Krótkie Pajero

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » wt lis 11, 2008 6:08 pm

Eskapada pisze:Pajero V60 nie jest idealnym autem.
Idealne auto to takie które, użytkownik kupił świadomie, zgodnie ze swoimi potrzebami oraz możliwościami finansowymi. Każde inne auto, które zostało kupione w "amoku" pod wpływem emocji (bo takie mi sie od zawsze podobało, bo do tej marki jestem przywiązany, bo takiego nie ma sąsiad :)21 ) będzie idealne tylko w momencie kupna i w momencie odsprzedaży :)2

... i oczywiście mam racje :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt lis 11, 2008 6:10 pm

Mroczny pisze:podobanie trakcji nie dodaje
:wink:

mnie sie parch zupełnie nie podoba.. chyba, ze dłubnięty ciekawie.. ale jest mocny, trwały i podatny na przeróbki. I dlatego będę nim jeździł dalej, kiedys zmienię na kolejnego mimo, ze nowy pip dużo bardziej się mnie podoba w środku a nowy ram z zewnątrz
Patrol to powszechne auto dlatego szpej jest ogólnodostępny .

Obecnie moje pajero nie jest gorsze od patrola :wink: , wystarczy wozić komplet przednich półosiek i nawet bezawaryjne jest :D

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt lis 11, 2008 6:15 pm

ale Twoje pahero to juz nie oryginal i inna klasa

natomiast parch seryjnie przyjmie te 33" i juz jest mocno dzielny a nadal wygodny

pahero nowe z 33 raczej do lasu nie wjedziesz

:wink:

skończmy już to ględzenie bo po długim likendzie w terenie juz mi składnia siada.. a kolega niech kupuje pahero nowe, będzie przestronniej w terenie bo się pchac tam nie będzie :)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lis 11, 2008 8:07 pm

Mroczny pisze:ale Twoje pahero to juz nie oryginal i inna klasa

natomiast parch seryjnie przyjmie te 33" i juz jest mocno dzielny a nadal wygodny

pahero nowe z 33 raczej do lasu nie wjedziesz


:wink:
jesteś w mylnym błędzie :wink: a co gorsze jakiś jakiś zatwardziały i nie odporny na argumenty :roll: Pocieszające jest to że rzadko Ci się zdarza :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » wt lis 11, 2008 8:54 pm

Eskapada pisze:
jesteś w mylnym błędzie :wink: a co gorsze jakiś jakiś zatwardziały i nie odporny na argumenty :roll: Pocieszające jest to że rzadko Ci się zdarza :wink:
oporny jak każdy Patrolowiec :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt lis 11, 2008 9:20 pm

Bartku - jestes innego zdania>? Uważasz, że pahero przedmiotowe lepsiejsze? Więc wyłuszcz racje, podszkolimy sie wszyscy a pytający skorzysta. Napisanie "mylisz się" i nic więcej wnosi do dysputy tyle, że w sumie mógłbys napisac "fortepian"

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lis 11, 2008 10:03 pm

Mroczny pisze:Bartku - jestes innego zdania>? Uważasz, że pahero przedmiotowe lepsiejsze? Więc wyłuszcz racje, podszkolimy sie wszyscy a pytający skorzysta. Napisanie "mylisz się" i nic więcej wnosi do dysputy tyle, że w sumie mógłbys napisac "fortepian"

Jako że, po koleżeńsku wyjaśniliśmy sobie z Mrocznym na pw nasze stanowiska to wszem i wobec napisze co myślę

Uważam że, Pajero III nadaje się do przysłowiowego lasu ponieważ ma duży prześwit, brak wielkiej gruchy od sztywnego mostu, bardzo dobry napęd. Jeśli jest to auto z początku produkcji to ma 100 % tylnego mostu i czasami 100% w przednim. Niestety auta po 2004r mają protezę blokady dyfra. Ponadto dysponuje dużą mocą, ma bardzo dobry kąt natarcia i mały zwis z tyłu ( mowa o trzydrzwiowym nadwoziu ).

Nie mniej jednak w przysłowiowym polskim lesie jeśli Patrol poradzi sobie zdecydowanie lepiej niż V60 . Jeśli miałbym pojechać krótkim autem na stepy Mongolii lub do Afryki z zawieszaniem seryjnym lub wzmocnionym tego samego producenta i do wyboru był bym GR Y61 lub V60 to wolałbym Pajero V60 bo jest zdecydowanie lepsze do tego typu off roadu.

To miałem na myśli nie pisząc o fortepianie :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość