KONIEC WISKOZY??

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
asgaz
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
Lokalizacja: JURA

KONIEC WISKOZY??

Post autor: asgaz » czw sie 23, 2007 9:04 pm

Czekam na opinie tych co się znają :D
Według mnie podkreslam według mnie wiskoza dziala tak: włączamy silnik załącza sie wiskoza po jakimś czasie się wyłącza wiatraczek sie obraca z łaski na ucieche, silnik się zagrzeje wiskoza się załącza wiatrak zaiwania że hej, temperatura spadnie wiskoza się odłącza wiatraczek się obraca ino ino. 8)
I tak w koło macieju.
I tu problem nie zauważam u mnie takiej kolejności zdarzeń czyli wydaje mnie się że się wiskoza nie wyłącza!!
Pytanie co to oznacza i czy mam juz myśleć o zakupie?? :)2
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » czw sie 23, 2007 9:33 pm

Bez kasztanienia. Prost i na temat .
U mnie ćwiczyłem już wisko, teraz mam tak , że cały czas się kręci , czy ciepły , czy zimny , dźwięk jest przerażający, ale już się przyzwyczaiłem . Nie spotkałem, aby gdzieś, wisko pracowało tak jak opisałeś .
To nie silnik elektryczny, albo elektromagnes taki jak kiedyś we Fiacie 125p, to bardziej skomplikowane ustrojstwo , i nie próbuj go rozbierać :wink:

Awatar użytkownika
pbarto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: wt sie 29, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pbarto » czw sie 23, 2007 10:00 pm

na wyłączonym silniku śmigło powinno dać się obracać z niewielkim oporem
jeżeli obraca się bez oporu lub jest zacięte to jest uszkodzone
po uruchomieniu nie ma takich objawów jak opisujesz

christox
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: christox » pt sie 24, 2007 6:51 am

Przywiaz nitka wiatrak na zimnym silniku. Jak po rozgrzaniu zerwie nitke to wszystko z wisko jest OK.
pajero long '86 2.5 TDI -sprzedany
DISCO2 TD5

Awatar użytkownika
asgaz
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pt gru 03, 2004 11:27 am
Lokalizacja: JURA

Post autor: asgaz » pt sie 24, 2007 7:37 am

Adas pisze:Bez kasztanienia. Prost i na temat .
U mnie ćwiczyłem już wisko, teraz mam tak , że cały czas się kręci , czy ciepły , czy zimny , dźwięk jest przerażający, ale już się przyzwyczaiłem . Nie spotkałem, aby gdzieś, wisko pracowało tak jak opisałeś .
To nie silnik elektryczny, albo elektromagnes taki jak kiedyś we Fiacie 125p, to bardziej skomplikowane ustrojstwo , i nie próbuj go rozbierać :wink:
właśnie o ten dzwięk chodzi , nie bede rozbieral ale gdyby tak podmienic :roll:
na wyłączonym silniku śmigło powinno dać się obracać z niewielkim oporem
jeżeli obraca się bez oporu lub jest zacięte to jest uszkodzone
i tak sie obraca z lekkim oporem
Przywiaz nitka wiatrak na zimnym silniku. Jak po rozgrzaniu zerwie nitke to wszystko z wisko jest OK.
..i tak zrobie masz racje ze to bedzie najlepszy test dzięki!!
2,8 TD`96 GLS AMD,aut.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość