszy..
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » sob sie 03, 2013 9:17 am

Czyli po przeszczepie.
Zostaje przełożenie główki jedynie przy założeniu, że ta pasuje.
Z innej beczki. Mając Dawcę LSD z przełożeniem 4.636 da radę LSD przeszczepić do 4.625?
Chodzi o ewentualne przezbrojenie główki. Może ktoś ma rozeznanie.
Da się główny wieniec i koło ataku przełożyć? O ile nomenklaturę mam dobrą. Myślę, że wiecie o co chodzi.

Chyba, że ktoś ma główkę 4.625 z blokadą na zbyciu ;)
Dziadek 2,5TD `98

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: қzh » sob sie 03, 2013 3:52 pm

znam jednego typa co przelozyl do gallopera most od l200. nie wiem czy caly most czy tylko bebechy, ale faktem jest ze mial blokade. galloper ma identyczne wymiary jak p1.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » sob sie 03, 2013 4:08 pm

Raczej bebechy bo L 200 ma szerszy most. Kajen ma to obeznane bo właśnie będzie wykonywał swap blokady do P1. Tyle, że przełożenie ma to samo, a tu chodzi o demontaż części i adaptację przełożenia jako takiego.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » pn sie 05, 2013 5:00 pm

Powiedzcie czy most z blokada ma inną obudowę niż most bez blokady? Chodzi o ten element podciśnieniowy, czy wejdzie do zwykłej obudowy czy nie?
Dziadek 2,5TD `98

miki_mi2
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: miki_mi2 » wt sie 06, 2013 3:52 pm

Orientujecie się czy występowały różne pompy wtryskowe do pajero I 2,5 td?
Pompa mi klękła i na cito szukam innej, na alledrogo jest trochę tego ale czy wszystkie dedykowane do ww silnika w p I są takie same?
pozdr
k260

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: қzh » wt sie 06, 2013 3:57 pm

pompy wszystkie takie same. roznice tylko w osprzecie pompy.
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

miki_mi2
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: miki_mi2 » wt sie 06, 2013 4:09 pm

қzh pisze:pompy wszystkie takie same. roznice tylko w osprzecie pompy.
dzięki kzh
k260

Awatar użytkownika
sz4kal
 
 
Posty: 116
Rejestracja: wt gru 20, 2011 12:09 pm
Lokalizacja: Śląsk - Jastrzębie Zdrój

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: sz4kal » wt sie 06, 2013 4:39 pm

Macie jakiś dobry sposób jak poradzić sobie ze śrubą od wlewu oleju do skrzyni manualnej w 4D56 ? Spustowa odkręciła się bez większych problemów a ze śrubą od wlewu walczę już kilka godzin i żadnych efektów ani drgnie :)11. Klucz 27 nasadowy nowy mam a rączkę do niego to już 2 razy pokrzywiłem, próbowałem na rękojeść nałożyć rurkę ale też żadnych owocnych efektów :oops:.

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: suzi4WD » wt sie 06, 2013 4:43 pm

Ogrzej korpus opalarką elektryczną.
:wink:
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
sz4kal
 
 
Posty: 116
Rejestracja: wt gru 20, 2011 12:09 pm
Lokalizacja: Śląsk - Jastrzębie Zdrój

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: sz4kal » wt sie 06, 2013 4:46 pm

suzi4WD pisze:Ogrzej korpus opalarką elektryczną.
:wink:
Czy oby opalarka elektryczna nie na robi mi bałaganu ?, nie chciałbym żeby mi się coś zapaliło albo pękło przez wysoką temperaturę :oops:

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: suzi4WD » wt sie 06, 2013 4:47 pm

Wiele śrub tak odkręcam.
Umiejętnie najpierw z daleka, nie trzymaj długo w jednym miejscu.
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » wt sie 06, 2013 5:39 pm

sz4kal pisze:Macie jakiś dobry sposób jak poradzić sobie ze śrubą od wlewu oleju do skrzyni manualnej w 4D56 ? Spustowa odkręciła się bez większych problemów a ze śrubą od wlewu walczę już kilka godzin i żadnych efektów ani drgnie :)11. Klucz 27 nasadowy nowy mam a rączkę do niego to już 2 razy pokrzywiłem, próbowałem na rękojeść nałożyć rurkę ale też żadnych owocnych efektów :oops:.
Spróbuj udarowo. Klucz na śrubę i młotek w łapę. Czasem puści.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
sz4kal
 
 
Posty: 116
Rejestracja: wt gru 20, 2011 12:09 pm
Lokalizacja: Śląsk - Jastrzębie Zdrój

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: sz4kal » wt sie 06, 2013 8:53 pm

acinski pisze:
sz4kal pisze:Macie jakiś dobry sposób jak poradzić sobie ze śrubą od wlewu oleju do skrzyni manualnej w 4D56 ? Spustowa odkręciła się bez większych problemów a ze śrubą od wlewu walczę już kilka godzin i żadnych efektów ani drgnie :)11. Klucz 27 nasadowy nowy mam a rączkę do niego to już 2 razy pokrzywiłem, próbowałem na rękojeść nałożyć rurkę ale też żadnych owocnych efektów :oops:.
Spróbuj udarowo. Klucz na śrubę i młotek w łapę. Czasem puści.

Właśnie ten sposób pomógł :) THX.

Awatar użytkownika
MEFF
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt gru 26, 2006 9:23 pm
Lokalizacja: Mazowsze

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: MEFF » śr sie 07, 2013 9:00 pm

Trochę poszukałem na forumie ale na szybko nie mogę znaleźć.
Czy pompy w Pajero 3,2 model v80 (rocznik 2007-)cierpią na
te same problemy co starsze modele? Będę wdzięczny za odpowiedź
bo poważnie zastanawiam się nad takim autkiem.
Long v6-LOWRIDER-BYŁ
XJ Limited +2" BFG AT 31"-BYŁ
----------------------- -BĘDZIE

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: acinski » śr sie 07, 2013 9:35 pm

Jak to określił mój fachman od diesli.
Dziś spokojnie można przyjąć, że pompy elektronicznie sterowane z pompą wstępną w baku cierpią na niedoszacowanie i prędzej czy później wysiądą bo to się po prostu opłaca. Nikt tego nie chce naprawiać a zakup i tak zostanie dokonany bo mało kto kupując samochód za sporą kasę przyzna się, ze pompa mu padła. Właśnie zadbany LC mojego kumpla stoi w aso i czeka na pompę bo wysiadła po 130 tysiacach. Naprawić nikt nie chciał.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
MEFF
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt gru 26, 2006 9:23 pm
Lokalizacja: Mazowsze

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: MEFF » śr sie 07, 2013 9:42 pm

Z ewentualną naprawą u mnie nie ma problemu. Mam w okolicy fachmana który
żyje wyłącznie z naprawy pomp. Robił mojego parcha a znajomemu ogarniał
(skutecznie bo już dwa lata jeździ) Pajero v60. Rozumiem, że problem nadal jest
i kupując takie auto trzeba mieć w skarpecie dodatkowe parę tysi na remoncik.
Long v6-LOWRIDER-BYŁ
XJ Limited +2" BFG AT 31"-BYŁ
----------------------- -BĘDZIE

miki_mi2
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: miki_mi2 » pn sie 12, 2013 9:31 am

Wczoraj podczas jazdy z prędkością ok 100 hukneło mi coś w silniku i motor zgasł. Okazało się, że pasek od rozrządu pierdyknął. Zastanawiam się czy jest sens ściągać głowicę, czy od razu szukać innego silnika? Zastanawia mnie jeszcze fakt ,że pękł też pasek od wałków. To one solidarnie zawsze razem pękają?
k260

қzh
 
 
Posty: 1339
Rejestracja: ndz cze 02, 2013 6:03 pm
Lokalizacja: Poznań Jeżyce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: қzh » pn sie 12, 2013 12:36 pm

najpierw pekl balansowy i wszedl pod rozrzadu.
wnioski:
-wymieniamy zawsze oba
-nie jezdzimy 100km/h :)21
-nie zawsze trzeba sciagac glowice, mozliwe ze zawory ocalaly
-mam mostki ktore ci popekaly :)21
Nie siedzę na forum i NIE KORZYSTAM Z ŻADNEGO INNEGO NICKA
NIE PISAĆ DO MNIE PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości