Mroczny pisze:Bartku - jestes innego zdania>? Uważasz, że pahero przedmiotowe lepsiejsze? Więc wyłuszcz racje, podszkolimy sie wszyscy a pytający skorzysta. Napisanie "mylisz się" i nic więcej wnosi do dysputy tyle, że w sumie mógłbys napisac "fortepian"
Jako że, po koleżeńsku wyjaśniliśmy sobie z Mrocznym na pw nasze stanowiska to wszem i wobec napisze co myślę
Uważam że, Pajero III nadaje się do przysłowiowego lasu ponieważ ma duży prześwit, brak wielkiej gruchy od sztywnego mostu, bardzo dobry napęd. Jeśli jest to auto z początku produkcji to ma 100 % tylnego mostu i czasami 100% w przednim. Niestety auta po 2004r mają protezę blokady dyfra. Ponadto dysponuje dużą mocą, ma bardzo dobry kąt natarcia i mały zwis z tyłu ( mowa o trzydrzwiowym nadwoziu ).
Nie mniej jednak w przysłowiowym polskim lesie jeśli Patrol poradzi sobie zdecydowanie lepiej niż V60 . Jeśli miałbym pojechać krótkim autem na stepy Mongolii lub do Afryki z zawieszaniem seryjnym lub wzmocnionym tego samego producenta i do wyboru był bym GR Y61 lub V60 to wolałbym Pajero V60 bo jest zdecydowanie lepsze do tego typu off roadu.
To miałem na myśli nie pisząc o fortepianie
