Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

doktor_zło
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: czw paź 09, 2014 3:24 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: doktor_zło » czw paź 09, 2014 6:54 pm

Na początek chciałbym się przywitać, z racji, że pierwszy post na forum i te sprawy: Czołem.

Skoro trudno "liftować" to co się stało temu pininu z filmu- jednak trochę się daje chyba (albo oczy mnie mylą, bo opony terenowe i nie ma progów):
http://www.youtube.com/watch?v=4ZdOH0VQvAg

Patrzę przez okno na swojego i widzę, że niższy. Zainteresowałem się niejako po fakcie- dzisiaj podczas wypadu za miasto pierniczłem czymś (dyferencjał?) na stosunkowo niewysokiej koleinie (fakt, wystawały pojedyncze kamienie, ale zauważyłem dopiero kiedy przyszorowałem- tak sprytnie były zamaskowane).
Czemu tak psy wieszacie na GDI- dobry silnik, tylko dbać trzeba (prawda, do Afryki z tym się nie pojedzie).

A jeszcze jedno pytanie miałbym- jak sprawdzić, czy most tylny ma LSD? Gdzie się to cholerstwo przełącza?

Pinina mam, chciałbym Defendera... ale jak się nie ma, co się lubi...
Pinin 2.0

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16840
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: Kabal » sob paź 11, 2014 8:17 am

Trudno nie znaczy niemożliwe, nie znaczy też sensownie...
Zepsujesz fajne auto. Ale to Twoja kasa. I pamiętaj - lepiej w terenie = gorzej na asfalcie...
Zrób osłony podwozia, kup największe opony jakie wejdą w serii i ciesz się. Albo zmień auto...
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: Misiek Cypr » sob paź 11, 2014 8:41 am

Kabal, w Grecji liftuja Pininki, fajnie to jezdzi. W sumie konstrukcja zawieszenia nie jest jakas skomplikowana I z tylu jest zwykly sztywny most na springach, a z przodu podobne do Vitary. Reduktor I superselect byly w opcji.

Tylko ze w Grecji auta nie rdzewieja tak szybko, stad u nich ma sens. Poza tym, oni maja dostep do silnikow GDI za frytki, jest tam ich pelno na szrotach, to maja tanie remonty.

GDI na Cyprze, zawsze chodzilo jak sieczkarnia oraz check engine permanentny.

A ta gorka, jest strasznie wredna dla opon. Samo auto sobie radzi, jak kierowca przytomny. A w tym Pininku widac, ze kierowca byl najlepszy I dlatego tak szybko wjechal.

Zawsze sie balem po takich gorkach jezdzic, ba mialem tylko jeden zapas. Te kamienie potrafia przeciac bark opony jak siekiera...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16840
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: Kabal » sob paź 11, 2014 8:48 am

Mi się pinin podoba, tylko to takie delikatuśne i chyba samonośne.
Zaletą będzie pewnie waga, ale dalej nie widzę tego w błocie.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: Misiek Cypr » sob paź 11, 2014 9:00 am

Jeep tez jest samonosny I mu to nie przeszkadza. Pinin ma solidna konstrukcje, tylko rdzewieje I ma silniki GDI.

Samo auto jest bardzo fajne, jak dziala. Na Cyprze jakos je ogarniali, ale o silnikach tez nie mieli najlepszego zdania.

W Grecji je katuja, ale dla mnie na Cypryjskie bezdroza, to bylo idealne auto. Tylko to GDI...
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
rus_one
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz maja 02, 2010 8:19 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontaktowanie:

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: rus_one » sob paź 11, 2014 10:53 am

Przecież nie tylko GDI były.
miasto WOODSTOCKu

Disco 200 tdiPlug & przyspawaj & Play
Mitsumaniaki

prezes22
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 5:57 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: prezes22 » ndz gru 07, 2014 9:51 pm

Witam
od 6 lat jeżdżę pininem z silnikiem GDI i nigdy mu nic nie było, jak się o samochód dba i ogląda on czasami sensownego mechanika to auto odpłaca się bezawaryjnością
To naprawdę fajne auto prawie terenowe

Awatar użytkownika
Michał4x4
 
 
Posty: 1214
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:36 pm
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: Michał4x4 » ndz mar 15, 2015 2:21 pm

Odgrzebię temat.

Czy były krótkie Pinin z silnikiem 2.0 ale nie GDI?
Dzika Koza

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: tomek 79 » ndz mar 15, 2015 2:45 pm

chyba 1.8

Agent0700
 
 
Posty: 246
Rejestracja: śr sty 19, 2005 11:51 am
Lokalizacja: Siedlce

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: Agent0700 » wt mar 24, 2015 12:28 pm

Witam

Ja mam 1,8 nie GDI, ale nie ma reduktora, jedna wajcha jak w osobówce, a przedni napęd przez wisco.

Pozdrawiam

Jacek

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: Gene » pn mar 30, 2015 1:03 pm

Michał4x4 pisze:Odgrzebię temat.

Czy były krótkie Pinin z silnikiem 2.0 ale nie GDI?
Na ile moja pamięć jest niezawodna to tylko 1.8 były MPI.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zakup Mitsubishi Pajero Pinin

Post autor: Gene » pn mar 30, 2015 1:16 pm

Agent0700 pisze:Witam

Ja mam 1,8 nie GDI, ale nie ma reduktora, jedna wajcha jak w osobówce, a przedni napęd przez wisco.

Pozdrawiam

Jacek
Miałem takie Pajero od nowości prawie 4 lata. Czarno-srebrny, pięciodrzwiowy.
Jedyną dokuczliwą wadą tego samochodu przy normalnym codziennym użytkowaniu było wysokie spalanie. Jesli ktoś nie potrzebuje dużego auta posiadającego napęd na cztery koła, pogodzi się z 11 L na 100 km i nie ma ambicji upalania w trudniejszym terenie to moze smiało pomysleć o Pininie.
Dodam, że wielu posiadaczy szczególnie młodszych wersji z Włoch narzekało na korozje. U mnie po 2 latach skorodował zawias tylnej klapy. Podwozie, szkieletowa rama i karoserial były w idealnym stanie przez cały okres użytkowania.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości