Pajero I - Zrób to sam

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: Kajen » ndz lis 15, 2009 11:38 pm

Dokładnie, ja na tej błaszce przetestowałem nowy komplet tytanowych wierteł :) Działają znaczy sie. Gdzies nawet mam foto tej blaszki i mechanizmu otwierania przez korbkę.

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: cień » śr lis 18, 2009 10:18 am

Nadal się zastanawiam o jakiej Wy blaszce piszecie. Jak nie zobaczę na zdjęciu to chyba nie zakumam :roll:
Pajero I Long 2.6 1988r

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: Kajen » śr lis 18, 2009 10:30 am

Rzuc mi numer na pw to mmsem dostaniesz bo mam to foto na komorce.

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: majcher » śr lis 18, 2009 3:25 pm

blacha ta słuzy do mcowania elektycznego mechanizmu opuszcznia szyby i przeszkadza w montazu recznego mechanizmu
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: Kajen » śr lis 18, 2009 4:00 pm

I jest zgrzana od wewnetrznej strony drzwi. Po rozwierceniu siedmiu zgrzewow wylatuje tam gdzie jest szyba. Wysylam foto @acinskiemu, moze bedzie uprzejmy jakos to wrzucic.

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: acinski » śr lis 18, 2009 4:14 pm

Nie jest to najlepsza jakość bo zdjęcie z mms'a (od Kajena z prośbą o wrzucenie) ale zawsze coś będzie widać :)
Teraz możecie podziwiać rzeczone blaszysko :)

Obrazek
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: majcher » śr lis 18, 2009 4:35 pm

ja to obszedłem robiąć dystanse na srubach mocujacych ale teraz mi korbki obcierją o tapicerkę i nie mozna sie dobrac do mocujacych ich klipsów
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: cień » czw lis 19, 2009 8:15 am

Nie mam nic takiego u siebie i po wyjęciu ręcznego mechanizmu opuszczania szyb elektryczny idealnie pasuje, bez żadnych przeróbek. Może jakieś uniwersalne drzwi u mnie występują :lol:
Pajero I Long 2.6 1988r

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: majcher » czw lis 19, 2009 8:50 am

bo blacha jest w "elektrycznych" drzwiach i przeszkadza jak sie montuje "ręczne" szyby
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: cień » czw lis 19, 2009 9:47 am

to teraz już wszystko wiadomo :)2
Pajero I Long 2.6 1988r

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: Kajen » czw lis 19, 2009 12:12 pm

Mysle ze to czesty problem kiedy wymieniasz drzwi z anglika. Wiekszosc anglikow miala elektryczne szyby. Warto miec to na uwadze jak szukasz drzwi.

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: cień » czw lis 19, 2009 10:20 pm

Mam komplet drzwi z anglika. Jutro sprawdzę czy występują w nich te blachy. Tak z czystej ciekawości :D
Pajero I Long 2.6 1988r

cień
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Poznań-Swarzędz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: cień » ndz gru 06, 2009 8:16 pm

Zna ktoś może oznaczenie literowo cyfrowe (numer) sterownika szyb elektrycznych do Pajero I ?
Pajero I Long 2.6 1988r

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: freebike » czw sty 28, 2010 3:42 pm

jest w innym temacie o szybach.
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

waclaw2727
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: waclaw2727 » czw sty 28, 2010 8:51 pm

witam ja mam mały problem z moimi szybami jedna jest podpierana kołkiem a w drugiej Brakuje włącznika.
No dobrze troszkę jaśniej Pajero 2,5 TDI 90 rok elektryczne szyby ( drzwi kierowcy) zepsuty silniczek bo na krótko nie drgnie, druga strona (drzwi pasażera) brak włącznika, przełącznika :( więc nie wiem czy tam silniczek działa troszkę za zimno aby rozbierać pod chmurką

Może ktoś ma schemat całego prawidłowego podłączenia (zdjęcia ) co cokolwiek ,co by mi pomogło zrobić to
a może ktoś ma na sprzedaż silniczek do drzwi kierowcy ??????
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: freebike » czw sty 28, 2010 9:18 pm

Schemat masz w manualu. Sam sobie nim pomagałem. Powodzenia. Kilka rzeczy poprawiłem po swojemu taki miałem młyn z kablami.
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

waclaw2727
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: waclaw2727 » pt sty 29, 2010 6:58 pm

freebike pisze:Schemat masz w manualu. Sam sobie nim pomagałem. Powodzenia. Kilka rzeczy poprawiłem po swojemu taki miałem młyn z kablami.
w manualu ?????????to znaczy gdzie za bardzo się nie orientuje gdzie tego szukać
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!

Awatar użytkownika
freebike
 
 
Posty: 218
Rejestracja: czw sie 14, 2008 5:22 pm
Lokalizacja: ok Wałbrzycha

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: freebike » pt sty 29, 2010 9:02 pm

W instrukcji do Pajero. Jest gdzieś do pobrania na forum.
Sprzedałem Pajero. Może będzie kolejne.

waclaw2727
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: waclaw2727 » wt lut 23, 2010 12:51 pm

może ktoś ma ręczny mechanizm do opuszczania szyb do pajero I 90 r 3 drzwiowy ?
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: Kajen » wt lut 23, 2010 5:49 pm

Ja mam. Zamontowany w longu :)21

waclaw2727
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt gru 08, 2009 7:59 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: waclaw2727 » śr lut 24, 2010 7:39 am

Kajen pisze:Ja mam. Zamontowany w longu :)21
a może masz na sprzedaż ?
Mitsubishi Pajero 2,5 TDI 90r
Nie zastanawiaj się tylko działaj poprawnie!

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: Kajen » śr lut 24, 2010 8:22 am

Nie :)

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: polaff » ndz kwie 18, 2010 8:12 pm

Wspornik układu kierowniczego.

Da się zastąpić przez przekładnie od anglika tak jak pisali wcześniej userzy forum, ale:

- pojawia sie problem z chłodnicą - trzeba ją przesunąć około 30mm w lewo, a co za tym idzie nie ma do czego jej przykręcić, trzeba zdjąć osłonę wentylatora, a poza tym wchodzi dosłownie na styk pomiędzy oryginalną i dołożoną przekładnię.
- przeszkadzają przewody od wspomagania
- największym problemem jest element pasa przedniego do którego przykręcona jest chłodnica z prawej strony auta. Okazuje się, że pas przedni jest niesymetryczny - z lewej strony (tam gdzie oryginalna przekładnia) jest miejsce na przekładnie z drugiej strony trzeba jest samemu stworzyć
- jeden z otworów przez które przekładamy śruby montażowe przekładni nie pasuje trzeba go rozwiercić

pozostaje jeszcze konieczność zalania przekładni olejem i hydraulicznym dexron II i zaślepienia otworów po przewodach na to ostatnie jeszcze niestety nie mam koncepcji.

To chyba tyle. W prawdzie jeszcze nie testowałem poza wyjechaniem z garażu ale głęboko wierzę w to, że działać będzie!


acha czas operacyjny około 2,5 do 3h
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: Kajen » pn kwie 19, 2010 6:26 am

Duzo ciąłes ? Ja mam bodylifta 40mm a przekładnia czeka i nie mam pomysłu jak sie za to zabrac. Myslałem podniesc znow chłodnice o te 40 mm. Zarzuc jakies foto bo u mnie wspornik to rzeznia i masakra...

EDIT: Koncept miałem nawet zebu chlodnice włozyc z drugiej strony pasa, tak zeby była blizej przodu auta ale nie patrzylem jeszcze co i jak...

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Pajero I - Zrób to sam

Post autor: polaff » pn kwie 19, 2010 7:25 am

Kajen pisze:Duzo ciąłes ? Ja mam bodylifta 40mm a przekładnia czeka i nie mam pomysłu jak sie za to zabrac. Myslałem podniesc znow chłodnice o te 40 mm. Zarzuc jakies foto bo u mnie wspornik to rzeznia i masakra...

EDIT: Koncept miałem nawet zebu chlodnice włozyc z drugiej strony pasa, tak zeby była blizej przodu auta ale nie patrzylem jeszcze co i jak...
wyciąć trzeba od dołu ku górze praktycznie prawie do samego otworu dolnego mocowania chłodnicy ( Ciebie będzie pewnie trzeba mniej wycinać) głębokość wycięcia to jakieś 30mm (ja nie miałem czym tego pochlastać bo nie robiłem zabiegu u siebie i puki co mam zgrzewy potraktowane przecinakiem i tą blachę podgiętą).

Jeżeli chodzi o chłodnicę to jest za szeroka o zgrzane do obudowy blachy służące do jej mocowania (po bokach) i jeśli ma wejść lekko pomiędzy przekładnie to pewnie wystarczy te blachy lekko od dołu poobcinać. Ja nic nie ciołem przy chłodnicy tylko wepchałem ją "na siłę" między przekładnie dogiołem pas przedni tak by było jak przykręcić i jest nawet spoko.
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość