
Pajero I - Zrób to sam
Moderator: Kosiarz
Re: Pajero I - Zrób to sam
Dokładnie, ja na tej błaszce przetestowałem nowy komplet tytanowych wierteł
Działają znaczy sie. Gdzies nawet mam foto tej blaszki i mechanizmu otwierania przez korbkę.

Re: Pajero I - Zrób to sam
Nadal się zastanawiam o jakiej Wy blaszce piszecie. Jak nie zobaczę na zdjęciu to chyba nie zakumam 

Pajero I Long 2.6 1988r
Re: Pajero I - Zrób to sam
Rzuc mi numer na pw to mmsem dostaniesz bo mam to foto na komorce.
Re: Pajero I - Zrób to sam
blacha ta słuzy do mcowania elektycznego mechanizmu opuszcznia szyby i przeszkadza w montazu recznego mechanizmu
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Re: Pajero I - Zrób to sam
I jest zgrzana od wewnetrznej strony drzwi. Po rozwierceniu siedmiu zgrzewow wylatuje tam gdzie jest szyba. Wysylam foto @acinskiemu, moze bedzie uprzejmy jakos to wrzucic.
Re: Pajero I - Zrób to sam
Nie jest to najlepsza jakość bo zdjęcie z mms'a (od Kajena z prośbą o wrzucenie) ale zawsze coś będzie widać 
Teraz możecie podziwiać rzeczone blaszysko


Teraz możecie podziwiać rzeczone blaszysko


Dziadek 2,5TD `98
Re: Pajero I - Zrób to sam
ja to obszedłem robiąć dystanse na srubach mocujacych ale teraz mi korbki obcierją o tapicerkę i nie mozna sie dobrac do mocujacych ich klipsów
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Re: Pajero I - Zrób to sam
Nie mam nic takiego u siebie i po wyjęciu ręcznego mechanizmu opuszczania szyb elektryczny idealnie pasuje, bez żadnych przeróbek. Może jakieś uniwersalne drzwi u mnie występują 

Pajero I Long 2.6 1988r
Re: Pajero I - Zrób to sam
bo blacha jest w "elektrycznych" drzwiach i przeszkadza jak sie montuje "ręczne" szyby
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Re: Pajero I - Zrób to sam
Mysle ze to czesty problem kiedy wymieniasz drzwi z anglika. Wiekszosc anglikow miala elektryczne szyby. Warto miec to na uwadze jak szukasz drzwi.
Re: Pajero I - Zrób to sam
Mam komplet drzwi z anglika. Jutro sprawdzę czy występują w nich te blachy. Tak z czystej ciekawości 

Pajero I Long 2.6 1988r
Re: Pajero I - Zrób to sam
Zna ktoś może oznaczenie literowo cyfrowe (numer) sterownika szyb elektrycznych do Pajero I ?
Pajero I Long 2.6 1988r
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Re: Pajero I - Zrób to sam
witam ja mam mały problem z moimi szybami jedna jest podpierana kołkiem a w drugiej Brakuje włącznika.
No dobrze troszkę jaśniej Pajero 2,5 TDI 90 rok elektryczne szyby ( drzwi kierowcy) zepsuty silniczek bo na krótko nie drgnie, druga strona (drzwi pasażera) brak włącznika, przełącznika
więc nie wiem czy tam silniczek działa troszkę za zimno aby rozbierać pod chmurką
Może ktoś ma schemat całego prawidłowego podłączenia (zdjęcia ) co cokolwiek ,co by mi pomogło zrobić to
a może ktoś ma na sprzedaż silniczek do drzwi kierowcy
????
No dobrze troszkę jaśniej Pajero 2,5 TDI 90 rok elektryczne szyby ( drzwi kierowcy) zepsuty silniczek bo na krótko nie drgnie, druga strona (drzwi pasażera) brak włącznika, przełącznika

Może ktoś ma schemat całego prawidłowego podłączenia (zdjęcia ) co cokolwiek ,co by mi pomogło zrobić to
a może ktoś ma na sprzedaż silniczek do drzwi kierowcy

Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Re: Pajero I - Zrób to sam
Schemat masz w manualu. Sam sobie nim pomagałem. Powodzenia. Kilka rzeczy poprawiłem po swojemu taki miałem młyn z kablami.
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Re: Pajero I - Zrób to sam
w manualufreebike pisze:Schemat masz w manualu. Sam sobie nim pomagałem. Powodzenia. Kilka rzeczy poprawiłem po swojemu taki miałem młyn z kablami.

Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Re: Pajero I - Zrób to sam
W instrukcji do Pajero. Jest gdzieś do pobrania na forum.
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Re: Pajero I - Zrób to sam
może ktoś ma ręczny mechanizm do opuszczania szyb do pajero I 90 r 3 drzwiowy ?
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 17
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
- Lokalizacja: Międzyrzecz
Re: Pajero I - Zrób to sam
a może masz na sprzedaż ?Kajen pisze:Ja mam. Zamontowany w longu
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!
Re: Pajero I - Zrób to sam
Wspornik układu kierowniczego.
Da się zastąpić przez przekładnie od anglika tak jak pisali wcześniej userzy forum, ale:
- pojawia sie problem z chłodnicą - trzeba ją przesunąć około 30mm w lewo, a co za tym idzie nie ma do czego jej przykręcić, trzeba zdjąć osłonę wentylatora, a poza tym wchodzi dosłownie na styk pomiędzy oryginalną i dołożoną przekładnię.
- przeszkadzają przewody od wspomagania
- największym problemem jest element pasa przedniego do którego przykręcona jest chłodnica z prawej strony auta. Okazuje się, że pas przedni jest niesymetryczny - z lewej strony (tam gdzie oryginalna przekładnia) jest miejsce na przekładnie z drugiej strony trzeba jest samemu stworzyć
- jeden z otworów przez które przekładamy śruby montażowe przekładni nie pasuje trzeba go rozwiercić
pozostaje jeszcze konieczność zalania przekładni olejem i hydraulicznym dexron II i zaślepienia otworów po przewodach na to ostatnie jeszcze niestety nie mam koncepcji.
To chyba tyle. W prawdzie jeszcze nie testowałem poza wyjechaniem z garażu ale głęboko wierzę w to, że działać będzie!
acha czas operacyjny około 2,5 do 3h
Da się zastąpić przez przekładnie od anglika tak jak pisali wcześniej userzy forum, ale:
- pojawia sie problem z chłodnicą - trzeba ją przesunąć około 30mm w lewo, a co za tym idzie nie ma do czego jej przykręcić, trzeba zdjąć osłonę wentylatora, a poza tym wchodzi dosłownie na styk pomiędzy oryginalną i dołożoną przekładnię.
- przeszkadzają przewody od wspomagania
- największym problemem jest element pasa przedniego do którego przykręcona jest chłodnica z prawej strony auta. Okazuje się, że pas przedni jest niesymetryczny - z lewej strony (tam gdzie oryginalna przekładnia) jest miejsce na przekładnie z drugiej strony trzeba jest samemu stworzyć
- jeden z otworów przez które przekładamy śruby montażowe przekładni nie pasuje trzeba go rozwiercić
pozostaje jeszcze konieczność zalania przekładni olejem i hydraulicznym dexron II i zaślepienia otworów po przewodach na to ostatnie jeszcze niestety nie mam koncepcji.
To chyba tyle. W prawdzie jeszcze nie testowałem poza wyjechaniem z garażu ale głęboko wierzę w to, że działać będzie!
acha czas operacyjny około 2,5 do 3h
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Pajero I - Zrób to sam
Duzo ciąłes ? Ja mam bodylifta 40mm a przekładnia czeka i nie mam pomysłu jak sie za to zabrac. Myslałem podniesc znow chłodnice o te 40 mm. Zarzuc jakies foto bo u mnie wspornik to rzeznia i masakra...
EDIT: Koncept miałem nawet zebu chlodnice włozyc z drugiej strony pasa, tak zeby była blizej przodu auta ale nie patrzylem jeszcze co i jak...
EDIT: Koncept miałem nawet zebu chlodnice włozyc z drugiej strony pasa, tak zeby była blizej przodu auta ale nie patrzylem jeszcze co i jak...
Re: Pajero I - Zrób to sam
wyciąć trzeba od dołu ku górze praktycznie prawie do samego otworu dolnego mocowania chłodnicy ( Ciebie będzie pewnie trzeba mniej wycinać) głębokość wycięcia to jakieś 30mm (ja nie miałem czym tego pochlastać bo nie robiłem zabiegu u siebie i puki co mam zgrzewy potraktowane przecinakiem i tą blachę podgiętą).Kajen pisze:Duzo ciąłes ? Ja mam bodylifta 40mm a przekładnia czeka i nie mam pomysłu jak sie za to zabrac. Myslałem podniesc znow chłodnice o te 40 mm. Zarzuc jakies foto bo u mnie wspornik to rzeznia i masakra...
EDIT: Koncept miałem nawet zebu chlodnice włozyc z drugiej strony pasa, tak zeby była blizej przodu auta ale nie patrzylem jeszcze co i jak...
Jeżeli chodzi o chłodnicę to jest za szeroka o zgrzane do obudowy blachy służące do jej mocowania (po bokach) i jeśli ma wejść lekko pomiędzy przekładnie to pewnie wystarczy te blachy lekko od dołu poobcinać. Ja nic nie ciołem przy chłodnicy tylko wepchałem ją "na siłę" między przekładnie dogiołem pas przedni tak by było jak przykręcić i jest nawet spoko.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość