pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kicul
 
 
Posty: 188
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kicul » ndz kwie 05, 2009 10:31 am

d1remus pisze:chcialem dodac 2 zdjecia i nie umiem Obrazekpomozcie jaki adres obrazka wpisac Obrazek he he he he ale nie wchodzi napiszcie jak to zrobic
dokładnie jak kolega aciński napisał , wpisujesz w wyszukiwarke http://www.imageshack.us , klikasz "browse" i otwiera ci sie okienko przeglądania twoich zdjęć , w nim wybierasz zdjęcie [tylko niech nie będzie za duże] i klikasz sobie "otwórz" , a w oknie imageshacka - "start upload" , jak Ci załaduje wklejasz ten link , który jest skopiowany , czyli 5ty od góry i gra gitara :)2

Obrazek
Kicul pozdrawia

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » ndz kwie 05, 2009 9:44 pm

Pewnie wielu rozbierało pompkę sprzęgła, może ktoś pamięta którą stroną powinna być zamontowana uszczelka tłoczka?
Jest ona w kształcie coś jakby stożka i nie wiem czy tą szerszą stroną ma atakować , czy węższą.
Mam nadzieje że kumacie o co mi chodzi :)


Poniżej obrazek pompki:
Obrazek

Pozycja 1 czy 2?
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » ndz kwie 05, 2009 10:09 pm

d1remus pisze:ta ta ta jak ja slysze slowo silikon to statnio mnie szlak trafia moje pajero mialo cieknaca uszczelke pod pokrywa zaworow i poprzedni wlasciciel zamiast wymienic uszczelke(groszowa spraw) zapier..dolil stara do okola 5tonami silikonu :)9 a cieklo tak samo jak przed ta rzezba a jak jachcialem zdjac ta pokrywe zeby zrobic to tak jak ma byc to zadna sila nie moglem jej oderwac od glowicy...
szalg cie trafi jak ci ta nowa uszczelka stwardnieje i bedziesz znowu zmieniał - a mogłes złozyc na silkon
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » pn kwie 06, 2009 9:00 am

mnie uczyli ze zaklada sie uszczelke na sucha czysta powieszchnie a silikon sie daje tylko tam na zakrecie gdzie walek wychodzi...Acha i dzieki zaraz sprobuje jkies foto wmontowac...i kolektor trzymal mi sie na 3 srubach bo nastepnych dwoch niebylo bo ktos je pourywal a jedna byla tylko ze gwintu nie bylo....jak ja tego nie nawidze tyle czasu co na to zmarnowalem to juz bym mial prawie koniec roboty....ale wiedzialem ze cos w mojej igle z allegro jeszcze znajde 8)
Ta czarna jest bez gwinta a te ktore nie wystaja siedza w srotku bo byly pourywane

Obrazek
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » pn kwie 06, 2009 4:06 pm

Takie fajne auto popsułeś... :wink: :)21
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » pn kwie 06, 2009 4:49 pm

d1remus pisze:mnie uczyli ze zaklada sie uszczelke na sucha czysta powieszchnie a silikon sie daje tylko tam na zakrecie gdzie walek wychodzi
jak masz piekną uszczelkę na pierwszy montąz we fabryce - a jak parszywy zamiennik z JC to przy nastepnej dasz juz silkonu na wszelaki słuczaj
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » pn kwie 06, 2009 8:08 pm

kiurwa to penie za jakis czas bede robil znow to samo ale wtedy pujdzie jak po wazelince temacik ogarniety srubeczki na smarze miedzianym bedzie gicio zrobie to w moze 2 ,3 piwka i po robocie:D :)12
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » wt kwie 07, 2009 6:58 am

Że tak temat zmienie. Gdzie siedzi jakiś przekaxnik sterujący kontrolką od świec. To ten sam, który odpowiada za podawanie prądu na świecie czy jest jeszcze jakiś. Przestała się zaraza świecić po czym po dwóch dniach znów jakby zechciała a teraz to samo. Ciemno. Przekaźnik od świec pięknie pstryka i świece grzeją tylko odpalam go na słuch bardziej niż na temp :)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » wt kwie 07, 2009 7:06 am

Browning pisze:Takie fajne auto popsułeś... :wink: :)21
He He He jeszcze nie zdarzylem popsuc :)21 ale wszystko przedemna ja narazie poprawiam moja igle z allegro ktora miala nie wymagac absolutnie zadnego wkladu finansowego :)21 :)21 :)21 :)21
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » wt kwie 07, 2009 7:09 am

To tak jak z samochodami bezwypadkowymi. Bezwypadkowy nie znaczy bezkolizyjny, Dopóki nie było ofiar w ludziach samochód jest bezwypadkowy choć kolizję mógł mieć nawet z TIR'em :) i wyglądać jak dekiel ze studzienki kanalizacyjnej.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » wt kwie 07, 2009 7:22 am

no jasne tu sie wyciagnie tu sie naciagnie tu sie ewentualnie cwiare wstawi potem 3 i pol tony szpachli i znow jest igla w skrocie [IZA] Igla Z Alegro he he he he he :)21 :)21 :)21
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

rmajewski52
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt paź 24, 2008 11:55 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rmajewski52 » wt kwie 07, 2009 9:06 am

rmajewski52 pisze:Panowie, mam od niedawna II '92. Od chwili niedługiej po wpięciu 4x4 przy obciążeniu (śnieg, błoto) samochód zaczyna szarpać i z okolic przedniego prawego koła dobiegają trzaski :-? Przy jeżdzie na tył nic nie słychać. Podejrzewam sprzęgiełka (automaty). Co Wy na to ?
Rozumiem, że nie wiadomo? Bede wymieniać po kolei, zacznę od sprzęgiełek.

PZDR

grubszy5
 
 
Posty: 146
Rejestracja: wt lis 18, 2008 5:11 pm
Lokalizacja: Jarosław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: grubszy5 » wt kwie 07, 2009 12:11 pm

rmajewski52 pisze:
rmajewski52 pisze:Panowie, mam od niedawna II '92. Od chwili niedługiej po wpięciu 4x4 przy obciążeniu (śnieg, błoto) samochód zaczyna szarpać i z okolic przedniego prawego koła dobiegają trzaski :-? Przy jeżdzie na tył nic nie słychać. Podejrzewam sprzęgiełka (automaty). Co Wy na to ?
Rozumiem, że nie wiadomo? Bede wymieniać po kolei, zacznę od sprzęgiełek.

PZDR
mozliwe ze sprzegielka :)21 rozbierz wyczysc przesmaruj i wtedy zobacz co sie bedzie dzialo
Gdyby na gównie szło zarobic, biedni rodzili by sie bez dupy

Awatar użytkownika
d1remus
 
 
Posty: 228
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 11:25 am
Lokalizacja: WROCŁAF

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: d1remus » czw kwie 09, 2009 8:05 am

skonczylem naprawe z wynikiem 2163.76 ZL ale teraz jest wszystko jak nalezy dzieki serdeczne za pomoc teraz pora sie wybrac na jakies bloto i cos popsuc:D
Roboczy Y60 2.8td Wymiana skrzyni....w trakcie...

Awatar użytkownika
amster123
Posty: 635
Rejestracja: śr sty 28, 2009 10:27 am
Lokalizacja: W-wa, ok. Otwocka, ok. Ostrowca Św.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: amster123 » czw kwie 09, 2009 2:41 pm

acinski pisze:Że tak temat zmienie. Gdzie siedzi jakiś przekaxnik sterujący kontrolką od świec. To ten sam, który odpowiada za podawanie prądu na świecie czy jest jeszcze jakiś. Przestała się zaraza świecić po czym po dwóch dniach znów jakby zechciała a teraz to samo. Ciemno. Przekaźnik od świec pięknie pstryka i świece grzeją tylko odpalam go na słuch bardziej niż na temp :)
U mnie padła po prostu żaróweczka.
http://amster4x4.blogspot.com
CAMP4X4 - Małe Jodło

mcreep
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: pn sty 05, 2009 11:15 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mcreep » sob kwie 11, 2009 2:21 pm

Mam pytanko związane z turbosprężakrką. Jakie o ile w ogóle będą konsekwencje założenia turbiny z Pajero I 2,3 TD do silnika 2,5 TD. I co z nią zrobić jeśli przez długi czas stała nie używana??
Pajero I '87 2,5 TD

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » sob kwie 11, 2009 2:26 pm

amster123 pisze:
U mnie padła po prostu żaróweczka.
Jak to jest w jedynce? Bo zapala się na czerwono a potem przechodzi na zielone. Dwie żaróweczki? diody? Obie paść nie mogły.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » sob kwie 11, 2009 2:28 pm

mcreep pisze:Mam pytanko związane z turbosprężakrką. Jakie o ile w ogóle będą konsekwencje założenia turbiny z Pajero I 2,3 TD do silnika 2,5 TD. I co z nią zrobić jeśli przez długi czas stała nie używana??
Z tego co mi wiadomo to Pajero 2.3 nie ma zaworu upustowego na turbinie i turbina jest generalnie słabsza. Dodatkowo nie bdziesz miał sterowania dawką paliwa na pompie bo turbina z 2.3 nie ma wyjśc na węże (zawór i pompa)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
i_mouse
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 2:13 pm
Lokalizacja: Myszków (śląskie)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: i_mouse » ndz kwie 12, 2009 2:47 pm

Witam

Jestem laikiem odnośnie samochodów terenowych ale mam zamiar sobie coś kupić.
Do wydania mam 10-20 tys. Nie wiem czemu ale zwróciłem uwagę na Pajero II.
Chcę go wykorzystać aby dojechać do pracy (jakieś 10 km) a poza tym do lekkiej zabawy w terenie po godzinach.
Wszystkie moje samochody to diesel i te silniki mi odpowiadają ale mam obawy czy te w pajero są ok ponieważ to już kilka latek mają te samochody i nie wiem czy są one na tyle dobre co jednostki produkowane obecnie lub wystarczająco dobre i czy nie należy szukać benzyny.

Będę wdzięczny za opinie.
Pozdrawiam
Pajero I 3000 V6

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » ndz kwie 12, 2009 2:51 pm

są święta , więc będzie grzecznie :)21 :

1. uzupełnij profil :wink:
2. to pierwszy post więc najpierw http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=19&t=40208, napisz kilka słów o sobie i będzie git :)2

Pajero to auto dla elit to to taka preselekcja :)21

Awatar użytkownika
i_mouse
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 2:13 pm
Lokalizacja: Myszków (śląskie)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: i_mouse » ndz kwie 12, 2009 6:16 pm

ad 1. zrobione :)2
ad 2. zrobione :)2
:wink:
Pajero I 3000 V6

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » ndz kwie 12, 2009 8:10 pm

i_mouse pisze:ad 1. zrobione :)2
ad 2. zrobione :)2
:wink:
:)2 , teraz jeszcze zakup Pajero i witaj wśród elity :)21

Jaki byś nie kupił silnik będziesz zadowolony , 2,5 TD intercooler to trwały, prosty, tani silnik ; 2,8 TD intercooler to mocny, trwały, droższy w utrzymaniu ; 3,0 V6 to dobry silnik benzynowy , dobrze akceptuje gaz ; 3,5 V6 to rakieta , ale rzadkość , trudny w naprawie .

Awatar użytkownika
i_mouse
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 2:13 pm
Lokalizacja: Myszków (śląskie)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: i_mouse » pn kwie 13, 2009 9:18 am

Czyli co bym nie wybrał będzie dobrze. Mam jeszcze jedną wątpliwość na początek to skrzynia biegów, rzadko ale się spotyka skrzynie automatyczną w samochodach na szosy jest ok, ale nie mam pojęcia jak to może się sprawować w terenie ?
Pajero I 3000 V6

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » pn kwie 13, 2009 9:50 am

i_mouse pisze:Czyli co bym nie wybrał będzie dobrze. Mam jeszcze jedną wątpliwość na początek to skrzynia biegów, rzadko ale się spotyka skrzynie automatyczną w samochodach na szosy jest ok, ale nie mam pojęcia jak to może się sprawować w terenie ?
znowu ja :)21 , mam Pajero z automatem w terenie :)2 :)2 :)2 , mam L200 z manualem i w terenie spaliłem już sprzęgło :)9

Automat w terenie :)2
Manunal :)9 , trzeba liczyś się z wymianą sprzęgła , tarcza ze spieków jest trwała , ale uciążliwa w codziennej eksploatacji
Auto z automatem pali średnio o 10% więcej , musisz się z ty liczyć , ale komfort nieporównywalny

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn kwie 13, 2009 10:08 am

Jedyne na co trzeba uwarzać to aby nie zagrzać oleju w terenie ponad miarę albo nie utopić automatu. Poza tym to bajka i wygoda jakich mało. Nie gaśnie, nie prycha, nie marudzi. Nie jest mistrzem przyspieszeń ale za to ta wygoda. Laskę za kolano potrzymasz nawet przeprawiając się przez błoto. Ja pechowo wymienię już trzecią skrzynię. Pierwsza była skatowana, drugą kupiłem za 135zł (koszt przesyłki) i wytrzymała 10kkm, teraz kupiłem z polecenia i paczka przeszła moje oczekiwania (tu dzięki dla Adasia) Dostałem komplet z wajchami, wałami, przewodami i czym się dało pięknie popakowane. Założę, zobaczymy jak będzie.
Dziadek 2,5TD `98

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość