pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam, mam wyciek oleju z dolnych szpilek mocujących kolektor wydechowy do głowicy (napewno z pierwszej od rozrządu) pytanie: czy wystarczy szpilki wkręcic na kleju czy wymiana głowicy? auto to Pajero 2 long 2.5 TD 1993 rok. z góry dzięki za info. pozdr.
pajero II 2.5 TD long seryjne, 3.0 V6 prawie seryjne.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
właśnierort_ pisze:Ale musisz kupić taki komplet, żeby ten pierścień osadczy był, bo jak nie to będziesz miał problem z jego zdobyciem. Tak myślę.DamnIt! pisze:Wg EPC numer tego łożyska to: MB664611. Katalogi które mam podają, że jego zamiennikami są:
- TIMKEN: 516006;
- KOYO: 46T0805CS70.
Oba zapewne trudno będzie zakupić w sklepie z łożyskami. Zatem idź do sklepu motoryzacyjnego i kup po prostu "łożysko do tyłu do Pajero 2" itd. Da się bez kłopotu kupić za mniej niż 200 zł, a przynajmniej po tyle były w JC Auto(teraz Intercars). W pudełku opisanym KANACO było, o ile pamiętam, łożysko produkcji KOYO.

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam,
tamta II niestety po dokładnych ogledzinach odpadła. Najprawdopodobniej leżała na boku a może i na czym innym. Generalnie umęczona w terenie. A wszywki na pasach poucinane.
Dziś oglądałem I. Ładna, pierwszy lakier, krótka 2.5 TD, 1988 r. trochę śladów rdzy, ale ogólnie ok. Jej vin to: JMBL044GVJJ i 6 cyfr. Ktos pomoże rozkodować?
tamta II niestety po dokładnych ogledzinach odpadła. Najprawdopodobniej leżała na boku a może i na czym innym. Generalnie umęczona w terenie. A wszywki na pasach poucinane.
Dziś oglądałem I. Ładna, pierwszy lakier, krótka 2.5 TD, 1988 r. trochę śladów rdzy, ale ogólnie ok. Jej vin to: JMBL044GVJJ i 6 cyfr. Ktos pomoże rozkodować?
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ktoś robił u siebie sworzeń zwrotnicy dolny w PII i zakupił produkt firmy 555 i mu kalamitka tak się wpasowała ujowo w otworek w wahaczu, że teraz nie może jej przesmarować? Nawet szmaty nie wykręcę, żeby jakieś patenty porobić. Jakiś bubel te 555, skoro kalamitka nie jest tam, gdzie powinna...
Znowu to trza rozpinać i dopiero potem rzeźbić?

Znowu to trza rozpinać i dopiero potem rzeźbić?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
są prawe i lewe , pewnie masz nie tą stronę co trzebarort_ pisze:Ktoś robił u siebie sworzeń zwrotnicy dolny w PII i zakupił produkt firmy 555 i mu kalamitka tak się wpasowała ujowo w otworek w wahaczu, że teraz nie może jej przesmarować? Nawet szmaty nie wykręcę, żeby jakieś patenty porobić. Jakiś bubel te 555, skoro kalamitka nie jest tam, gdzie powinna...![]()
Znowu to trza rozpinać i dopiero potem rzeźbić?
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nie no. Chodzi tylko o przestawienie o jakieś 3mm, ale to wystarcza, żeby jej nie przesmarować. Wystaje z otworka w wahaczu, ale nie jest centrycznie.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
spróbuj poszukać gdzieś(w sklepie z traktorami, ciężarówkami itp.) kalamitki z wejściem pod kątem 45st. Składa się ona z 2 części - podstawkę wkręca się w sworzeń normalnie a później wkręcisz wejście.rort_ pisze:Nie no. Chodzi tylko o przestawienie o jakieś 3mm, ale to wystarcza, żeby jej nie przesmarować. Wystaje z otworka w wahaczu, ale nie jest centrycznie.
O takie coś mnie chodzi:

Ja mam taki patent zastosowany w którymś miejscu miśka, bo miałem podobny problem do Twojego.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
W krzyżakach wału są takie kalamitki...
Zielony Autobus 2,7TDi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
gdzie mozna kupic zarowki do tablicy z kontrolkami?
albo przynajmniej symbol zebym wiedzial o co pytac
spalila mi sie juz po raz drugi kontrolka napedu (tylne lewe kolo
) i ze tak powiem troche mi to dziala na nerwy
a wiem ze sa z tymi zarowkami problemy
bo mitsu ma troszke inny zatrzask niz inne samochody
juz kombinowalem zeby wyciagnac cos z samuraja ale nie podchodza
albo przynajmniej symbol zebym wiedzial o co pytac
spalila mi sie juz po raz drugi kontrolka napedu (tylne lewe kolo

a wiem ze sa z tymi zarowkami problemy
bo mitsu ma troszke inny zatrzask niz inne samochody
juz kombinowalem zeby wyciagnac cos z samuraja ale nie podchodza

biedny inżynier 
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
da się wyciągnąć same żarówki z oprawek. A żaróweczki bez kłopotu dokupisz w sklepie motoryzacyjnym.poreb pisze:gdzie mozna kupic zarowki do tablicy z kontrolkami?
albo przynajmniej symbol zebym wiedzial o co pytac
spalila mi sie juz po raz drugi kontrolka napedu (tylne lewe kolo) i ze tak powiem troche mi to dziala na nerwy
a wiem ze sa z tymi zarowkami problemy
bo mitsu ma troszke inny zatrzask niz inne samochody
juz kombinowalem zeby wyciagnac cos z samuraja ale nie podchodza
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Mam wszelakie kalamitki w domu, ale problemem jest otwór na jej wkręcenie, który nie pokrywa się z otworem w wahaczu. Pytałem tylko, czy ktoś spotkał się z podobną 'zagwózdką'.DamnIt! pisze:spróbuj poszukać gdzieś(w sklepie z traktorami, ciężarówkami itp.) kalamitki z wejściem pod kątem 45st. Składa się ona z 2 części - podstawkę wkręca się w sworzeń normalnie a później wkręcisz wejście.rort_ pisze:Nie no. Chodzi tylko o przestawienie o jakieś 3mm, ale to wystarcza, żeby jej nie przesmarować. Wystaje z otworka w wahaczu, ale nie jest centrycznie.
O takie coś mnie chodzi:
Ja mam taki patent zastosowany w którymś miejscu miśka, bo miałem podobny problem do Twojego.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
hej
ponowię prośbę o rozkodowanie vinu:
JMBL044GVJJ i 6 cyfr.
Dzięki
!!!
ponowię prośbę o rozkodowanie vinu:
JMBL044GVJJ i 6 cyfr.
Dzięki

Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Powinny być na każdej stacji paliwowej, ja tam kupowałem, też mi nie działało jedno koło z tyłu.poreb pisze:gdzie mozna kupic zarowki do tablicy z kontrolkami?
Kup odrazu dwie, bo jak ja wymieniłem to jedna świeciła jaśniej od drugiej, co też badziewnie wyglądało, odrazu wymieniłem dwie i jest gitarra

Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
są już diodowe
koniec wiecznie padajacych bezoprawkowych 1,2W

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
ostatnio juz taka kupilem
ale nie pasuje
zatrzaski sa inne niz w oryginale
myslalem ze da sie to troche "stuningowac" ale niestety
a na stacjach nie ma
wiec albo bede probowal wymienc sama zarowke bez oprawki albo oleje sprawe i sie przyzwyczaje
ale nie pasuje

zatrzaski sa inne niz w oryginale
myslalem ze da sie to troche "stuningowac" ale niestety
a na stacjach nie ma

wiec albo bede probowal wymienc sama zarowke bez oprawki albo oleje sprawe i sie przyzwyczaje

biedny inżynier 
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Witam,
Mam problem z odpalaniem mojego Pajero. Akumulator i rozrusznik 100% sprawne. Kręci elegancko, ale łapie dopiero za 2-3 razie i to po ciężkim wysiłku. Kilkukrotne podgrzewanie nic nie daje, ale wystarczy, że podniosę maskę, podpompuję ręcznie paliwo pompką na filtrze i pali na dotyk. Co to może być
A teraz problem nr 2.
Dziś nagle zaczęły spadać obroty po czym silnik gasł. Żeby temu zapobiec musiałem cały czas dodawać gazu, w innym wypadku, obroty spadały powoli do 0 i auto gasło. Gdy ponownie odpaliłem obroty się utrzymywały, nawet po dodaniu lekko gazu, obroty wracały do poziomu jak na biegu jałowym i się utrzymywały. Zaś jeśli przygazowałem ostro obroty po puszczeniu gazy szły w dół, aż do zera i zaś zonk. Czy możliwe, że to filtr paliwa? może to właśnie on łączy obie te sprawy? Oczywiście jutro go wymienię, bo przypuszczam, że dawno nikt tego nie robił, auto dopiero niedawno kupiłem. Tak czy siak piszę ponieważ może jest ktoś kto z góry wykluczy, że to jednak nie jest filtr paliwa.
Czekam na jakieś podpowiedzi. Sam nic nie wymyślę, bo się po prostu nie znam ;D
Mam problem z odpalaniem mojego Pajero. Akumulator i rozrusznik 100% sprawne. Kręci elegancko, ale łapie dopiero za 2-3 razie i to po ciężkim wysiłku. Kilkukrotne podgrzewanie nic nie daje, ale wystarczy, że podniosę maskę, podpompuję ręcznie paliwo pompką na filtrze i pali na dotyk. Co to może być

A teraz problem nr 2.
Dziś nagle zaczęły spadać obroty po czym silnik gasł. Żeby temu zapobiec musiałem cały czas dodawać gazu, w innym wypadku, obroty spadały powoli do 0 i auto gasło. Gdy ponownie odpaliłem obroty się utrzymywały, nawet po dodaniu lekko gazu, obroty wracały do poziomu jak na biegu jałowym i się utrzymywały. Zaś jeśli przygazowałem ostro obroty po puszczeniu gazy szły w dół, aż do zera i zaś zonk. Czy możliwe, że to filtr paliwa? może to właśnie on łączy obie te sprawy? Oczywiście jutro go wymienię, bo przypuszczam, że dawno nikt tego nie robił, auto dopiero niedawno kupiłem. Tak czy siak piszę ponieważ może jest ktoś kto z góry wykluczy, że to jednak nie jest filtr paliwa.
Czekam na jakieś podpowiedzi. Sam nic nie wymyślę, bo się po prostu nie znam ;D
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Gdzieś Ci się zapowietrza... Zacznij od wymiany filtra... Ostatnio tez z tym walczyłem... U mnie okazało się że zapowietrzał się przy rurce idącej do filtra od baku tuż przy samym filtrze. Dopiero przy skróceniu kawałka wężyka paliwowego i porządnym dociągnięciu opaską problemy się skończyły... Dla sprawdzenia zawsze możesz założyć taki mały, przezroczysty filterek paliwa...
Zielony Autobus 2,7TDi
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tak jak napisał @Browning jest gdzieś problem z układem zasilania paliwa. Wiec szukaj. Jak nic nie pomoże to banka paliwa na dach, przeźroczysty wężyk i podłączaj do pompy wtryskowej. Jęsli będzie chodził normalnie to wina gdzieś od pompy do zbiornika, jesli nie to problem z pompą (sama pompa,uszczelkami lub przewodami do wtrysków). Powodzenia i wytrwałości.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
[J. Piłsudski].
gg1196424
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
poreb pisze:ostatnio juz taka kupilem
ale nie pasuje![]()
zatrzaski sa inne niz w oryginale
myslalem ze da sie to troche "stuningowac" ale niestety
a na stacjach nie ma![]()
wiec albo bede probowal wymienc sama zarowke bez oprawki albo oleje sprawe i sie przyzwyczaje
Ja mam całe pudełko wkładek/żarówek. Wymieniałem kiedyś w PII te wkładki i pasowały idealnie. W innych samochodach też takie są. Jak nie znajdziesz to pisz na PW to Ci pocztą podeślę, tylko podaj ile ich chcesz i adres do wysyłki.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Heh, dzisiaj montowałem nowy sworzeń dolnego wachacza, firmy 555 , tam kalamitkę przewidzieli pionowo od góry a nie ze skosa , więc gdybym chciał ja wkręcić to musiał bym wiercić otwór w wahaczurort_ pisze: Wystaje z otworka w wahaczu, ale nie jest centrycznie.


Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Więc proponuję ostrzeżenie dla potomnych: Dolny sworzeń 555 zakładać z notorycznym sprawdzaniem czy da się go późiej przesmarować.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
chce wywalić tylne boczne przesuwane szyby w PI , czym je zastąpić ? od czego dorobić uszczelkę ?
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
@adas, chcesz wywalic wogole szyby? To mlotek i wspawaj sobie blache. A jak chcesz nie odsuwane to iem gdzie akie leza, mozna za grosze wyrwac...
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
JMBONV24OMJ316192
II, manual, 3 drzwi, 2.5 TDI, 1992.
Z grubsza się zgadza?
II, manual, 3 drzwi, 2.5 TDI, 1992.
Z grubsza się zgadza?
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
daj znać na pw , chcę zamontować stałe płyty ,potrzebuje od nich uszczelki , blachy będą dudnićKajen pisze:@adas, chcesz wywalic wogole szyby? To mlotek i wspawaj sobie blache. A jak chcesz nie odsuwane to iem gdzie akie leza, mozna za grosze wyrwac...


https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości