pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dziękuję panowie za pomoc.
Wszystko się zgadza, poza rokiem produkcji. Auto ponoć kupione nowe w kraju, czyżby salon sprzedał "nowe" auto w 1995 r., które faktycznie wyprodukowane zostało w 1993 r. ? Nie wiem jakie są Wasze doświadczenia w tej dziedzinie? Jest to możliwe?
Aha, czy z vinu lub innego numeru odczytamy kolor i ew. kolor i tapicerkę wnętrza? Bo jest tam bardzo jasna skóra i mi to jakoś nie pasuje.
Dzięki z góry.
Wszystko się zgadza, poza rokiem produkcji. Auto ponoć kupione nowe w kraju, czyżby salon sprzedał "nowe" auto w 1995 r., które faktycznie wyprodukowane zostało w 1993 r. ? Nie wiem jakie są Wasze doświadczenia w tej dziedzinie? Jest to możliwe?
Aha, czy z vinu lub innego numeru odczytamy kolor i ew. kolor i tapicerkę wnętrza? Bo jest tam bardzo jasna skóra i mi to jakoś nie pasuje.
Dzięki z góry.
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ja swojego mam rok produkcji 92 a pierwsza rejestracja 94 na co mam fakturę z helmutowa która dał mi poprzedni właściciel który miał go od nowości.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Numer vin, który podałem powyżej, dotyczy tego auta:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8494775
Może coś na zdjęciach widać nie właściwego? Dach cabrio prawie do wymiany no i ten szmaciany szyber zaklejony silikonem...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8494775
Może coś na zdjęciach widać nie właściwego? Dach cabrio prawie do wymiany no i ten szmaciany szyber zaklejony silikonem...
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
cena faktycznie zachęcająca, to co zauważyłem:
- prawy tył - niespasowany plastikowy róg zderzaka
- lewy tył - skrzywiony zderzak
- przerysowane drzwi kierowcy i niedopasowane plastiki z drzwi w stosunku do błotnika
- mocowania plastikowego poszerzenia wskazują, że pod nimi na bank znajdziesz rudą (w sumie standard)
- moc 178 KM
generalnie... trzeba zobaczyć live
a poza tym... do takich problemów jest osobny wątek
- prawy tył - niespasowany plastikowy róg zderzaka
- lewy tył - skrzywiony zderzak
- przerysowane drzwi kierowcy i niedopasowane plastiki z drzwi w stosunku do błotnika
- mocowania plastikowego poszerzenia wskazują, że pod nimi na bank znajdziesz rudą (w sumie standard)
- moc 178 KM

generalnie... trzeba zobaczyć live
a poza tym... do takich problemów jest osobny wątek
Pajero I 3,0 V6
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
@kubolMB - sprawdź wszywki na pasach bezpieczeństwa. Jeśli pasy są oryginalne to na tych "szmatkach" doszytych do pasa jest rok produkcji. Poza tym rok produkcji jest na szybach.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
@neurot:
plasticzki ogólnie niepopasowane, tu i ówdzie czegoś brakuje, lub coś nie działa, generalnie cena jest chyba adekwatna.
Jako sympatyk starej motoryzacji oraz posiadacz starych aut takie rzeczy są dla mnie absolutnie nie do przyjęcia, jednak w przypadku auta terenowego jestem w stanie w bólach to przełknąć. Obecny właściciel, który ma jeszcze samuraja z silnikiem od omegi pokazał mi trochę jego możliwości, i generalnie spodobało mi się to.
Co do wątku to wiem, obecna dyskusja przekształciła się z rozkodowania vin'u
@Mariobros:
wszywki i szyby sprawdzę przy drugich oględzinach, tym razem od dołu
plasticzki ogólnie niepopasowane, tu i ówdzie czegoś brakuje, lub coś nie działa, generalnie cena jest chyba adekwatna.
Jako sympatyk starej motoryzacji oraz posiadacz starych aut takie rzeczy są dla mnie absolutnie nie do przyjęcia, jednak w przypadku auta terenowego jestem w stanie w bólach to przełknąć. Obecny właściciel, który ma jeszcze samuraja z silnikiem od omegi pokazał mi trochę jego możliwości, i generalnie spodobało mi się to.
Co do wątku to wiem, obecna dyskusja przekształciła się z rozkodowania vin'u

@Mariobros:
wszywki i szyby sprawdzę przy drugich oględzinach, tym razem od dołu
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Kolego " kubolMB "
Tutaj jest poprostu Full Service
dajesz temat i odrazu rzeka sie robi jak nie rozlewisko oczywiscie w pozytywnym sensie tego zdania

Tutaj jest poprostu Full Service



Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
witam czy wymieniał ktos łozyska tylnych koł pajero 2? czy moge prosic o jakis symbol? albo szybką organizacje jak sie za to zabrac bo przod powymieniałem juz razme z igiełkami jakis czas temu i jak auto wroci od mechaniora to chce sie za tył zabrac a moze bede miał dostep do roznych łozysk dlatego pytam o jakies oznaczenia ewentualnie wymiary?
z gory dzieki

*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ja akurat nie wymianielem ale moge podac symbol o ile dobrze trafilem w twoj model Padzeraka
Os Tylna firmy SKF : VKBA3325
Pozdrawiam

Os Tylna firmy SKF : VKBA3325
Pozdrawiam

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
kubolMB, a może ktoś z forum podjedzie i wspólnie obejrzycie sprzęt ?
myślę, że ktoś znajdzie czas, a Ty będziesz miał większą pewność co kupujesz,
w razie czego ostudzi Twe emocje
choć jak widzę, bardzo rozsądnie podchodzisz do zakupu
znajdź kogoś w oklicy i wal na pw z zapytaniem
myślę, że ktoś znajdzie czas, a Ty będziesz miał większą pewność co kupujesz,
w razie czego ostudzi Twe emocje


znajdź kogoś w oklicy i wal na pw z zapytaniem
Pajero I 3,0 V6
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Łożysko tylnego koła jest trochę nietypowe i chyba z jakimś pierścieniem i oringiem jest w zestawie. Idź do intercarsu/hipolu/fota i kup - o ile pamiętam kosztuje trochę ponad stówę. W katalogu normalnie widziałem tylko zamiennik TIMKENa i był on raczej ciężko dostępny u nas w kraju.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
bo to tylne łozysko z takim specjalnym jednorazowym piescieniem mocujacym jest który sie rozcina przy wymianie
chcesz zmeinac profilaktycznie czy ci padło?
chcesz zmeinac profilaktycznie czy ci padło?
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
@neurot:
na pierwszych oględzinach byłem ze szwagrem-mechanikiem, który od razu "usłyszał" rolkę od rozrządu do wymiany. Chcę go jeszcze obejrzeć od spodu i tyle. Ja dół i rama będą ok to się targuję i kupuję. Raz kozie śmierć
na pierwszych oględzinach byłem ze szwagrem-mechanikiem, który od razu "usłyszał" rolkę od rozrządu do wymiany. Chcę go jeszcze obejrzeć od spodu i tyle. Ja dół i rama będą ok to się targuję i kupuję. Raz kozie śmierć

Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
wymiana tego łożyska do łatwych nie należy , samo zdjęcie jest już wyczynem . Kup półośkę z łożyskiem , nie są drogie i są dostępne .Osobiście nie wymieniałbym go , szkoda roboty a ryzyko , że się rozhartuje miejscowo półośkę jest duże. Aby zdjąć i założyć łożysko trzeba palnikiem rozgrzać tuleję dystansową .Qpa_z_polski pisze:witam czy wymieniał ktos łozyska tylnych koł pajero 2? czy moge prosic o jakis symbol? albo szybką organizacje jak sie za to zabrac bo przod powymieniałem juz razme z igiełkami jakis czas temu i jak auto wroci od mechaniora to chce sie za tył zabrac a moze bede miał dostep do roznych łozysk dlatego pytam o jakies oznaczenia ewentualnie wymiary?z gory dzieki
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wooow ale konkretna operacja jak juz tzreba wkroczyc palnikiem 

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
generalnie konstrukcyjnie przewidziane jest tylko do wymiany jak sie rozleci a to rzadkosć u mnie odpukać orginalne w onu 22 letnie bez potrzeby dłubania - i nie zamierzam tam zaglądać
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
konkretnie i na temat !
a co do mojego to poprostu gdy wymieniłem sobie przednie wszystkie to gdy wsiadłem do niego usłyszałem z przodu tak błogą cisze i jednoczesnie taaaaakie wrzaski z tyłu stwierdziłem ze mtki sa poprostu bezszelestne
dlatego chciałem sie za to zabrac bo lubie jak mi autko cicho i zwięźle smiga

a co do mojego to poprostu gdy wymieniłem sobie przednie wszystkie to gdy wsiadłem do niego usłyszałem z przodu tak błogą cisze i jednoczesnie taaaaakie wrzaski z tyłu stwierdziłem ze mtki sa poprostu bezszelestne

*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
warto , np przy zmianie kół , pokręcić kołami i posłuchać , wykasować luzy , umyć przedmuchać , wówczas jeździ się bezszelestnie . Dużo dziwnych dźwięków robią klocki hamulcowe i blaszki montażowe . Blaszki muszą mieć wszystkie wąsiki dokładnie proste , bo inaczej trą o tarczę i hałasują .Qpa_z_polski pisze:konkretnie i na temat !![]()
a co do mojego to poprostu gdy wymieniłem sobie przednie wszystkie to gdy wsiadłem do niego usłyszałem z przodu tak błogą cisze i jednoczesnie taaaaakie wrzaski z tyłu stwierdziłem ze mtki sa poprostu bezszelestnedlatego chciałem sie za to zabrac bo lubie jak mi autko cicho i zwięźle smiga
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ja łożysko robiłem z tyłu w PII bo mi się uszczelniacz rozciekł, więc jak już to rozgrzebałem, to stwierdziłem, że warto to zrobić na gotowo, bo łożysko miało już luz.. Zdemontowaną półośkę zawiozłem do mechanika i skasował mnie cos pod 200 z materiałem. Stary pierścień można rozciąć, ale trzeba uważać na półoś i trochę pokombinować z tarczą i kątówką. Taka 'ślusarka' delikatna trochę. Nowy pierścień nabijany jest na gorąco. Jak ktoś ma pojęcie o palniku, to półosi nie powinien raczej rozhartować - podgrzewamy a nie rozgrzewamy do czerwoności. Swoją drogą, to leży mi w szufladzie łożysko Koyo 57307YA2 - jakby ktoś chciał, bo mi jest niepotrzebne. Pasuje do L200 i PI na tył.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
- Qpa_z_polski
-
- Posty: 189
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
- Lokalizacja: Oława
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
no własnie chodzi o to ze tez mi leje z uszczelniacza i bede musiał to zrobic wiec napewno chciałbym wymienic te łozyska... czy ktos ma PEWNIAKA co do numeru łozysk zeby zamówic przez neta czy musze rozgrzebac auto i szukac?
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...
w poszukiwaniu nowego trupa ...

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Wg EPC numer tego łożyska to: MB664611. Katalogi które mam podają, że jego zamiennikami są:
- TIMKEN: 516006;
- KOYO: 46T0805CS70.
Oba zapewne trudno będzie zakupić w sklepie z łożyskami. Zatem idź do sklepu motoryzacyjnego i kup po prostu "łożysko do tyłu do Pajero 2" itd. Da się bez kłopotu kupić za mniej niż 200 zł, a przynajmniej po tyle były w JC Auto(teraz Intercars). W pudełku opisanym KANACO było, o ile pamiętam, łożysko produkcji KOYO.
- TIMKEN: 516006;
- KOYO: 46T0805CS70.
Oba zapewne trudno będzie zakupić w sklepie z łożyskami. Zatem idź do sklepu motoryzacyjnego i kup po prostu "łożysko do tyłu do Pajero 2" itd. Da się bez kłopotu kupić za mniej niż 200 zł, a przynajmniej po tyle były w JC Auto(teraz Intercars). W pudełku opisanym KANACO było, o ile pamiętam, łożysko produkcji KOYO.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
witam
koledzy podpowiedzcie co i gdzie poprawic,posmarowac naoliwić żeby móc blokowac oparcie tylnej kanapy
jak złożę ja raz to potem jakos tylko przez przypadek udaje mi sie to zablokować
przepatrzyłem całe to oparcie i nic nie znalazłem
koledzy podpowiedzcie co i gdzie poprawic,posmarowac naoliwić żeby móc blokowac oparcie tylnej kanapy

jak złożę ja raz to potem jakos tylko przez przypadek udaje mi sie to zablokować
przepatrzyłem całe to oparcie i nic nie znalazłem

Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
o które blokowanie ci chodzi?
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT
SREĆAN PUT
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
blokowanie w odpowiedniej pozycji oparcia tylnej kanapy.Żeby je złozyć wyciągam z tyłu taki uchwyt z linka
Wofka
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ale musisz kupić taki komplet, żeby ten pierścień osadczy był, bo jak nie to będziesz miał problem z jego zdobyciem. Tak myślę.DamnIt! pisze:Wg EPC numer tego łożyska to: MB664611. Katalogi które mam podają, że jego zamiennikami są:
- TIMKEN: 516006;
- KOYO: 46T0805CS70.
Oba zapewne trudno będzie zakupić w sklepie z łożyskami. Zatem idź do sklepu motoryzacyjnego i kup po prostu "łożysko do tyłu do Pajero 2" itd. Da się bez kłopotu kupić za mniej niż 200 zł, a przynajmniej po tyle były w JC Auto(teraz Intercars). W pudełku opisanym KANACO było, o ile pamiętam, łożysko produkcji KOYO.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość