pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
młody_kon
Posty: 322
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 4:30 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: młody_kon » śr maja 13, 2009 11:23 pm

pytanie:

czy jakiś misiek miał jeszcze takie samo przełożenie w mostach jak pajorka 2,6 benzyna? Diesle będą na pewno miały szybsze mosty (przynajmniej tak jest w nissanie), a przynajmniej tak mi się zdaje :oops:
placek...

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » czw maja 14, 2009 2:50 am

z tego co wiem to pajero long 2,5TD ma takie same mosty,jak coś pisz na priv mam dwa mosty na zbyciu od 2,6
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: wofka » czw maja 14, 2009 8:42 am

z jaką siła mam dokręcić koło zamachowe w silniku 4d56? ??
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qpa_z_polski » czw maja 14, 2009 12:02 pm

rury do progów mam z rury ze znaków 3.2mm scianka ocynk i robi jak narazei berdzo dobrze... mysle ze wiecej niz 3mm nie ma sensu bo tylko waga pojdzie w gore a wytrzymałosc mysle ze nie zmieni sie tak mocno ... dobrze spawy zalac i bedzie robic
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: PAJERO Driver » czw maja 14, 2009 12:20 pm

" Qpa_z_polski "

Ale dobry patent zes zapodal z tymi rurami :)2 Bo u mnie powoli standardowe odchodza na tamten swiat przez rdze ale wymienie na takie co podales :D

Pozdrawiam.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » czw maja 14, 2009 1:14 pm

Co do progów to zobaczcie jeszcze tutaj: http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=20&t=61494
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: PAJERO Driver » czw maja 14, 2009 2:12 pm

" Browning "

Dosyc ciekawe rozwiazanie :)2 Ja myslalem ze mowa o tych dodatkowych rurach co oslaniaja progi.... :wink: Ale i sadze ze tak tez mozna zmocnic oryginalny prog... ??
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
Browning
Posty: 1726
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Browning » czw maja 14, 2009 2:40 pm

Są to profile zamiast progów... Pomysł ciekawy, próg wzmocniony, jest tylko jedno ale... Problem z wsadzeniem Hilifta... Ale i tak będę szedł w tym kierunku... :)21
Zielony Autobus 2,7TDi

Awatar użytkownika
mr.miron
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: mr.miron » pt maja 15, 2009 5:00 pm

Browning pisze:Są to profile zamiast progów... Pomysł ciekawy, próg wzmocniony, jest tylko jedno ale... Problem z wsadzeniem Hilifta... Ale i tak będę szedł w tym kierunku... :)21
Jak już tak kombinujesz to proponuję wspawać kawałek rurki w ten próg tak żeby na zewnątrz wystawał otwór i będziesz miał gdzie lifta włożyć i podnieść, mniej więcej koncepcje możesz podejrzeć tu (adapter do hi-lifta) http://landserwis.pl/podnosniki.html
Pozdrawiam! mr.miron 509-627-638
Pajero II 2.8TD SS

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: PAJERO Driver » pt maja 15, 2009 6:08 pm

Wooow :o ale czesci do tego jest qrka wodna az nie sadzilem ze tyle.....

Ja swojego podnosze za te progi ochronne ktore mam na bokach niewiem z jakiej rury i jakiej grubosci zrobione ale bez problemu podnosi sie Padzerak :)2
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » sob maja 16, 2009 10:02 am

Ktos wie gdzie dobrac przewod gumowy do intercoolera, ten ktory idzie od turbiny ? Kupilem tanio intercooler u takich debili w Tychach, teraz nie chca mi sprzedac tego wezyka, bo za malo zarobili :) normalnie lepsze jaja niz szopka noworoczna...
Troche mojej winy w tym jest, ale wiecie, cos sie tanio trafia to sie bierze i odjezdza co by gosciu sie nie rozmyslil...

Awatar użytkownika
rort_
Posty: 1681
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 9:34 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rort_ » sob maja 16, 2009 10:52 am

wofka pisze:z jaką siła mam dokręcić koło zamachowe w silniku 4d56? ??
135Nm
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773

Awatar użytkownika
młody_kon
Posty: 322
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 4:30 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: młody_kon » ndz maja 17, 2009 11:58 am

ponawiam pytanie, Czy przełożenia w dyfrach 2.5TD i 2.6 benzyny są takie same?

Muszę się upewnić, co by tylnego dokupywać nie musiał :wink:
placek...

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » ndz maja 17, 2009 1:11 pm

PI
2.6 - 3d i 5d - 4,875
3.0V6 - 3d i 5d - 4,625
2.5TD - 3d - 4,625
2,5TD - 5d - 4,875

na 61 stronie tego tematu masz opisane przełozenia
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn maja 18, 2009 12:07 pm

Nie wie ktoś jakie podkładki miedziane kupić do alternatora do 2.5TD pod przewody vaku? No i może ktoś zna tez wymiary podkładek pod przewody przy przekładni?
Dziadek 2,5TD `98

Wojti80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 8:54 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Wojti80 » pn maja 18, 2009 12:16 pm

Witam
Kupiłem Pajero 2.8d 1995 rok.Mam pytanie odnośnie temperatury cieczy chłodzącej.Chodzi o to,że jak odpalam zimny silnik to wskaźnik jak zawsze jest na samym dole,ale po rozgrzaniu podnosi się tylko o może dwa lub trzy mm,więc nadal jest na godzinie piątej.Jadąc do domu poszły paski klinowe od starości i wtedy temperatura doszła do godziny trzeciej po czym wyłączyłem silnik.Wydaje mi się też,że ogrzewanie słabo wydajne jest bo z nawiewów leci lekko ciepłe powietrze i nie wiem czy te silniki tak mają czy u mnie jest coś nie tak?Wentylator od chłodnicy zawsze powinien się kręcić i z jednakową prędkością czy przyspiesza kiedy silnik się zagrzeje?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Marc.
 
 
Posty: 287
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08 am
Lokalizacja: SMI

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Marc. » pn maja 18, 2009 12:31 pm

poszukuję przełącznika kierunkowskazów ze spryskiwaczem reflektorów do PII
czy od jakiegoś colta/carismy bez knefla podejdzie?
czy wystarczy przełożyć wajchę?

i czy kierunkowskazy i awaryjne chodzą na tym samym przerywaczu/przekaźniku?

pozdrawiam
Marcin.
PII SS 2.8TD AT BFG 31/10.5/15
XJ 900 Diversion

mobile 603 265 921

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn maja 18, 2009 12:37 pm

Marc wal do wiesz kogo. No co jak co ale to powinno kosztować grosze.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn maja 18, 2009 12:40 pm

Wojti80 pisze:Witam
Jadąc do domu poszły paski klinowe od starości i wtedy temperatura doszła do godziny trzeciej po czym wyłączyłem silnik.Wydaje mi się też,że ogrzewanie słabo wydajne jest bo z nawiewów leci lekko ciepłe powietrze i nie wiem czy te silniki tak mają czy u mnie jest coś nie tak?Wentylator od chłodnicy zawsze powinien się kręcić i z jednakową prędkością czy przyspiesza kiedy silnik się zagrzeje?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Kupując mojego okazało się, że jakiś baran wypatroszył go z termostatu (koszt kurcze 45 zyli) i zachowywał się tak jak Twój. Po założeniu i grzeje i wskazuje.
Wymień czym prędzej rozrząd o ile silnik jest szmatą pędzony bo nie wiem jak to jest w 2.8 skoro zwykłe poszły to nie wiadomo kiedy inne sprawy były doglądane.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4115
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Videlec » pn maja 18, 2009 12:44 pm

Wskazówka na wskaźniku przy temp. 90 st. utrzymuje się w połowie skali (jest w poziomie), silnik 2.8 nagrzewa się szybko, ogrzewanie jest bardzo wydajne, ciepłe powietrze leci w miarę nagrzewającego się silnika (od lekko ciepłego do gorącego). Wentylator jest na wiskozie, jeśli silnik jest gorący, wiatrak powinien stawiać wyraźny opór przy próbie obrócenia go ręką, przy zimnym silniku powinien obracać się lekko (ale minimalny opór wykazuje). Wentylator chyba obraca się i przy pracującym silniku na zimno.

Na dzień dobry wymień termostat, o kontroli płynu chłodzącego nie wspomne :wink:

Rozrząd jest na łańcuchu ale zajrzeć nie zaszkodzi,może już przekroczył pół miliona* :wink:

*a to jest mocno prawdopodobne.
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Wojti80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: wt kwie 21, 2009 8:54 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Wojti80 » pn maja 18, 2009 2:11 pm

Dzięki za odpowiedzi.Muszę zacząć od zmiany termostatu.Koleś od którego kupowałem mówił,że wymienił wtryski,ale ponoć trzeba je wyregulować.Wtryski w ogóle się reguluje?Mój 2.8 td trochę kopci jak go duszę bo widać w lusterku.Nie jest to czarna zasłona dymna,ale nie da się tego nie zauważyć.Generalnie co może być odpowiedzialne za powstawanie czarnego dymu?

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn maja 18, 2009 2:17 pm

Generalnie każdy diesel bez dopalania cząstek stałych będzie dymił gdy dasz mu w palnik. Pytanie jak bardzo dymi. Za dymienie na czarno odpowiadają oczywiście wtryski podające większą ilośc paiwa niż powinny. Regulacja jak najbardziej jest możliwa ale to chyba razem w pompą. Ciśnienie paliwa itd.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » pn maja 18, 2009 4:45 pm

dymienie na czarno to niekoniecznie wtryski. To także źle ustawiony "zapłon", zapchany filter powietrza, uszkodzona turbina itd.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: wofka » pn maja 18, 2009 10:31 pm

koledzy czy po włożeniu ss w miejsce es prędkościomierz będzie mi wskazywał odpowiednią prędkość ??

jak to jest z wałami ??

nie pasuje zaden ??
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
orzeh77
Posty: 402
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 9:22 pm
Lokalizacja: Myslowice
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: orzeh77 » pn maja 18, 2009 10:47 pm

czołem
mogę prosić o rozszyfrowanie na normalne części elementów oznaczonych jako 47360 oraz 47370(MB831044??)
Obrazek
--
2,5 Pajero II '94 SS SW | BIAŁA vitara :)21
gg 106104
KAJMAN

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość