Kupiłem L200

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
apex
Posty: 319
Rejestracja: pt lut 13, 2004 8:25 pm
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: apex » pn sie 20, 2007 5:59 pm

MariuszG pisze:No więc...

Mi coś dzwoni z tyłu po lewej. Nie zlokalizowana przyczyna a dźwięk z lekka wkur...... Skrzynia pracuje opornie, choć może nie mam odpowiedniego odniesienia. Klima to dramat! Czujnik temperatury znajduje się chyba w silniku i w efekcie cały czas wieje zimnem jak cholera. Z tym się jednak nic nie zrobi.

Na co warto zwrócić uwagę przy odbiorze auta:
1. zamontować od razu dywaniki gumowe
2. jeśli zabudowa i alarm w zabudowie, to powiedzieć im, że mogą się wypchać z alarmem uruchamianym przez bolec

Jak coś mi przyjdzie do głowy, to dam znać.
dzwoni, czy skrzypi? - jak skrzypi to resory temat już szeroko omawiany :)21 :)21

klima - spróbuj ustawić na auto (wentylator na 0) i ustaw jeden wskażnik powyżej 22 stopni - tak u mnie jest OK

skrzynia - u mnie trochę ciężko z wstecznym - ale to w końcu ciężarówka :roll:

ogólnie nie jest tak strasznie - mnie najbardziej wkuurwiają siedzenia - nie wiem albo ja jakiś krzywy jestem - ale prawa moga po przejechaniu już 200-300km mi odpada :)3 - muszę popatrzeć czy nie podejdą fotele z Outlandera...

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » wt sie 21, 2007 9:04 am

Dzwoni a nie skrzypi. Zresztą to była śmieszna historia: dzwoniło, więc pojechałem do serwisu. Odbieram i dowiedziałem się, że to moja wina, bo dzwoniła siekierka wsadzona za tylny fotel. Możecie się domyślić, jak głupio się poczułem. Problem polega jednak na tym, że dalej dzwoniło. Posmarowali mocowanie tylnej kanapy. Dalej dzwoni...

Co do foteli-ja myślałem, że to mój problem z kręgosłupem...

Klima-tak robię ale przestaje wiać zimnem dopiero około 25stopni.

Skrzynia-to potencjalnie jest największy problem. Może się wyrobi... :-?
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

adamg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 27, 2007 10:38 pm
Lokalizacja: Kraków

serwis gwarancyjny

Post autor: adamg » czw sie 23, 2007 1:52 pm

hej!

pytanie i gwarancje - mam szanse kupic samochod z salonu w Niemczech ale .. strasza mnie w polskim autoryzowanym salonie ze nie bede respektowac gwarancji samochodu z Niemiec - ktos cos wie jak to wszystko dziala?

chodzi o L200 oczywiscie :-)
roznica w cenie nowego wychodzi okolo 10 tys wiec jest nad czym pomyslec
L200 - sprawdźmy co potrafi ...

powa

Post autor: powa » czw sie 23, 2007 2:08 pm

są w sieci ogłoszenia tzw. brokerów - zapytaj ich o gwarancje i ew. jak masz z ASO rozmawiać, jak Cię nie będą chcieli a później to zweryfikuj. Ktoś ze znajomych ma pikapa z zagranicy i serwisuje w ASO, więc się da chyba.

adamg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 27, 2007 10:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adamg » czw sie 23, 2007 6:09 pm

wyglada na to ze maja robic naprawy gwarancyjne i tyle

dzwonilem do przedstawiciela Mitsubishi na Polske (MM Cars czy jakos tak) i pan twierdzil ze nie ma znaczenia czy mam gwarancje z Niemiec czy z Polski

w ASO straszyli ... bo chcieli zebym u nich kupil wozek :-)

ale i tak wszystko wyjdzie w praniu
L200 - sprawdźmy co potrafi ...

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw sie 23, 2007 6:39 pm

Trochę elementarnej wiedzy o EU przydało by sie przyswoić :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pt sie 24, 2007 8:44 am

Jak dobrze ponegocjujesz w Polsce w salonie, to różnica nie będzie już 10 tyś. Sam tak miałem. Na wejściu jest 5% ale można się postarać o darmowe dodatki i wtedy wychodzi się dużo lepiej.
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

adamg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: ndz maja 27, 2007 10:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adamg » pt sie 24, 2007 9:16 am

Ceny po maksymalnych obnizkach roznily sie nadal o 10K

Ale zjechali ladnie, to fakt :-) bo prawie wszystkie dodatki dostalem prawie w cenie samochodu (zabudowa, kuweta, hak, alarm, czujnik cofania)

no ale ze za ta kase kupie duuuuzo paliwa to jednak kupilem nie w ASO - chociaz sympatyczni byli
L200 - sprawdźmy co potrafi ...

powa

Post autor: powa » pt sie 24, 2007 10:14 am

i dobrze. może zjawisko kupowania nówek za granicą zmieni politykę cenową dealerów - mamy chyba najdroższe nowe samochody w całej europie.

Krzysztof L200
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt sie 07, 2007 9:02 am
Lokalizacja: Katowice - Krosno

Post autor: Krzysztof L200 » pt sie 24, 2007 11:41 am

O cenach nie do końca decydują dilerzy. W przypadku Nissana decyzje podejmują żółci wujowie którzy od czasu do czasu odwiedzają Polskę. Moje L200 diler zciągnął z Wilna, podobno na Litwie są najniższe koszty wprowadzenia samochodu z np. Malezji na rynek UE. A Gwarancję honorują pomimo, że wypisana w pięknym Litewskim języku.
gastronauta

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pt wrz 07, 2007 9:50 am

Mam pytanie, na które nie potrafiłem znaleźć info w papierach auta:
Jaka jest wysokość brodzenia L200?

Miałem jeszcze jedno pytanie ale zapomniałem :roll:
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gene » pt wrz 07, 2007 10:19 am

Przeswit to jakies 200, max 300 mm a co do glebokosci brodzenia nie sadze aby fabryka podala wieksza niz 0.5 m.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt wrz 07, 2007 10:57 am

Po pierwsze dowiedz się gdzie masz sterowanie układem wtryskowym bo ja nie wiem gdzie nowe L200 ma komputer. Drugim ograniczeniem jest wlot powietrza w prawym nadkolu. W zależności od technik pokonywania brodu poziom wody może być większy lub mniejszy. Mój serdeczny przyjaciel lekko załatwił auto bez Snorkla na kałużach o głębokości 20 cm – Testowaliśmy zawieszanie TJM XGS Suspension lift – i leśną droga z dużymi kałużami zapier..liśmy tak z 50 -70 na godzinę – Zawiecha sprawdzała się rewelacyjne ale rozbryzgi wody były tak duże tak intensywne że woda dostała się do filtra powierza.
Jeśli by jechać powoli bez robienia fali z przodu to spokojnie można 70 cm ..ale jazda z duża prędkością to efekt jest jak zdjęciach z Rajdu Góry Bardzkie który organizowałem -


Obrazek


Obrazek
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pt wrz 07, 2007 2:47 pm

Gdzieś natknąłem się na informację, że 25cm :( ale coś mi się nie chce wierzyć. Pytanie w ASO może być zabawne...
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gene » pt wrz 07, 2007 3:17 pm

Jak to takie wazne to sprawdze w domu i napisze w poniedzialek. Mysle, ze fabryka nie podaje tej wielkosci. Olukam jak bylo w starszych generacjach.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » sob wrz 08, 2007 6:27 am

Każdy producent aut terenowych podaje kąt natarcia kąt zejścia kąt rampowy oraz głębokość brodzenia – te dane znajdują się w instrukcji i na pewno w materiałach reklamowych.
Mariusz G zwróć uwagę na zdjęcia – bo cyfry można o kant kuli rozbić – ta sam rzeka ta sama chwila – tylko dwa auta stoją bo jedno czyli Suzuki straciło napęd na przednią oś i na tyle zaczęło się zagrzebywać w miękkim podłożu

Obrazek

Widać na zdjęciu że wody było około 30 cm a zobacz na jakiej wysokość jest woda na zdjęciu dwa posty wyżej na zdjęciu Mitsubishi Pajero I – woda sięga przedniego zderzaka a tył do połowy koła jest znużony. Technika pokonywania brodów jest ważna - a nie trzymanie się cyfr. Mógłbym tą samą rzekę przejechać 100 razy a za 101 zrobić tak żeby zwybchuchować motor :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Gene
Posty: 395
Rejestracja: pt sty 26, 2007 3:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Gene » pn wrz 10, 2007 7:19 am

Sprawdzile, poszukalem i Sport ma w folderze 50 cm a Wagon 60 cm. W broszurce Eleczki nie znalazlem nic na temat glebokosci brodzenia. Tu sugerowalbym rozwage i zdrowy rozsadek. Tak jak Eskapada wspominal.
Pajero Sport 2.5 TD Dakar
www.pajero.org.pl

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » pn wrz 10, 2007 9:35 am

Ktoś pisał wczesniej że " niestety na tyle heble bębnowe" a jakie mają być skoro to pół ciężarówka? zawsze w samochodach o wyzszej ładowności są bębny.Więc raczej można było się tego spodziewać.Co do autek to miałem okazję pojezdzic navarą - tak sobie,mieszane uczucia.Jak dla mnie za tą kasę nic ciekawego. Hilux zrobił pozytywne wrażenie ale szału nie robi.L200nie miałem okazji,ale moim zdaniem najlepiej pod względem wyposazenia wychodzi ford , ale nie wersja europejska z małym silnikiem 109ps, tylko jak na amerykanca przystało z dużym TDCi-143ps,lub benzyna 214 ps-ale paliwożerny.Niestety cos za coś.można wyrwac poprzednią wersję rangera,bardzo przyzwoita, za miedzą i cena napewno bedzie dobra.
gsm 501 736 409

MariuszG
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: czw sty 12, 2006 11:19 am
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: MariuszG » pn wrz 10, 2007 10:11 am

No właśnie.... w broszurze L200 nie ma nic na temat brodzenia, ciekawe dlaczego... Wolałbym, żeby nie było niemiłych zaskoków. Czyli jak strzelać do dzika, to tylko po swojej stronie rzeki...
Kiedyś L200, teraz LC150 a za chwilę może GV 3d.

Krzysztof L200
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt sie 07, 2007 9:02 am
Lokalizacja: Katowice - Krosno

Post autor: Krzysztof L200 » pn wrz 10, 2007 10:25 am

Z tylnego mostu jest wyprowadzone odpowietrzenie wężykiem do ramy. Praktycznie jeżeli woda będzie wysokość koła to istnieje spora szansa że tam się dostanie.
gastronauta

panzet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 17, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Wawa

l 200 - decyzja

Post autor: panzet » czw sty 17, 2008 11:59 pm

apex pisze:BooBoo - chcesz pogadać o new L200 - dzwoń (508-208-045) lub pisz.
Ujeżdzam takiego od pół roku :-). Swojego sprowadzałem z Niemiec - taniej i bez problemu od ręki. - jak chcesz oblukać auto i pojeździć to zapraszam do siebie (Żary)

jak mnie nie kojarzysz to widzieliśmy się na tegorocznym rajdzie YellowDreamu (piknik w lesie ;-)) - pilot Artura z Pajero...

aha - jakbym nie odbierał to znaczy, że taplam się w błocie na Wałeckich... - oddzwonię

pozdrawiam
Łukasz


Cześć,

mam zamiar kupić l-kę ... podrasowany w serwisie do 170 KM .
Czy możesz podesłać opinie t\na tamat ?

Chcę wybrac sztukę z automatem.... wiesz jak to się zbiera?

pozdro
panzet

Awatar użytkownika
RIDER_WAWA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pt sty 18, 2008 7:14 pm
Lokalizacja: warszawa

Re: l 200 - decyzja

Post autor: RIDER_WAWA » pt sty 18, 2008 10:33 pm

panzet pisze:
apex pisze:BooBoo - chcesz pogadać o new L200 - dzwoń (508-208-045) lub pisz.
Ujeżdzam takiego od pół roku :-). Swojego sprowadzałem z Niemiec - taniej i bez problemu od ręki. - jak chcesz oblukać auto i pojeździć to zapraszam do siebie (Żary)

jak mnie nie kojarzysz to widzieliśmy się na tegorocznym rajdzie YellowDreamu (piknik w lesie ;-)) - pilot Artura z Pajero...

aha - jakbym nie odbierał to znaczy, że taplam się w błocie na Wałeckich... - oddzwonię

pozdrawiam
Łukasz
Cześć,

mam zamiar kupić l-kę ... podrasowany w serwisie do 170 KM .
Czy możesz podesłać opinie t\na tamat ?

Chcę wybrac sztukę z automatem.... wiesz jak to się zbiera?

pozdro
panzet
Czesc - od 3 miesiecy jezdze L200 RalliArt z ich modulem RallYTronic
za okolo tydzien bede na hamowni to bede wiedzial ile to to ustrojstwo daje naprawde i ile autko ma mocy na kolach, ale mysle ze 170 KM to to nie ma.

Modul RalliTronic wyraznie daje kopa ale dynamika i załaczanie tej puszki jest do d.... modul wyraznie zalacza sie po gwaltownym dodaniu gazu i robi to gwaltownie z pewnym opoznieniem (tj. po 1-2 sekundach) - nie plynnie (w malym zakresie obrotów).

W przyszlym tygodniu po pomiarze na hamowni bede chcial ten modul odlaczyc i auto przeprogramowac ale nie wiadomo czy sie to uda bo moj "elektroniczny magik" nie robil jeszcze L200. Ja chce uzyskac poprostu plynna dynamike nowa mapa a box tego nie daje.

Mimo w.w niuansów polecam modol RalliTronic do aut fabrycznie nowych gdyz zachowujesz gwarancje na silnik a dynamika poprawia sie wyraznie - odlaczalem modul i auto jedzie zdecydowanie gorzej.

Ja wybralem auto z manualem (chodz lubie automat i testowalem go) dlatego ze AT jest mulaste i skrzynia jest ze starej epoki, dlugo mysli a raz przy piaszczystym podjezdzie mnie zawiodla kompletnie - no i tylko 4 biegi ... moim zdaniem najslabszy punkt L200

pozdrawiam

SEBA
Mitsu L200 RalliArt 2007
Seba - Warszawa
GG: 2078173

panzet
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw sty 17, 2008 10:50 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: l 200 - decyzja

Post autor: panzet » sob sty 19, 2008 12:00 am

RIDER_WAWA pisze:
panzet pisze:
apex pisze:BooBoo - chcesz pogadać o new L200 - dzwoń (508-208-045) lub pisz.
Ujeżdzam takiego od pół roku :-). Swojego sprowadzałem z Niemiec - taniej i bez problemu od ręki. - jak chcesz oblukać auto i pojeździć to zapraszam do siebie (Żary)

jak mnie nie kojarzysz to widzieliśmy się na tegorocznym rajdzie YellowDreamu (piknik w lesie ;-)) - pilot Artura z Pajero...

aha - jakbym nie odbierał to znaczy, że taplam się w błocie na Wałeckich... - oddzwonię

pozdrawiam
Łukasz
Cześć,

mam zamiar kupić l-kę ... podrasowany w serwisie do 170 KM .
Czy możesz podesłać opinie t\na tamat ?

Chcę wybrac sztukę z automatem.... wiesz jak to się zbiera?

pozdro
panzet
Czesc - od 3 miesiecy jezdze L200 RalliArt z ich modulem RallYTronic
za okolo tydzien bede na hamowni to bede wiedzial ile to to ustrojstwo daje naprawde i ile autko ma mocy na kolach, ale mysle ze 170 KM to to nie ma.

Modul RalliTronic wyraznie daje kopa ale dynamika i załaczanie tej puszki jest do d.... modul wyraznie zalacza sie po gwaltownym dodaniu gazu i robi to gwaltownie z pewnym opoznieniem (tj. po 1-2 sekundach) - nie plynnie (w malym zakresie obrotów).

W przyszlym tygodniu po pomiarze na hamowni bede chcial ten modul odlaczyc i auto przeprogramowac ale nie wiadomo czy sie to uda bo moj "elektroniczny magik" nie robil jeszcze L200. Ja chce uzyskac poprostu plynna dynamike nowa mapa a box tego nie daje.

Mimo w.w niuansów polecam modol RalliTronic do aut fabrycznie nowych gdyz zachowujesz gwarancje na silnik a dynamika poprawia sie wyraznie - odlaczalem modul i auto jedzie zdecydowanie gorzej.

Ja wybralem auto z manualem (chodz lubie automat i testowalem go) dlatego ze AT jest mulaste i skrzynia jest ze starej epoki, dlugo mysli a raz przy piaszczystym podjezdzie mnie zawiodla kompletnie - no i tylko 4 biegi ... moim zdaniem najslabszy punkt L200

pozdrawiam

SEBA

Dzięki za info.

Nie powoziłem jeszcze L-i z automatem. Mam nadzieje , że uda mi się to :). 170 KM maja mi zrobić w serwisie ( propozycja dystrybutora, ale nie wiem czy montuja modół o którym piszesz. Może jeszcze jakieś dodatowe podpowiedzi ?
Automata trochę się obawiam.
ZET

Awatar użytkownika
legato2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn sty 01, 2007 8:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Odwieczny dylemat L200 czy Hilux

Post autor: legato2 » śr mar 12, 2008 9:42 pm

No tak ... rowniez stoje przed dylematem L200 czy Hilux. Dzisiaj bylem u odbu dilerow tj. T i M. Pojezdzilem i Hiluxem i L200. Rzeczywiscie L200 sprawia wrazenie bardzie osobowego auta. Ale nie rzucily mi sie w oczy jakies znaczne roznice. na korzysc jednego lub drugiego. Byc moze rzeczywiscie L200 jest cichszy , lecz trudno mi to bylo jakos wyraznie dostrzec. Niby Hilux ma byc bardzie ciezarówkowy , byc moze dlatego ze to jest wyzsza. Owszem gadzetologia w L200 opowiada sie ewidentnie za osobowym autem.
Moje prywatne spostrzezenia:
L200:
- nizszy a zarazem sprawia wrazenie stabilniejszego na drodze.
- bogatsze wyposazenie - acz kolwiek nic istotnego same bzdety wyswietlacze pokretełka itp.
- Super Select tu nie musze nic dodawac - Rewelacja wyraznie czuje sie zwiekszenie przyczepnosci.
- silnik baaardzo dynamiczny i przyjemny jak na tego typu diesla
- Jego podstawowa wada jest to ze nie jest Toyotą :)
Hilux:
- przepiękna sylwetka auta - ale to rzecz gustu.
- odrobine głosniejszy silnik , ale jak by bardziej basowy.
- według mnie wiecej miejsca w kokpicie
- wygodniejsze fotele,zwłaszcza z przodu.
- design kokpitu bardziej osobowy niz w L200 ale to rzecz gustu
strasznie mi przypomina outlandera - tak wiem odbiło mi :) ale takie mam wrazenie.
- dealer zapewnial ze mozna sobie smialo jezdzic na czarnym z napedem na 4 ale troszke sie półosie meczą. "ale to nic ona wytrzyma" :))))
Kolesie sa super.
- Moze rzeczywiscie odrobine bardziej ciężarówkowaty.
ale mam wrazenie , moze to tylko wrazenie, ze w tym aucie wszystko jest mocno przemyslane. Zwłaszcza akcesoria. W L200 to wszystko takie troche na siłe. ( te akcesoria) zwłaszcza Hard Topy.

A naj ciekawsze na koniec.
Ceny aut w podobnym wyposażeniu. Przyczym Hilux ma klime manualna a L200 klimatronik.
L200 101 000 PLZ a Hilux ktory miał byc drogim autem 87 000 PLZ.
Ceny netto.
Dziwne. Trudny wybór. pozdrawiam
Pajero 98r. V20 3.5 V6 24V 143KW SOHC, Automatyczna Skrzynka Biegow
Skype.
legato2@o2.pl

Awatar użytkownika
legato2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn sty 01, 2007 8:30 pm
Lokalizacja: Warszawa

Automat czy manual ?

Post autor: legato2 » czw mar 13, 2008 3:17 pm

Panowie... jezeli to nie problem to prosze o podpowiedz.
Automat czy manualw L200.
Zakładamze L200 ma byc 170 KM.
???
Dzieki za podpowiedz musze decyzje podjac do konca tyg.
Pajero 98r. V20 3.5 V6 24V 143KW SOHC, Automatyczna Skrzynka Biegow
Skype.
legato2@o2.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości